Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21723398 |
Вебсайт: | http://kadetu.tulchin-lizey.net |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича,12 |
Контактна особа: |
Лівандовська Світлана Петрівна 380964157066 buh-internat_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам .
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 11:30 |
риба 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В довідці довільної форми Учасником ФОП Риндюк Ю.М. зазначено, що автомобіль пристосований до перевезення продуктів харчування та обладнаний ізотермічною камерою для перевезення харчових продуктів, що вимагалось в тендерній документації.
На підтвердження матеріально-технічної бази Учасником надано технічний паспорт на автомобіль.
Також повідомляємо, що за правдивість даних зазначених в довідці, що підписана Учасником ФОП Риндюк Ю.М. відповідальність несе не Замовник, а сам Учасник.
З приводу відкритих торгів на м’ясо, де Ви також були Учасником, була допущена помилка при завантажені тендерної документації, про що жодним з Учасників не було подано вимогу на її усунення. Так, як помилку в момент виявлення Замовником було не можливо усунути, згідно законодавства(ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі) торги відмінено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-28-000010 ● b9dc2c3288a64b4f938b064d307c3f49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 №11
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.02.2019 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-04-000297-a 04.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-15 15:25:10
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000297-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-15 15:38:19
Надання пояснень
UA-P-2019-01-04-000898-a
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-18 09:26:55
річний план
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто
2019-03-22 10:12:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону)) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №42 додатковою угодою №1
2019-03-22 14:08:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
271 600,00
UAH з ПДВ
|
262 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Москаленко Юрій Михайлович |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
264 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Булка Віталій Сергійович |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
282 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
295 920,00
UAH з ПДВ
|
295 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2311226694 |
Переможець |
262 720,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 08:41
|
угода.pdf | укладений |
22 березня 2019 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 08:30
|
Договір.pdf | укладений |
04 лютого 2019 08:29
|