Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
139 380,00 UAH
UA-2019-01-04-000767-c 83a1492dfde74635a86d20fb53128404
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Груздова

+380626141771 osvitanova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Катерина Груздова
+380626141771
osvitanova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 139 380,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Учасники повинні територіально знаходитися в межах м. Лиман (для змоги самостійно доставити для обслуговування техніку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1279 послуга
заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84406, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 12:57
ред 08.01 ремонт та обсл картр.doc
04 січня 2019 12:55
оголошення щодо послуг з ремонту та обсл картр.doc
08 січня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 12:57
ред 08.01 ремонт та обсл картр.doc
04 січня 2019 12:55
оголошення щодо послуг з ремонту та обсл картр.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000767-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 05 січня 2019 12:15
Суттєва помилка в оголошенні
Ознайомившись з Вашою тендерною документацією, ми як майбутній учасник Вимагаємо усунути технічну невідповідність, а саме Вами вказано, що Вам потрібно заправити HP MFP M 130 a - 290 раз, при цьому відновлень вказано лише 20 одиниць, що не відповідає фактичному ресурсу, адже без регенерації не можливо заправляти один картридж 15 разів.
А також у Вас не зазначається який саме картридж для HP MFP M 130 a Ви збираєтесь відновлювати - CF217A (картридж з тонером, котрий також потребує відновлення адже містить комплектуючі котрі зношуються досить швидко), чи картридж CF219A (котрий містить фотоциліндр)
Ресурс картриджа CF219A 12 000 сторінок і котрий потрібно відновлювати кожні сім заправок картриджа CF217A. Тобто заправивши картридж CF217A - 290 разів, потрібно відновити його орієнтовно 95 разів і відновити картридж CF291A орієнтовно 42 рази. Отож приведіть технічну документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 січня 2019 13:01
Закупівлю відредаговано
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000767-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т", Код ЄДРПОУ:37646151
Дата подання: 05 січня 2019 12:24
Усунення корупційних та антиконкурентних умов
Згідно закону України про Державні закупівлі замовник не може обмежити коло претендентів на участь в державних закупівлях та не може встановлювати обмеження в розташуванні офісів виконавців - адже це є дискримінаційними умовами котрі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у тендерній документації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: офіс/місце розташування сервісного центру виконавця має знаходитись на території міста Лиман). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вище викладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2019 13:04
Відповідно до умов оголошення Учасники повинні територіально знаходитися в межах м. Лиман для змоги самостійно доставити для обслуговування техніку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000767-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦСО НІКРОН", Код ЄДРПОУ:32213386
Дата подання: 09 січня 2019 16:30
ми також не згодні з вашою відповіддю до вимоги іншого потенційного учасника тендеру № UA-2019-01-04-000767-c.a2 наполягаємо внести зміни до оголошення
Шановний Замовник! Згідно вимоги до умов закупівлі від іншого учасника № UA-2019-01-04-000767-c.a2 , ми також не згодні з вашою відповіддю. Згідно частини четвертій статті 22, статті 3 Закону про державні закупівлі ви не маєте права звужувати коло учасників ("Розташування сервісного центру виконавця на території міста Лиман"). Закон єдиний для всіх. Внесіть, будь ласка, зміни до умов оголошення та тендеру про зміну территоріального розташування Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 10:58
Учасники повинні територіально знаходитися в межах м. Лиман для змоги самостійно доставити для обслуговування техніку всіх закладів управління освіти, а саме: 21 загальноосвітній заклад, 13 дошкільних навчальних закладів, 1 позашкільний навчальний заклад та управління освіти, молоді та спорту

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ 101 743,00
UAH
101 743,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 15:31
3425217.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
#2699709115
Переможець 101 743,00
UAH
17 січня 2019 10:41

Документи

17 січня 2019 10:41
Електронний підпис
17 січня 2019 10:40
Изображение.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
#2699709115
101 743,00
UAH
Документи

Документи

17 січня 2019 10:41
Електронний підпис
17 січня 2019 10:40
Изображение.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 11:13
№ 29 запрвка картр.pdf укладений
23 січня 2019 11:12