Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991441 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62 |
Контактна особа: |
Савчук Тетяна Валентинівна +380412486247 sashanpc2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 11:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 11:54 |
Початок аукціону: | 22 січня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 597 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 977,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 11:50 |
ТД- сосиски -2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000012 ● a5602dd539e64282a4e0eba803777b53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 10:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2019
№5
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-01-04-000343-a від 04.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінити закупівлі М’ясопродукти : сосиски вищого гатунку Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-04-000343-a - відповідно до абзатцу 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель привести у відповідність тендерну документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-02-11 11:11:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівель
2019-02-11 13:01:15
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #2224708158 |
Переможець |
289 524,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 15:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 лютого 2019 11:15 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлі М’ясопродукти : сосиски вищого гатунку Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-04-000343-a - відповідно до абзатцу 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель привести у відповідність тендерну документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». |
11 лютого 2019 11:15
|
Протокол відміни закупівлі |
11 лютого 2019 11:15
|
Протокол відміни закупівлі |