Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
362 552,00 UAH
UA-2019-01-07-000002-b cf2aac8abe7e44acaeabb1d069755b40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Олександр Васильович

+380435621267 mkssi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа: Кравчук Олександр Васильович
+380435621267
mkssi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 січня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 10:56
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 10:56
Початок аукціону: 23 січня 2019 15:53
Очікувана вартість: 362 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 812,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Птиця(тушки курей охолоджені),яловичина,свинина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 кг
М'ясо:птиця(тушки курей охолоджені),яловичина,свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 16:17
Оголошення ТД.docx
09 січня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 січня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 16:17
Оголошення ТД.docx
07 січня 2019 10:52
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-29-000030 ● 11d964e20e65408b99626c4f677591a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ


29.01.2019 №4
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАХНОВСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2019 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-07-000002-b 07.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-30 15:36:46

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (птиця (тушки курей охолоджені), яловичина, свинина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-07-000002-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – Замовник) у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 25.01.2019 №19) обрано переможцем, виконав вимогу п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме, надав інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2016-2017 років?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 15:20:57

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Муроваонкуриловецька санаторна школа-інтернат надає пояснення з приводу моніторингу органом ДАСУ процедури закупівлі "М'ясо" (UA-2019-01-07-000002-b)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-13 11:12:51

Роз'яснення щодо висновку

Інформація ,що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень в результаті моніторингу.

2019-02-14 08:09:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 05.02.2019 №13 (додаткова угода від 13.02.2019 №2)

2019-02-19 16:45:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 356 317,90
UAH з ПДВ
356 317,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олексюк С.Я. 357 240,00
UAH з ПДВ
357 240,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

20 січня 2019 19:14
Договір свинина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазур О.В.

ФОП Олексюк С.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 356 317,90
UAH з ПДВ
25 січня 2019 11:57

Документи

25 січня 2019 11:57
Електронний підпис
25 січня 2019 11:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
356 317,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 11:57
Електронний підпис
25 січня 2019 11:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 11:05
Додаткова угода укладений
15 лютого 2019 11:03
Протокол укладений
15 лютого 2019 11:03
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 09:39
Договір зміни до договору
14 лютого 2019 09:36
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 11:19
Договір укладений
07 лютого 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 408,70
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з виявленими порушеннями в результаті моніторигну Держаудитслужбою.