Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
895 877,50 UAH
UA-2019-01-08-000136-c c3785b4a0c174855b1c9b121c5ede45c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Василівна Бабінська

+380957994097 crl-buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25596594
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия , вуд. І. Мазепи, буд. 134
Контактна особа: Надія Василівна Бабінська
+380957994097
crl-buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 січня 2019 15:03
Очікувана вартість: 895 877,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 438,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
358351 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, Родини Крушельницьких, 26, 28, Роксолани, 7, Пстрака,21, Лесі Українки 43а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 10:15
ТД Електроенергія на 2019 рік повтор.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-16-000004 ● 0f3260bda04a47bcb009ce5a5a39c4b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019 11:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

15.01.2019 №2

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2019 № 2
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-08-000136-c 08.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-17 10:14:57

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000136-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1.Чому процедура закупівлі електричної енергії проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель на 2019 рік, як визначено у статті 4 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-17 14:27:45

пояснення

Виявнені зауваження прийтяті до уваги та прийняті міри по їх усуненні, лист додаємо


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 січня 2019 14:31
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
17 січня 2019 14:31
Електронний підпис
17 січня 2019 14:31
протокол відміни.doc