Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку
Services for valuation of property of JSC "UKRAINIAN RAILWAY" for accounting purposes
Очікувана вартість
27 000 000,00 UAH
UA-2019-01-04-001747-c aebcd4ad518d42b9865ae5b46f21e86f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 січня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 27 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 810000 UAH
Publication date: 04 січня 2019 17:56
Enquiries until: 02 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 27 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 135 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Scope of the procurement
Послуги з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку
Services for valuation of property of JSC "UKRAINIAN RAILWAY" for accounting purposes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку)
CPV: 79410000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо кваліфікаційних вимог до Учасника
Дата подання: 18 січня 2019 16:37
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:34
Для забезпечення конкурентної процедури закупівлі, зокрема попередньої кваліфікації не менше двох (2-х) учасників, за наявності яких згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» можуть бути проведені відкриті торги на закупівлю послуг, потенційно зацікавлений учасник відкритих торгів, який є членом мережі міжнародних консалтингових фірм, що здійснюють діяльність у 153 країнах світу, просить розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункти 4.2.) Додатку 2 до тендерної документації, і викласти окремі вимоги зазначених пунктів в такій редакції: • Додати сертифікат CFA (Chartered Financial Analyst) до пункту «копії свідоцтв/сертифікатів про успішне проходження міжнародно визнаних навчальних курсів з оцінки (сертифікати ASA, IIBV, RICS, TEGOVA, не менше 2-х фахівців) або членство у відповідних організаціях» і викласти його в такій редакції: «копії свідоцтв/сертифікатів про успішне проходження міжнародно визнаних навчальних курсів з оцінки (сертифікати ASA, IIBV, RICS, TEGOVA, CFA не менше 2-х фахівців) або членство у відповідних організаціях»; • Додати сертифікат PMI (Project Management Institute) та IPMA (International Project Management Association) до пункту “копія міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами (PMP та подібні, не менше 1-го)» і викласти його в такій редакції: «копія міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами (PMP, PMI, IPMA та подібні, не менше 1-го)»; • Додати розширене розуміння Учасника та його приналежності до міжнародної мережі консалтингових фірм у пункті «довідка в довільній формі про досвід Учасника з надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні» і викласти його в такій редакції: «Довідка в довільній формі про досвід Учасника (або в єдиній міжнародній мережі консалтингових фірм, які здійснюють діяльність під одним/єдиним брендом/торговою маркою, членом якої є Учасник) з надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні та/або СНД». Доповнити відповідним чином розуміння Учасника і включити досвід виконання проектів з проведення тестування на знецінення необоротних активів у пунктах 4.3 Додатку 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» і викласти першу частину відповідних пунктів у такій редакції: «Довідка у довільній формі, що містить відомості про виконання аналогічних договорів (за предметом та обсягами) за останні п’ять років роботи, яка має бути надана за підписом керівника та скріплена печаткою Учасника. Така довідка повинна містити інформацію про виконані Учасником договори, загальний опис послуг, що надавалися, та підтверджувати наявність у Учасника (або в єдиній міжнародній мережі консалтингових фірм, які здійснюють діяльність під одним/єдиним брендом/торговою маркою, членом якої є Учасник) досвіду з оцінки: o справедливої/ринкової вартості необоротних активів для цілей бухгалтерського обліку за МСФЗ; o значної кількості активів у кожному індивідуальному проекті з оцінки необоротних активів з різними цілями (не менше 20 тисяч об’єктів основних засобів в одному проекті); o необоротних активів та/або проведення тесту на знецінення необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Вимоги щодо усунення порушень
Дата подання: 18 січня 2019 19:24
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:34
Закупівля: Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку Питання до замовника. Питання 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: В додатку 1 до тендерної документації наведена таблиця «Склад об’єкта оцінки». Зазначена таблиця містить примітку, згідно з якою остаточна кількість об’єктів буде узгоджена під час надання послуг з оцінки. Зазначаємо, що кількість об’єктів оцінки, як загальна, так і по групам необоротних активів є істотною умовою та прямо впливає на формування ціни учасника під час подання тендерної пропозиції. Зазначена в тендерній документації примітка допускає збільшення і зменшення кількості об’єктів як в цілому, так і за окремими групами необоротних активів, що фактично унеможливлює підготовку цінової пропозиції учасниками, оскільки вартість пропозиції розраховується саме на підставі кількості позицій, зазначених в тендерній документації та їх приналежності до тієї чи іншої групи необоротних активів. Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення із зазначеного питання, та розглянути можливість приведення змісту додатку 1 до тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення відповідних змін. Питання2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження права на заняття оціночною діяльністю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого Фондом державного майна України за спеціалізацією 1.5. «Оцінка судноплавних засобів». Враховуючи, що в таблиці «Склад об’єкта оцінки» відсутня інформація щодо необхідності оцінки судноплавних засобів, та АТ «Укрзалізниця» здійснює діяльність у сфері залізничних перевезень, а не судноплавства, просимо надати роз’яснення, чим обумовлена така вимога. Питання3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає у складі своєї пропозиції нотаріально посвідчену копію Статуту або, за наявності, іншого установчого документа учасника. Зазначаємо, що наразі система Прозорро дозволяє надати сканований файл як з нотаріально посвідченої копії, так і з оригіналу Статуту. В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та надання можливості учаснику надати файл, сканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії Статуту. Питання4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Абзацом 2 пункту 4.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 4.2.) повинен мати у своєму штаті оцінювачів . що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1.-1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1.- 2.2). Одночасно у третьому абзаці вищезазначеного пункту сказано. що працюючі у складі учасника оцінювачі повинні мати спеціалізації 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2. Таким чином існує певна невідповідність між вимогами до оцінювачів. Крім того додатком 1 передбачено, що учасник повинен мати у своєму складі оцінювачів за спеціалізаціями1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.7,2.1, 2.2 В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та усунення вищевказаних невідповідностей.   Закупівля: Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку Вимоги щодо усунення порушень. Вимога1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та щодо нього не порушено провадження у справі про банкрутство надається оригінал довідки або витягу Уповноваженого органу про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яка отримана не раніше, ніж за місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них. Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до даних Уповноваженого органу, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, одним з таких реєстрів є Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації. Вимога2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надається довідка ДПІ про відсутність в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України, видана не раніше, ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них. Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена частиною другою статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 встановлюється замовником лише для переможців процедури закупівлі. Також зазначаємо, що Закон дозволяє подати тендерну пропозицію учаснику у будь-який час, починаючи із моменту виходу оголошення і закінчуючи кінцевим строком подання тендерних пропозицій, встановленим Замовником. В той же час вищезазначена вимога тендерної документації штучно обмежує наші права, та дозволяє подати свою тендерну пропозицію лише протягом останніх 10 днів встановленого строку. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації. Вимога3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності чистий дохід (без ПДВ) учасника за 2017 рік повинен бути не менший 5 млн. гривень. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії, позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі та створює певні преференції для компаній, які мали у 2017 році чистий дохід не менший за 5 млн. гривень. Встановлення такої вимоги не обґрунтовано специфікою предмету закупівлі. Також є незрозумілим, яким чином розмір доходу у 2017 році пов'язаний з послугами, які надаються у 2019 році. За 2018 рік компанія, яка мала у 2017 році прибуток на рівні 5 млн. гривень, могла отримати збиток. Крім того фінансова спроможність жодним чином не відноситься до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про досвід надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту. Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога5 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії договорів з оцінки необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД. . Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту. Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога6 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен мати не менше шести індивідуальних проектів. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Згідно з вимогами статті 16 Закону учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів. Таким чином, на думку законотворців, цілком достатнім є виконання одного договору, який є аналогічним. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога7 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників-підприємств природних монополій, що підтверджують досвід роботи з оцінки активів підприємств (не менше 3-х). Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії. Як ми вже наголошували, здійснення оцінки майна для підприємств-природних монополій не відрізняється від здійснення оцінки майна для інших підприємств. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога8 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копії міжнародно визнаних сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку у відповідності до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності (не менше 2-х) та копії міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами. Наголошуємо, що предметом закупівлі є послуги з оцінки майна. Оцінку майна здійснюють оцінювачі, які мають відповідні кваліфікаційні свідоцтва. Предметом закупівлі не є надання послуг з аудиту, послуг зі складання фінансової або бухгалтерської звітності тощо. Результатом надання послуги, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, є звіт про оцінку. Звіт про оцінку майна підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється печаткою та підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності. Таким чином вимога щодо надання сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку та фахівця з управління проектами є безпідставною та дискримінаційною, оскільки чинне законодавство не передбачає залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, таких фахівців. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Питання 1
Дата подання: 18 січня 2019 20:37
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:34
Питання 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: В додатку 1 до тендерної документації наведена таблиця «Склад об’єкта оцінки». Зазначена таблиця містить примітку, згідно з якою остаточна кількість об’єктів буде узгоджена під час надання послуг з оцінки. Зазначаємо, що кількість об’єктів оцінки, як загальна, так і по групам необоротних активів є істотною умовою та прямо впливає на формування ціни учасника під час подання тендерної пропозиції. Зазначена в тендерній документації примітка допускає збільшення і зменшення кількості об’єктів як в цілому, так і за окремими групами необоротних активів, що фактично унеможливлює підготовку цінової пропозиції учасниками, оскільки вартість пропозиції розраховується саме на підставі кількості позицій, зазначених в тендерній документації та їх приналежності до тієї чи іншої групи необоротних активів. Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення із зазначеного питання, та розглянути можливість приведення змісту додатку 1 до тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Питання 2
Дата подання: 18 січня 2019 20:38
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:35
Питання2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження права на заняття оціночною діяльністю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого Фондом державного майна України за спеціалізацією 1.5. «Оцінка судноплавних засобів». Враховуючи, що в таблиці «Склад об’єкта оцінки» відсутня інформація щодо необхідності оцінки судноплавних засобів, та АТ «Укрзалізниця» здійснює діяльність у сфері залізничних перевезень, а не судноплавства, просимо надати роз’яснення, чим обумовлена така вимога.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Питання 3
Дата подання: 18 січня 2019 20:38
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:35
Питання3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає у складі своєї пропозиції нотаріально посвідчену копію Статуту або, за наявності, іншого установчого документа учасника. Зазначаємо, що наразі система Прозорро дозволяє надати сканований файл як з нотаріально посвідченої копії, так і з оригіналу Статуту. В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та надання можливості учаснику надати файл, сканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії Статуту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Питання 4
Дата подання: 18 січня 2019 20:39
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:35
Питання4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Абзацом 2 пункту 4.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 4.2.) повинен мати у своєму штаті оцінювачів . що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1.-1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1.- 2.2). Одночасно у третьому абзаці вищезазначеного пункту сказано. що працюючі у складі учасника оцінювачі повинні мати спеціалізації 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2. Таким чином існує певна невідповідність між вимогами до оцінювачів. Крім того додатком 1 передбачено, що учасник повинен мати у своєму складі оцінювачів за спеціалізаціями1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.7,2.1, 2.2 В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та усунення вищевказаних невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:40
Вимога 1
Вимога1
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та щодо нього не порушено провадження у справі про банкрутство надається оригінал довідки або витягу Уповноваженого органу про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яка отримана не раніше, ніж за місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них.
Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до даних Уповноваженого органу, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, одним з таких реєстрів є Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:32
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:41
Вимога 2
Вимога2
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надається довідка ДПІ про відсутність в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України, видана не раніше, ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них.
Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена частиною другою статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 встановлюється замовником лише для переможців процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що Закон дозволяє подати тендерну пропозицію учаснику у будь-який час, починаючи із моменту виходу оголошення і закінчуючи кінцевим строком подання тендерних пропозицій, встановленим Замовником. В той же час вищезазначена вимога тендерної документації штучно обмежує наші права, та дозволяє подати свою тендерну пропозицію лише протягом останніх 10 днів встановленого строку.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:32
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:42
Вимога 3
Вимога3
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності чистий дохід (без ПДВ) учасника за 2017 рік повинен бути не менший 5 млн. гривень.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії, позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі та створює певні преференції для компаній, які мали у 2017 році чистий дохід не менший за 5 млн. гривень.
Встановлення такої вимоги не обґрунтовано специфікою предмету закупівлі. Також є незрозумілим, яким чином розмір доходу у 2017 році пов'язаний з послугами, які надаються у 2019 році. За 2018 рік компанія, яка мала у 2017 році прибуток на рівні 5 млн. гривень, могла отримати збиток. Крім того фінансова спроможність жодним чином не відноситься до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:32
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:43
Вимога 5
Вимога4
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про досвід надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту.
Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:32
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:44
Вимога 4
Вимога5
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії договорів з оцінки необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД. .
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту.
Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:32
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:45
Вимога 6
Вимога6
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен мати не менше шести індивідуальних проектів.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.
Згідно з вимогами статті 16 Закону учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів. Таким чином, на думку законотворців, цілком достатнім є виконання одного договору, який є аналогічним.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:33
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:45
Вимога 7
Вимога7
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників-підприємств природних монополій, що підтверджують досвід роботи з оцінки активів підприємств (не менше 3-х).
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії.
Як ми вже наголошували, здійснення оцінки майна для підприємств-природних монополій не відрізняється від здійснення оцінки майна для інших підприємств.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:33
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 18 січня 2019 20:46
Вимога 8
Вимога8
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копії міжнародно визнаних сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку у відповідності до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності (не менше 2-х) та копії міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами.
Наголошуємо, що предметом закупівлі є послуги з оцінки майна. Оцінку майна здійснюють оцінювачі, які мають відповідні кваліфікаційні свідоцтва. Предметом закупівлі не є надання послуг з аудиту, послуг зі складання фінансової або бухгалтерської звітності тощо. Результатом надання послуги, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, є звіт про оцінку. Звіт про оцінку майна підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється печаткою та підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності. Таким чином вимога щодо надання сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку та фахівця з управління проектами є безпідставною та дискримінаційною, оскільки чинне законодавство не передбачає залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, таких фахівців.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:33
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 19 січня 2019 19:02
Вимога 9
Вимога №9
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так підпунктом 4.2 додатку № 2 до тендерної документації (далі – Документації) передбачена необхідність підтвердження учасником наявності у нього персоналу, який працює на умовах зайнятості та з якими укладено трудовий договір, шляхом надання відповідної довідки.
Окрім того, зазначеним пунктом Документації передбачено необхідність надання копій сторінок трудових книжок працівників з відмітками про працевлаштування в цей час на підприємстві-учаснику, які зазначені в довідці або копії діючих трудових угод.
Наголошуємо, що чинне законодавство передбачає і інші варіанти залучення фахівців, окрім вищенаведених (наприклад на підставі цивільно-правових договорів, договорів про залучення персоналу тощо). Також згідно із законодавством існують випадки, коли штатний працівник працює не на підставі трудової угоди, наприклад директор товариства, якого призначено на посаду, шляхом оформлення відповідного протоколу та наказу по товариству (без укладання трудового договору, що повністю відповідає законодавству України).
Проте, вищезазначені умови Документації обмежують участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства та з якими оформлений трудовий договір. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, в тому числі по відношенню до нашої компанії, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками (спеціалістами) або залучити їх на інших засадах, не заборонених законодавством.
Враховуючи наведене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності законодавству шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме:
1) передбачити можливість зазначення в довідці про персонал керівного складу учасника, зокрема директора, не обмежуючись лише тими особами, з якими укладено трудовий договір;
2) встановити документальне підтвердження учасниками торгів, у тому числі й нами, наявності персоналу шляхом надання не лише копій трудових книжок та трудових договорів, а й інших договорів не заборонених законодавством (цивільно-правових договорів, договорів про залучення персоналу тощо).
Якщо Замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:33
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 19 січня 2019 19:03
Вимога 10
Вимога №10
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так підпунктом 4.2 додатку № 2 до тендерної документації (далі – Документації) передбачена необхідність надати у складі пропозиції довідку про персонал учасника за формою, наведеною в Документації та зазначити в ній інформацію «про персонал станом на «__» __________ 2018 року».
Така вимога, враховуючи, що закупівля здійснюється у 2019 році, обмежує участь у тендері лише тими учасниками, які саме у 2018 році мали у своєму складі необхідну кількість персоналу. Зазначаємо, що така довідка жодним чином не підтверджує наявність у учасника необхідної кількості персоналу на момент підготовки тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності законодавству шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме: «інформація щодо персоналу зазначається на дату, не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі».
Якщо Замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:33
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-04-001747-c.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:36589234
Дата подання: 24 січня 2019 19:33
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Розглянувши тендерну документації, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1. Вимогами щодо надання учасниками документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеними у абз.6 підпункту 4.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 до тендерної документації поміж іншим передбачена наявність у штатному складі Учасника оцінювачів, що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі за спеціалізацією 1.1-1.7.
Слід зазначити, що спеціалізація 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» не має жодного відношення до предмету даної закупівлі, тому вимога замовника щодо наявності в складі фахівців учасника оцінювачів, що мають вказану спеціалізацію, має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою запобігання виникненню порушень законодавства та дотримання основних принципів закупівель, встановлених ст.3 Закону, просимо вас викласти вищевказані вимоги наступним чином:
«У штатному складі Учасника мають працювати оцінювачі, що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1-2.2).»

2. Вимогами п.п. 4.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога стосовно надання учасниками довідки щодо досвіду з оцінки необоротних активів з різними цілями у кількості не менше 20 тисяч об’єктів основних засобів в одному проекті.
Зазначена вимога унеможливлює формування тендерної пропозиції та має ознаки дискримінаційного підходу при складанні тендерної документації, оскільки технічно неможливо надати до електронної системи закупівель підтвердження виконання договорів із такою кількістю об’єктів оцінки.
Крім того, вимогами цього підпункту тендерної документації також вимагається надання не менше шести індивідуальних проектів, а відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник має право вимагати наявність документально підтверджений досвід виконання лише одного аналогічного договору. Вказане також стосується кількості надання копій листів-відгуків від замовників.
Також, проведення оцінки активів для цілей бухгалтерського обліку за МСФЗ – не є чітким визначенням в розумінні законодавства у сфері оціночної діяльності.
При цьому, абзацем 7 п.п.3 п.71 Статуту АТ “Українська залізниця” визначено виключну компетенцію Наглядової Ради Укрзалізниці «про обрання оцінювача майна товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо вимогу у підпункті 4.3 додатку 2 подібним чином:
«Довідка у довільній формі, що містить відомості про виконання аналогічного договору (за предметом та обсягами), замовником якого є суб’єкти, що підпадають під визначення абз.1-6 ч.9 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» за останні три років роботи, яка має бути надана за підписом керівника та скріплена печаткою Учасника.
Така довідка повинна містити інформацію про виконаний Учасником договір, загальний опис послуг, що надавалися, та підтверджувати наявність у Учасника досвіду з оцінки:
o справедливої/ринкової вартості значної кількості необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД.
На підтвердження надаються:
• Завірена належним чином копія договору з надання аналогічних послуг (перша й остання сторінки).
• Довідка про відсутність конфлікту інтересів Замовника та Виконавця.
• Копія листа-відгуку від замовника.

Довідка у довільній формі про відсутність за останні п’ять років випадків анулювання Фондом державного майна України сертифіката суб’єкта оціночної діяльності за порушення вимог Закону «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та інших нормативно-правових актів з оцінки майна.

У разі якщо Учасник протягом 2017-2018 років надавав (надає) послуги з оцінки майна, що належить АТ "Укрзалізниця" (ПАТ "Укрзалізниця") та погоджений Наглядовою Радою АТ "Укрзалізниця", документи, які наведені в цьому розділі таким Учасником не надаються. В такому разі Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням номеру та дати договору із АТ "Укрзалізниця" (ПАТ "Укрзалізниця").»


3.Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений виключний перелік кваліфікаційних критеріїв. Даний перелік не містить критеріїв щодо фінансової спроможності Учасника.
Таким чином, вимога щодо розміру обороту компанії є дискримінаційною та підлягає виключенню.
Таким чином, вимагаємо виключити останній абзац пункту 2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:34
Замовником внесені зміни

Документи подані скаржником

24 січня 2019 19:33
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-04-001747-c.b12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 30 січня 2019 14:31
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель по 12 пунктам Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №1783-р/пк-пз від 19.02.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2019 16:31
Номер скарги: UA-2019-01-04-001747-c.a13
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 05 липня 2019 20:24
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель по 6-ти пунктам Тендерної документації
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель по 6-ти пунктам Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 23:16
Рішення від 10.07.2019 № 9230.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 23:16
Рішення від 25.07.2019 № 10054.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №10054-р/пк-пз від 25.07.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2019 19:30

Документи подані скаржником

30 січня 2019 14:30
Скарга
30 січня 2019 14:30
Тендерна документація

Документи подані скаржником

05 липня 2019 20:23
Скарга
05 липня 2019 20:23
рішення від 01.12.17 №8463
05 липня 2019 20:23
рішення від 19.02.2019 №1783
23 липня 2019 16:17
Лист ФДМУ
23 липня 2019 16:17
Рекомендаційний лист
23 липня 2019 16:17
Рекомендаційний лист 2
23 липня 2019 16:52
Супровідний лист

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000052 ● 785fe36817824245af9796b6b7c0e6e8
  • Статус: вирішено ● Дата: 30 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-01-04-001747-c 04.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з відміною торгів на закупівлю послуг з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку (UA-2019-01-04-001747-c) у замовника відсутня можливість усунути порушення виявлені Державною аудиторською службою України.

2019-09-20 21:39:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2019, оприлюднив роз’яснення на них 02.07.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2019, оприлюднив роз’яснення на них 02.07.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону) • усунуто

Замовник відмінив торги

2019-09-26 14:54:01

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-01-04-001747-caebcd4ad518d42b9865ae5b46f21e86f
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ Документи
Очікується рішення
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ КПМГ-Україна Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 20:20
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:17
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 серпня 2019 20:17
Bankivska Licenzia.zip
08 серпня 2019 20:17
Dovirenist Savchenko.zip
08 серпня 2019 20:17
Dovidka pro nazvu.zip
08 серпня 2019 20:17
201912_ГР_434_810_000.zip
09 липня 2019 21:17
201912_ГР_434_810_000.zip
09 липня 2019 21:16
Nakaz_savchenko.zip
09 липня 2019 21:16
Licenzia.zip
09 липня 2019 21:16
Dovirenist Savchenko.zip
09 липня 2019 21:16
Dovidka pro nazvu.zip
04 лютого 2019 09:59
Гарант_0777.pdf
04 лютого 2019 09:58
0777.rar
03 лютого 2019 18:23
ЕЦП_0777.ZIP
03 лютого 2019 18:23
nakaz.zip
03 лютого 2019 18:23
bank_licens.zip
03 лютого 2019 18:23
prot.zip
03 лютого 2019 18:23
Фінансові документи.pdf
03 лютого 2019 18:23
Кваліфікація досвід_2.pdf
03 лютого 2019 18:23
Кваліфікація досвід_1.PDF
03 лютого 2019 18:23
Сертификат СОД.PDF
03 лютого 2019 18:23
Юридичні документи.PDF

Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 09:20
PMP Certificate — Artem Sukhoroslov.pdf
12 серпня 2019 09:20
сертифик СОД 2018.pdf
12 серпня 2019 09:20
Контактні дані.pdf
12 серпня 2019 09:19
Договори з фахівцями.pdf
12 серпня 2019 09:19
Гарантия 12264.zip
12 серпня 2019 09:19
Договір аудитори.pdf
12 серпня 2019 09:19
ФЗ.pdf
12 серпня 2019 09:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2019 09:19
Оцінювачі 1.pdf
12 серпня 2019 09:19
Аудитори.pdf
10 липня 2019 09:07
Статут.pdf
10 липня 2019 09:07
Паспорт директор.pdf
10 липня 2019 09:06
Витяг 1.pdf
10 липня 2019 09:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2019 09:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 липня 2019 09:06
Страхова гарантія.pdf
10 липня 2019 09:06
Оцінювачі 1.pdf
10 липня 2019 09:06
Аудитори.pdf
10 липня 2019 09:06
Довідка аудитори.pdf
04 лютого 2019 09:49
Наказ про призначення.PDF
04 лютого 2019 09:49
Звітність 2018.pdf
04 лютого 2019 09:49
Цінова пропозиція (1).pdf
04 лютого 2019 09:48
лист підтв умов.pdf
04 лютого 2019 09:48
лист згода.pdf
04 лютого 2019 09:48
дов про відст пдств.pdf
04 лютого 2019 09:48
Страховка.pdf
04 лютого 2019 09:48
Серт Оценщики.zip
04 лютого 2019 09:48
Серт Аудиторы.zip
04 лютого 2019 09:48
Довідка аудитори.pdf

Документи

Публічні документи

09 липня 2019 17:44
Електронний підпис
09 липня 2019 17:35
2_422 CV оценщиков.rar
09 липня 2019 17:34
2_425 диплом ACCA Ковбич.pdf
09 липня 2019 17:34
2_425 диплом ACCA Швагер.pdf
09 липня 2019 17:33
2_434 АЕ листи_відгуки.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

Документи

Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 18:23
Електронний підпис
11 серпня 2019 18:18
Протокол НР.7z
11 серпня 2019 18:18
Наказ Фролова Ю.М.7z
11 серпня 2019 18:18
Лист для клієнтів.7z
11 серпня 2019 18:18
Гарантія 13590-19.7z
11 серпня 2019 18:18
Витяг із Статуту.7z
11 серпня 2019 18:18
Банківська ліцензія.7z
11 серпня 2019 18:18
1359019.zip
11 серпня 2019 18:17
Опис.pdf
11 серпня 2019 18:17
Протокол зборів.pdf
11 серпня 2019 18:16
Квітанція 2018.pdf
11 серпня 2019 18:16
Квітанція 2017 (1).pdf
11 серпня 2019 18:16
15659_13.pdf
11 серпня 2019 18:16
11166_10.pdf
11 серпня 2019 18:16
967_16.pdf
11 серпня 2019 18:16
426_17_діючий.pdf
11 серпня 2019 18:14
RICS - Фролов.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Фролов.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Ковальський.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Джаман.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP_certificate_1581166.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP certificate_1581166.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP - Старинська.pdf
11 серпня 2019 18:14
DIFR - Тетеря.pdf
11 серпня 2019 18:14
DIFR - Коваленко.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Teteria1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Starynska1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Shevko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Murzenko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Melnikov1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kudryavtseva1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kovalsky.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kovalenko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Frolov1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Dzhaman1.pdf
11 серпня 2019 18:13
CV Dobrovolskyi1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ

ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ"

ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ"

ТОВ КПМГ-Україна

ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" Документи
ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ Документи
ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ" Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ" Документи
ТОВ КПМГ-Україна Документи
ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ" Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 20:20
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:17
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 серпня 2019 20:17
Bankivska Licenzia.zip
08 серпня 2019 20:17
Dovirenist Savchenko.zip
08 серпня 2019 20:17
Dovidka pro nazvu.zip
08 серпня 2019 20:17
201912_ГР_434_810_000.zip
09 липня 2019 21:17
201912_ГР_434_810_000.zip
09 липня 2019 21:16
Nakaz_savchenko.zip
09 липня 2019 21:16
Licenzia.zip
09 липня 2019 21:16
Dovirenist Savchenko.zip
09 липня 2019 21:16
Dovidka pro nazvu.zip
04 лютого 2019 09:59
Гарант_0777.pdf
04 лютого 2019 09:58
0777.rar
03 лютого 2019 18:23
ЕЦП_0777.ZIP
03 лютого 2019 18:23
nakaz.zip
03 лютого 2019 18:23
bank_licens.zip
03 лютого 2019 18:23
prot.zip
03 лютого 2019 18:23
Фінансові документи.pdf
03 лютого 2019 18:23
Кваліфікація досвід_2.pdf
03 лютого 2019 18:23
Кваліфікація досвід_1.PDF
03 лютого 2019 18:23
Сертификат СОД.PDF
03 лютого 2019 18:23
Юридичні документи.PDF

Публічні документи

12 серпня 2019 09:20
PMP Certificate — Artem Sukhoroslov.pdf
12 серпня 2019 09:20
сертифик СОД 2018.pdf
12 серпня 2019 09:20
Контактні дані.pdf
12 серпня 2019 09:19
Договори з фахівцями.pdf
12 серпня 2019 09:19
Гарантия 12264.zip
12 серпня 2019 09:19
Договір аудитори.pdf
12 серпня 2019 09:19
ФЗ.pdf
12 серпня 2019 09:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2019 09:19
Оцінювачі 1.pdf
12 серпня 2019 09:19
Аудитори.pdf
10 липня 2019 09:07
Статут.pdf
10 липня 2019 09:07
Паспорт директор.pdf
10 липня 2019 09:06
Витяг 1.pdf
10 липня 2019 09:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2019 09:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 липня 2019 09:06
Страхова гарантія.pdf
10 липня 2019 09:06
Оцінювачі 1.pdf
10 липня 2019 09:06
Аудитори.pdf
10 липня 2019 09:06
Довідка аудитори.pdf
04 лютого 2019 09:49
Наказ про призначення.PDF
04 лютого 2019 09:49
Звітність 2018.pdf
04 лютого 2019 09:49
Цінова пропозиція (1).pdf
04 лютого 2019 09:48
лист підтв умов.pdf
04 лютого 2019 09:48
лист згода.pdf
04 лютого 2019 09:48
дов про відст пдств.pdf
04 лютого 2019 09:48
Страховка.pdf
04 лютого 2019 09:48
Серт Оценщики.zip
04 лютого 2019 09:48
Серт Аудиторы.zip
04 лютого 2019 09:48
Довідка аудитори.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 17:44
Електронний підпис
09 липня 2019 17:35
2_422 CV оценщиков.rar
09 липня 2019 17:34
2_425 диплом ACCA Ковбич.pdf
09 липня 2019 17:34
2_425 диплом ACCA Швагер.pdf
09 липня 2019 17:33
2_434 АЕ листи_відгуки.pdf

Публічні документи

Публічні документи

11 серпня 2019 18:23
Електронний підпис
11 серпня 2019 18:18
Протокол НР.7z
11 серпня 2019 18:18
Наказ Фролова Ю.М.7z
11 серпня 2019 18:18
Лист для клієнтів.7z
11 серпня 2019 18:18
Гарантія 13590-19.7z
11 серпня 2019 18:18
Витяг із Статуту.7z
11 серпня 2019 18:18
Банківська ліцензія.7z
11 серпня 2019 18:18
1359019.zip
11 серпня 2019 18:17
Опис.pdf
11 серпня 2019 18:17
Протокол зборів.pdf
11 серпня 2019 18:16
Квітанція 2018.pdf
11 серпня 2019 18:16
Квітанція 2017 (1).pdf
11 серпня 2019 18:16
15659_13.pdf
11 серпня 2019 18:16
11166_10.pdf
11 серпня 2019 18:16
967_16.pdf
11 серпня 2019 18:16
426_17_діючий.pdf
11 серпня 2019 18:14
RICS - Фролов.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Фролов.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Ковальський.pdf
11 серпня 2019 18:14
REV Джаман.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP_certificate_1581166.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP certificate_1581166.pdf
11 серпня 2019 18:14
PMP - Старинська.pdf
11 серпня 2019 18:14
DIFR - Тетеря.pdf
11 серпня 2019 18:14
DIFR - Коваленко.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Teteria1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Starynska1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Shevko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Murzenko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Melnikov1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kudryavtseva1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kovalsky.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Kovalenko1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Frolov1.pdf
11 серпня 2019 18:14
CV Dzhaman1.pdf
11 серпня 2019 18:13
CV Dobrovolskyi1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ

ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ"

ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ"

ТОВ КПМГ-Україна

ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 вересня 2019 17:41
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі консультаційних послуг з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку) (код ЄЗС 79410000-1) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-01-04-001747-c) на підставі абз. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
11 вересня 2019 17:41
Протокол 220_19Т.pdf