Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів ( міні-навантажувачі)
Purchase of modern special equipment for sanitary clearing and improvement of settlements (mini-loaders)
Очікувана вартість
85 000 000,00 UAH
UA-2019-01-04-000540-c 0b44d71196ab42a98bf69d4eb9536c0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Додаткові контактні особи: Vladislav Gryva
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 38598277
Contact point: Gryva Vladislav
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Additional contacts: Vladislav Gryva
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 січня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 13:40
Очікувана вартість: 85 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 850000 UAH
Publication date: 04 січня 2019 11:44
Enquiries until: 05 лютого 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 лютого 2019 18:00

Information

Estimated total value: 85 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 85 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів (міні-навантажувачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Purchase of modern special equipment for sanitary clearing and improvement of settlements ( mini-loaders)
CPV: 43260000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 17:02
Перелік змін2 08.02.docx
08 лютого 2019 17:02
ЗТД 2Спецтехніка (міні) 08.02 .docx
08 лютого 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 17:02
Перелік змін2 08.02.docx
08 лютого 2019 16:31
Перелік змін 08.02.docx
01 лютого 2019 16:32
Перелік змін (мінінавантажувачі).docx
08 лютого 2019 17:02
ЗТД 2Спецтехніка (міні) 08.02 .docx
08 лютого 2019 16:31
ЗТД Спецтехніка (міні) 08.02 .docx
01 лютого 2019 16:32
ЗТД спецтехніка 01.02 міні.docx
04 січня 2019 11:44
ТД сецтехніка 04.01.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 10 січня 2019 15:25
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:52
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: Редакція Замовника: 3. Двигун: потужність, номинальная, не менше, кВт - 65 6. Висота розвантаження по шарніру ковша, не менше, мм - 3300 Зпропонована редакція: 3. Двигун: потужність, номінальна, не менше, кВт - 55,4 кВт 6. Висота розвантаження по шарніру ковша, не менше, мм - 3170
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що відповідно до ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації замовника (далі-ТД), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції (далі-ТП) документи, які підтверджують відповідність ТП технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 ТД. Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням відповідних принципів здійснення закупівель.
Показники Технічних характеристик «двигуна» та «висота розвантаження по шарніру ковша» визначені Додатком 3 ТД встановлені замовником з урахуванням потреби, з метою швидкого та продуктивного виконання робіт з підвищеної завантаженості та ефективної експлуатації спецтехніки. Зменшення параметру потужності двигуна, та зменшення висоти розвантаження по шарніру ковша приведе до погіршення вказаних показників та збільшення часу на виконання відповідних робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000540-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопром Компані", Код ЄДРПОУ:32960121
Дата подання: 16 січня 2019 10:20
Вимога на умови закупівлі
Щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 16:38
Добрий день! За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Тендерна документація по закупівлі розроблена та затверджена тендерним комітетом з дотриманням принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
1. Щодо п. 1 вимоги, а саме стосовно умови тендерної документації (далі-ТД) щодо «Наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області».
З урахуванням специфіки предмета закупівлі тривале сервісне обслуговування технікою спеціального призначення здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів. У зв’язку з необхідністю швидкого реагування та враховуючи те, що витрати на виклик сервісної служби та проведення технічного обслуговування техніки складаються не тільки з вартості робіт та запасних частин, а ще й з тарифу за кожен кілометр пробігу сервісного автомобіля та з метою зниження витрат бюджетних коштів, вважаємо за необхідне встановити вказану умову ТД щодо наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області. Зазначена умова ТД не носить дискримінаційного характеру, та роз’яснюємо, що будь-який Учасник, незалежно від місцезнаходження, вправі залучити (мати у власності) , будь-який центр гарантійного та післягарантійного обслуговування та складу запасних частин, що розташовані у межах Дніпропетровській області.
Зазначення в ТД вимоги щодо терміну прибуття працівника на виклик Замовника протягом «наприклад N годин», - що не залежать від територіального розташування, вважаємо порушить принципи здійснення закупівель та є безпідставним, оскільки знаходження вказаного сервісного центру призведе до додаткових фінансових бюджетних витрат. Зазначення в ТД вимоги щодо відстані знаходження сервісного центру не більш 100 км (як визначено у вимозі) також не відповідає ст.3 Закону України та є безпідставним оскільки географічні межі Дніпропетровської області становлять – довжина з Піночі на Південь – 130 км, довжина зі сходу на Захід – 300 км. Тобто у даному випадку замовником встановлені більш ширші критерії відстані, ніж вказані у вимозі ТОВ «Енергопром Компані».

2. Щодо п. 2 Вимоги, а саме того, що в проекті договору про закупівлю стосовно строку поставки товару «5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.» Є безпідставним твердження у вимозі ТОВ «Енергопром Компані», що дана умова ТД прописана з метою обмеження кола учасника та лобіювання інтересів вже завчасно визначеного переможця, який спеціально має необхідний товар під цей тендер, та вимагає виключити вимогу до терміну поставки та встановити розумний(реальний) строк виконання зобов’язання – 30 робочих днів з моменту отримання заявки.Оскільки ТОВ «Енергопром Компані» не прийнято до уваги повний обсяг Проекту договору Додатку № 5 доТД, а саме, п. 5.1, яким встановлено дослівно:
«5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.
Замовник надає письмову заявку на поставку Товару після отримання письмового повідомлення Постачальника про готовність Товару до відвантаження.»

Тобто, Замовником дійсно встановлено строк поставки товару 10 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, але така заявка може бути надана тільки після отримання від Постачальника повідомлення про готовність до відвантаження Товару.
Враховуючи викладене, вважаємо протиправним та безпідставним внесення змін щодо збільшення строку поставки товару до 30 робочих днів з моменту отримання заявки, оскільки в даному випадку зі сторони замовника буде наявна дискримінація потенційних учасників.

3. Щодо п. 3 Вимоги з встановлення конкретного строку виконання зобов’язання замовника з оплати, то слід вказати таке. Закупівля товарів за бюджетні кошти, відповідна оплата за поставлений товар здійснюється у повній відповідності чинному законодавству України. Разом з тим, на підставі відповідного рішення “Про обласний бюджет на 2019 рік” департамент є головним розпорядником бюджетних коштів по процедурі закупівлі. До повноважень Головного розпорядника бюджетних коштів, визначених ст. 22 Бюджетного кодексу України, належність уточнення порядку розрахунків, забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів з метою дотримання вимог Бюджетного Кодексу України. Розрахунки за договорами закупівлі проводиться замовником через територіальні органи казначейства України. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України казначейство України здійснює платежі за дорученням розпорядників бюджетних коштів у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Відповідно до ч. 4 ст.23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету.
На підставі наведеного, роз’яснюємо, що оплата за поставлений товар буде здійснена по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату товарів за договором про закупівлю на розрахункові рахунки замовника.
У зв’язку з наведеним дані зауваження будуть враховані при внесенні замовником змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000540-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопром Компані", Код ЄДРПОУ:32960121
Дата подання: 22 січня 2019 16:49
Вимога
щодо виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 17:23
Добрий день! Ваша вимога розглянута тендерним комітетом департаменту, за результатом чого, будуть внесені зміни до тендерної документації, щодо строку виконання зобов’язання з оплати за поставлений товар, та щодо центрів сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин. Слідкуйте за оновленнями!

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2019
UA-2019-01-04-000540-c0b44d71196ab42a98bf69d4eb9536c0e
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АССОЛЬ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 лютого 2019 16:45
прот. розгляду (2).PDF
20 лютого 2019 16:46
Електронний підпис

Документи

20 лютого 2019 16:48
прот. розгляду (2).PDF
20 лютого 2019 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 16:08
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:07
Договор аренді ЗГ - АС.pdf
15 лютого 2019 16:07
Аренда офиса ХОРС - АС.pdf
15 лютого 2019 16:07
Аренда склада ХОРС - АС.pdf
15 лютого 2019 16:07
Статут.pdf
15 лютого 2019 16:07
Технічна специфікація.pdf
15 лютого 2019 16:07
Витяг з ЄДР 14.01.19.pdf
15 лютого 2019 16:07
Довідка МТБ.pdf
15 лютого 2019 16:07
Витяг з ПДВ.pdf
15 лютого 2019 16:07
Опис документів копія.pdf
15 лютого 2019 16:07
Лист-відгук АС-ЗГ.pdf
15 лютого 2019 16:07
Лист щодо витрат.pdf
15 лютого 2019 16:07
Наказ про призначення.pdf

Документи

20 лютого 2019 16:50
прот. розгляду (2).PDF
20 лютого 2019 16:50
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 17:20
43 Проект договору.pdf
15 лютого 2019 17:20
41 Лист санкції.jpeg
15 лютого 2019 17:20
44 забезпечення7z.7z
15 лютого 2019 17:20
35 Копія що посв особу.pdf
15 лютого 2019 17:20
34 СТАТУТ__оригiнал.pdf
15 лютого 2019 17:20
32 Копія протоколу 1.jpeg
15 лютого 2019 17:20
33 Копія протоколу 5.jpeg
15 лютого 2019 17:20
32 Копія протоколу 2.jpeg
15 лютого 2019 17:20
36 Копія ІПН.jpeg
15 лютого 2019 17:19
29 довiдка_учаника.jpeg
15 лютого 2019 17:19
1. Реєстр документів.pdf
15 лютого 2019 17:19
2. Довідка МТБ.jpeg
15 лютого 2019 17:19
9. Копія додатку 2.jpeg
15 лютого 2019 17:19
5. Довідка працівники.jpeg
15 лютого 2019 17:19
10. Копія відгуку.jpeg
15 лютого 2019 17:19
8. Копія додатку 1.jpeg
15 лютого 2019 17:19
15. Дов про уповнов АП.jpeg
15 лютого 2019 17:19
11. Довiдка_eдр_корупцiя.jpeg
15 лютого 2019 17:19
19 довiдка_вiдповiднiст_.pdf
15 лютого 2019 17:19
28 тех паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АССОЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 81 900 000,00
UAH з ПДВ
79 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна 82 500 000,00
UAH з ПДВ
80 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:20
43 Проект договору.pdf
15 лютого 2019 17:20
41 Лист санкції.jpeg
15 лютого 2019 17:20
44 забезпечення7z.7z
15 лютого 2019 17:20
35 Копія що посв особу.pdf
15 лютого 2019 17:20
34 СТАТУТ__оригiнал.pdf
15 лютого 2019 17:20
32 Копія протоколу 1.jpeg
15 лютого 2019 17:20
33 Копія протоколу 5.jpeg
15 лютого 2019 17:20
32 Копія протоколу 2.jpeg
15 лютого 2019 17:20
36 Копія ІПН.jpeg
15 лютого 2019 17:19
29 довiдка_учаника.jpeg
15 лютого 2019 17:19
1. Реєстр документів.pdf
15 лютого 2019 17:19
2. Довідка МТБ.jpeg
15 лютого 2019 17:19
9. Копія додатку 2.jpeg
15 лютого 2019 17:19
5. Довідка працівники.jpeg
15 лютого 2019 17:19
10. Копія відгуку.jpeg
15 лютого 2019 17:19
8. Копія додатку 1.jpeg
15 лютого 2019 17:19
15. Дов про уповнов АП.jpeg
15 лютого 2019 17:19
11. Довiдка_eдр_корупцiя.jpeg
15 лютого 2019 17:19
19 довiдка_вiдповiднiст_.pdf
15 лютого 2019 17:19
28 тех паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 79 800 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 12:23

Документи

27 лютого 2019 12:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
79 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 12:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 17:35
д.у.1 дог.10.PDF зміни до договору
24 липня 2019 17:32
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 14:47
дог.10.PDF укладений
18 березня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору №10 від 18.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 241 718,98
UAH (в тому числі ПДВ 13 206 953,16 UAH)