Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25596594 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия , вуд. І. Мазепи, буд. 134 |
Контактна особа: |
Надія Василівна Бабінська +380957994097 crl-buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 895 877,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 438,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2019 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2019 10:15 |
ТД Електроенергія на 2019 рік повтор.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-16-000004 ● 0f3260bda04a47bcb009ce5a5a39c4b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2019 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2019 №2
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2019 № 2
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-08-000136-c 08.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-17 10:14:57
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000136-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1.Чому процедура закупівлі електричної енергії проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель на 2019 рік, як визначено у статті 4 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-17 14:27:45
пояснення
Виявнені зауваження прийтяті до уваги та прийняті міри по їх усуненні, лист додаємо
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 січня 2019 14:31 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
17 січня 2019 14:31
|
Електронний підпис |
17 січня 2019 14:31
|
протокол відміни.doc |