Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Очікувана вартість
10 152 550,00 UAH
UA-2019-01-04-000779-a 209939f815934b3cbc241cadd61518d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження замовника: 01014, Україна, Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа замовника: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 21:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:58
Очікувана вартість: 10 152 550,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 762,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 01 березня 2019 15:48
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ!
Вимога у відповідності до законодавства про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» як учасник процедури закупівлі Послуг з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва») – код ДК 021:2015-71320000-7 (номер закупівлі UA-2019-01-04-000779-а) та керуючись чинним законодавством України, а саме частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас як замовника даної закупівлі з вимогою про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №21/308-1 від 26.02.2019 року підставами для відхилення нашої пропозиції надано у переліку, з яким ми не згодні так як надані всі документи в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю робіт та готові це аргументувати, а саме:
1. Довідка про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки наявність обладнання та програмного забезпечення, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в підпункті 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації вказано:
« Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг)».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надало підтвердження наявність обладнання та програмного забезпечення, а саме:
- договір придбання ліцензії на програмне забезпечення,
- ліцензії на право користування програмним забезпеченням,
- договір оренди приміщення,
- наявність обладнання.
У зв’язку з тим, що замовник в тендерній документації даної закупівлі вимагає тільки обладнання/програмне забезпечення яке використовується при виконанні робіт, яке надане в повному обсязі даної закупівлі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно !!!


2. Довідка підтвердження аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки підтвердження аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в пункті 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що в п 1.4.2. тендерної документації вказано який має бути вміст листа-відгука від замовника: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Вимога пункту 1.4.2. відповідає листу-відгуку від замовника в повному обсязі, документи досвіду виконання аналогічного договору які вимагалися замовником та вказані в 1.4.2. тендерної документації надані до закупівлі:
- скановану копію листа-відгука від замовника;
- скановану копію позитивного експертного висновку;
- скановану копію відповідного договору;
- скановані копії актів виконаних робіт..
.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно!!!.

3. Інформація стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації.

ТОВ «АРП-СОФІЯ» вважає непоґрунтованим визнання інформація стосовно аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як інформація стосовно аналогічного досвіду та додатки відповідають необхідній формі та необхідному форматі яку вказано в пункті 1.4. даної закупівлі.
ТОВ «АРП «СОФІЯ» має аналогічний досвід виконання робіт, документи надані в повному обсязі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.

4. Лист-відгук, який не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

Вважаємо необґрунтованим визнання листа-відгука що не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те що в п 1.4.2. тендерної документації висвітлений вичерпний перелік інформації про зміст листа-відгука, а саме:
- « предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала лист-відгук від замовника який містить всю необхідну інформацію вказану в тендерній документації даної закупівлі, а саме:
- предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі-відгуку про підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.

5. Довідка стосовно субпідрядників, яка не відповідає вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

Вважаємо необґрунтованим визнання даної довідки, що не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, учасник повинен у довільній формі надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала довідку у довільній формі згідно п.1.5.3. тендерної документації даної закупівлі, що не має наміру залучати субпідрядника в обсязі більше ніж 20 відсотків (суть не змінна).
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі про не планування залучати субпідрядника зазначте конкретно!!!

Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 28.02.2019).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 15:10
Пропозицію відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 01 березня 2019 16:40
вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", ми Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", учасник процедури закупівлі " Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва» (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2019-01-04-000779-a) звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відповідно до протоколу від 28.02.2019 №21/308-2 підставою для відхилення нашої пропозиції визначено:

1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено інформацію стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.

Оскільки таке формулювання не пояснює причини невідповідності нашої пропозиції, просимо конкретизувати, що саме у наданій нами інформації стосовно аналогічного досвіду, не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.

Відповідно до до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 01.03.2019).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 10:02
В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав два договори на виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єктам "Будівництво каналізаційної мережі в районі вулиць Гончарної (Котовського), Київської та Гагаріна у м. Херсоні" та "Реконструкція напірної каналізаційної мережі по кв. Миру, 10-б, вул. Незалежності (Пролетарської), 44-a смт. Новоайдар".
Зазначені об'єкти не відповідають вимогам п.1.4.1 додатку 2 тендерної документації, оскільки у зазначеному пункті вимагається підтвердження досвіду проектування будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території, а не проектування інженерних мереж, які можуть бути лише складовою частиною проектної документації на будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів вулично-шляхової мережі.

Документи подані скаржником

01 березня 2019 16:38
вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" 7 480 412,39
UAH з ПДВ
7 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 9 700 000,00
UAH з ПДВ
7 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 8 494 080,00
UAH з ПДВ
8 494 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 14:24
Кошторис_.PDF
21 лютого 2019 12:43
Кошторис.PDF
18 лютого 2019 17:41
Ліцензія АВК-5.PDF
18 лютого 2019 17:41
Ліцензія Microsoft Windows.PDF
18 лютого 2019 17:41
LicenseCertificate AutoCad.pdf
18 лютого 2019 17:41
Проект договору.PDF
18 лютого 2019 17:41
Завдання.PDF
18 лютого 2019 17:40
Статут.PDF
18 лютого 2019 17:40
Лист-відгук.PDF
18 лютого 2019 17:40
Виписка ЄДРПОУ.PDF
18 лютого 2019 17:40
Протокол повноважень.PDF
18 лютого 2019 17:40
Опис.PDF
18 лютого 2019 17:40
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 14:14
03.pdf
22 лютого 2019 14:14
prot.rar
22 лютого 2019 14:14
nakaz.rar
22 лютого 2019 14:14
bank_licens.rar
22 лютого 2019 14:14
Гарант_0751_ZM.rar
22 лютого 2019 14:14
Гарант_0751.rar
22 лютого 2019 14:14
03 _ Статут РВП Плюс.PDF
22 лютого 2019 14:14
23- ЗВІТ Херсон.PDF
22 лютого 2019 14:14
22- ГІП Селихова.pdf
22 лютого 2019 14:14
15 - Підвищ кваліф архіт.pdf
22 лютого 2019 14:14
21- ГІП Селихова 2.pdf
22 лютого 2019 14:14
28 - Відгук Херсон.pdf
22 лютого 2019 14:14
29 - Відгук Луганськ.pdf
22 лютого 2019 14:14
11.1- Підвищ кваліф Кот.pdf
22 лютого 2019 14:14
04 - Виписка (Оригінал).PDF
22 лютого 2019 14:13
02 - Рішення (Оригінал).pdf
22 лютого 2019 14:13
01 - Наказ директор.pdf
22 лютого 2019 14:13
13.pdf
22 лютого 2019 14:13
Ведомость 11.pdf
22 лютого 2019 14:13
Ведомость 10.pdf
22 лютого 2019 14:13
14.pdf
22 лютого 2019 14:13
18.pdf
22 лютого 2019 14:13
11.pdf
22 лютого 2019 14:13
17.pdf
22 лютого 2019 14:13
19.pdf
22 лютого 2019 14:13
06.pdf
22 лютого 2019 14:13
20.pdf
22 лютого 2019 14:13
12.pdf
22 лютого 2019 14:13
08.pdf
22 лютого 2019 14:13
04.pdf
22 лютого 2019 14:13
09.pdf
22 лютого 2019 14:13
10.pdf
22 лютого 2019 14:13
05.pdf
22 лютого 2019 14:13
07.pdf
22 лютого 2019 14:13
02.pdf
22 лютого 2019 14:13
01.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 14:08
sign.p7s
06 березня 2019 14:16
sign.p7s
06 березня 2019 14:13
Документи переможця
06 березня 2019 13:11
sign.p7s
06 березня 2019 13:10
Документи переможця
22 лютого 2019 12:44
sign.p7s
22 лютого 2019 12:42
Licence.zip
22 лютого 2019 12:41
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
22 лютого 2019 12:41
БГ 312 зм2.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"
#31454891
Відхилено 7 398 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 18:31
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 7 399 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 12:45
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
Переможець 8 494 080,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:03

Документи

26 лютого 2019 18:30
sign.p7s

Документи

01 березня 2019 12:45
sign.p7s

Документи

04 березня 2019 15:03
sign.p7s
01 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
8 494 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 15:03
sign.p7s
01 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 березня 2019 10:55
ТКДМП-1903-27-10.pdf укладений
21 березня 2019 10:54
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2019 10:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
21 березня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку