Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141526 |
Місцезнаходження: | 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9 |
Контактна особа: |
Жукова Юлія Святославівна +380433621295 Lyulichka555@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2019 17:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 17:05 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 390 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 906,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2019 17:01 |
Тендерна документація Вугілля 2019 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Вимоги про усунення порушення
У випадках, коли учасника не влаштовують рішення замовника стосовно пропозиції учасника чи пропозиції конкурента та відповідно до абзацу 2 п.2 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги на рішення Замовника після оцінки пропозицій можуть бути подані протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір до Антимонопольного комітету України.
Тендерний комітет гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-27-000008 ● f09802659a6541178f0bad425f2ec7e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2020 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-08-001163-c 08.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-28 10:19:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марок П (13-25) та АКО (25-100) (ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-08-001163-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав в тендерній документації не міститься інформації щодо умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю ?
2. Яким чином учасник ТОВ «Спектр», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо :
- надання копії дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, зокрема на вугілля марки П (13-25) (частина 6 розділу ІІІ);
- завантаження документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, з копій документів, з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, а саме паспорту особи, уповноваженої на підписання договору, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витягу з реєстру платників на додану вартість, наказу про призначення на посаду директора ТОВ «Спектр» від 18 червня 2000 року №8, протоколу загальних зборів ТОВ «Спектр» від 11 вересня 2001 року №8, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки А, АКО (25-100мм), свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів?
3.Чому у формах повідомлення про внесення змін (від 31липня 2019 року,02 серпня 2019 року) до договору від 11 лютого 2019 року №22, укладеного із ТОВ «Спектр», не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
4. Долучіть документальне підтвердження коливання ціни на вугілля марки АКО (25-100), зокрема експертний висновок від 10 червня 2019 року №В-307, який зазначено в додатковій угоді від 31 липня 2019 року №1, як підставу щодо збільшення ціни на вугілля.
5.Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 11 лютого 2019 року №22?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-01 10:40:30
Відповідь
Тендерним комітетом відділу освіти Ямпільської РДА розглянуто ваш запит про надання пояснення з питань закупівлі в системі прозоро за № UA – 2019 – 01 – 08 – 001163 – с та пояснює наступне.
Дану закупівлю проведено в січні – лютому 2019 року, договір укладено 11.02.2019 року і виконання зобов’язань за даним договором завершилося 31 березня 2020 року враховуючи зміни і доповнення до нього. термін дії даного договору завершився. Пояснення по пунктах 1, та 3 не може бути надано по причині завершення проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Також через зміну у структурі відділу освіти, відповідно до наказу №155-К від 28.12.2019 року «Про реорганізацію підрозділів відділу освіти Ямпільської РДА» яка призвела до зміни складу тендерного комітету, що діяв на протязі 2019 року.
По другому питанні пояснюємо, що в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
п.6) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації.
п.7)інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації.
В Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в п.6 вимагається «Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником). ТОВ «Спектр» надав у складі своєї пропозиції посвідчення якості. та ряд інших документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам.
В тендерній документації Таблиця 3. Інші документи: зазначено
-Копія довідки з державної податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців) (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього.
-Копії заповнених сторінок паспорта (для фізичних осіб-підприємців) (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника
-Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця) або копія витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника,виданого не раніше 2018 року.
- копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб);
- копію витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців
- статут, копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу або копію сторінок Статуту із зазначенням інформації стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (Статутного фонду (фондів)) (для юридичних осіб);окремим документом потрібно подати інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник в вищеназваному документі повинен зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
- інформація (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- копію діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- оригінал або нотаріально завірена копія листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі)) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- лист-гарантію, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором;
г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- Тендерна пропозиція (за формою встановленою у додатку №1 Документації). Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника
- Лист згода щодо технічних, якісних та кількісних вимог предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (відповідно до додатку №4 Документації) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).
-Завізований (погоджений) проект договору із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності) (додаток №3 Документації).
-копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків), про наявність (відсутність) відкритих рахунків. - копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців
Примітки:Примітка:
) усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами або завірених нотаріально) повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою Учасника для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а для фізичних осіб – власним підписом;
б) документи, які не передбачені законодавством для Учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Уразі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності ) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
в) якщо у будь-якому пункті документації не конкретизовано форми подання документів, то в такому випадку учасники мають право подавати документи у будь-якій формі, на власний розсуд. А саме, прийнятною буде одна з форм подання: або оригінал / або нотаріально завірені копії / або копії. г) всі документи, форма подання яких передбачена «копія», подаються завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі а також відбитки печатки (у випадку наявності, печатки) або нотаріальна копія (на вибір учасника). Ж) якщо учасником подаються відомості з відкритих реєстрів, видрукувані з офіційного сайту Міністерства юстиції України чи інших уповноважених органів, даний документ учасник не зобов’язаний завіряти підписом та печаткою. з) якщо на виконання будь якої вимоги документації про надання документа, довідки, відомостей тощо наявний відкритий єдиний державний реєстр з можливістю самостійної перевірки Замовником
ТОВ Спектр подав пропозицію у відповідності до вище вказаних вимог.
В ході проведення процедури закупівлі від ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надійшла вимога з такими ж зауваженнями . Замовником надана відповідь в встановлені терміни і є в системі Прозоро. Скаргу до органу оскарження учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не подавав, це свідчить про безпідставність вимог висунутих ПрАТ «Вінницяоблпаливо».
Долучаємо експертний висновок від 10.06.2019 року № В – 307 який зазначено в додатковій угоді від 31.07.2019 року як підставу щодо збільшення ціни на вугілля.
Звіт про виконання договору про закупівлю розміщено в системі Прозоро.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі "вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)" ідентифікатор UA-2019-01-08-001163-c, відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації (далі - Замовник) повідомляє наступне. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявлені за результатами моніторингу неможливо усунути, оскільки станом на 29 травня 2020 року договір виконано та опубліковано повідомлення про виконання договору про закупівлю. Однак, Замовник врахує виявлені порушення з метою недопущення їх в майбутньому.
2020-06-18 16:44:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ спектр #30067771 |
Переможець |
1 289 565,60
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:31
|
в 001.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 10:13
|
001.jpg | зміни до договору |
02 серпня 2019 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 16:47
|
1 001.jpg | зміни до договору |
31 липня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 14:58
|
2019-02-11 22.rar | укладений |
11 лютого 2019 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток №1 "Специфікація" до Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із допущенням арифметичної помилки під час підрахунку обсягів відвантаженого товару та кільності тон, що планується поставити після збільшення ціни за одиницю товару (не більше ніж на 10%), додаткову угодду №1 від 31.07.2019 року виправлено та завантажено повторно. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31.03.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |