Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва»
Очікувана вартість
20 226 540,00 UAH
UA-2019-01-04-000804-a 2c6632a741734556b282d0d5b2ff3f4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження замовника: 01014, Україна, Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа замовника: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 20 226 540,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 132,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000804-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 18 березня 2019 17:38
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ!!!
Комунальній корпорації «Київавтодор_

ГУСТЄЛЄВУ ОЛЕКСАНДРУ ОЛЕКСАНДРОВИЧУ

01014, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Приймальня: (044)285-03-36,
факс-автомат (044)284-75-20____________________
(Повна назва Замовника адреса: повна адреса отримувача)

Директора Цибульського Руслана Васильовича
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-реставраційне підприємство «Софія»
04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська 13/10, офіс 206/8 тел. (044) 205-56-08
E-mail: sekretar.sofia@gmail.com
(ПІБ заявника повністю адреса: повна адреса з індексом, телефон, e-mail)

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Замовником КК Київавтодор ЄДРПОУ 03359026 (Комунальна корпорація «Київавтодор ЄДРПОУ 03359026) було проведено закупівлю ID uА-2019-01-04-000804-а на Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7.
Отаточна пропозиція: 20 226 540,00 гри. (двадцять мільйонів двісті двадцять шість тисяч п’ятсот сорок гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідно до протоколу розкриття №21/309-3 від 18.03.2019 у закупівлі взяли участь
5 (п’ять) учасників:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС»;
2) Мале приватне підприємство «Елтранс»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»;
4) Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут «Київдормістпроект»;

Ціна учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»; Україна, 04080, м. Київ, вул. Новоконстяитинівська, 13/10, офіс 206/8; тел.: (044) 205-56-08; код ЄДРПОУ: 31454891 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через:
1.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
2.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
3.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
4.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції та вимогам тендерної документації в повному обсязі по закупівлі Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7. Закупівля ID uА-2019-01-04-000804-а.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Переглянути повторно документи надані до даної закупівлі, що підготовлені та загружено на площадці «ProZorro» згідно тендерної документації вимог замовника даної закупівлі на кожен пункт було надано документ та його підтвердження, а також всі документи які вимагались по зазначеній формі в тендерній документації даної закупівлі та в довільній формі.
2. Надати детально роз’яснення по кожному пункти зауважень, що з Вашої точки зору саме не відповідає тендерній документації даної закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону;
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки;

Наголошуємо зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.


З повагою,
Директор ТОВ «АРП «СОФІЯ»
Цибульський Р.В. 18.03.2019 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 11:45
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: відсутній вище вказаний лист в складі тендерної пропозиції учасника.
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: пункти 6, 8 довідки не підтверджені в спосіб який вимагався встановленою формою довідки.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; а саме щодо пункту 3 довідки.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме інформація в стовпчиках 3, 4 та 6.
5) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про відсутність підстав відмови в участі, яка не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації, а саме пункт 6 довідки.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000804-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 20 березня 2019 17:12
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕМОЖЦЯ "Київдормістпроект"
Звертаємо Увагу на недотримання Закону державних закупівель!!!
Довідка про аналогічний досвід робіт ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" не відповідає дійсності так як договір на виконання аналогічних робіт "не закритий".
Вважається виконання аналогічних робіт виконані достроковими або закритим договором виконаних проектних робіт. та отримано на ці роботи експертного звіту.
В довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено, що договір ще дійсний та не закритий, що свідчить призводить до не виконання повних зобов'язань перед замовником!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 15:28
Пропозиція ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" відповідає вимогам тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 березня 2019 17:11
СКАН Хрещатик.rar

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-04-000804-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 21 березня 2019 14:30
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ!
1) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) : - Установчі документи надані ТОВ "АРП "СОФІЯ" до даної закупівлі в повному обсязі та код доступу за яким можливо здійснити знаходиться в (ОПИСІ державної реєстрації документів юридичної особи) який теж завантажено до даної закупівлі та відповідає пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ». Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 2) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена: - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 22 п 1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.1.2.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми та надані сертифікати, ліцензії на програмне забезпечення, а також договори про право користування, наявність обладнання у власності та оборотно сальдова відомість по основним засобам. 3) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально: - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 22 п 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід п.1.3.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми даної тендерної документації та надані сертифікати про підтвердження кваліфікації даних працівників), що відповідає даній закупівлі. Документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам тендерної документації, а також звертаємо Вашу увагу, що не зазначено КОНКРЕТНО як має підприємство підтвердити документально крім вказаної в тендерній документації форми та сертифікатів кваліфікації даних спеціалістів. Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 4) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 23 п 1.4. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, п.1.4.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми даної тендерної документації та надано ДОГОВІР аналогічного досвіду виконання робіт з усіма додатками до нього, отриманий ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ на дані проектні роботи згідно договору, надано ЛИСТ-ВІДГУК від замовника), що відповідає даній закупівлі. Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 5) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про відсутність підстав відмови в участі, яка не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації, а саме пункт 6 довідки. - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 37 ДОДАТОК 4 (про відсутність підстав відмови в участі), довідка містить в собі всі пункти даного додатку 4 тендерної документації. Наполягаємо у відхиленні переможцю даної закупівлі ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» та повернутись до розгляду нашої пропозиції так як ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» ненадали: 1) учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена; 2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально; 3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально та договір не закритий в повному обсязі, що призводить до відсутності досвіду виконання аналогічного договору). Досвід виконання аналогічних робіт підтверджується ЗАКРИТИМ договором аналогічних робіт та наданих до нього усіх додатків.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.03.2019 № 3374.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 09:41

Документи Органу Оскарження

26 березня 2019 09:41
Рішення від 25.03.2019 № 3374.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000008 ● 923aae3700ea47a892b2a7b751b974fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-03 13:13:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.05.2019 № 92
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-04-000804-a
04.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор", 03359026, Україна, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва», 20226540UAH, 71320000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 2c6632a741734556b282d0d5b2ff3f4f, 2019-01-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час аналізу досліджено: річний план закупівельна 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Експерт Проект Плюс», Малого приватного підприємства «Елтранс», ТОВ «Архітектурно-Реставраційне підприємство «Софія», ПП «Ремводпласт Плюс» та ТОВ «Інститут «Київдормістпроект», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.03.2019 № 21/309-1, від 18.03.2019 № 21/309-2,від 18.03.2019 № 21/309-3, від 18.03.2019 № 21/309-4 та від 19.03.2019 № 21/309-5, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.04.2019 № ТКДМП-1905/31-10 зі змінами. Відповідно до річного плану закупівель, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 04.01.2019 за номером ІD: UA-P-2019-01-04-002616-а, Замовник визначив код предмета закупівлі 71320000-7 — «Послуги з інженерного проектування» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), очікувану вартість 10 061 480,00 грн та зазначив процедуру закупівлі – відкриті торги. Проте згідно оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 04.01.2019, очікувана вартість закупівлі становить 20 226 540,00 грн. Отже, в порушення вимог ст. 4 Закону закупівля здійснена не у відповідності до річного плану. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 18.01.2019, 28.01.2019, 11.02.2019 та 25.02.2019, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 25.02.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону, а саме положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 4.1.2 Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом встановлено, що учасником ТОВ «Експерт Проект Плюс» в складі пропозиції надано: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватись при виконанні робіт, які є предметом закупівлі від 25.02.2019 № 369/02; лист від 25.02.2019 № 358/02 з кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук останніх змін до Статуту, та Статут, затверджений протоколом загальних зборів учасників від 05.09.2018 № 5; довідку про виконання договору аналогічного предмету закупівлі від 25.02.2019 № 362/02 за формою, що відповідає вимогам пп. 1.4.1 п. 1.4 Додатку 2 ТД. Тобто, учасником ТОВ «Експерт Проект Плюс» виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Таким чином, Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Експерт Проект Плюс» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 14.03.2019 № 21/309-1, яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якої була нижчою від пропозиції переможця на 5 982 920,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, а саме здійснення закупівлі за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» (далі – Переможець) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця надано довідку про досвід виконання договору, аналогічного предмету закупівлі, та договір від 17.05.2016 № ТКДМП-1606/36-10, який додатковою угодою від 26.12.2018 № 6 продовжено до 31.12.2019 та станом на дату подання тендерної пропозиції не завершено, чим не дотримано вимоги п. 1.4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону» ТД, якою передбачено підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (дата подання тендерної пропозиції – 05.03.2019). Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 01.04.2019 № ТКДМП-1905/31-10 на загальну суму 18 215 736,00 грн., 24 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм п. 13 ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог ст. 4 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ст. 4 Закону)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС 12 232 816,00
UAH з ПДВ
12 232 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елтранс 18 206 586,00
UAH з ПДВ
16 778 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" 18 053 507,40
UAH з ПДВ
16 898 817,30
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 18 900 000,00
UAH з ПДВ
17 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 18 215 736,00
UAH з ПДВ
18 215 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 18:06
sign.p7s
06 березня 2019 18:03
Документи.7z
25 лютого 2019 17:54
sign.p7s
25 лютого 2019 17:52
Документи.7z

Публічні документи

06 березня 2019 18:53
sign.p7s
06 березня 2019 12:07
sign.p7s
28 лютого 2019 00:46
sign.p7s
11 лютого 2019 12:48
sign.p7s
11 лютого 2019 12:47
Погодження з проектом .PDF
11 лютого 2019 12:47
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
11 лютого 2019 12:47
Довідка згідно ст.17..PDF
11 лютого 2019 12:47
2.2.3.Витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2019 12:47
2.2.1 Статут_.pdf
11 лютого 2019 12:47
1. Заявка-пропозиція..PDF

Публічні документи

05 березня 2019 17:19
Кошторис.PDF
05 березня 2019 17:18
Статут.PDF
05 березня 2019 17:18
Лист-відгук.PDF
05 березня 2019 17:18
Протокол повноважень.PDF
05 березня 2019 17:18
Опис.PDF
05 березня 2019 17:18
Виписка ЄДРПОУ.PDF
05 березня 2019 17:17
Витяг ПДВ.PDF
05 березня 2019 17:17
Проект договору.PDF
05 березня 2019 17:17
Завдання.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 11:45
sign.p7s
25 лютого 2019 17:43
sign.p7s
25 лютого 2019 17:01
prot.rar
25 лютого 2019 17:01
nakaz.rar
25 лютого 2019 17:01
bank_licens.rar
25 лютого 2019 17:01
Garant_0752_ZM.rar
25 лютого 2019 17:01
Гарант_0752.rar
25 лютого 2019 17:01
13.pdf
25 лютого 2019 17:01
16.pdf
25 лютого 2019 17:01
15.pdf
25 лютого 2019 17:00
14.pdf
25 лютого 2019 17:00
17.pdf
25 лютого 2019 17:00
11.pdf
25 лютого 2019 17:00
18.pdf
25 лютого 2019 17:00
19.pdf
25 лютого 2019 17:00
12.pdf
25 лютого 2019 17:00
20.pdf
25 лютого 2019 17:00
06.pdf
25 лютого 2019 17:00
04.pdf
25 лютого 2019 17:00
08.pdf
25 лютого 2019 17:00
10.pdf
25 лютого 2019 17:00
09.pdf
25 лютого 2019 17:00
07.pdf
25 лютого 2019 17:00
05.pdf
25 лютого 2019 17:00
02.pdf
25 лютого 2019 17:00
03 _ Статут РВП Плюс.PDF
25 лютого 2019 17:00
23- ЗВІТ Херсон.PDF
25 лютого 2019 17:00
15 - Підвищ кваліф архіт.pdf
25 лютого 2019 17:00
22- ГІП Селихова.pdf
25 лютого 2019 17:00
11.1- Підвищ кваліф Кот.pdf
25 лютого 2019 17:00
21- ГІП Селихова 2.pdf
25 лютого 2019 17:00
28 - Відгук Херсон.pdf
25 лютого 2019 17:00
29 - Відгук Луганськ.pdf
25 лютого 2019 17:00
04 - Виписка (Оригінал).PDF
25 лютого 2019 16:59
02 - Рішення (Оригінал).pdf
25 лютого 2019 16:59
01 - Наказ директор.pdf
25 лютого 2019 16:59
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 12:41
sign.p7s
21 березня 2019 12:40
Документи переможця
05 березня 2019 13:59
sign.p7s
05 березня 2019 13:57
Licence.zip
05 березня 2019 13:57
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
05 березня 2019 13:57
БГ 313 зм 3.zip
05 березня 2019 13:57
СКАН Хрещатик.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС
#41041331
Відхилено 12 232 816,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:45
ПП Елтранс
#22925885
Відхилено 16 778 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"
#31454891
Відхилено 16 898 817,30
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:18
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 17 000 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:25
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
Переможець 18 215 736,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:05

Документи

15 березня 2019 16:44
sign.p7s
07 березня 2019 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:12
sign.p7s
15 березня 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:17
sign.p7s
18 березня 2019 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:23
sign.p7s

Документи

20 березня 2019 15:04
sign.p7s
18 березня 2019 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
18 215 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 15:04
sign.p7s
18 березня 2019 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2019 16:37
ТКДМП-1905-31-10.pdf укладений
02 квітня 2019 16:36
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2019 17:05
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку