Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203901 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9 |
Контактна особа: |
Журенко Наталія Олександрівна (04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 14:04 |
Очікувана вартість: | 1 373 399,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 733,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2019 15:14 |
ТД ГАЗ.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 03 лютого 2019 00:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-31-000058 ● e0ba7d90d14b4ac8877937fa43d6bba4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.01.2019 Одеса № 33
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 31.01.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 31.01.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 33
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-17-002962-c
17.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-17-000808-b 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
3. UA-2019-01-29-000679-a 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
4. UA-2019-01-08-000828-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-04 17:26:42
Пояснення щодо
Порушення вимог абзацу другого п.2 Наказу №490 МЕРТУ, а саме не накладений електронний цифровий підпис в оголошені закупівлі №UA-2019-01-08-000828-с, пов'язаний зі збоєм в роботі майданчику Раблік Бід. В зв'язку з неможливістю усунення данного порушення Замовник відміняє вищезгадані відкриті торги.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-04 17:36:14
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2019 Одеса № 36
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-01-08-000828-с.а1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-08-000828-с (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 08 січня 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 31 січня 2019 року № 33 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу
контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 04.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-08 09:54:04
Прийняте рішення Замовника торгів
Зогляду на те, що усунути порушення вимог абзацу другого п.2 Наказу МЕРТУ №490 (не накладення електронного цифрового підпису на оголошення закупівлі предмету "Природний газ" №UA-2019-01-08-000828-с) не є можливим, Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги №UA-2019-01-08-000828-с.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-08 15:38:23
Про поновлення рішення про початок моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2019 Одеса № 39
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на опублікування рішення органу оскарження від 06.02.2019 № 1281-р/пк-пз в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Поновити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-08-000828-с (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 08 січня 2019 року).
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 07.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Так як усунути виявлене порушення вимог абзацу другого п.2 Наказу №490 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (не накладений електронний цифровий підпис в оголошенні закупівлі «Природного газу») неможливо, то відкриті торги №UA-2019-01-08-000828-с відмінено, згідно абзацу 2 п.1 ст.31.
2019-02-12 14:33:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів) • усунуто
-
2019-02-13 14:36:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
854 968,08
UAH з ПДВ
|
854 968,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
912 697,63
UAH з ПДВ
|
898 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
951 549,84
UAH з ПДВ
|
911 856,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" |
952 098,60
UAH з ПДВ
|
952 098,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
1 123 128,80
UAH з ПДВ
|
1 123 128,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Очікує рішення |
854 968,08
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 11:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Рішення скасоване |
854 968,08
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 11:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 05 лютого 2019 11:11 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель |