Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Очікувана вартість
10 152 550,00 UAH
UA-2019-01-04-000779-a ● 209939f815934b3cbc241cadd61518d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 10 152 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 762,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 16:40 |
Зміни №3 Майдан Незалежності.doc | |
11 лютого 2019 16:39 |
ТД - ПР Майдан Незалежності (нова редакція №3).doc | |
28 січня 2019 15:56 |
Зміни №2 Майдан Незалежності.doc | |
18 січня 2019 16:18 |
Зміни №1 Майдан Незалежності.doc |
11 лютого 2019 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 лютого 2019 16:40 |
Зміни №3 Майдан Незалежності.doc
|
|||||||||
11 лютого 2019 16:39 |
ТД - ПР Майдан Незалежності (нова редакція №3).doc
|
|||||||||
28 січня 2019 15:56 |
Зміни №2 Майдан Незалежності.doc
|
|||||||||
18 січня 2019 16:18 |
Зміни №1 Майдан Незалежності.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 01 березня 2019 15:48
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ!
Вимога у відповідності до законодавства про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» як учасник процедури закупівлі Послуг з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва») – код ДК 021:2015-71320000-7 (номер закупівлі UA-2019-01-04-000779-а) та керуючись чинним законодавством України, а саме частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас як замовника даної закупівлі з вимогою про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №21/308-1 від 26.02.2019 року підставами для відхилення нашої пропозиції надано у переліку, з яким ми не згодні так як надані всі документи в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю робіт та готові це аргументувати, а саме:
1. Довідка про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки наявність обладнання та програмного забезпечення, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в підпункті 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації вказано:
« Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг)».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надало підтвердження наявність обладнання та програмного забезпечення, а саме:
- договір придбання ліцензії на програмне забезпечення,
- ліцензії на право користування програмним забезпеченням,
- договір оренди приміщення,
- наявність обладнання.
У зв’язку з тим, що замовник в тендерній документації даної закупівлі вимагає тільки обладнання/програмне забезпечення яке використовується при виконанні робіт, яке надане в повному обсязі даної закупівлі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно !!!
2. Довідка підтвердження аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки підтвердження аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в пункті 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що в п 1.4.2. тендерної документації вказано який має бути вміст листа-відгука від замовника: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Вимога пункту 1.4.2. відповідає листу-відгуку від замовника в повному обсязі, документи досвіду виконання аналогічного договору які вимагалися замовником та вказані в 1.4.2. тендерної документації надані до закупівлі:
- скановану копію листа-відгука від замовника;
- скановану копію позитивного експертного висновку;
- скановану копію відповідного договору;
- скановані копії актів виконаних робіт..
.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно!!!.
3. Інформація стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації.
ТОВ «АРП-СОФІЯ» вважає непоґрунтованим визнання інформація стосовно аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як інформація стосовно аналогічного досвіду та додатки відповідають необхідній формі та необхідному форматі яку вказано в пункті 1.4. даної закупівлі.
ТОВ «АРП «СОФІЯ» має аналогічний досвід виконання робіт, документи надані в повному обсязі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.
4. Лист-відгук, який не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Вважаємо необґрунтованим визнання листа-відгука що не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те що в п 1.4.2. тендерної документації висвітлений вичерпний перелік інформації про зміст листа-відгука, а саме:
- « предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала лист-відгук від замовника який містить всю необхідну інформацію вказану в тендерній документації даної закупівлі, а саме:
- предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі-відгуку про підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.
5. Довідка стосовно субпідрядників, яка не відповідає вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Вважаємо необґрунтованим визнання даної довідки, що не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, учасник повинен у довільній формі надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала довідку у довільній формі згідно п.1.5.3. тендерної документації даної закупівлі, що не має наміру залучати субпідрядника в обсязі більше ніж 20 відсотків (суть не змінна).
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі про не планування залучати субпідрядника зазначте конкретно!!!
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 28.02.2019).
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» як учасник процедури закупівлі Послуг з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва») – код ДК 021:2015-71320000-7 (номер закупівлі UA-2019-01-04-000779-а) та керуючись чинним законодавством України, а саме частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас як замовника даної закупівлі з вимогою про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №21/308-1 від 26.02.2019 року підставами для відхилення нашої пропозиції надано у переліку, з яким ми не згодні так як надані всі документи в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю робіт та готові це аргументувати, а саме:
1. Довідка про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки наявність обладнання та програмного забезпечення, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в підпункті 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації вказано:
« Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг)».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надало підтвердження наявність обладнання та програмного забезпечення, а саме:
- договір придбання ліцензії на програмне забезпечення,
- ліцензії на право користування програмним забезпеченням,
- договір оренди приміщення,
- наявність обладнання.
У зв’язку з тим, що замовник в тендерній документації даної закупівлі вимагає тільки обладнання/програмне забезпечення яке використовується при виконанні робіт, яке надане в повному обсязі даної закупівлі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно !!!
2. Довідка підтвердження аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки підтвердження аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в пункті 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що в п 1.4.2. тендерної документації вказано який має бути вміст листа-відгука від замовника: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Вимога пункту 1.4.2. відповідає листу-відгуку від замовника в повному обсязі, документи досвіду виконання аналогічного договору які вимагалися замовником та вказані в 1.4.2. тендерної документації надані до закупівлі:
- скановану копію листа-відгука від замовника;
- скановану копію позитивного експертного висновку;
- скановану копію відповідного договору;
- скановані копії актів виконаних робіт..
.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно!!!.
3. Інформація стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації.
ТОВ «АРП-СОФІЯ» вважає непоґрунтованим визнання інформація стосовно аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як інформація стосовно аналогічного досвіду та додатки відповідають необхідній формі та необхідному форматі яку вказано в пункті 1.4. даної закупівлі.
ТОВ «АРП «СОФІЯ» має аналогічний досвід виконання робіт, документи надані в повному обсязі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.
4. Лист-відгук, який не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Вважаємо необґрунтованим визнання листа-відгука що не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те що в п 1.4.2. тендерної документації висвітлений вичерпний перелік інформації про зміст листа-відгука, а саме:
- « предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала лист-відгук від замовника який містить всю необхідну інформацію вказану в тендерній документації даної закупівлі, а саме:
- предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі-відгуку про підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.
5. Довідка стосовно субпідрядників, яка не відповідає вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Вважаємо необґрунтованим визнання даної довідки, що не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, учасник повинен у довільній формі надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала довідку у довільній формі згідно п.1.5.3. тендерної документації даної закупівлі, що не має наміру залучати субпідрядника в обсязі більше ніж 20 відсотків (суть не змінна).
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі про не планування залучати субпідрядника зазначте конкретно!!!
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 28.02.2019).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 15:10
Пропозицію відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 01 березня 2019 16:40
вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", ми Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", учасник процедури закупівлі " Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва» (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2019-01-04-000779-a) звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відповідно до протоколу від 28.02.2019 №21/308-2 підставою для відхилення нашої пропозиції визначено:
1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено інформацію стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.
Оскільки таке формулювання не пояснює причини невідповідності нашої пропозиції, просимо конкретизувати, що саме у наданій нами інформації стосовно аналогічного досвіду, не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.
Відповідно до до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 01.03.2019).
Розгорнути
Згорнути
Так, відповідно до протоколу від 28.02.2019 №21/308-2 підставою для відхилення нашої пропозиції визначено:
1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено інформацію стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.
Оскільки таке формулювання не пояснює причини невідповідності нашої пропозиції, просимо конкретизувати, що саме у наданій нами інформації стосовно аналогічного досвіду, не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.
Відповідно до до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 01.03.2019).
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 10:02
В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав два договори на виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єктам "Будівництво каналізаційної мережі в районі вулиць Гончарної (Котовського), Київської та Гагаріна у м. Херсоні" та "Реконструкція напірної каналізаційної мережі по кв. Миру, 10-б, вул. Незалежності (Пролетарської), 44-a смт. Новоайдар".
Зазначені об'єкти не відповідають вимогам п.1.4.1 додатку 2 тендерної документації, оскільки у зазначеному пункті вимагається підтвердження досвіду проектування будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території, а не проектування інженерних мереж, які можуть бути лише складовою частиною проектної документації на будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів вулично-шляхової мережі.
Зазначені об'єкти не відповідають вимогам п.1.4.1 додатку 2 тендерної документації, оскільки у зазначеному пункті вимагається підтвердження досвіду проектування будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території, а не проектування інженерних мереж, які можуть бути лише складовою частиною проектної документації на будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів вулично-шляхової мережі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" |
7 480 412,39
UAH з ПДВ
|
7 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
7 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» |
8 494 080,00
UAH з ПДВ
|
8 494 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" #31454891 |
Відхилено |
7 398 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 18:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
7 399 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 12:45
|
|
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» #35812763 |
Переможець |
8 494 080,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:05
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:35
|
Додаткова 1903_27-10_3.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2019 11:24
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2019 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 10:58
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 10:55
|
ТКДМП-1903-27-10.pdf | укладений |
21 березня 2019 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1903/27-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік (зменшення) 2. Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1903/27-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо порядку розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1903/27-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшено обсяги фінансування на 2019 рік 2. Додаток №2 - в новій редакції. 3. Змінено реквізити Виконавця Лист ДТІ від 21.12.2019 №053-13487 |
Номер договору про закупівлю: | ТКДМП-1903/27-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |