М"ясо
Очікувана вартість
973 255,00 UAH
UA-2019-01-04-000254-a e436ad395f38499589bf019cc0f3488f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Алла Миколаївна

380954248882 balmisto@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Балаклійська міська рада Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058628
Місцезнаходження замовника: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Центральна,б.16
Контактна особа замовника: Жидкіх Алла Миколаївна
380954248882
balmisto@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:46
Очікувана вартість: 973 255,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Продукти харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Яловичина охолоджена І-ї або вищої категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, дошкільні навчальні заклади Балаклійської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
7900 кілограми
Тушки курей 1 категорії патрані, заморожені або охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, дошкільні навчальні заклади Балаклійської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 січня 2019 11:36
Електронний цифровий підпис
04 січня 2019 11:13
Проект Договору мясо 2019.doc
04 січня 2019 11:13
ТД МЯСО 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про наявність експлуатаційного дозвілу
Дата подання: 10 січня 2019 17:51
Дата відповіді: 11 січня 2019 15:14
В п. 1.5. додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Виходячі з вищевказаного, прошу роз'яснити чи можу я поставляти предмет закупівлі якщо у мене не має експлуатаційного дозволу, виданого на моє ім'я, але є рішення про реєстрацію потужностей на моє ім'я.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються Учасником для підтвердження його відповідності установленим кваліфікаційним критеріям», затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протокол № 4-2019 від 02.01.2019р., Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів (наприклад, на транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, який підлягає державній реєстрації як окрема потужність згідно зі ст. 25 вказаного вище закону).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-04-000254-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 10 січня 2019 17:53
Про вимогу актів дезінфекції автотранспортних засобів
В додатку 3 до тендерної документації у пп 1.4. п. 1 на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991р. за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учаснику висувається вимога про наявність актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за період з 01.10.2018 р. до дати закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Питання щодо наявності оформлення актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів та надання їх на вимогу тендерного комітету або іншим діючим законодавством не передбачено. Тому дана вимога суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує має право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Тобто Замовник обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких немає вищевказаних актів за період з 01.10.2018 р. до дати закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а мають відношення по третіх осіб, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991р. за № 5781-91 на території України відмінені.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
2. Пояснити необхідність у наданні вищезазначених документів - актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за період з 01.10.2018 р. до дати закінчення строку подання тендерної пропозиції у складі пропозиції учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000254-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 10 січня 2019 17:54
Про назву предмету звкупівлі
В додатку 2 до тендерної документації — форма “тендерна пропозиція” та в додатку 4 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі нечітко позначений сам предмет закупівлі - Яловичина охолоджена 1-ї або вищої категорії.
Згідно п 4.1 ДСТУ 6030:2008 “М'ясо. Яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах. Технічні умови”залежно від вгодованості яловичину дорослої великої рогатої худоби і молодняку та телятину поділяють на категорії: першу та другу.
Залежно від маси туш яловичину молодняку великої рогатої худоби поділяють на класи: вищий, перший, другий, третій.
Тобто, в частині визначення предмету закупівлі — у терміні “вища категорія” допущена неточність, оскільки замість слово “категорія” треба вказати слово “клас”.




Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
2. Вказати ДСТУ або ТУ У предмету закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000254-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 10 січня 2019 17:56
У якому вигдяді поставляється предмет закупівлі?
В додатку 4 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що товар повинен надходити згідно поданих заявок і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. В додатку 2 до тендерної документації — форма “тендерна пропозиція” в п. 9) таблиці вказано, що предмет закупівлі
Яловичина охолоджена 1-ї або вищої категорії повинна поставлятися згідно заявок дошкільних навчальних закладів у фасованому вигляді та відповідає ДСТУ, ТУ, що діють на території України (другий стовпчик таблиці). Таким чином мені не зрозуміло в якому вигляді треба поставляти до ДНЗ предмет закупівлі - в тушах, півтушах і четвертинах або у фасованому вигляді згідно заявок. Фасована яловичина має інший вигляд, це м'ясо з туші, півтуші і четвертини, розфасоване на порції та упаковане в тару згідно заявок дошкільних навчальних закладів.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію та в частині визначення предмету закупівлі вказати ДСТУ, ТУ У (Технічні умови України), а також вказати в якому вигляді буде поставлятися предмет закупівлі у ДНЗ - туші, півтуші і четвертини або у фасованому розфасованому на порції та упаковане в тару згідно заявок дошкільних навчальних закладів. Також внести від-повідні зміни в додаток 2 та додаток 4.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2019 17:40
Відповідно до пунктів 1, 4 ст. 7 та пунктів 12, 13 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі- Мінекономрозвитку України) здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом; його основними функціями також є: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та роз'яснень Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06, направленого органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель:
- тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках (п. 29 ч.1 ст.1 Закону). Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, крім того наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
На підставі викладеного, у Додатку 2 та 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протокол № 4-2019 від 02.01.2019р., та проектом договору згідно вимог законодавства передбачено, що предмет закупівлі яловичина має бути фасованим відповідно до ДСТУ, ТУ, що діють на території України, якість яловичини повинна відповідати ДСТУ або ТУ, що діють на території України., графік постачання предмету закупівлі, а саме: згідно заявок дошкільних навчальних закладів у наступні дні: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, з 7.00 год. до 08.00 год. ранку; товар повинен постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками дошкільних навчальних закладів Замовника, про що надається в довільній формі довідка (п.2.1 Додатку 4).
Таким чином, предмет закупівлі має постачатись згідно заявок 6-ти дошкільних навчальних закладів Замовника, дрібними партіями, фасованим відповідно до ДСТУ, ТУ, що діють на території України та передбачають правила пакування та транспортування даного виду продукції.
Законодавством у сфері державних закупівель не передбачено обов’язку Замовника зазначати у тендерній документації конкретні ДСТУ та/або ТУ, а також інформацію про вигляд поставки продукції (туші, півтуші і четвертини тощо).
На підставі викладеного, зазначене Вами не є порушенням, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000254-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 10 січня 2019 18:07
Про вимогу медичних довідок водіїв
У п.2.4. Додатка 2 до Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання медичних довідок, щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний медичний огляд. Оскільки даний документ не є обов'язковим, то дану вимогу вважаю коррупційною та дискрімінаційною.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
2. Пояснити необхідність у наданні вищезазначених документів - медичних довідок, щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, з метою постачання товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2019 17:39
Відповідно до пунктів 1, 4 ст. 7 та пунктів 12, 13 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі- Мінекономрозвитку України) здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом; його основними функціями також є: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та роз'яснень Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06, направленого органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель:
- тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках (п. 29 ч.1 ст.1 Закону). Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, крім того наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Таким чином, відповідно до роз’яснень уповноваженого органу, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктами 1.1., 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013р. № 65/80, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.02.2013р. № 308/22840, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Дана закупівля проводиться для організації харчування вихованців 6-ти дошкільних навчальних закладів міста, що має відповідати вимогам Наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006р. № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСНтаП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 р. № 678. Враховуючи викладене Додатками 2, 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протокол № 4-2019 від 02.01.2019р., та проектом договору передбачені графік постачання предмету закупівлі, а саме: згідно заявок дошкільних навчальних закладів у наступні дні: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, з 7.00 год. до 08.00 год. ранку. З метою забезпечення дотримання даного графіку постачання продукції кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником, передбачена необхідність надання медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний медичний огляд.
На підставі викладеного, твердження, що даний документ не є обов'язковим, а дана вимога є корупційною та дискримінаційною, є безпідставними та необґрунтованими.
У тендерного комітету відсутні підстави вважати зазначене Вами порушенням і ,як наслідок, вносити зміни у тендерну документацію.

Інформація про відміну

Дата скасування
12 січня 2019 16:13
Причина скасування
на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про здійснення державних закупівель» та п.1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
12 січня 2019 16:13 Протокол № 9.pdf

Актуальні тендери

До пошуку