Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
245 813,40 UAH
UA-2019-01-05-000046-c ab2f7f4b9b40494f97251f14615c8455
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробенко Віра Михайлівна

0486621341 balta_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40199047
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Пролетарська, буд.9
Контактна особа: Дробенко Віра Михайлівна
0486621341
balta_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 09:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:30
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:30
Очікувана вартість: 245 813,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 458,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16900 кг.
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, пролетарська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:18
Зміни до тендерної документації 2 – копія.docx
23 січня 2019 15:18
ТД хліб зі змінами 2 – копія.docx
23 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:18
Зміни до тендерної документації 2 – копія.docx
17 січня 2019 15:59
Зміни до тендерної документації .docx
23 січня 2019 15:18
ТД хліб зі змінами 2 – копія.docx
17 січня 2019 15:59
ТД хліб зі змінами .docx
09 січня 2019 08:57
ТД хліб .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000046 ● 568a74f8b9414f4bbf2cb9f19ec36f62
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2019 Одеса № 38
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 06.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 06.02.2019 № 38

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA- 2019-01-03-000269-b 03.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Агакарян А.В.
2 UA-2019-01-05-000046-c 05.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
3 UA-2019-01-16-000997-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

торги відмінені відповідно до ст. 31 ч.1, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;

2019-02-14 17:00:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-02-14 17:13:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агрофірма Хлібна Нива" 240 724,00
UAH з ПДВ
240 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хліб Балти" 245 000,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 10:30
Документ
11 лютого 2019 16:42
Документ
01 лютого 2019 14:07
Документ

Публічні документи

31 січня 2019 07:38
Хліб Балти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агрофірма Хлібна Нива"

ТОВ "Хліб Балти"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агрофірма Хлібна Нива"
#32631266
Переможець 240 724,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:10

Документи

05 лютого 2019 17:09
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:06
Протокол 19 .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агрофірма Хлібна Нива"
#32631266
240 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 17:09
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:06
Протокол 19 .pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 лютого 2019 16:56
Коментар щодо відміни: ст 31 п.1 абзац 2,3 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;