Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів ( міні-навантажувачі)
Purchase of modern special equipment for sanitary clearing and improvement of settlements (mini-loaders)
Purchase of modern special equipment for sanitary clearing and improvement of settlements (mini-loaders)
Очікувана вартість
85 000 000,00 UAH
UA-2019-01-04-000540-c ● 0b44d71196ab42a98bf69d4eb9536c0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Vladislav Gryva +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Gryva Vladislav +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Vladislav Gryva +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 85 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 850000 UAH |
Publication date: | 04 січня 2019 11:44 |
Enquiries until: | 05 лютого 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 85 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів (міні-навантажувачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Purchase of modern special equipment for sanitary clearing and improvement of settlements ( mini-loaders)
CPV: 43260000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2019 17:02 |
Перелік змін2 08.02.docx | |
08 лютого 2019 17:02 |
ЗТД 2Спецтехніка (міні) 08.02 .docx |
08 лютого 2019 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 лютого 2019 17:02 |
Перелік змін2 08.02.docx
|
|||||||||
08 лютого 2019 17:02 |
ЗТД 2Спецтехніка (міні) 08.02 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 10 січня 2019 15:25
Дата відповіді: 11 січня 2019 17:52
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
Редакція Замовника:
3. Двигун: потужність, номинальная, не менше, кВт - 65
6. Висота розвантаження по шарніру ковша,
не менше, мм - 3300
Зпропонована редакція:
3. Двигун: потужність, номінальна, не менше, кВт - 55,4 кВт
6. Висота розвантаження по шарніру ковша,
не менше, мм - 3170
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що відповідно до ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації замовника (далі-ТД), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції (далі-ТП) документи, які підтверджують відповідність ТП технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 ТД. Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням відповідних принципів здійснення закупівель.
Показники Технічних характеристик «двигуна» та «висота розвантаження по шарніру ковша» визначені Додатком 3 ТД встановлені замовником з урахуванням потреби, з метою швидкого та продуктивного виконання робіт з підвищеної завантаженості та ефективної експлуатації спецтехніки. Зменшення параметру потужності двигуна, та зменшення висоти розвантаження по шарніру ковша приведе до погіршення вказаних показників та збільшення часу на виконання відповідних робіт.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації замовника (далі-ТД), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції (далі-ТП) документи, які підтверджують відповідність ТП технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 ТД. Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням відповідних принципів здійснення закупівель.
Показники Технічних характеристик «двигуна» та «висота розвантаження по шарніру ковша» визначені Додатком 3 ТД встановлені замовником з урахуванням потреби, з метою швидкого та продуктивного виконання робіт з підвищеної завантаженості та ефективної експлуатації спецтехніки. Зменшення параметру потужності двигуна, та зменшення висоти розвантаження по шарніру ковша приведе до погіршення вказаних показників та збільшення часу на виконання відповідних робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000540-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопром Компані", Код ЄДРПОУ:32960121
Дата подання: 16 січня 2019 10:20
Вимога на умови закупівлі
Щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 16:38
Добрий день! За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Тендерна документація по закупівлі розроблена та затверджена тендерним комітетом з дотриманням принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
1. Щодо п. 1 вимоги, а саме стосовно умови тендерної документації (далі-ТД) щодо «Наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області».
З урахуванням специфіки предмета закупівлі тривале сервісне обслуговування технікою спеціального призначення здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів. У зв’язку з необхідністю швидкого реагування та враховуючи те, що витрати на виклик сервісної служби та проведення технічного обслуговування техніки складаються не тільки з вартості робіт та запасних частин, а ще й з тарифу за кожен кілометр пробігу сервісного автомобіля та з метою зниження витрат бюджетних коштів, вважаємо за необхідне встановити вказану умову ТД щодо наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області. Зазначена умова ТД не носить дискримінаційного характеру, та роз’яснюємо, що будь-який Учасник, незалежно від місцезнаходження, вправі залучити (мати у власності) , будь-який центр гарантійного та післягарантійного обслуговування та складу запасних частин, що розташовані у межах Дніпропетровській області.
Зазначення в ТД вимоги щодо терміну прибуття працівника на виклик Замовника протягом «наприклад N годин», - що не залежать від територіального розташування, вважаємо порушить принципи здійснення закупівель та є безпідставним, оскільки знаходження вказаного сервісного центру призведе до додаткових фінансових бюджетних витрат. Зазначення в ТД вимоги щодо відстані знаходження сервісного центру не більш 100 км (як визначено у вимозі) також не відповідає ст.3 Закону України та є безпідставним оскільки географічні межі Дніпропетровської області становлять – довжина з Піночі на Південь – 130 км, довжина зі сходу на Захід – 300 км. Тобто у даному випадку замовником встановлені більш ширші критерії відстані, ніж вказані у вимозі ТОВ «Енергопром Компані».
2. Щодо п. 2 Вимоги, а саме того, що в проекті договору про закупівлю стосовно строку поставки товару «5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.» Є безпідставним твердження у вимозі ТОВ «Енергопром Компані», що дана умова ТД прописана з метою обмеження кола учасника та лобіювання інтересів вже завчасно визначеного переможця, який спеціально має необхідний товар під цей тендер, та вимагає виключити вимогу до терміну поставки та встановити розумний(реальний) строк виконання зобов’язання – 30 робочих днів з моменту отримання заявки.Оскільки ТОВ «Енергопром Компані» не прийнято до уваги повний обсяг Проекту договору Додатку № 5 доТД, а саме, п. 5.1, яким встановлено дослівно:
«5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.
Замовник надає письмову заявку на поставку Товару після отримання письмового повідомлення Постачальника про готовність Товару до відвантаження.»
Тобто, Замовником дійсно встановлено строк поставки товару 10 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, але така заявка може бути надана тільки після отримання від Постачальника повідомлення про готовність до відвантаження Товару.
Враховуючи викладене, вважаємо протиправним та безпідставним внесення змін щодо збільшення строку поставки товару до 30 робочих днів з моменту отримання заявки, оскільки в даному випадку зі сторони замовника буде наявна дискримінація потенційних учасників.
3. Щодо п. 3 Вимоги з встановлення конкретного строку виконання зобов’язання замовника з оплати, то слід вказати таке. Закупівля товарів за бюджетні кошти, відповідна оплата за поставлений товар здійснюється у повній відповідності чинному законодавству України. Разом з тим, на підставі відповідного рішення “Про обласний бюджет на 2019 рік” департамент є головним розпорядником бюджетних коштів по процедурі закупівлі. До повноважень Головного розпорядника бюджетних коштів, визначених ст. 22 Бюджетного кодексу України, належність уточнення порядку розрахунків, забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів з метою дотримання вимог Бюджетного Кодексу України. Розрахунки за договорами закупівлі проводиться замовником через територіальні органи казначейства України. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України казначейство України здійснює платежі за дорученням розпорядників бюджетних коштів у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Відповідно до ч. 4 ст.23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету.
На підставі наведеного, роз’яснюємо, що оплата за поставлений товар буде здійснена по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату товарів за договором про закупівлю на розрахункові рахунки замовника.
У зв’язку з наведеним дані зауваження будуть враховані при внесенні замовником змін до ТД.
Тендерна документація по закупівлі розроблена та затверджена тендерним комітетом з дотриманням принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
1. Щодо п. 1 вимоги, а саме стосовно умови тендерної документації (далі-ТД) щодо «Наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області».
З урахуванням специфіки предмета закупівлі тривале сервісне обслуговування технікою спеціального призначення здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів. У зв’язку з необхідністю швидкого реагування та враховуючи те, що витрати на виклик сервісної служби та проведення технічного обслуговування техніки складаються не тільки з вартості робіт та запасних частин, а ще й з тарифу за кожен кілометр пробігу сервісного автомобіля та з метою зниження витрат бюджетних коштів, вважаємо за необхідне встановити вказану умову ТД щодо наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області. Зазначена умова ТД не носить дискримінаційного характеру, та роз’яснюємо, що будь-який Учасник, незалежно від місцезнаходження, вправі залучити (мати у власності) , будь-який центр гарантійного та післягарантійного обслуговування та складу запасних частин, що розташовані у межах Дніпропетровській області.
Зазначення в ТД вимоги щодо терміну прибуття працівника на виклик Замовника протягом «наприклад N годин», - що не залежать від територіального розташування, вважаємо порушить принципи здійснення закупівель та є безпідставним, оскільки знаходження вказаного сервісного центру призведе до додаткових фінансових бюджетних витрат. Зазначення в ТД вимоги щодо відстані знаходження сервісного центру не більш 100 км (як визначено у вимозі) також не відповідає ст.3 Закону України та є безпідставним оскільки географічні межі Дніпропетровської області становлять – довжина з Піночі на Південь – 130 км, довжина зі сходу на Захід – 300 км. Тобто у даному випадку замовником встановлені більш ширші критерії відстані, ніж вказані у вимозі ТОВ «Енергопром Компані».
2. Щодо п. 2 Вимоги, а саме того, що в проекті договору про закупівлю стосовно строку поставки товару «5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.» Є безпідставним твердження у вимозі ТОВ «Енергопром Компані», що дана умова ТД прописана з метою обмеження кола учасника та лобіювання інтересів вже завчасно визначеного переможця, який спеціально має необхідний товар під цей тендер, та вимагає виключити вимогу до терміну поставки та встановити розумний(реальний) строк виконання зобов’язання – 30 робочих днів з моменту отримання заявки.Оскільки ТОВ «Енергопром Компані» не прийнято до уваги повний обсяг Проекту договору Додатку № 5 доТД, а саме, п. 5.1, яким встановлено дослівно:
«5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.
Замовник надає письмову заявку на поставку Товару після отримання письмового повідомлення Постачальника про готовність Товару до відвантаження.»
Тобто, Замовником дійсно встановлено строк поставки товару 10 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, але така заявка може бути надана тільки після отримання від Постачальника повідомлення про готовність до відвантаження Товару.
Враховуючи викладене, вважаємо протиправним та безпідставним внесення змін щодо збільшення строку поставки товару до 30 робочих днів з моменту отримання заявки, оскільки в даному випадку зі сторони замовника буде наявна дискримінація потенційних учасників.
3. Щодо п. 3 Вимоги з встановлення конкретного строку виконання зобов’язання замовника з оплати, то слід вказати таке. Закупівля товарів за бюджетні кошти, відповідна оплата за поставлений товар здійснюється у повній відповідності чинному законодавству України. Разом з тим, на підставі відповідного рішення “Про обласний бюджет на 2019 рік” департамент є головним розпорядником бюджетних коштів по процедурі закупівлі. До повноважень Головного розпорядника бюджетних коштів, визначених ст. 22 Бюджетного кодексу України, належність уточнення порядку розрахунків, забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів з метою дотримання вимог Бюджетного Кодексу України. Розрахунки за договорами закупівлі проводиться замовником через територіальні органи казначейства України. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України казначейство України здійснює платежі за дорученням розпорядників бюджетних коштів у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Відповідно до ч. 4 ст.23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету.
На підставі наведеного, роз’яснюємо, що оплата за поставлений товар буде здійснена по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату товарів за договором про закупівлю на розрахункові рахунки замовника.
У зв’язку з наведеним дані зауваження будуть враховані при внесенні замовником змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000540-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопром Компані", Код ЄДРПОУ:32960121
Дата подання: 22 січня 2019 16:49
Вимога
щодо виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 17:23
Добрий день! Ваша вимога розглянута тендерним комітетом департаменту, за результатом чого, будуть внесені зміни до тендерної документації, щодо строку виконання зобов’язання з оплати за поставлений товар, та щодо центрів сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин. Слідкуйте за оновленнями!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 лютого 2019
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АССОЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" |
81 900 000,00
UAH з ПДВ
|
79 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна |
82 500 000,00
UAH з ПДВ
|
80 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Переможець |
79 800 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 17:35
|
д.у.1 дог.10.PDF | зміни до договору |
24 липня 2019 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 14:47
|
дог.10.PDF | укладений |
18 березня 2019 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 до договору №10 від 18.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |