вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)
Очікувана вартість
1 390 600,00 UAH
UA-2019-01-08-001163-c 339dd4b1e2f4470184358dc9d89f4852
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження замовника: 24500, Україна, Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа замовника: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2019 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 17:05
Початок аукціону: 24 січня 2019 15:51
Очікувана вартість: 1 390 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 т
вугілля марки П (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
178 т
Вугілля марки АКО(25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 січня 2019 17:29
Електронний цифровий підпис
08 січня 2019 17:01
Тендерна документація Вугілля 2019 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВУГІЛЛЯ МАРКИ П 13-25????
Дата подання: 10 січня 2019 14:59
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
На сьогоднішній день даний вид палива на території України не видобувається. Участь у попередніх торгах приймав лише ТОВ СПЕКТР. Навіщо ви закуповуєте вугілля марки П 13-25? Складається враження що ви створюєте усі передумови для участі та перемоги у торгах потрібних вам субєктів господарювання? Приведіть будь-ласка у відповідність вашу документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 10 січня 2019 17:28
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 11 січня 2019 13:36
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
Пісне вугілля, яке ви плануєте закуповувати, постачається лише з країни агресора. Навіщо ви його закуповуєте?
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку