Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МОЛОКО
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2019-01-08-000578-a 00999a0794374a03b96c4895bbd2ef84
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шведюк Людмила Василівна

380414152367 shkola_internat_nv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад "Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13553798
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, Шевченко, 72
Контактна особа: Шведюк Людмила Василівна
380414152367
shkola_internat_nv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 січня 2019 12:25
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Молоко жирністю не менше 2,5% (пастеризоване молоко)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 літр
Молоко жирністю не менше 2,5% (пастеризоване молоко)
(ТМ- ХУТОРОК, РУДЬ, ФЕРМА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, шевченко,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 15:31
Проект договору.docx
08 січня 2019 15:28
Оголошення молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

торгові марки
Дата подання: 08 січня 2019 17:09
Дата відповіді: 09 січня 2019 13:31
Доброго дня. Просимо внести зміни щодо тм виробників так як ми вважаємо що молоко однієї якості у всіх виробників.Наприклад Тм Молокія.Галичина.Радимо.Яготинське.Словяночка та інші все відповідає Державним стандартам. Привязка до Тм дискримінує учасників а Вас як замовника ставить в обмежені рамки щодо кількості учасників відповідно і до конкурентноі цінової пропозиції Чекаємо на внесення змін
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що допорогові закупівлі, які оголошуються нашою установою, базуються та складені на основі вимог та умов Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі ПОРЯДОК).
Відповідно до п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» або інших ТМ в допорогових закупівлях, є правом Замовника, а не обов’язком.
Ми, як замовник, зацікавлені в купівлі якісної та перевіреної нами продукції, з мінімальними цінами та гарантіями поставки в повному об’ємі та у передбачені строки.
З метою уникнення поставки неякісної продукції недобросовісними постачальниками, нами, як замовником, було оголошено закупівлю товарів тих виробників, продукцію яких ми використовували.
Зміна ТМ
Дата подання: 09 січня 2019 13:55
Дата відповіді: 10 січня 2019 13:16
Доброго дня. Вивчивши Вашу відповідь ми наполегливо просимо внести зміни тому що Ваша відповідь не зовсім аргументована згідно з Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі ПОРЯДОК) замовник має право прописувати у вимогах ТМ але разом з тим аргументувати підстави закупівлі вказаної ТМ або ж прописати еквівалент.Правильно буде прописати які торгові марки не пропонувати . Наполегливо просимо внести зміни та опублікувати чітку відповідь які ТМ не пропонувати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Відповідно до п 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі….». Тендерний комітет вказав всю інформацію, яка на нашу думку необхідна в оголошенні. Ваша вимога щодо аргументованого пояснення в оголошенні вибору ТМ не передбачена Порядком, і не є тією яку тендерний комітет вважає за потрібне розмістити в оголошенні про закупівлю.
2. У нашому оголошенні закупівлі ми орієнтуємось виключно на вказані торгівельні марки, без розгляду пропозицій аналогів чи еквівалентів, оскільки згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тому, вказувати про аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника.
3. Щодо Вашої вимоги вказати ТМ , які нас не влаштовують, то, на нашу думку це є, по-перше, некоректно, по-друге, неможливо, у зв’язку з великою кількістю виробників, про якість продукції яких ми не можемо зробити висновок. Нагадуємо Вам, що закупівля проводиться для забезпечення потреб дитячого харчування, вимагає уваги безпека та якість продукції, тому з досвіду використання були обрані оголошені ТМ.
Дякуємо Вам за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Фільчук Ніна Степанівна" 87 360,00
UAH з ПДВ
74 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс 100 800,00
UAH з ПДВ
74 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2019 13:26
Цінова пропозиція.PDF
15 січня 2019 08:37
Електронний підпис
15 січня 2019 08:35
ТД молоко.PDF

Публічні документи

15 січня 2019 15:17
договір оренди 2019.pdf
15 січня 2019 15:16
сан обробка 08 01.jpeg
15 січня 2019 15:16
протокол 1 оригінал.pdf
15 січня 2019 15:16
персональні дані.jpeg
15 січня 2019 15:16
ліцензія.jpeg
15 січня 2019 15:16
якісне яготин.pdf
15 січня 2019 15:16
якісне Юрія.pdf
15 січня 2019 15:16
пропо молоко.jpeg
15 січня 2019 15:16
витяг пдв 2018.jpeg
15 січня 2019 15:16
витяг 21 12 ориг.pdf
15 січня 2019 15:16
виписка з ЄДР.pdf
15 січня 2019 15:16
Сан книжка реута.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Фільчук Ніна Степанівна"

ТОВ Т.В.К.Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Фільчук Ніна Степанівна"
#1816603666
Переможець 74 160,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Фільчук Ніна Степанівна"
#1816603666
74 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 14:47
Дод.уг №2.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 17:18
Дод.уг №1.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 17:15
Договір.pdf укладений
21 січня 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшенням ціни на 10% на товар
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни на 10%
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.уг.№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML