Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)
Очікувана вартість
1 390 600,00 UAH
UA-2019-01-08-001163-c 339dd4b1e2f4470184358dc9d89f4852
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Юлія Святославівна

+380433621295 Lyulichka555@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2019 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 17:05
Початок аукціону: 24 січня 2019 15:51
Очікувана вартість: 1 390 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 т
вугілля марки П (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
178 т
Вугілля марки АКО(25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 17:01
Тендерна документація Вугілля 2019 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВУГІЛЛЯ МАРКИ П 13-25????
Дата подання: 10 січня 2019 14:59
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
На сьогоднішній день даний вид палива на території України не видобувається. Участь у попередніх торгах приймав лише ТОВ СПЕКТР. Навіщо ви закуповуєте вугілля марки П 13-25? Складається враження що ви створюєте усі передумови для участі та перемоги у торгах потрібних вам субєктів господарювання? Приведіть будь-ласка у відповідність вашу документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 10 січня 2019 17:28
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 11 січня 2019 13:36
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:51
Пісне вугілля, яке ви плануєте закуповувати, постачається лише з країни агресора. Навіщо ви його закуповуєте?
Відповідь: Відповідно до Коментарів до законодавства України «Про публічні закупівлі» (http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf) до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», при підготовці вимог до предмета закупівлі, в першу чергу, бажано уникати практики зазначення торговельної марки чи фірми. Особливо коли це стосується простих, не специфічних товарів. В переважній більшості випадків є достатнім якісно та повно сформулювати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі для того, щоб учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. У будь-якому випадку, у разі використання такого посилання у назві предмета закупівлі та технічних вимогах, обов’язковим є використання виразу "або еквівалент".
Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.
Пісне вугілля є одним із видів кам’яного вугілля згідно ДСТУ 3472:2015. Даний вид вугілля видобувають на території України. Відділ освіти Ямпільської РДА вже здійснював закупівлю вугілля марки П (13-25). В процедурі брали участь два учасники, які підтвердили походження даного вугілля з території України.
Ви можете переконатися особисто, що відкриті торги з аналогічним предметом закупівлі були проведені відділом освіти, а, отже, присутня конкурентність та Замовником дотримано в повній мірі всі принципи публічних закупівель, в тому числі і принципи - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
В системі закупівель PROZORRO, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників, виробників і продавців (постачальників) різних форм власності та організаційно-правових форм даної марки вугілля.
Разом з тим, Антимонопольним комітетом України було розглянуто декілька оскаржень по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз потенційних виробників чи постачальників вугілля кам’яного П (13-25), а Ви самостійно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-08-001163-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 30 січня 2019 10:46
Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спектр" щодо закупівлі код ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марок П 13-25, АКО 25-100
Опис вимоги дадається у файлі, що прикріплений
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 17:33
Tендернy пpопозицiю ТОВ Спектр, яка визначена найбільш економічно вигідною, було перевірено на відповідність вимогам тендерної документації затвердженої 08.01.2019 року та прийнято рішення про визначення переможця та намір укласти договір №23 від 23.01.2019 року. На Вашу вимогу №49/2 від 29.01.2018 року, тендерний комітет Ямпільської РДА повідомляє, що учасник надав: лист-згоду №33 від 21.01.2019 року щодо технічних якісних та кількісних вимог предмета закупівель, яким підтвердив вимогу щодо відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації); надав посвідчення якості №04/09-07 від 04.09.2017 року на марку вугілля T («тощие»)клас (13-25) та лист роз’яснення №32 від 21.01.2019 року, про відповідність марці вугілля П (13-25) що відповідає технічним умовам ДСТУ 7146:2010 та зазначені в таблиці №1 даного ДСТУ; учасник надав гарантійний лист №63 від 21.01.2019 року про те що ТОВ Спектр під час виконання договірних відносин застосовує необхідні заходи захисту довкілля та Дозвіл №525610100-30 від 13.11.2015 року на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря виданого Департаментом екології та природних ресурсів Вінницької ОДА; завантажено протокол засновників ТОВ Спектр №27 від 17.01.2019 року яким Учасник підтвердив повноваження щодо права підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Також ТОВ Спектр надано в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, довідки з обслуговуючих банків про наявність відкритих рахунків та відсутність простроченої заборгованості за кредитами та аналогічні договори щодо предмету закупівлі, необхідних замовнику для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
У випадках, коли учасника не влаштовують рішення замовника стосовно пропозиції учасника чи пропозиції конкурента та відповідно до абзацу 2 п.2 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги на рішення Замовника після оцінки пропозицій можуть бути подані протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір до Антимонопольного комітету України.
Тендерний комітет гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

30 січня 2019 10:46
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-27-000008 ● f09802659a6541178f0bad425f2ec7e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-08-001163-c 08.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-28 10:19:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марок П (13-25) та АКО (25-100) (ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-08-001163-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав в тендерній документації не міститься інформації щодо умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю ?
2. Яким чином учасник ТОВ «Спектр», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо :
- надання копії дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, зокрема на вугілля марки П (13-25) (частина 6 розділу ІІІ);
- завантаження документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, з копій документів, з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, а саме паспорту особи, уповноваженої на підписання договору, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витягу з реєстру платників на додану вартість, наказу про призначення на посаду директора ТОВ «Спектр» від 18 червня 2000 року №8, протоколу загальних зборів ТОВ «Спектр» від 11 вересня 2001 року №8, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки А, АКО (25-100мм), свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів?
3.Чому у формах повідомлення про внесення змін (від 31липня 2019 року,02 серпня 2019 року) до договору від 11 лютого 2019 року №22, укладеного із ТОВ «Спектр», не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
4. Долучіть документальне підтвердження коливання ціни на вугілля марки АКО (25-100), зокрема експертний висновок від 10 червня 2019 року №В-307, який зазначено в додатковій угоді від 31 липня 2019 року №1, як підставу щодо збільшення ціни на вугілля.
5.Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 11 лютого 2019 року №22?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-01 10:40:30

Відповідь

Тендерним комітетом відділу освіти Ямпільської РДА розглянуто ваш запит про надання пояснення з питань закупівлі в системі прозоро за № UA – 2019 – 01 – 08 – 001163 – с та пояснює наступне.
Дану закупівлю проведено в січні – лютому 2019 року, договір укладено 11.02.2019 року і виконання зобов’язань за даним договором завершилося 31 березня 2020 року враховуючи зміни і доповнення до нього. термін дії даного договору завершився. Пояснення по пунктах 1, та 3 не може бути надано по причині завершення проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Також через зміну у структурі відділу освіти, відповідно до наказу №155-К від 28.12.2019 року «Про реорганізацію підрозділів відділу освіти Ямпільської РДА» яка призвела до зміни складу тендерного комітету, що діяв на протязі 2019 року.
По другому питанні пояснюємо, що в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
п.6) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації.
п.7)інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації.
В Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в п.6 вимагається «Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником). ТОВ «Спектр» надав у складі своєї пропозиції посвідчення якості. та ряд інших документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам.
В тендерній документації Таблиця 3. Інші документи: зазначено
-Копія довідки з державної податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців) (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього.
-Копії заповнених сторінок паспорта (для фізичних осіб-підприємців) (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника
-Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця) або копія витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника,виданого не раніше 2018 року.
- копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб);
- копію витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців
- статут, копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу або копію сторінок Статуту із зазначенням інформації стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (Статутного фонду (фондів)) (для юридичних осіб);окремим документом потрібно подати інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник в вищеназваному документі повинен зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
- інформація (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- копію діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- оригінал або нотаріально завірена копія листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі)) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- лист-гарантію, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором;
г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- Тендерна пропозиція (за формою встановленою у додатку №1 Документації). Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника
- Лист згода щодо технічних, якісних та кількісних вимог предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (відповідно до додатку №4 Документації) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).
-Завізований (погоджений) проект договору із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності) (додаток №3 Документації).
-копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків), про наявність (відсутність) відкритих рахунків. - копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців
Примітки:Примітка:
) усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами або завірених нотаріально) повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою Учасника для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а для фізичних осіб – власним підписом;
б) документи, які не передбачені законодавством для Учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Уразі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності ) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
в) якщо у будь-якому пункті документації не конкретизовано форми подання документів, то в такому випадку учасники мають право подавати документи у будь-якій формі, на власний розсуд. А саме, прийнятною буде одна з форм подання: або оригінал / або нотаріально завірені копії / або копії. г) всі документи, форма подання яких передбачена «копія», подаються завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі а також відбитки печатки (у випадку наявності, печатки) або нотаріальна копія (на вибір учасника). Ж) якщо учасником подаються відомості з відкритих реєстрів, видрукувані з офіційного сайту Міністерства юстиції України чи інших уповноважених органів, даний документ учасник не зобов’язаний завіряти підписом та печаткою. з) якщо на виконання будь якої вимоги документації про надання документа, довідки, відомостей тощо наявний відкритий єдиний державний реєстр з можливістю самостійної перевірки Замовником
ТОВ Спектр подав пропозицію у відповідності до вище вказаних вимог.
В ході проведення процедури закупівлі від ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надійшла вимога з такими ж зауваженнями . Замовником надана відповідь в встановлені терміни і є в системі Прозоро. Скаргу до органу оскарження учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не подавав, це свідчить про безпідставність вимог висунутих ПрАТ «Вінницяоблпаливо».
Долучаємо експертний висновок від 10.06.2019 року № В – 307 який зазначено в додатковій угоді від 31.07.2019 року як підставу щодо збільшення ціни на вугілля.
Звіт про виконання договору про закупівлю розміщено в системі Прозоро.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі "вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)" ідентифікатор UA-2019-01-08-001163-c, відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації (далі - Замовник) повідомляє наступне. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявлені за результатами моніторингу неможливо усунути, оскільки станом на 29 травня 2020 року договір виконано та опубліковано повідомлення про виконання договору про закупівлю. Однак, Замовник врахує виявлені порушення з метою недопущення їх в майбутньому.

2020-06-18 16:44:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ спектр 1 289 565,60
UAH з ПДВ
1 289 565,60
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 337 306,00
UAH з ПДВ
1 337 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 13:46
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:43
довідка мвд
01 лютого 2019 13:43
документи переможця
25 січня 2019 09:01
Електронний підпис
22 січня 2019 11:04
Електронний підпис
22 січня 2019 11:01
статут ор.PDF
22 січня 2019 10:57
Електронний підпис

Публічні документи

23 січня 2019 16:12
Електронний підпис
23 січня 2019 16:11
Проект договору.pdf
23 січня 2019 15:25
Електронний підпис
23 січня 2019 15:24
Копія витягу.pdf
23 січня 2019 15:24
Pasport_Yarmolyuk_M_V.pdf
23 січня 2019 15:24
Технiчна_частина.pdf
23 січня 2019 15:24
Статут.pdf
23 січня 2019 15:24
Склад.pdf
23 січня 2019 15:24
Пропозицiя.pdf
23 січня 2019 15:24
Проект_договору.pdf
23 січня 2019 15:24
ПДВ.pdf
23 січня 2019 15:24
Листи_відгуки.pdf
23 січня 2019 15:24
Копiя_довiдки_EДРПОУ.pdf
23 січня 2019 15:24
Документи_щодо_ст-17.pdf
23 січня 2019 15:24
документи_ваги.pdf
23 січня 2019 15:24
додаткові гарантії.pdf
23 січня 2019 15:24
вага.pdf
23 січня 2019 15:24
Авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ спектр

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ спектр
#30067771
Переможець 1 289 565,60
UAH з ПДВ
30 січня 2019 17:37

Документи

30 січня 2019 17:37
Електронний підпис
30 січня 2019 17:34
23 002.jpg
30 січня 2019 17:34
23 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ спектр
#30067771
1 289 565,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 17:37
Електронний підпис
30 січня 2019 17:34
23 002.jpg
30 січня 2019 17:34
23 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:31
в 001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 10:13
001.jpg зміни до договору
02 серпня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 16:47
1 001.jpg зміни до договору
31 липня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:58
2019-02-11 22.rar укладений
11 лютого 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток №1 "Специфікація" до Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із допущенням арифметичної помилки під час підрахунку обсягів відвантаженого товару та кільності тон, що планується поставити після збільшення ціни за одиницю товару (не більше ніж на 10%), додаткову угодду №1 від 31.07.2019 року виправлено та завантажено повторно.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 289 565,60
UAH (в тому числі ПДВ 214 927,60 UAH)