Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

риба морожена
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-01-04-000297-a a94a9d3604e345d7a8a563a466be4e85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лівандовська Світлана Петрівна

380964157066 buh-internat_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21723398
Вебсайт: http://kadetu.tulchin-lizey.net
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича,12
Контактна особа: Лівандовська Світлана Петрівна
380964157066
buh-internat_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 12:28
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Риба хек 4000 кг. (вагою 300-500 гр. кожна) повинна бути вищого ґатунку, сухої заморозки (не допускається присутність льоду); Ззовні риба повинна бути: чиста, природного забарвлення, без зовнішніх пошкоджень; оброблена відповідно до санітарних вимог, без голови та хвоста, цільної консистенції, із запахом властивим запаху свіжої риби; риба повинна бути заморожена не більше одного разу.
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам .
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
риба морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, пров. М. Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 11:30
риба 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000297-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Москаленко Юрій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2971113073
Дата подання: 25 січня 2019 10:54
Оскарження
Про відсутність документів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 11:12
Шановний Учасник. ФОП Риндюк визнаний перемоцем рішенням тендерного комітет, як Учасник в якого була найменша ціна і були подані документи, про що свідчать дані на електронному майданчику.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000297-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Москаленко Юрій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2971113073
Дата подання: 28 січня 2019 15:55
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам
Порушення умов тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 16:01
На Вашу Вимогу від 28.01.2019 року повідомляємо:
В довідці довільної форми Учасником ФОП Риндюк Ю.М. зазначено, що автомобіль пристосований до перевезення продуктів харчування та обладнаний ізотермічною камерою для перевезення харчових продуктів, що вимагалось в тендерній документації.
На підтвердження матеріально-технічної бази Учасником надано технічний паспорт на автомобіль.
Також повідомляємо, що за правдивість даних зазначених в довідці, що підписана Учасником ФОП Риндюк Ю.М. відповідальність несе не Замовник, а сам Учасник.
З приводу відкритих торгів на м’ясо, де Ви також були Учасником, була допущена помилка при завантажені тендерної документації, про що жодним з Учасників не було подано вимогу на її усунення. Так, як помилку в момент виявлення Замовником було не можливо усунути, згідно законодавства(ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі) торги відмінено.

Документи подані скаржником

28 січня 2019 15:54
Оскарження

Документи

01 лютого 2019 15:58
відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-28-000010 ● b9dc2c3288a64b4f938b064d307c3f49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 №11
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.02.2019 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-04-000297-a 04.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-15 15:25:10

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000297-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 15:38:19

Надання пояснень

UA-P-2019-01-04-000898-a

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-18 09:26:55

річний план

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2019-03-22 10:12:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №42 додатковою угодою №1

2019-03-22 14:08:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 271 600,00
UAH з ПДВ
262 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Москаленко Юрій Михайлович 276 000,00
UAH з ПДВ
264 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булка Віталій Сергійович 282 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 295 920,00
UAH з ПДВ
295 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 18:56
Електронний підпис

Публічні документи

20 січня 2019 17:23
Електронний підпис
20 січня 2019 17:21
Інші документи.pdf
20 січня 2019 17:21
Технічні вимоги.pdf
20 січня 2019 17:21
Проект договору.pdf
20 січня 2019 17:21
Цінова пропозиція.pdf
20 січня 2019 17:21
Стаття 17.pdf

Публічні документи

19 січня 2019 17:24
Електронний підпис
19 січня 2019 17:12
HEK.Bulka Vitalii.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 11:56
Електронний підпис
21 січня 2019 11:51
Електронний підпис
21 січня 2019 11:45
Електронний підпис
21 січня 2019 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 11:43
Проект договору.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист розяснення.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист інформування.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист згода.pdf
21 січня 2019 11:43
Копія Статуту.pdf
21 січня 2019 11:43
Додаток 1.pdf
21 січня 2019 11:43
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Москаленко Юрій Михайлович

ФОП Булка Віталій Сергійович

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2311226694
Переможець 262 720,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 10:43

Документи

23 січня 2019 10:42
Електронний підпис
23 січня 2019 10:41
Протокол.pdf
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2311226694
262 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 10:42
Електронний підпис
23 січня 2019 10:41
Протокол.pdf
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 08:41
угода.pdf укладений
22 березня 2019 08:26
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 08:30
Договір.pdf укладений
04 лютого 2019 08:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін