Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стоматологічні ручні інструменти
Очікувана вартість
937 984,00 UAH
UA-2019-01-03-000865-c d51ea1ea31384b97bb497da722fc5726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01982850
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Контактна особа: Ірина Міщук
+380505544766,+380332242597,+380332723813
lutsk.stomat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:11
Очікувана вартість: 937 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 689,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22093 упаковка
стоматологічні ручні інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33131000-7 — Стоматологічні ручні інструменти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 14:26
тенд док в-дкрит торги стомат 1нструментар1й.doc
03 січня 2019 14:26
ПРОЕКТ договору.doc
03 січня 2019 14:26
ДОДАТОК 3 Медико технічні вимоги.doc
03 січня 2019 14:26
Додаток 1.doc
03 січня 2019 14:26
ДОДАТОК 2 Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000865-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНТАУМ", Код ЄДРПОУ:31806976
Дата подання: 31 січня 2019 10:43
щодо визначення переможцем торгів ФОП Тетеренко Ігор Митрофанович
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути та скасувати рішення тендерного комітету Замовника торгів про визначення переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі - ДК 02162015: 33131000-7 Стоматологічні ручні інструменти ID: UA-2019-01-03-000865-c на суму 743 530,50 грн. учасника ФОП Тетеренко І. М. (43018, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Львівська, 61 А, кв.89; код ЄДРПОУ 2424710839, iteterenko@і.ua; тел. 050-378-12-02) з вартістю пропозиції, що склалась за результатами електронного аукціону 743 530,50 грн., як такого, що не відповідає кваліфікаційним і медико-технічним вимогам тендерної документації Замовника цих торгів.
2. Надати відповідь та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника торгів в строки згідно чинного законодавства України.
Категоричність не погодження ТОВ «Дентаум» з рішенням тендерного комітету Замовника торгів обумовлена фактами, наведеними у доданому окремо документі "Вимога щодо необ'єктивності рішення Замовника торгів"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 15:56
Комунальне підприємство «Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка» на Вашу вимогу (щодо ознак дискримінаційних дій, необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Замовника торгів) по процедурі Відкриті торги, предмет закупівлі «Стоматологічні ручні інструменти» ID: UA-2019-01-03-000865-с, які відбулися 21.01.2019 року повідомляємо:
1. В процедурі розкриття тендерних пропозицій приймало участь не три, а два учасника.
2. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника за переліком та формою, встановленими у Додатку 1 відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вимоги щодо оформлення Додатку 1 не встановлювались в ТД.
3. Додаток 3 це заявка Замовника на даний предмет закупівлі, по якому складається Додаток 2 «Конкурсна форма пропозиції».
4. Документи, що підтверджують повноваження представника учасника (керівника, іншої особи, уповноваженої законом або установчими документами, працівника юридичної особи) процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (у тому числі договору про закупівлю, який на зазначених у тендерній документації умовах буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі з учасником, у разі визнання такого учасника переможцем торгів (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю (оформленою згідно вимог чинного законодавства), або доручення, або інший документ, що підтверджує зазначене) – Тетеренко Ігор Митрофанович зареєстрований як фізична особа-підприємець, тому вищевказані документи не подає в своїй тендерній пропозиції.
5. Технічний опис предмета закупівлі це Додаток 2.
6. В сканованій копії Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чітко не відображена печатка органу що видав цей документ та підпису службової особи, але в даній копії зазначено «З оригіналом згідно» що підтверджено печаткою підприємця Тетеренко І.М. В ТД вказано, що за достовірність поданих документів відповідає Учасник.
7. Довідка складена у довільній формі, яка містить інформацію про підприємство (Тетеренко І.М. являється фізичною особою-підприємцем). Довідка присутня.
8. В ТД вимагалось надати копії виконання аналогічних договорів та додатки до них (т.б.Специфікація). Видаткові накладні, що свідчать про повне або часткове виконання представленої копії аналогічного договору не вимагалось.
