Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення та погодження «Схеми санітарного очищення міста Авдіївка Донецької іобласт»
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-01-04-000326-a ● a9da8bfd076545f99da898164bcb2344
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА АВДІЇВКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40865843 |
Місцезнаходження: | 86065, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вул.Молодіжна, буд.7 |
Контактна особа: |
Панасенко Валерій Сергійович +380623633192 avd_oks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 11:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи з розроблення та погодження «Схеми санітарного очищення міста Авдіївка Донецької іобласт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
86060, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вулиця Молодіжна будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 11:45 |
Технічне завдання.doc |
04 січня 2019 11:45 |
Оголошення.doc |
04 січня 2019 11:45 |
Календарний план.docx |
04 січня 2019 11:45 |
Договір (проект).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
порядок оплати
Дата подання: 10 січня 2019 11:46
Дата відповіді: 10 січня 2019 14:16
Чи вірно ми зрозуміли, що планується поетапна оплата?
Відповідь: в пункті 3.2 договору зазначено «Оплата за виконані послуги проводиться Замовником згідно зі ст.51 «Бюджетного кодексу України» після надання послуг і представленого Виконавцем відповідного рахунку та акту виконаних робіт.»
Порядок оплати
Дата подання: 14 січня 2019 15:47
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:18
Календарним планом передбачається надання послуг у ТРИ етапи, кожний з яких закінчується наданням АКТУ виконаних робіт. Прошу надати конкретну відповідь на запитання щодо здійснення оплати за виконані роботи: вона буде здійснюватись за результатами виконання відповідного етапу згідно представленого Виконавцем відповідного рахунку та акту виконаних робіт чи за виконання договору в цілому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно календарного плану анотованій звіт або акт для погодження з замовником виконання робіт перебігу розробки схеми та внесення зауважень. В календарному плані не вказано, що після кожного етапу виконавець надає АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ.
АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ для отримання оплати надається виконавцем після завершення всіх робіт передбачених договору, та за виконання договору в цілому.
Звісно виконання робіт потребує великого проміжку часу, але, якщо роботи будуть виконані раніше зазначеного строку, Виконавець має можливість отримати оплату після надання всіх необхідних звітів та Акту виконаних робіт.
Замовник робіт має негативний досвіт, коли Виконавець, зробивши частину робот та отримавши оплату, відмовлявся продовжувати виконання робіт, що призводило до зриву строків та необхідності звертатися до суду.
АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ для отримання оплати надається виконавцем після завершення всіх робіт передбачених договору, та за виконання договору в цілому.
Звісно виконання робіт потребує великого проміжку часу, але, якщо роботи будуть виконані раніше зазначеного строку, Виконавець має можливість отримати оплату після надання всіх необхідних звітів та Акту виконаних робіт.
Замовник робіт має негативний досвіт, коли Виконавець, зробивши частину робот та отримавши оплату, відмовлявся продовжувати виконання робіт, що призводило до зриву строків та необхідності звертатися до суду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 лютого 2019 09:37 |
Коментар щодо відміни: | частина 3 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
13 лютого 2019 09:36
|
Протокол 13 |