Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва»
Очікувана вартість
20 226 540,00 UAH
UA-2019-01-04-000804-a 2c6632a741734556b282d0d5b2ff3f4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 20 226 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 132,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000804-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 18 березня 2019 17:38
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ!!!
Комунальній корпорації «Київавтодор_

ГУСТЄЛЄВУ ОЛЕКСАНДРУ ОЛЕКСАНДРОВИЧУ

01014, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Приймальня: (044)285-03-36,
факс-автомат (044)284-75-20____________________
(Повна назва Замовника адреса: повна адреса отримувача)

Директора Цибульського Руслана Васильовича
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-реставраційне підприємство «Софія»
04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська 13/10, офіс 206/8 тел. (044) 205-56-08
E-mail: sekretar.sofia@gmail.com
(ПІБ заявника повністю адреса: повна адреса з індексом, телефон, e-mail)

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Замовником КК Київавтодор ЄДРПОУ 03359026 (Комунальна корпорація «Київавтодор ЄДРПОУ 03359026) було проведено закупівлю ID uА-2019-01-04-000804-а на Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7.
Отаточна пропозиція: 20 226 540,00 гри. (двадцять мільйонів двісті двадцять шість тисяч п’ятсот сорок гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідно до протоколу розкриття №21/309-3 від 18.03.2019 у закупівлі взяли участь
5 (п’ять) учасників:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС»;
2) Мале приватне підприємство «Елтранс»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»;
4) Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут «Київдормістпроект»;

Ціна учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»; Україна, 04080, м. Київ, вул. Новоконстяитинівська, 13/10, офіс 206/8; тел.: (044) 205-56-08; код ЄДРПОУ: 31454891 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через:
1.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
2.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
3.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
4.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції та вимогам тендерної документації в повному обсязі по закупівлі Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7. Закупівля ID uА-2019-01-04-000804-а.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Переглянути повторно документи надані до даної закупівлі, що підготовлені та загружено на площадці «ProZorro» згідно тендерної документації вимог замовника даної закупівлі на кожен пункт було надано документ та його підтвердження, а також всі документи які вимагались по зазначеній формі в тендерній документації даної закупівлі та в довільній формі.
2. Надати детально роз’яснення по кожному пункти зауважень, що з Вашої точки зору саме не відповідає тендерній документації даної закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону;
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки;

Наголошуємо зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.


З повагою,
Директор ТОВ «АРП «СОФІЯ»
Цибульський Р.В. 18.03.2019 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 11:45
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: відсутній вище вказаний лист в складі тендерної пропозиції учасника.
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: пункти 6, 8 довідки не підтверджені в спосіб який вимагався встановленою формою довідки.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; а саме щодо пункту 3 довідки.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме інформація в стовпчиках 3, 4 та 6.
5) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про відсутність підстав відмови в участі, яка не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації, а саме пункт 6 довідки.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000804-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 20 березня 2019 17:12
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕМОЖЦЯ "Київдормістпроект"
Звертаємо Увагу на недотримання Закону державних закупівель!!!
Довідка про аналогічний досвід робіт ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" не відповідає дійсності так як договір на виконання аналогічних робіт "не закритий".
Вважається виконання аналогічних робіт виконані достроковими або закритим договором виконаних проектних робіт. та отримано на ці роботи експертного звіту.
В довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено, що договір ще дійсний та не закритий, що свідчить призводить до не виконання повних зобов'язань перед замовником!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 15:28
Пропозиція ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" відповідає вимогам тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 березня 2019 17:11
СКАН Хрещатик.rar

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-04-000804-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 21 березня 2019 14:30
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ!
1) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) : - Установчі документи надані ТОВ "АРП "СОФІЯ" до даної закупівлі в повному обсязі та код доступу за яким можливо здійснити знаходиться в (ОПИСІ державної реєстрації документів юридичної особи) який теж завантажено до даної закупівлі та відповідає пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ». Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 2) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена: - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 22 п 1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.1.2.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми та надані сертифікати, ліцензії на програмне забезпечення, а також договори про право користування, наявність обладнання у власності та оборотно сальдова відомість по основним засобам. 3) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально: - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 22 п 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід п.1.3.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми даної тендерної документації та надані сертифікати про підтвердження кваліфікації даних працівників), що відповідає даній закупівлі. Документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам тендерної документації, а також звертаємо Вашу увагу, що не зазначено КОНКРЕТНО як має підприємство підтвердити документально крім вказаної в тендерній документації форми та сертифікатів кваліфікації даних спеціалістів. Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 4) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 23 п 1.4. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, п.1.4.1. (довідка заповнена згідно встановленої форми даної тендерної документації та надано ДОГОВІР аналогічного досвіду виконання робіт з усіма додатками до нього, отриманий ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ на дані проектні роботи згідно договору, надано ЛИСТ-ВІДГУК від замовника), що відповідає даній закупівлі. Повторно просимо надати КОНККРЕТНУ відповідь, що саме не відповідає даному пунктові зауваження??? 5) Зауваження не приймається та буде оскаржено: Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про відсутність підстав відмови в участі, яка не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації, а саме пункт 6 довідки. - ТОВ "АРП "СОФІЯ" надали довідку за встановленою формою даної закупівлі згідно тендерної документації сторінка 37 ДОДАТОК 4 (про відсутність підстав відмови в участі), довідка містить в собі всі пункти даного додатку 4 тендерної документації. Наполягаємо у відхиленні переможцю даної закупівлі ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» та повернутись до розгляду нашої пропозиції так як ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» ненадали: 1) учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена; 2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально; 3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально та договір не закритий в повному обсязі, що призводить до відсутності досвіду виконання аналогічного договору). Досвід виконання аналогічних робіт підтверджується ЗАКРИТИМ договором аналогічних робіт та наданих до нього усіх додатків.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.03.2019 № 3374.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 09:41

Документи Органу Оскарження

26 березня 2019 09:41
Рішення від 25.03.2019 № 3374.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000008 ● 923aae3700ea47a892b2a7b751b974fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.05.2019 № 92
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-04-000804-a
04.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ст. 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС 12 232 816,00
UAH з ПДВ
12 232 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елтранс 18 206 586,00
UAH з ПДВ
16 778 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" 18 053 507,40
UAH з ПДВ
16 898 817,30
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 18 900 000,00
UAH з ПДВ
17 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 18 215 736,00
UAH з ПДВ
18 215 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 18:53
Електронний підпис
06 березня 2019 12:07
Електронний підпис
28 лютого 2019 00:46
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:48
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:47
Погодження з проектом .PDF
11 лютого 2019 12:47
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
11 лютого 2019 12:47
Довідка згідно ст.17..PDF
11 лютого 2019 12:47
2.2.3.Витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2019 12:47
2.2.1 Статут_.pdf
11 лютого 2019 12:47
1. Заявка-пропозиція..PDF

Публічні документи

05 березня 2019 17:19
Кошторис.PDF
05 березня 2019 17:18
Статут.PDF
05 березня 2019 17:18
Лист-відгук.PDF
05 березня 2019 17:18
Протокол повноважень.PDF
05 березня 2019 17:18
Опис.PDF
05 березня 2019 17:18
Виписка ЄДРПОУ.PDF
05 березня 2019 17:17
Витяг ПДВ.PDF
05 березня 2019 17:17
Проект договору.PDF
05 березня 2019 17:17
Завдання.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 11:45
Електронний підпис
25 лютого 2019 17:43
Електронний підпис
25 лютого 2019 17:01
prot.rar
25 лютого 2019 17:01
nakaz.rar
25 лютого 2019 17:01
bank_licens.rar
25 лютого 2019 17:01
Garant_0752_ZM.rar
25 лютого 2019 17:01
Гарант_0752.rar
25 лютого 2019 17:01
13.pdf
25 лютого 2019 17:01
16.pdf
25 лютого 2019 17:01
15.pdf
25 лютого 2019 17:00
14.pdf
25 лютого 2019 17:00
17.pdf
25 лютого 2019 17:00
11.pdf
25 лютого 2019 17:00
18.pdf
25 лютого 2019 17:00
19.pdf
25 лютого 2019 17:00
12.pdf
25 лютого 2019 17:00
20.pdf
25 лютого 2019 17:00
06.pdf
25 лютого 2019 17:00
04.pdf
25 лютого 2019 17:00
08.pdf
25 лютого 2019 17:00
10.pdf
25 лютого 2019 17:00
09.pdf
25 лютого 2019 17:00
07.pdf
25 лютого 2019 17:00
05.pdf
25 лютого 2019 17:00
02.pdf
25 лютого 2019 17:00
03 _ Статут РВП Плюс.PDF
25 лютого 2019 17:00
23- ЗВІТ Херсон.PDF
25 лютого 2019 17:00
15 - Підвищ кваліф архіт.pdf
25 лютого 2019 17:00
22- ГІП Селихова.pdf
25 лютого 2019 17:00
11.1- Підвищ кваліф Кот.pdf
25 лютого 2019 17:00
21- ГІП Селихова 2.pdf
25 лютого 2019 17:00
28 - Відгук Херсон.pdf
25 лютого 2019 17:00
29 - Відгук Луганськ.pdf
25 лютого 2019 17:00
04 - Виписка (Оригінал).PDF
25 лютого 2019 16:59
02 - Рішення (Оригінал).pdf
25 лютого 2019 16:59
01 - Наказ директор.pdf
25 лютого 2019 16:59
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 12:41
Електронний підпис
21 березня 2019 12:40
Документи переможця
05 березня 2019 13:59
Електронний підпис
05 березня 2019 13:57
Licence.zip
05 березня 2019 13:57
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
05 березня 2019 13:57
БГ 313 зм 3.zip
05 березня 2019 13:57
СКАН Хрещатик.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС

ПП Елтранс

Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС
#41041331
Відхилено 12 232 816,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:45
ПП Елтранс
#22925885
Відхилено 16 778 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"
#31454891
Відхилено 16 898 817,30
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:18
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 17 000 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:25
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
Переможець 18 215 736,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:05

Документи

15 березня 2019 16:44
Електронний підпис
07 березня 2019 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:12
Електронний підпис
15 березня 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:17
Електронний підпис
18 березня 2019 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:23
Електронний підпис

Документи

20 березня 2019 15:04
Електронний підпис
18 березня 2019 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
18 215 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 15:04
Електронний підпис
18 березня 2019 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:37
ТКДМП-1905-31-10.pdf укладений
02 квітня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 10:15
Додаткова 7.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:55
Додаткова 6.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 10:21
Додаткова 5.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:27
Додаткова 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 16:30
Додаткова 1905_31-10_3.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 16:29
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 15:41
Додаткова 2.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 17:05
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни щодо порядку розрахунків.
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшено обсяги фінансування на 2019 рік 2. Додаток №2 - в новій редакції 3. Змінено реквізити Виконавця лист ДТІ від 21.12.2019 №053-13445
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 4 - в новій редакції. 2. Додаток №2 - в новій редакції. 3. Змінено реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 Розділу 4 "Джерела та порядок фінансування" викладено в новій редакції 2. Внесено зміни до п. 17.2 - термін дії договору до 31.12.2021 3. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції 4. Лист Департаменту транспортної інфрастуктури від 16.12.2020 № 053-19247
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 4.1 та п. 4.2 Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування робіт". 2. Внесено зміни до Додатку 2 "Календарний план виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1905/31-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML