Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2019-01-06-000001-a c92f1d59e06c4f998b5191c5c9d78b21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовойт Наталя Михайлівна

+380486532679 savran_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту
Код ЄДРПОУ: 40636122
Місцезнаходження: 66200, Україна , Одеська обл., Саврань, вул.Миру, 84, смт.Саврань, Одеської обл.
Контактна особа: Пустовойт Наталя Михайлівна
+380486532679
savran_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2019 22:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 12:34
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 т
Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, навчально-виховні заклади Савранського району Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2019 22:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2019 22:48
Тендерна документацiя вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 11 січня 2019 12:58
Дата відповіді: 16 січня 2019 17:22
Шановний Замовнику! Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В супереч вимог Закону, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що значно обмежують кількість потенціальних учасників процедури закупівлі, а саме: Тендерною документацією встановлено предмет закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне). Згідно ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Вважаємо відсутність виразу «або еквівалент» дискримінацією учасників, які мають договірні відносини з виробниками марки еквіваленту з показниками якості не гірше ніж вимагає Замовник. П 1.2. ч. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, встановлено вимогу про надання Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яка буде розміщена на території смт. Саврань, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг. Враховуючи, що місцем поставки є навчально-виховні заклади Савранського району Одеської області, які знаходяться на різній відстані вім смт. Саврань, не зрозуміло чому Замовником встановлено вищевказану вимогу. Вимога щодо наявності матеріально - технічної бази - складу на території смт. Саврань є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території смт. Саврань. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтвердили на гарячій лінії майданчику zakupki.prom.ua та підтверджено багаточисленними рішеннями АМКУ. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу у п. 1.2 Замовником вимагається від учасників надати документи, підтверджуючі наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям. Відповідні умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності склад та вагову, але й скористатись правом оренди такого майна або укладання договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля задля виконання даної вимоги. Учасник, який має складські приміщення та вагову понесе менші витрати на доставку кожної партії вугілля, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного, зважування). Крім того, наявність складських приміщень і вагових в смт. Саврань дозволить здійснювати контроль безпосередньо при завантажуванні вугілля представником замовника. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.

Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Замовником Додатком 3 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому і вираз "або еквівалент" не зазначений. Як вбачається з тексту, марки вугілля, фракція не є торговою маркою.
Промислова класифікація вугілля передбачає розподіл вугілля на різні марки та групи в залежності від їх фізико-хімічних властивостей і можливості використання для технологічної або енергетичної мети.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 11 січня 2019 13:21
Дата відповіді: 16 січня 2019 17:23
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Замовником Додатком 3 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому і вираз "або еквівалент" не зазначений. Як вбачається з тексту, марки вугілля, фракція не є торговою маркою.
Промислова класифікація вугілля передбачає розподіл вугілля на різні марки та групи в залежності від їх фізико-хімічних властивостей і можливості використання для технологічної або енергетичної мети.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-06-000001-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 11 січня 2019 12:57
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В супереч вимог Закону, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що значно обмежують кількість потенціальних учасників процедури закупівлі, а саме:
Тендерною документацією встановлено предмет закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Згідно ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Вважаємо відсутність виразу «або еквівалент» дискримінацією учасників, які мають договірні відносини з виробниками марки еквіваленту з показниками якості не гірше ніж вимагає Замовник.
П 1.2. ч. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, встановлено вимогу про надання Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яка буде розміщена на території смт. Саврань, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг.
Враховуючи, що місцем поставки є навчально-виховні заклади Савранського району Одеської області, які знаходяться на різній відстані вім смт. Саврань, не зрозуміло чому Замовником встановлено вищевказану вимогу.
Вимога щодо наявності матеріально - технічної бази - складу на території смт. Саврань є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території смт. Саврань. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтвердили на гарячій лінії майданчику zakupki.prom.ua та підтверджено багаточисленними рішеннями АМКУ.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2019 17:26
На вашу вимогу UA-2019-01-06-000001-a.a1 від 11.01.2019 року надаємо роз'яснення:
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу у п. 1.2 Замовником вимагається від учасників надати документи, підтверджуючі наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям. Відповідні умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності склад та вагову, але й скористатись правом оренди такого майна або укладання договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля задля виконання даної вимоги. Учасник, який має складські приміщення та вагову понесе менші витрати на доставку кожної партії вугілля, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного, зважування). Крім того, наявність складських приміщень і вагових в смт. Саврань дозволить здійснювати контроль безпосередньо при завантажуванні вугілля представником замовника. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.

Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Замовником Додатком 3 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому і вираз "або еквівалент" не зазначений. Як вбачається з тексту, марки вугілля, фракція не є торговою маркою.
Промислова класифікація вугілля передбачає розподіл вугілля на різні марки та групи в залежності від їх фізико-хімічних властивостей і можливості використання для технологічної або енергетичної мети.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" 4 095 000,00
UAH з ПДВ
4 073 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 4 097 800,00
UAH з ПДВ
4 077 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 10:07
Електронний підпис
21 січня 2019 10:02
Лист-пояснення_.PDF
21 січня 2019 10:02
Проект договору.PDF
21 січня 2019 10:02
Накази_директор.pdf
21 січня 2019 10:02
Лист-пояснення_ТО.PDF
21 січня 2019 10:02
Довідка_працівники.PDF
21 січня 2019 10:02
Довідка_ПДВ.PDF
21 січня 2019 10:02
Копія протоколу_ТО.PDF
21 січня 2019 10:02
Копія Витягу_ПДВ.PDF
21 січня 2019 10:02
Довідка_ліцензія.PDF
21 січня 2019 10:02
Довідка_довкілля.PDF
21 січня 2019 10:02
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
21 січня 2019 10:02
Витяг з ЄДРЮОФОП.PDF
21 січня 2019 10:02
Виписка з протоколу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2450813075
Переможець 4 073 940,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2450813075
4 073 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 02:04
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 11:25
дод угода 2 Сивак 12.07.jpeg зміни до договору
12 липня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:21
дод угода 1 прав.jpeg зміни до договору
25 лютого 2019 15:18
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 10:23
дод угода 1.jpeg зміни до договору
25 лютого 2019 10:20
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 13:11
дог_3_ст.jpeg зміни до договору
19 лютого 2019 13:09
дог_2_ст.jpg зміни до договору
19 лютого 2019 13:09
дог_1_ст.jpg зміни до договору
19 лютого 2019 13:09
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 12:05
дог_3_ст.jpg зміни до договору
18 лютого 2019 12:01
дог_2_ст.jpg зміни до договору
18 лютого 2019 12:01
дог_1_ст.jpg зміни до договору
18 лютого 2019 12:01
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 15:54
договiр_3_ст.jpg укладений
14 лютого 2019 15:51
договiр_2_ст.jpg укладений
14 лютого 2019 15:51
договiр_1ст.jpg укладений
14 лютого 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка при оприлюднені договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за 1 тону
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 073 939,63
UAH