Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for valuation of property of JSC "UKRAINIAN RAILWAY" for accounting purposes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 27 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 810000 UAH |
Publication date: | 04 січня 2019 17:56 |
Enquiries until: | 02 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 27 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 135 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 19:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 19:28 |
2424_Послуги з оцінки для БО_НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.08.2019.docx | |
02 серпня 2019 19:28 |
Зміни до тендеру_2424_02.08.2019.doc | |
02 липня 2019 16:29 |
Додаток № 9 НОВА РЕДАКЦІЯ_02.07.2019.pdf | |
02 липня 2019 16:29 |
Зміни до тендеру_2424_02.07.2019.doc |
02 серпня 2019 19:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2019 19:28 |
2424_Послуги з оцінки для БО_НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.08.2019.docx
|
||||||
02 серпня 2019 19:28 |
Зміни до тендеру_2424_02.08.2019.doc
|
||||||
02 липня 2019 16:29 |
Додаток № 9 НОВА РЕДАКЦІЯ_02.07.2019.pdf
|
||||||
02 липня 2019 16:29 |
Зміни до тендеру_2424_02.07.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та щодо нього не порушено провадження у справі про банкрутство надається оригінал довідки або витягу Уповноваженого органу про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яка отримана не раніше, ніж за місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них.
Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до даних Уповноваженого органу, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, одним з таких реєстрів є Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надається довідка ДПІ про відсутність в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України, видана не раніше, ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них.
Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена частиною другою статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 встановлюється замовником лише для переможців процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що Закон дозволяє подати тендерну пропозицію учаснику у будь-який час, починаючи із моменту виходу оголошення і закінчуючи кінцевим строком подання тендерних пропозицій, встановленим Замовником. В той же час вищезазначена вимога тендерної документації штучно обмежує наші права, та дозволяє подати свою тендерну пропозицію лише протягом останніх 10 днів встановленого строку.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності чистий дохід (без ПДВ) учасника за 2017 рік повинен бути не менший 5 млн. гривень.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії, позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі та створює певні преференції для компаній, які мали у 2017 році чистий дохід не менший за 5 млн. гривень.
Встановлення такої вимоги не обґрунтовано специфікою предмету закупівлі. Також є незрозумілим, яким чином розмір доходу у 2017 році пов'язаний з послугами, які надаються у 2019 році. За 2018 рік компанія, яка мала у 2017 році прибуток на рівні 5 млн. гривень, могла отримати збиток. Крім того фінансова спроможність жодним чином не відноситься до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про досвід надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту.
Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії договорів з оцінки необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД. .
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту.
Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен мати не менше шести індивідуальних проектів.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.
Згідно з вимогами статті 16 Закону учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів. Таким чином, на думку законотворців, цілком достатнім є виконання одного договору, який є аналогічним.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників-підприємств природних монополій, що підтверджують досвід роботи з оцінки активів підприємств (не менше 3-х).
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії.
Як ми вже наголошували, здійснення оцінки майна для підприємств-природних монополій не відрізняється від здійснення оцінки майна для інших підприємств.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копії міжнародно визнаних сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку у відповідності до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності (не менше 2-х) та копії міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами.
Наголошуємо, що предметом закупівлі є послуги з оцінки майна. Оцінку майна здійснюють оцінювачі, які мають відповідні кваліфікаційні свідоцтва. Предметом закупівлі не є надання послуг з аудиту, послуг зі складання фінансової або бухгалтерської звітності тощо. Результатом надання послуги, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, є звіт про оцінку. Звіт про оцінку майна підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється печаткою та підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності. Таким чином вимога щодо надання сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку та фахівця з управління проектами є безпідставною та дискримінаційною, оскільки чинне законодавство не передбачає залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, таких фахівців.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так підпунктом 4.2 додатку № 2 до тендерної документації (далі – Документації) передбачена необхідність підтвердження учасником наявності у нього персоналу, який працює на умовах зайнятості та з якими укладено трудовий договір, шляхом надання відповідної довідки.
Окрім того, зазначеним пунктом Документації передбачено необхідність надання копій сторінок трудових книжок працівників з відмітками про працевлаштування в цей час на підприємстві-учаснику, які зазначені в довідці або копії діючих трудових угод.
Наголошуємо, що чинне законодавство передбачає і інші варіанти залучення фахівців, окрім вищенаведених (наприклад на підставі цивільно-правових договорів, договорів про залучення персоналу тощо). Також згідно із законодавством існують випадки, коли штатний працівник працює не на підставі трудової угоди, наприклад директор товариства, якого призначено на посаду, шляхом оформлення відповідного протоколу та наказу по товариству (без укладання трудового договору, що повністю відповідає законодавству України).
Проте, вищезазначені умови Документації обмежують участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства та з якими оформлений трудовий договір. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, в тому числі по відношенню до нашої компанії, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками (спеціалістами) або залучити їх на інших засадах, не заборонених законодавством.
Враховуючи наведене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності законодавству шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме:
1) передбачити можливість зазначення в довідці про персонал керівного складу учасника, зокрема директора, не обмежуючись лише тими особами, з якими укладено трудовий договір;
2) встановити документальне підтвердження учасниками торгів, у тому числі й нами, наявності персоналу шляхом надання не лише копій трудових книжок та трудових договорів, а й інших договорів не заборонених законодавством (цивільно-правових договорів, договорів про залучення персоналу тощо).
Якщо Замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так підпунктом 4.2 додатку № 2 до тендерної документації (далі – Документації) передбачена необхідність надати у складі пропозиції довідку про персонал учасника за формою, наведеною в Документації та зазначити в ній інформацію «про персонал станом на «__» __________ 2018 року».
Така вимога, враховуючи, що закупівля здійснюється у 2019 році, обмежує участь у тендері лише тими учасниками, які саме у 2018 році мали у своєму складі необхідну кількість персоналу. Зазначаємо, що така довідка жодним чином не підтверджує наявність у учасника необхідної кількості персоналу на момент підготовки тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності законодавству шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме: «інформація щодо персоналу зазначається на дату, не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі».
Якщо Замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
1. Вимогами щодо надання учасниками документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеними у абз.6 підпункту 4.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 до тендерної документації поміж іншим передбачена наявність у штатному складі Учасника оцінювачів, що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі за спеціалізацією 1.1-1.7.
Слід зазначити, що спеціалізація 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» не має жодного відношення до предмету даної закупівлі, тому вимога замовника щодо наявності в складі фахівців учасника оцінювачів, що мають вказану спеціалізацію, має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою запобігання виникненню порушень законодавства та дотримання основних принципів закупівель, встановлених ст.3 Закону, просимо вас викласти вищевказані вимоги наступним чином:
«У штатному складі Учасника мають працювати оцінювачі, що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1-2.2).»
2. Вимогами п.п. 4.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога стосовно надання учасниками довідки щодо досвіду з оцінки необоротних активів з різними цілями у кількості не менше 20 тисяч об’єктів основних засобів в одному проекті.
Зазначена вимога унеможливлює формування тендерної пропозиції та має ознаки дискримінаційного підходу при складанні тендерної документації, оскільки технічно неможливо надати до електронної системи закупівель підтвердження виконання договорів із такою кількістю об’єктів оцінки.
Крім того, вимогами цього підпункту тендерної документації також вимагається надання не менше шести індивідуальних проектів, а відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник має право вимагати наявність документально підтверджений досвід виконання лише одного аналогічного договору. Вказане також стосується кількості надання копій листів-відгуків від замовників.
Також, проведення оцінки активів для цілей бухгалтерського обліку за МСФЗ – не є чітким визначенням в розумінні законодавства у сфері оціночної діяльності.
При цьому, абзацем 7 п.п.3 п.71 Статуту АТ “Українська залізниця” визначено виключну компетенцію Наглядової Ради Укрзалізниці «про обрання оцінювача майна товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо вимогу у підпункті 4.3 додатку 2 подібним чином:
«Довідка у довільній формі, що містить відомості про виконання аналогічного договору (за предметом та обсягами), замовником якого є суб’єкти, що підпадають під визначення абз.1-6 ч.9 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» за останні три років роботи, яка має бути надана за підписом керівника та скріплена печаткою Учасника.
Така довідка повинна містити інформацію про виконаний Учасником договір, загальний опис послуг, що надавалися, та підтверджувати наявність у Учасника досвіду з оцінки:
o справедливої/ринкової вартості значної кількості необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД.
На підтвердження надаються:
• Завірена належним чином копія договору з надання аналогічних послуг (перша й остання сторінки).
• Довідка про відсутність конфлікту інтересів Замовника та Виконавця.
• Копія листа-відгуку від замовника.
Довідка у довільній формі про відсутність за останні п’ять років випадків анулювання Фондом державного майна України сертифіката суб’єкта оціночної діяльності за порушення вимог Закону «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та інших нормативно-правових актів з оцінки майна.
У разі якщо Учасник протягом 2017-2018 років надавав (надає) послуги з оцінки майна, що належить АТ "Укрзалізниця" (ПАТ "Укрзалізниця") та погоджений Наглядовою Радою АТ "Укрзалізниця", документи, які наведені в цьому розділі таким Учасником не надаються. В такому разі Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням номеру та дати договору із АТ "Укрзалізниця" (ПАТ "Укрзалізниця").»
3.Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений виключний перелік кваліфікаційних критеріїв. Даний перелік не містить критеріїв щодо фінансової спроможності Учасника.
Таким чином, вимога щодо розміру обороту компанії є дискримінаційною та підлягає виключенню.
Таким чином, вимагаємо виключити останній абзац пункту 2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у Додатку 1 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 січня 2019 14:31
Дата подання: 05 липня 2019 20:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000052 ● 785fe36817824245af9796b6b7c0e6e8
- Статус: вирішено ● Дата: 30 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-01-04-001747-c 04.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з відміною торгів на закупівлю послуг з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку (UA-2019-01-04-001747-c) у замовника відсутня можливість усунути порушення виявлені Державною аудиторською службою України.
2019-09-20 21:39:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2019, оприлюднив роз’яснення на них 02.07.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2019, оприлюднив роз’яснення на них 02.07.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону) • усунуто
Замовник відмінив торги
2019-09-26 14:54:01
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ КПМГ-Україна | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" | — | Документи | |
ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ | — | Документи | |
ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ" | — | Документи | |
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ | — | Документи | |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ" | — | Документи | |
ТОВ КПМГ-Україна | — | Документи | |
ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 вересня 2019 17:41 |
Коментар щодо відміни: | Прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі консультаційних послуг з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку) (код ЄЗС 79410000-1) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-01-04-001747-c) на підставі абз. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
11 вересня 2019 17:41
|
Протокол 220_19Т.pdf |