Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15110000-2 М’ясо (м'ясо яловиче, м'ясо свине, тушки курей, печінка свина, сало)
Очікувана вартість
414 150,00 UAH
UA-2019-01-04-000149-c ● 5c8331b6129c4059a23043da0a69b975
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
Код ЄДРПОУ: | 22219526 |
Місцезнаходження: | 27552, Україна , Кiровоградська обл., ВЛАСІВКА, селище Власівка вул. Східна 1 |
Контактна особа: |
Кламт Сергій Дмитрович 05236-5-26-60 sz1981@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 414 150,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 січня 2019 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 09:45 |
Проект договору мясо.docx | |
04 січня 2019 09:45 |
ТД мясо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 28 січня 2019 11:37
Щодо визнання переможця за лотом 2
Зміст вимоги надано у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 14:37
Зміст відповіді надано у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 28 січня 2019 11:39
Щодо визнання переможця за лотом 3
Зміст вимоги надано у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 14:38
Зміст відповіді надано у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 28 січня 2019 11:41
Щодо визнання переможця за лотом 4
Зміст вимоги надано у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 14:39
Зміст відповіді надано у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 28 січня 2019 11:43
Щодо визнання переможця за лотом 5
Зміст вимоги надано у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 14:42
Зміст відповіді надано у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 28 січня 2019 11:35
Щодо визнання переможця за лотом 1
Зміст вимоги надано у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 11:00
Зміст вимоги надано у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000149-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 січня 2019 10:39
Щодо невідповідності документів переможця за лотами 1,2,3,4,5
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на порушення подання документів переможця, а саме:
1. Відповідно Додатку № 4 тендерної документації учасник – переможець не повинен мати заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і відповідає вимозі, якщо надає довідку, згідно вимог замовника, чинну на день розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Гебенюк А.І. надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів чинну на 25.01.19 р. Тоді як розкриття тендерних пропозицій відбулося 21 січня 2019 року. В той же час, якщо учасники процедури закупівлі мають питання щодо окремих положень тендерної документації, вони мають право звернутися до Замовника за роз’ясненнями, про що є відповідна інформація у тендерній документації Замовника у Розділі 2 п. 1.1 та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-01-04-000149-с з вказанням конкретного строку та часу: 10.01.19 р. до 00 год.00 хв. Учасник – переможець не скористався своїм правом звернутися до Замовника з відповідним запитанням про уточнення поняття «день розкриття», тому зміст документу «Пояснення щодо довідки про відсутність заборгованості», що надано у файлі «довідка пояснення податкова гребенюк» та опубліковано у системі «Prozorro» 26.01.19 о 13 год. 31 хв. є незрозумілим та не може бути прийнятий до розгляду. Таким чином, надана довідка ДФС не є чинною на момент розкриття та не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно Розділу 3 п. 5 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17. В складі документів переможця за лотами 1,2,3,4,5 ФОП Гребенюк А.І. не надані відповідні документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,6,8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, довідка про несудимість фізичної особи Гребенюк Антона Ігоровича, що є учасником процедури закупівлі, надану до усіх лотів, одна і та ж сама за номером 1901 7649 5105 3088 8031, що є порушенням чинного законодавства.
Звертаємось до Замовника з вимогою про виправлення допущеного порушення законодавства про публічні закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Гребенюка А.І. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням дій Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на порушення подання документів переможця, а саме:
1. Відповідно Додатку № 4 тендерної документації учасник – переможець не повинен мати заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і відповідає вимозі, якщо надає довідку, згідно вимог замовника, чинну на день розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Гебенюк А.І. надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів чинну на 25.01.19 р. Тоді як розкриття тендерних пропозицій відбулося 21 січня 2019 року. В той же час, якщо учасники процедури закупівлі мають питання щодо окремих положень тендерної документації, вони мають право звернутися до Замовника за роз’ясненнями, про що є відповідна інформація у тендерній документації Замовника у Розділі 2 п. 1.1 та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-01-04-000149-с з вказанням конкретного строку та часу: 10.01.19 р. до 00 год.00 хв. Учасник – переможець не скористався своїм правом звернутися до Замовника з відповідним запитанням про уточнення поняття «день розкриття», тому зміст документу «Пояснення щодо довідки про відсутність заборгованості», що надано у файлі «довідка пояснення податкова гребенюк» та опубліковано у системі «Prozorro» 26.01.19 о 13 год. 31 хв. є незрозумілим та не може бути прийнятий до розгляду. Таким чином, надана довідка ДФС не є чинною на момент розкриття та не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно Розділу 3 п. 5 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17. В складі документів переможця за лотами 1,2,3,4,5 ФОП Гребенюк А.І. не надані відповідні документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,6,8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, довідка про несудимість фізичної особи Гребенюк Антона Ігоровича, що є учасником процедури закупівлі, надану до усіх лотів, одна і та ж сама за номером 1901 7649 5105 3088 8031, що є порушенням чинного законодавства.
Звертаємось до Замовника з вимогою про виправлення допущеного порушення законодавства про публічні закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Гребенюка А.І. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням дій Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 14:57
Зміст відповіді надано у доданому файлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М'ясо яловиче |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 161 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 807,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1700 кг
М'ясо яловиче
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27552, Україна, Кiровоградська область, ВЛАСІВКА, Східна, 1
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович |
100 300,00
UAH з ПДВ
|
84 558,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Антон Ігорович |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
84 564,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубов Олександр Олександрович |
151 300,00
UAH з ПДВ
|
151 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович #2366604095 |
Відхилено |
84 558,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 14:28
|
ФОП Гребенюк Антон Ігорович #3328800518 |
Переможець |
84 564,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 09:54
|
ДУ 58-2.pdf | укладений |
07 червня 2019 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:40
|
ДУ58-1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 09:01
|
Договір 58.pdf | укладений |
07 лютого 2019 09:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
14 002,49
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | згідно ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України за взаємною згодою Сторін |