Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
МОЛОКО
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2019-01-08-000578-a ● 00999a0794374a03b96c4895bbd2ef84
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний навчальний заклад "Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 13553798 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, Шевченко, 72 |
Контактна особа: |
Шведюк Людмила Василівна 380414152367 shkola_internat_nv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Молоко жирністю не менше 2,5% (пастеризоване молоко)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 літр
Молоко жирністю не менше 2,5% (пастеризоване молоко)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11708, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, шевченко,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2019 15:31 |
Проект договору.docx |
08 січня 2019 15:28 |
Оголошення молоко.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
торгові марки
Дата подання: 08 січня 2019 17:09
Дата відповіді: 09 січня 2019 13:31
Доброго дня.
Просимо внести зміни щодо тм виробників так як ми вважаємо що молоко однієї якості у всіх виробників.Наприклад Тм Молокія.Галичина.Радимо.Яготинське.Словяночка та інші все відповідає Державним стандартам.
Привязка до Тм дискримінує учасників а Вас як замовника ставить в обмежені рамки щодо кількості учасників відповідно і до конкурентноі цінової пропозиції
Чекаємо на внесення змін
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що допорогові закупівлі, які оголошуються нашою установою, базуються та складені на основі вимог та умов Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі ПОРЯДОК).
Відповідно до п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» або інших ТМ в допорогових закупівлях, є правом Замовника, а не обов’язком.
Ми, як замовник, зацікавлені в купівлі якісної та перевіреної нами продукції, з мінімальними цінами та гарантіями поставки в повному об’ємі та у передбачені строки.
З метою уникнення поставки неякісної продукції недобросовісними постачальниками, нами, як замовником, було оголошено закупівлю товарів тих виробників, продукцію яких ми використовували.
Відповідно до п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» або інших ТМ в допорогових закупівлях, є правом Замовника, а не обов’язком.
Ми, як замовник, зацікавлені в купівлі якісної та перевіреної нами продукції, з мінімальними цінами та гарантіями поставки в повному об’ємі та у передбачені строки.
З метою уникнення поставки неякісної продукції недобросовісними постачальниками, нами, як замовником, було оголошено закупівлю товарів тих виробників, продукцію яких ми використовували.
Зміна ТМ
Дата подання: 09 січня 2019 13:55
Дата відповіді: 10 січня 2019 13:16
Доброго дня.
Вивчивши Вашу відповідь ми наполегливо просимо внести зміни тому що Ваша відповідь не зовсім аргументована згідно з Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі ПОРЯДОК) замовник має право прописувати у вимогах ТМ але разом з тим аргументувати підстави закупівлі вказаної ТМ або ж прописати еквівалент.Правильно буде прописати які торгові марки не пропонувати .
Наполегливо просимо внести зміни та опублікувати чітку відповідь які ТМ не пропонувати
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Відповідно до п 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі….». Тендерний комітет вказав всю інформацію, яка на нашу думку необхідна в оголошенні. Ваша вимога щодо аргументованого пояснення в оголошенні вибору ТМ не передбачена Порядком, і не є тією яку тендерний комітет вважає за потрібне розмістити в оголошенні про закупівлю.
2. У нашому оголошенні закупівлі ми орієнтуємось виключно на вказані торгівельні марки, без розгляду пропозицій аналогів чи еквівалентів, оскільки згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тому, вказувати про аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника.
3. Щодо Вашої вимоги вказати ТМ , які нас не влаштовують, то, на нашу думку це є, по-перше, некоректно, по-друге, неможливо, у зв’язку з великою кількістю виробників, про якість продукції яких ми не можемо зробити висновок. Нагадуємо Вам, що закупівля проводиться для забезпечення потреб дитячого харчування, вимагає уваги безпека та якість продукції, тому з досвіду використання були обрані оголошені ТМ.
Дякуємо Вам за запитання!
1. Відповідно до п 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі….». Тендерний комітет вказав всю інформацію, яка на нашу думку необхідна в оголошенні. Ваша вимога щодо аргументованого пояснення в оголошенні вибору ТМ не передбачена Порядком, і не є тією яку тендерний комітет вважає за потрібне розмістити в оголошенні про закупівлю.
2. У нашому оголошенні закупівлі ми орієнтуємось виключно на вказані торгівельні марки, без розгляду пропозицій аналогів чи еквівалентів, оскільки згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тому, вказувати про аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника.
3. Щодо Вашої вимоги вказати ТМ , які нас не влаштовують, то, на нашу думку це є, по-перше, некоректно, по-друге, неможливо, у зв’язку з великою кількістю виробників, про якість продукції яких ми не можемо зробити висновок. Нагадуємо Вам, що закупівля проводиться для забезпечення потреб дитячого харчування, вимагає уваги безпека та якість продукції, тому з досвіду використання були обрані оголошені ТМ.
Дякуємо Вам за запитання!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Фільчук Ніна Степанівна" #1816603666 |
Переможець |
74 160,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:47
|
Дод.уг №2.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:18
|
Дод.уг №1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:15
|
Договір.pdf | укладений |
21 січня 2019 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшенням ціни на 10% на товар |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підвищення ціни на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.уг.№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |