Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Розхідні матеріали)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2019-01-03-001270-c a27f35175cc74bbd8d5a1eef0a56a59a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кушнір

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа: Юлія Кушнір
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 12:53
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
271930 штука
Медичні матеріали (Розхідні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 16:19
Додаток 5 Проект договору.docx
03 січня 2019 16:19
ТД.docx
03 січня 2019 16:19
Додаток 4 медико- технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-001270-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мирських Зоя Гусейнівна, Код ЄДРПОУ:2260503386
Дата подання: 08 січня 2019 16:42
внести зміни в тендерну документацію
Ми, як потенційний учасник у даній закупівлі, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, за предметом закупівлі: Медичні матеріали (Розхідні матеріали) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33140000-3 Медичні матеріали, згідно оголошення UA-2019-01-03-001270-c від 03.01.2019, а саме:
1. Видалити вимогу щодо надання авторизаційного листа виробника, як вказано у
додатку 4 до ТД « інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, пункт 5 зазначає, що учасник повинен надати авторизаційний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією
та пропозицією учасника тендеру із посиланням.
Оскільки , вважаємо цей пункт дискримінаційними умовами , що суперечить Закону «Про Публічні закупівлі» щодо якого вже надані і розіслані усім підприємствам та держ. установам
роз’яснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України від 26.09.2018 пунктами 7, та 8, де чітко зазначено, що «гарантійний лист від виробника може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі, тому що деякі з найменувань виробляються виключно одним з виробників, гарантійний лист у якого отримати не можливо». Як у вимогах даної ТД.
2. У разі вкрай необхідної потреби у закупівлі саме вказаних позицій цього виробника, вимагаємо внести зміни в ТД і виокремити «специфічні» позиції в окремі лоти.
В іншому випадку, змушені будемо звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 16:03
твердження скаржника щодо наявності в тендерній документації по закупівлі № UA-2019-01-03-001270-c дискримінаційних умов не знайшли свого підтвердження, а тому вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 274 717,79
UAH з ПДВ
1 274 717,79
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 1 535 132,21
UAH з ПДВ
1 479 736,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 1 544 090,14
UAH з ПДВ
1 544 090,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 15:51
довідки.pdf
18 січня 2019 17:58
Електронний підпис
18 січня 2019 17:57
Електронний підпис
18 січня 2019 17:56
Електронний підпис
18 січня 2019 17:52
сертифыкати 1.pdf
18 січня 2019 17:52
ПДВ копія завірена.pdf
18 січня 2019 17:52
мтв 1.pdf
18 січня 2019 17:52
стаття 17.pdf
18 січня 2019 17:52
декларації 1.pdf
18 січня 2019 17:52
ст 16.pdf
18 січня 2019 17:52
75_.pdf
18 січня 2019 17:52
сертифікати 2.pdf
18 січня 2019 17:52
цінова.pdf
18 січня 2019 17:52
декларації 2.pdf
18 січня 2019 17:52
гарантії.pdf
18 січня 2019 17:52
довкілля _ копия.pdf
18 січня 2019 17:52
ліцензія.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 12:14
Лицензия копия.jpg
17 січня 2019 12:14
Статут копiя.pdf
17 січня 2019 12:14
Наказ.JPG
17 січня 2019 12:14
ПДВ.JPG
17 січня 2019 12:14
витяг_ТМС_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
Відхилено 1 274 717,79
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:11
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 1 479 736,17
UAH з ПДВ
28 січня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
1 479 736,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 14:49
дод.угода4.pdf зміни до договору
16 січня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:39
дод.угода3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:38
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 16:24
лист.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 18:48
Дод угод МТК КНП.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 18:47
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:18
Додаткова угода МТК.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:31
Договір МТК Медичні матеріали.pdf укладений
08 лютого 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12.Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) 14. Сума договру після внесення змін 1463600,58 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. без змін
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): лист
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 756 318,91
UAH (в тому числі ПДВ 122 942,32 UAH)