Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 20 226 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 132,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 101000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 17:18 |
Зміни №4 ПР Хрещатик.doc | |
25 лютого 2019 17:18 |
ТД - ПР Хрещатик (нова редакція №4).doc | |
11 лютого 2019 16:57 |
Зміни №3 ПР Хрещатик.doc | |
28 січня 2019 16:03 |
Зміни №2 ПР Хрещатик.doc | |
18 січня 2019 16:12 |
Зміни №1 ПР Хрещатик.doc |
25 лютого 2019 17:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 лютого 2019 17:18 |
Зміни №4 ПР Хрещатик.doc
|
||||||||||||
25 лютого 2019 17:18 |
ТД - ПР Хрещатик (нова редакція №4).doc
|
||||||||||||
11 лютого 2019 16:57 |
Зміни №3 ПР Хрещатик.doc
|
||||||||||||
28 січня 2019 16:03 |
Зміни №2 ПР Хрещатик.doc
|
||||||||||||
18 січня 2019 16:12 |
Зміни №1 ПР Хрещатик.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ГУСТЄЛЄВУ ОЛЕКСАНДРУ ОЛЕКСАНДРОВИЧУ
01014, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Приймальня: (044)285-03-36,
факс-автомат (044)284-75-20____________________
(Повна назва Замовника адреса: повна адреса отримувача)
Директора Цибульського Руслана Васильовича
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-реставраційне підприємство «Софія»
04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська 13/10, офіс 206/8 тел. (044) 205-56-08
E-mail: sekretar.sofia@gmail.com
(ПІБ заявника повністю адреса: повна адреса з індексом, телефон, e-mail)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Замовником КК Київавтодор ЄДРПОУ 03359026 (Комунальна корпорація «Київавтодор ЄДРПОУ 03359026) було проведено закупівлю ID uА-2019-01-04-000804-а на Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7.
Отаточна пропозиція: 20 226 540,00 гри. (двадцять мільйонів двісті двадцять шість тисяч п’ятсот сорок гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідно до протоколу розкриття №21/309-3 від 18.03.2019 у закупівлі взяли участь
5 (п’ять) учасників:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС»;
2) Мале приватне підприємство «Елтранс»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»;
4) Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут «Київдормістпроект»;
Ціна учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ»; Україна, 04080, м. Київ, вул. Новоконстяитинівська, 13/10, офіс 206/8; тел.: (044) 205-56-08; код ЄДРПОУ: 31454891 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через:
1.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
2.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
3.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
4.) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції та вимогам тендерної документації в повному обсязі по закупівлі Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва») - код ДК 021:2015 - 71320000-7. Закупівля ID uА-2019-01-04-000804-а.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути повторно документи надані до даної закупівлі, що підготовлені та загружено на площадці «ProZorro» згідно тендерної документації вимог замовника даної закупівлі на кожен пункт було надано документ та його підтвердження, а також всі документи які вимагались по зазначеній формі в тендерній документації даної закупівлі та в довільній формі.
2. Надати детально роз’яснення по кожному пункти зауважень, що з Вашої точки зору саме не відповідає тендерній документації даної закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону;
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки;
Наголошуємо зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
З повагою,
Директор ТОВ «АРП «СОФІЯ»
Цибульський Р.В. 18.03.2019 року
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканованого листа в якому мав би бути зазначений код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: відсутній вище вказаний лист в складі тендерної пропозиції учасника.
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена та не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: пункти 6, 8 довідки не підтверджені в спосіб який вимагався встановленою формою довідки.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; а саме щодо пункту 3 довідки.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору інформація в якій не підтверджена документально, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме інформація в стовпчиках 3, 4 та 6.
5) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про відсутність підстав відмови в участі, яка не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації, а саме пункт 6 довідки.
Довідка про аналогічний досвід робіт ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" не відповідає дійсності так як договір на виконання аналогічних робіт "не закритий".
Вважається виконання аналогічних робіт виконані достроковими або закритим договором виконаних проектних робіт. та отримано на ці роботи експертного звіту.
В довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено, що договір ще дійсний та не закритий, що свідчить призводить до не виконання повних зобов'язань перед замовником!
Скарги до процедури
Дата подання: 21 березня 2019 14:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-03-000008 ● 923aae3700ea47a892b2a7b751b974fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2019 № 92
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-04-000804-a
04.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Спростування додається
2019-06-05 09:55:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог ст. 4 Закону)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС |
12 232 816,00
UAH з ПДВ
|
12 232 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елтранс |
18 206 586,00
UAH з ПДВ
|
16 778 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" |
18 053 507,40
UAH з ПДВ
|
16 898 817,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» |
18 215 736,00
UAH з ПДВ
|
18 215 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС #41041331 |
Відхилено |
12 232 816,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 16:45
|
|
ПП Елтранс #22925885 |
Відхилено |
16 778 800,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:12
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" #31454891 |
Відхилено |
16 898 817,30
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:25
|
|
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» #35812763 |
Переможець |
18 215 736,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:15
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:55
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 10:21
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:27
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:30
|
Додаткова 1905_31-10_3.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:41
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 17:05
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 16:37
|
ТКДМП-1905-31-10.pdf | укладений |
02 квітня 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо порядку розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшено обсяги фінансування на 2019 рік 2. Додаток №2 - в новій редакції 3. Змінено реквізити Виконавця лист ДТІ від 21.12.2019 №053-13445 |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ 4 - в новій редакції. 2. Додаток №2 - в новій редакції. 3. Змінено реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.2 Розділу 4 "Джерела та порядок фінансування" викладено в новій редакції 2. Внесено зміни до п. 17.2 - термін дії договору до 31.12.2021 3. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції 4. Лист Департаменту транспортної інфрастуктури від 16.12.2020 № 053-19247 |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни до п. 4.1 та п. 4.2 Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування робіт". 2. Внесено зміни до Додатку 2 "Календарний план виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1905/31-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |