риба морожена
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-01-04-000297-a a94a9d3604e345d7a8a563a466be4e85
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21723398
Вебсайт замовника: http://kadetu.tulchin-lizey.net
Місцезнаходження замовника: 23600, Україна, Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича,12
Контактна особа замовника: Лівандовська Світлана Петрівна
380964157066
buh-internat_t@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 12:28
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Риба хек 4000 кг. (вагою 300-500 гр. кожна) повинна бути вищого ґатунку, сухої заморозки (не допускається присутність льоду); Ззовні риба повинна бути: чиста, природного забарвлення, без зовнішніх пошкоджень; оброблена відповідно до санітарних вимог, без голови та хвоста, цільної консистенції, із запахом властивим запаху свіжої риби; риба повинна бути заморожена не більше одного разу.
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам .
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
риба морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, пров. М. Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 січня 2019 11:31
Електронний цифровий підпис
04 січня 2019 11:30
риба 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000297-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Москаленко Юрій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2971113073
Дата подання: 25 січня 2019 10:54
Оскарження
Про відсутність документів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 11:12
Шановний Учасник. ФОП Риндюк визнаний перемоцем рішенням тендерного комітет, як Учасник в якого була найменша ціна і були подані документи, про що свідчать дані на електронному майданчику.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000297-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Москаленко Юрій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2971113073
Дата подання: 28 січня 2019 15:55
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам
Порушення умов тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 16:01
На Вашу Вимогу від 28.01.2019 року повідомляємо:
В довідці довільної форми Учасником ФОП Риндюк Ю.М. зазначено, що автомобіль пристосований до перевезення продуктів харчування та обладнаний ізотермічною камерою для перевезення харчових продуктів, що вимагалось в тендерній документації.
На підтвердження матеріально-технічної бази Учасником надано технічний паспорт на автомобіль.
Також повідомляємо, що за правдивість даних зазначених в довідці, що підписана Учасником ФОП Риндюк Ю.М. відповідальність несе не Замовник, а сам Учасник.
З приводу відкритих торгів на м’ясо, де Ви також були Учасником, була допущена помилка при завантажені тендерної документації, про що жодним з Учасників не було подано вимогу на її усунення. Так, як помилку в момент виявлення Замовником було не можливо усунути, згідно законодавства(ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі) торги відмінено.

Документи подані скаржником

28 січня 2019 15:54
Оскарження

Документи

01 лютого 2019 15:58
відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-28-000010 ● b9dc2c3288a64b4f938b064d307c3f49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-28 15:12:26
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 №11
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.02.2019 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-04-000297-a 04.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-15 15:25:10

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000297-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 15:38:19

Надання пояснень

UA-P-2019-01-04-000898-a

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-18 09:26:55

річний план

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2019-03-22 10:12:35

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради", 21723398, Україна, Тульчин, Миколи Леонтовича,12
  2. Інформація про предмет закупівлі: риба морожена, 296000UAH, 15221000-3, ДК021, 4000, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: a94a9d3604e345d7a8a563a466be4e85, 2019-01-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей з підсиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» (далі – замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М., протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 04.02.2019 №42 та пояснення від 15.03.2019, від 18.03.2019, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до інформації, яка розміщена у формі річного плану закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель (UA-P-2019-01-04-000898-а), зазначено процедуру закупівлі: допорогова. При цьому, з пояснення, отриманого через електронну систему закупівель, установлено, що річним планом замовника, затвердженого рішенням тендерного комітету (протокол від 02.01.2019 №1) передбачено проведення даної закупівлі шляхом відкритих торгів. Вищезазначена невідповідність інформації свідчить про порушення вимог частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) щодо недотримання принципу здійснення закупівель – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Риндюк Ю.М., якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установлених відповідно до статті 16 Закону та умовам тендерної документації замовника в частині відсутності: - документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, або права користування вказаним обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації); - рішення про державну реєстрацію потужностей учасника для виду діяльності – транспортування відповідно до наказу Міністерства агропромислової політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації); - додатку №1 до проекту договору про закупівлю. Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статті 16 цього Закону, не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 04.02.2019 №42., 20 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 3 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону))

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини першої статті 3 Закону)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №42 додатковою угодою №1

2019-03-22 14:08:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 271 600,00
UAH з ПДВ
262 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Москаленко Юрій Михайлович 276 000,00
UAH з ПДВ
264 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булка Віталій Сергійович 282 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 295 920,00
UAH з ПДВ
295 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 18:56
sign.p7s

Публічні документи

20 січня 2019 17:23
sign.p7s
20 січня 2019 17:21
Інші документи.pdf
20 січня 2019 17:21
Технічні вимоги.pdf
20 січня 2019 17:21
Проект договору.pdf
20 січня 2019 17:21
Цінова пропозиція.pdf
20 січня 2019 17:21
Стаття 17.pdf

Публічні документи

19 січня 2019 17:24
sign.p7s
19 січня 2019 17:12
HEK.Bulka Vitalii.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 11:56
sign.p7s
21 січня 2019 11:51
sign.p7s
21 січня 2019 11:45
sign.p7s
21 січня 2019 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 11:43
Проект договору.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист розяснення.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист інформування.pdf
21 січня 2019 11:43
Лист згода.pdf
21 січня 2019 11:43
Копія Статуту.pdf
21 січня 2019 11:43
Додаток 1.pdf
21 січня 2019 11:43
Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2311226694
Переможець 262 720,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 10:43

Документи

23 січня 2019 10:42
sign.p7s
23 січня 2019 10:41
Протокол.pdf
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РИНДЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2311226694
262 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 10:42
sign.p7s
23 січня 2019 10:41
Протокол.pdf
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)
22 січня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 лютого 2019 08:30
Договір.pdf укладений
04 лютого 2019 08:29
sign.p7s укладений
22 березня 2019 08:41
угода.pdf укладений
22 березня 2019 08:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку