Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
4 012 935,20 UAH
UA-2019-01-04-001760-c ● 079d6cd166634e0a8756ccdda709ea6b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02909973 |
Вебсайт: | http://zap.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а |
Контактна особа: |
Сергій Богдан +380612251035 13-2@zap.gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 4 012 935,20 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 січня 2019 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 18:02 |
0692_190104174849_001.pdf | |
04 січня 2019 18:02 |
ТД охорона 2019.doc | |
04 січня 2019 18:02 |
Додаток 4. проект договору охорона.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Спостереження за сигналами від приладів тривожної та пожежної сигналізацій, обслуговування сигналізації у приміщенях прокуратури Запорізької області (згідно Додатку № 2) та поліцейська охорона, або еквівалент, у приміщенні прокуратури Запорізької області по вул. Матросова, 29а у м. Запоріжжі. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 561 556,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 615,56 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
38 посл
Спостереження за сигналами від приладів тривожної та пожежної сигналізацій, обслуговування сигналізації у приміщенях прокуратури Запорізької області (згідно Додатку № 2) та поліцейська охорона, або еквівалент, у приміщенні прокуратури Запорізької області по вул. Матросова, 29а у м. Запоріжжі.
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя та Запорізька область, відповідно до тендерної документації
Дата доставки:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
офіс в Запоріжжі
Дата подання: 09 січня 2019 17:06
Дата відповіді: 10 січня 2019 18:55
Вимога про офіс в Запоріжжі дискримінує учасників з інших регіонів, оскільки немає проблем орендувати офіс після визначення переможцем. Тому просимо лишити дану вимогу лише для переможця та виключити дану вимогу для учасників.
Відповідь: Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Запоріжжі є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи може бути ускладнено якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті.
При проведенні відкритих торгів прокуратура Запорізької області керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування офісу у місті Запоріжжі спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
При проведенні відкритих торгів прокуратура Запорізької області керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування офісу у місті Запоріжжі спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Уточнення
Дата подання: 09 січня 2019 17:06
Дата відповіді: 10 січня 2019 18:56
Вірно розуміємо, що підтвердити наявність автомобілів та вогнепальної зброї потрібно лише для лоту 1 на спостереження?
Відповідь: Згідно з тендерною документацією підтвердити наявність автомобілів та вогнепальної зброї учаснику потрібно лише для Лоту № 1 «Спостереження за сигналами від приладів тривожної та пожежної сигналізацій, обслуговування сигналізації у приміщеннях прокуратури Запорізької області (згідно Додатку № 2) та поліцейська охорона, або еквівалент, у приміщенні прокуратури Запорізької області по вул. Матросова, 29а у м. Запоріжжі».
Вогнепальна зброя
Дата подання: 09 січня 2019 17:07
Дата відповіді: 10 січня 2019 18:56
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до предмету закупівлі. Вимога щодо наявності у Учасника «вогнепальної нарізної короткоствольної зброї не використовується Замовником, як обмеження і не призводить до дискримінації учасників. Оскільки Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права на володіння та використання вогнепальної короткоствольної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб (відповідно до чинного законодавства) права володіти і використовувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Даний факт не обмежує право Учасника залучити третіх осіб, які мають право на володіння та використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї, відповідно до чинного законодавства.
відгук 1 місяць
Дата подання: 09 січня 2019 17:09
Дата відповіді: 10 січня 2019 18:57
вимога про відгук датований в 1 місяць є дискримінаційною та абсурдною. Логічно, що після виконання догвору - одразу беруть відгук. То чому відгук датований декілька місяців назад або 1 рік назад не є підтвердженням досвіду, а датований в 1 місяць - є підтвердженням? А якщо такий замовник реорганізувався чи був ліквідований, як треба взяти відгук? Ваша вимога стосується конкретного учасника, у якого є такий відгук? Вимагаємо виключити дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Лист-відгук вимагається для підтвердження якості наданих послуг в повному обсязі учасником-переможцем. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, Ваше посилання на те, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими не являються такими, оскільки Договір та Лист-відгук про виконання договору є двома різними фактами, а встановлення місячної давності на лист-відгук Замовником не є порушенням вимог Закону, тому дана вимога обов`язкова для виконання усіма Учасниками процедури закупівлі.
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Переможець |
1 559 512,80
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:39
|
SCAN0001.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2019 12:28
|
OGSO.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 15:42
|
1174_190207152055_001.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 15:31
|
1173_190207151917_001.pdf | укладений |
07 лютого 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |