Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
461 390,00 UAH
UA-2019-01-08-000858-a 47ec57dae73b4d2eb6baf31aafe0a865
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2019 17:57
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 17:57
Початок аукціону: 24 січня 2019 11:31
Очікувана вартість: 461 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29000 кг
Цукор-пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 17:53
ТД цукор 2019 рік.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000094 ● f2bf0bf214574d0ba87f074197d0537a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 16:04:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Згідно з вимогами п.3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації, Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з наступних документів, зокрема, документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8. Відповідно до додатка 7 тендерної документації, Замовник вимагає перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам, зокрема:
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Копія паспорту;
- Копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку;
- Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток №8).
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні вищезазначені документи.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю товару від 13.02.2019 №35 на суму 452 400,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації та не відмінено торги відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-27 16:33:56

ПОЯСНЕННЯ відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради на запит Східного офісу Держаудитслужби України за предметом закупівлі: «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 - 15830000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-08-000858-a щодо рішення про моніторинг закупівлі

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги, що здійснюється Східним офісом Держаудитслужби України за предметом закупівлі: «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 - 15830000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-08-000858-a, замовником якої виступає відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо поставлених питань відділ освіти пояснює наступне.
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, виступив замовником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 461390,00 грн. з метою його постачання в заклади освіти Металургійного району у лютому-червні 2019 року.
08.01.2019 року тендерним комітетом відділу освіти в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2019-01-08-000858-а про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 1050 від 27.11.2018 року, за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 461390,00 грн.
Системою автоматично визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23.01.2019 р. о 17:57, початок аукціону 24.01.2019 р. о 11:31. Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь 3 учасників: ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна», первинна та остаточна цінова пропозиція – 452400,00 грн., ФОП «Заїкіна Віра Вікторівна», первинна цінова пропозиція – 459940,00 грн., остаточна цінова пропозиція – 340750,00 грн., ФОП «Аністратенко Є.О.», первинна цінова пропозиція – 377000,00 грн., остаточна цінова пропозиція – 340749,00 грн.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція учасника ФОП «Аністратенко Є.О.» з ціною 340749,00 грн., однак за результатами розгляду зазначеної пропозиції була встановлена її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника та відхилена. Наступною тендерним комітетом була розглянута тендерна пропозиція ФОП «Заїкіна Віра Вікторівна» з ціною 340750,00 грн. Однак, тендерним комітетом також була встановлена її невідповідність вимогам тендерної документації, у звязку з чим її було відхилено.
01.02.2019 року рішенням тендерного комітету (протокол № 49), за результатами розгляду тендерної пропозиції, переможцем процедури закупівлі визначено учасника аукціону ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» та укладено договір на постачання цукру-піску до закладів освіти району від 13.02.2019 року № 35.
27.03.2019 року за результатами отриманого повідомлення в електронній системі публічних закупівель, що надійшло від Східного офісу Держаудитслужби України, було проведено повторний розгляд документів, завантажених у складі тендерної пропозиції учасника та встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні документи для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8, зокрема: копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копії паспорту, копії витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку, копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, листа-згоди на обробку персональних даних.
На підставі вищевикладеного тендерним комітетом відділу освіти 27.03.2019 року було прийнято рішення (протокол засідання № 154 додається) про встановлення невідповідності тендерної пропозиції учасника аукціону ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» вимогам тендерної документації Замовника та відхилено на підставі п. 1.4. ст. 30 Закону. Окрім того, прийнято відповідне рішення про скасування рішення тендерного комітету від 01.02.2019 року № 49 про визначення ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» переможцем процедури закупівлі відкриті торги.
Наразі тендерним комітетом проводиться процедура відміни торгів відповідно до абзацу 2 частини 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зокрема, тендерним комітетом відділу освіти направлено лист до ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» з вимогою щодо припинення дії договору від 13.02.2019 р. № 35 на постачання цукру-піску до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору.
Також відділ освіти повідомляє, що перевірка поданої документації у складі тендерної пропозиції від учасників торгів, належить до функцій секретаря тендерного комітету. Зазначене порушення Закону України «Про публічні закупівлі», що виявлено під час моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби України, допущено секретарем тендерного комітету Яковлевою І.В., у зв’язку з чим секретарю винесено дисциплінарне стягнення у вигляді догани (додається). Наказом відділу освіти № 18-к/тм від 27.03.2019 року усім членам тендерного комітету винесене попередження про недопущення помилок у роботі тендерного комітету під час здійснення процедур закупівель та необхідність додержання положень Закону України «Про публічні закупівлі».


З повагою,

Заступник начальника відділу освіти,
голова тендерного комітету Т. Дирда


097-368-04-31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аністратенко Є.О. 377 000,00
UAH з ПДВ
340 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна 459 940,00
UAH з ПДВ
340 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна 452 400,00
UAH з ПДВ
452 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2019 17:40
якість цукор.pdf
23 січня 2019 17:40
цінова цукор.pdf
23 січня 2019 17:40
транспорт.pdf
23 січня 2019 17:40
склад.pdf
23 січня 2019 17:40
склад 3.pdf
23 січня 2019 17:40
склад 2.pdf
23 січня 2019 17:40
склад 1.pdf
23 січня 2019 17:40
сан 2.pdf
23 січня 2019 17:40
сан 1.pdf
23 січня 2019 17:40
паспорт згода граф.pdf
23 січня 2019 17:40
наймані.pdf
23 січня 2019 17:40
наймані 1.pdf
23 січня 2019 17:40
досвід.pdf
23 січня 2019 17:40
досвід 1.pdf
23 січня 2019 17:40
довідки.pdf
23 січня 2019 17:40
дезобробка нова.pdf
23 січня 2019 17:40
графік цукор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аністратенко Є.О.

ФОП Заїкіна Віра Вікторівна

ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аністратенко Є.О.
#3269523736
Відхилено 340 749,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2019 18:19
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна
#2561007843
Відхилено 340 750,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2019 18:43
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
Переможець 452 400,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2019 19:08

Документи

02 лютого 2019 18:19
Електронний підпис
02 лютого 2019 18:17
протокол 47 від 01.02.2019

Документи

02 лютого 2019 18:43
Електронний підпис
02 лютого 2019 18:41
протокол 48 від 01.02.2019
02 лютого 2019 18:20
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

02 лютого 2019 19:08
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:07
протокол 49 від 01.02.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2019 19:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
452 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2019 19:08
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:07
протокол 49 від 01.02.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 13:06
Акт виконаних робіт укладений
03 квітня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:39
ду 1 дог 35.PDF зміни до договору
28 березня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 14:41
договір 35 укладений
13 лютого 2019 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 112 734,50
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель