Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Очікувана вартість
10 152 550,00 UAH
UA-2019-01-04-000779-a 209939f815934b3cbc241cadd61518d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 21:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:58
Очікувана вартість: 10 152 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 762,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 16:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:40
Зміни №3 Майдан Незалежності.doc
11 лютого 2019 16:39
ТД - ПР Майдан Незалежності (нова редакція №3).doc
28 січня 2019 15:55
ТД - ПР Майдан Незалежності (нова редакція №2).doc
18 січня 2019 16:18
ТД - ПР Майдан Незалежності (нова редакція №1).doc
04 січня 2019 15:13
ТД - ПР Майдан Незалежності.doc
28 січня 2019 15:56
Зміни №2 Майдан Незалежності.doc
18 січня 2019 16:18
Зміни №1 Майдан Незалежності.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 01 березня 2019 15:48
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ!
Вимога у відповідності до законодавства про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОФІЯ» як учасник процедури закупівлі Послуг з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва») – код ДК 021:2015-71320000-7 (номер закупівлі UA-2019-01-04-000779-а) та керуючись чинним законодавством України, а саме частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас як замовника даної закупівлі з вимогою про скасування зауваження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №21/308-1 від 26.02.2019 року підставами для відхилення нашої пропозиції надано у переліку, з яким ми не згодні так як надані всі документи в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю робіт та готові це аргументувати, а саме:
1. Довідка про наявність обладнання та програмного забезпечення, інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки наявність обладнання та програмного забезпечення, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в підпункті 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ - ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації вказано:
« Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг)».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надало підтвердження наявність обладнання та програмного забезпечення, а саме:
- договір придбання ліцензії на програмне забезпечення,
- ліцензії на право користування програмним забезпеченням,
- договір оренди приміщення,
- наявність обладнання.
У зв’язку з тим, що замовник в тендерній документації даної закупівлі вимагає тільки обладнання/програмне забезпечення яке використовується при виконанні робіт, яке надане в повному обсязі даної закупівлі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно !!!


2. Довідка підтвердження аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

ТОВ «АРП «СОФІЯ»» вважає необґрунтованим визнання довідки підтвердження аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як в пункті 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК . ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ - УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що в п 1.4.2. тендерної документації вказано який має бути вміст листа-відгука від замовника: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Вимога пункту 1.4.2. відповідає листу-відгуку від замовника в повному обсязі, документи досвіду виконання аналогічного договору які вимагалися замовником та вказані в 1.4.2. тендерної документації надані до закупівлі:
- скановану копію листа-відгука від замовника;
- скановану копію позитивного експертного висновку;
- скановану копію відповідного договору;
- скановані копії актів виконаних робіт..
.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у довідці даного пункту зазначте конкретно!!!.

3. Інформація стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації.

ТОВ «АРП-СОФІЯ» вважає непоґрунтованим визнання інформація стосовно аналогічного досвіду, що не відповідає умовам тендерної документації, так як інформація стосовно аналогічного досвіду та додатки відповідають необхідній формі та необхідному форматі яку вказано в пункті 1.4. даної закупівлі.
ТОВ «АРП «СОФІЯ» має аналогічний досвід виконання робіт, документи надані в повному обсязі.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.

4. Лист-відгук, який не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

Вважаємо необґрунтованим визнання листа-відгука що не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те що в п 1.4.2. тендерної документації висвітлений вичерпний перелік інформації про зміст листа-відгука, а саме:
- « предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт».
ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала лист-відгук від замовника який містить всю необхідну інформацію вказану в тендерній документації даної закупівлі, а саме:
- предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі-відгуку про підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт зазначте конкретно!!!.

5. Довідка стосовно субпідрядників, яка не відповідає вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.

Вважаємо необґрунтованим визнання даної довідки, що не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до вимогам підпункту 1.5.3. пункту 1.5. «Інформація про субпідрядників» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, учасник повинен у довільній формі надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

ТОВ «АРП-СОФІЯ» надала довідку у довільній формі згідно п.1.5.3. тендерної документації даної закупівлі, що не має наміру залучати субпідрядника в обсязі більше ніж 20 відсотків (суть не змінна).
Просимо надати роз’яснення, що саме не відповідає у листі про не планування залучати субпідрядника зазначте конкретно!!!

Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 28.02.2019).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 15:10
Пропозицію відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000779-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 01 березня 2019 16:40
вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", ми Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", учасник процедури закупівлі " Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Майдану Незалежності у Шевченківському та Печерському районах м. Києва» (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2019-01-04-000779-a) звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відповідно до протоколу від 28.02.2019 №21/308-2 підставою для відхилення нашої пропозиції визначено:

1. Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено інформацію стосовно аналогічного досвіду, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.

Оскільки таке формулювання не пояснює причини невідповідності нашої пропозиції, просимо конкретизувати, що саме у наданій нами інформації стосовно аналогічного досвіду, не відповідає вимогам пункту 1.4. "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16,17 ЗАКОНУ" тендерної документації.

