Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція поліклінічного відділення по вул. Захисників України, 22, м. Чернігів, комунального некомерційного підприємства «Чернігівської міської лікарні №3» Чернігівської міської ради з метою підвищення ефективності роботи реєстратури, шляхом впровадження інформаційних систем управління»
Очікувана вартість
5 435 488,80 UAH
UA-2019-01-08-000291-a d126ff6f4a0942efb5a58bc433a023c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774842 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774842
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 15:01
Очікувана вартість: 5 435 488,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 177,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27177.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція поліклінічного відділення по вул. Захисників України, 22, м. Чернігів, комунального некомерційного підприємства «Чернігівської міської лікарні №3» Чернігівської міської ради з метою підвищення ефективності роботи реєстратури, шляхом впровадження інформаційних систем управління»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція поліклінічного відділення по вул. Захисників України, 22, м. Чернігів, комунального некомерційного підприємства «Чернігівської міської лікарні №3» Чернігівської міської ради з метою підвищення ефективності роботи реєстратури, шляхом впровадження інформаційних систем управління»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" 5 430 110,40
UAH з ПДВ
5 430 110,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОТОЦЬКИЙ МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 5 434 363,20
UAH з ПДВ
5 434 363,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2019 18:59
Електронний підпис
23 січня 2019 18:57
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ.PDF
23 січня 2019 18:57
Фінансовий звіт 2.PDF
23 січня 2019 18:57
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
23 січня 2019 18:57
ПРОТОКОЛ №9.PDF
23 січня 2019 18:57
НАКАЗ №3-К.PDF
23 січня 2019 18:57
КБ 3.pdf
23 січня 2019 18:57
ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF
23 січня 2019 18:57
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.PDF
23 січня 2019 18:57
Витяг.pdf
23 січня 2019 18:57
банківська гарантія.pdf
23 січня 2019 18:57
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 18:23
Електронний підпис
24 січня 2019 18:20
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 січня 2019 18:20
ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF
24 січня 2019 18:20
ДОВІДКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"

ФОП "ПОТОЦЬКИЙ МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
Переможець 5 430 110,40
UAH з ПДВ
31 січня 2019 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" #41609367

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

31 січня 2019 14:34
Електронний підпис
31 січня 2019 14:34
Протокол №10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
5 430 110,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 14:34
Електронний підпис
31 січня 2019 14:34
Протокол №10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:33
Додаткова угода № 6 до дог. 12-19.pdf укладений
22 вересня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 10:31
Дод.угода №5 до дог. 12-19.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 09:00
Дод.угода №4 до дог. № 12-19.pdf зміни до договору
14 травня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 14:16
Дод. угода №3 до дог. 12-19.pdf зміни до договору
03 березня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 16:06
Додаткова угода № 2 до дог. № 12-19 від 19.02.19.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 12:42
Додаткова угода №1 від 19.02.2019.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 12:42
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 12:26
Договір 12-19.pdf укладений
19 лютого 2019 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни; продовження строку дії договору у звязку з відсутністю повного фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: Договір 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі; продовження строку дії договору та строку виконання робіт у звязку з відсутністю повного фінансування обєкту
Номер договору про закупівлю: Договір 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни на поточний рік без зміни загальної договірної ціни
Номер договору про закупівлю: Договір 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників (зміна переліку робіт на поточний рік відповідно до виділеного фінансування та нагальної необхідності, без внесення змін до загального переліку робіт)
Номер договору про закупівлю: Договір 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 140 684,16
UAH (в тому числі ПДВ 519 677,36 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору у звязку з відсутністю фінансування