Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 20085915 |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3 |
Контактна особа: |
Кравчук Олександр Васильович +380435621267 mkssi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 січня 2019 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2019 10:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2019 10:56 |
Початок аукціону: | 23 січня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 362 552,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 812,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2019 16:17 |
Оголошення ТД.docx |
09 січня 2019 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2019 16:17 |
Оголошення ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-29-000030 ● 11d964e20e65408b99626c4f677591a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2019 №4
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2019 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-07-000002-b 07.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-30 15:36:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (птиця (тушки курей охолоджені), яловичина, свинина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-07-000002-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – Замовник) у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 25.01.2019 №19) обрано переможцем, виконав вимогу п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме, надав інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2016-2017 років?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-01 15:20:57
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Муроваонкуриловецька санаторна школа-інтернат надає пояснення з приводу моніторингу органом ДАСУ процедури закупівлі "М'ясо" (UA-2019-01-07-000002-b)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-13 11:12:51
Роз'яснення щодо висновку
Інформація ,що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень в результаті моніторингу.
2019-02-14 08:09:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 05.02.2019 №13 (додаткова угода від 13.02.2019 №2)
2019-02-19 16:45:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мазур О.В. |
356 317,90
UAH з ПДВ
|
356 317,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Олексюк С.Я. |
357 240,00
UAH з ПДВ
|
357 240,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мазур О.В. #2814520675 |
Переможець |
356 317,90
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 11:05
|
Додаткова угода | укладений |
15 лютого 2019 11:03
|
Протокол | укладений |
15 лютого 2019 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 09:39
|
Договір | зміни до договору |
14 лютого 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 11:19
|
Договір | укладений |
07 лютого 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
28 408,70
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку з виявленими порушеннями в результаті моніторигну Держаудитслужбою. |