Відповідно до до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 01.03.2019).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 10:02
В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав два договори на виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єктам "Будівництво каналізаційної мережі в районі вулиць Гончарної (Котовського), Київської та Гагаріна у м. Херсоні" та "Реконструкція напірної каналізаційної мережі по кв. Миру, 10-б, вул. Незалежності (Пролетарської), 44-a смт. Новоайдар".
Зазначені об'єкти не відповідають вимогам п.1.4.1 додатку 2 тендерної документації, оскільки у зазначеному пункті вимагається підтвердження досвіду проектування будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території, а не проектування інженерних мереж, які можуть бути лише складовою частиною проектної документації на будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів вулично-шляхової мережі.

Документи подані скаржником

01 березня 2019 16:38
вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" 7 480 412,39
UAH з ПДВ
7 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 9 700 000,00
UAH з ПДВ
7 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 8 494 080,00
UAH з ПДВ
8 494 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 14:24
Кошторис_.PDF
21 лютого 2019 12:43
Кошторис.PDF
18 лютого 2019 17:41
Ліцензія АВК-5.PDF
18 лютого 2019 17:41
Ліцензія Microsoft Windows.PDF
18 лютого 2019 17:41
LicenseCertificate AutoCad.pdf
18 лютого 2019 17:41
Проект договору.PDF
18 лютого 2019 17:41
Завдання.PDF
18 лютого 2019 17:40
Статут.PDF
18 лютого 2019 17:40
Лист-відгук.PDF
18 лютого 2019 17:40
Виписка ЄДРПОУ.PDF
18 лютого 2019 17:40
Протокол повноважень.PDF
18 лютого 2019 17:40
Опис.PDF
18 лютого 2019 17:40
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 14:14
03.pdf
22 лютого 2019 14:14
prot.rar
22 лютого 2019 14:14
nakaz.rar
22 лютого 2019 14:14
bank_licens.rar
22 лютого 2019 14:14
Гарант_0751_ZM.rar
22 лютого 2019 14:14
Гарант_0751.rar
22 лютого 2019 14:14
03 _ Статут РВП Плюс.PDF
22 лютого 2019 14:14
23- ЗВІТ Херсон.PDF
22 лютого 2019 14:14
22- ГІП Селихова.pdf
22 лютого 2019 14:14
15 - Підвищ кваліф архіт.pdf
22 лютого 2019 14:14
21- ГІП Селихова 2.pdf
22 лютого 2019 14:14
28 - Відгук Херсон.pdf
22 лютого 2019 14:14
29 - Відгук Луганськ.pdf
22 лютого 2019 14:14
11.1- Підвищ кваліф Кот.pdf
22 лютого 2019 14:14
04 - Виписка (Оригінал).PDF
22 лютого 2019 14:13
02 - Рішення (Оригінал).pdf
22 лютого 2019 14:13
01 - Наказ директор.pdf
22 лютого 2019 14:13
13.pdf
22 лютого 2019 14:13
Ведомость 11.pdf
22 лютого 2019 14:13
Ведомость 10.pdf
22 лютого 2019 14:13
14.pdf
22 лютого 2019 14:13
18.pdf
22 лютого 2019 14:13
11.pdf
22 лютого 2019 14:13
17.pdf
22 лютого 2019 14:13
19.pdf
22 лютого 2019 14:13
06.pdf
22 лютого 2019 14:13
20.pdf
22 лютого 2019 14:13
12.pdf
22 лютого 2019 14:13
08.pdf
22 лютого 2019 14:13
04.pdf
22 лютого 2019 14:13
09.pdf
22 лютого 2019 14:13
10.pdf
22 лютого 2019 14:13
05.pdf
22 лютого 2019 14:13
07.pdf
22 лютого 2019 14:13
02.pdf
22 лютого 2019 14:13
01.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 14:08
Електронний підпис
06 березня 2019 14:16
Електронний підпис
06 березня 2019 14:13
Документи переможця
06 березня 2019 13:11
Електронний підпис
06 березня 2019 13:10
Документи переможця
22 лютого 2019 12:44
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:42
Licence.zip
22 лютого 2019 12:41
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
22 лютого 2019 12:41
БГ 312 зм2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ"
#31454891
Відхилено 7 398 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 18:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 7 399 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 12:45
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
Переможець 8 494 080,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" #31454891

№ рішення у справі

60/143-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 лютого 2019 18:30
Електронний підпис

Документи

01 березня 2019 12:45
Електронний підпис

Документи

04 березня 2019 15:03
Електронний підпис
01 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
8 494 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 15:03
Електронний підпис
01 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:05
Додаткова 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 16:35
Додаткова 1903_27-10_3.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 11:24
Додаткова 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 10:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
21 березня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 10:55
ТКДМП-1903-27-10.pdf укладений
21 березня 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1903/27-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік (зменшення) 2. Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1903/27-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни щодо порядку розрахунків.
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1903/27-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшено обсяги фінансування на 2019 рік 2. Додаток №2 - в новій редакції. 3. Змінено реквізити Виконавця Лист ДТІ від 21.12.2019 №053-13487
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1903/27-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 417 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 516,66 UAH)