М'ясо
Очікувана вартість
362 552,00 UAH
UA-2019-01-07-000002-b cf2aac8abe7e44acaeabb1d069755b40
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження замовника: 23400, Україна, Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа замовника: Кравчук Олександр Васильович
+380435621267
mkssi@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 10:56
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 10:56
Початок аукціону: 23 січня 2019 15:53
Очікувана вартість: 362 552,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 812,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Птиця(тушки курей охолоджені),яловичина,свинина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 кг
М'ясо:птиця(тушки курей охолоджені),яловичина,свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-29-000030 ● 11d964e20e65408b99626c4f677591a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-29 17:11:14
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ


29.01.2019 №4
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАХНОВСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2019 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-07-000002-b 07.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-30 15:36:46

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (птиця (тушки курей охолоджені), яловичина, свинина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-07-000002-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – Замовник) у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 25.01.2019 №19) обрано переможцем, виконав вимогу п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме, надав інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2016-2017 років?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 15:20:57

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Муроваонкуриловецька санаторна школа-інтернат надає пояснення з приводу моніторингу органом ДАСУ процедури закупівлі "М'ясо" (UA-2019-01-07-000002-b)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-13 11:12:51

Роз'яснення щодо висновку

Інформація ,що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень в результаті моніторингу.

2019-02-14 08:09:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради, 20085915, Україна, смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо:птиця(тушки курей охолоджені),яловичина,свинина, 362552UAH, 15110000-2, ДК021, 4100, кг
  3. Інформація про оприлюднення: cf2aac8abe7e44acaeabb1d069755b40, 2019-01-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Мурованокуриловецької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Мазур О.В., протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та пояснення, отримане від замовника через електронну систему закупівель 01.02.2018. За результатами моніторингу встановлено, що замовником у п.п.5.4.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, дата видачі якого має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), щодо заборони вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Мазур О.В. умовам тендерної документації замовника в частині відсутності довідки у довільній формі про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Також, надана даним учасником довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить інформації про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2016-2017 років (не менше двох), чим порушено вимоги п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, пропозиція ФОП Мазур О.В., яка не відповідає умовам тендерної документації, не була відхилена замовником, а визнана переможцем торгів, що є порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону., 07 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо складання тендерної документації, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 05.02.2019 №13 (додаткова угода від 13.02.2019 №2)

2019-02-19 16:45:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 356 317,90
UAH з ПДВ
356 317,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олексюк С.Я. 357 240,00
UAH з ПДВ
357 240,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

20 січня 2019 19:14
Договір свинина.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 356 317,90
UAH з ПДВ
25 січня 2019 11:57

Документи

25 січня 2019 11:57
sign.p7s
25 січня 2019 11:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
356 317,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 11:57
sign.p7s
25 січня 2019 11:54
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 лютого 2019 11:19
Договір укладений
07 лютого 2019 09:57
sign.p7s зміни до договору
15 лютого 2019 11:05
Додаткова угода укладений
15 лютого 2019 11:03
Протокол укладений
15 лютого 2019 11:03
sign.p7s зміни до договору
14 лютого 2019 09:39
Договір зміни до договору
14 лютого 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 408,70
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з виявленими порушеннями в результаті моніторигну Держаудитслужбою.

Актуальні тендери

До пошуку