9. В ТД вказано, що реєстраційні документи на товар представляти при поставці товару.
10. Гарантійним листом ФОП Тетеренко І.М. гарантує поставку товару у необхідній кількості, необхідної якості та у відповідності вимогам АНД.
11. Інструкції по застосуванню інструментарію української мовою мають бути пред’явлені при поставці товару, як зазначено в ТД Замовника.
12. Гарантійний лист щодо надання документів на товар при його поставці не вимагався в тендерній документації Замовника.
13. Зазначена інформація про додаткові послуги, а саме: транспортування, навантаження та розвантаження є лише інформацією для Учасника торгів і гарантійних документів не вимагалось.
14. Довідка про захист довкілля не вимагалась.
15. Довідка про терміни придатності не вимагалась, але в гарантійному листі ФОП Тетеренко І.М. гарантується поставка товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, необхідній якості, у відповідності медико-технічним вимогам та в терміни визначені у тендерній документації.
16. Довідка про умови доставки товару не вимагалась.
17. Документи, які доводять еквівалентність запропонованого товару вільно є в інтернет виданнях.
18. Замовник в ТД проект договору від Учасника торгів не вимагав.
Враховуючи вищесказане:
1. Скасовувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Тетеренко І.М. по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Стоматологічні ручні інструменти» ID: UA-2019-01-03-000865-с, які відбулися 21.01.2019 року вважаємо недоцільним.

Документи подані скаржником

Документи

01 лютого 2019 15:56
Відповідь Дентаум001.jpg
01 лютого 2019 15:56
Відповідь Дентаум002.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-03-000865-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНТАУМ", Код ЄДРПОУ:31806976
Дата подання: 24 січня 2019 13:29
щодо визначення переможцем торгів ФОП Тетеренко Ігор Митрофанович
Шановна Марія Петрівна! Просимо прокоментувати рішення Вашого тендерного комітету щодо визнання переможцем торгів за закупівлею UA-2019-01-03-000865-c учасника ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ. Нагадаємо, що за аналогічною закупівлею UA-2018-12-07-003448-c, що проходила 26-12-2018, Тендерним комітетом Вашого закладу в Протоколі оцінювання тендерних пропозицій від 29.12.2018 р. були зазначені зауваження на адресу ТОВ «Дентаум» з приводу деяких недоліків в дотриманні вимог тендерної документації розділ 3 п.2, а саме, що, надані нами у складі документів пропозиції, електронні копії оригіналів не містять надпису «Згідно з оригіналом», назву посади особи, що засвідчує документ та дату засвідчення. Слід зазначити, що ми надали кольорову скановану копію Виписки з ЄДРПОУ, який слід розцінювати як оригінал, що не потребує засвідчення вищезазначеним чином, а Довідка АБ з ЄДРПОУ, Довідка про взяття на облік платника податку завірені надписом «Копія вірна», підписом керівника та печаткою організації. Цього разу, ми врахували усі Ваші зауваження і виправили всі зазначені недоліки. Окрім того, ми ретельно опрацювали тендерну документацію на закупівлю UA-2019-01-03-000865-c і виконали абсолютно всі вимоги, зазначені в ній. Натомість, учасник ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ, визнаний Вами переможцем не надав і половини документів, про які йшлося у вимогах Замовника. 1. Представлена ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ Виписка з ЄДРПОУ не має належного вигляду, адже ця сканована копія не відображає печатки органу, що видав документ та підпису службової особи (такий текст може набрати будь-хто!). 2. У складі своєї пропозиції ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ не надав жодного реєстраційного документу на пропонований ним товар, в той час, як п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вашої тендерної документації наголошує: «Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та наступним медико-технічним вимогам, а саме: мають бути зареєстровані в Україні. Наявність свідоцтва про державну реєстрацію є обов’язковою; наявність інструкції для застосування інструментарію українською мовою обов’язкова» Тож, дайте відповідь, продукція якого виробника буде поставлена за позиціями: 6, 22, 25, 43, 59, 63, 65? Чи знаєте Ви про наявність (або відсутність) реєстраційних документів за п.32, 34, 36, 38, 41? Чи не бентежить Вас ціна на п.45, 52,53,54, 63,72? (при занадто низьких цінах, виникає питання, з якого матеріалу цей товар виготовлений та яку має якість!) Отже, виходить, що Ви погоджуєтесь на закупівлю продукції невідомого походження, а про виробника та наявність дозволів на застосування продукції та якість товару дізнаєтесь вже під час його поставки??? 3. В п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників» Вашої тендерної документації зазначено: «З урахуванням ст..16 Закону для участі у процедурі закупівлі учасники надають документально підтверджену інформацію щодо їх відповідності наступному кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та додатки до нього (аналогічних договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору з усіма додатками до них) * за предметом закупівлі (не менше одного договору з усіма додатками до них).(*Інформація може надаватись про договір, який виконується)». Учасник ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ не надав документального підтвердження виконання договорів, а саме - відсутні видаткові накладні, що свідчать про повне або часткове виконання представленої ним копії аналогічного договору. Тож, цей учасник вже не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 4. Серед документів учасника також відсутні: Додаток 3 «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі», довідка про захист довкілля та документ про терміни придатності товар (згідно Додатку 3) а також, Додаток 4 «Проект Договору». Якщо вказані нами пункти не суттєві для Вас у закупівлі, то не зрозуміло, навіщо в тендерній документації все це прописувати та вводити в оману учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо відповіді на питання, з яких мотивів Ви погоджуєтесь на пропозицію цього учасника ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ та визнаєте його переможцем торгів? Також питання щодо опублікованого Вами Рішення кваліфікаційної комісії, вона чомусь не завірена, не підписана?…
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.01.2019 № 932.pdf
Дата публікації: 29 січня 2019 18:53

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ 743 530,50
UAH з ПДВ
743 530,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНТАУМ" 772 839,00
UAH з ПДВ
772 839,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 18:25
скан довідки 1.pdf
30 січня 2019 21:12
скан довідки.pdf
18 січня 2019 14:19
Документи Ігор 17_01_2019.pdf
18 січня 2019 14:19
Копія дог 17_01_2019.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 10:54
3М_Декл.відров. (67).pdf
17 січня 2019 10:54
Cerkamed_Декл. відпов.(13).pdf
17 січня 2019 10:53
VDW _Св-во13511-2013(33).pdf
17 січня 2019 10:53
Віоладент_Св-во(55,60).pdf
17 січня 2019 10:53
Інст-я Рімери ручні..pdf
17 січня 2019 10:53
Інст-я С-файли..pdf
17 січня 2019 10:53
Інст-я К-файли..pdf
17 січня 2019 10:53
Інструкція шприци..pdf
17 січня 2019 10:53
Інст-я Н-файли..pdf
17 січня 2019 10:53
Інструкція EX File ProFile..pdf
17 січня 2019 10:53
Інструкція Мtwo..pdf
17 січня 2019 10:53
Інтрукція Бор ТВС..pdf
17 січня 2019 10:53
Інструкція MTF файли..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНТАУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ
#2424710839
Переможець 743 530,50
UAH з ПДВ
24 січня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТЕТЕРЕНКО ІГОР МИТРОФАНОВИЧ
#2424710839
743 530,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 12:55
ЗВІТ про виконання договору.doc укладений
31 грудня 2019 12:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 12:25
Додаткова угода001.jpg зміни до договору
31 грудня 2019 12:25
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 10:39
специфікація009.jpg укладений
04 лютого 2019 10:38
специфікація008.jpg укладений
04 лютого 2019 10:38
специфікація007.jpg укладений
04 лютого 2019 10:38
договір006.jpg укладений
04 лютого 2019 10:38
договір005.jpg укладений
04 лютого 2019 10:37
договір004.jpg укладений
04 лютого 2019 10:37
договір003.jpg укладений
04 лютого 2019 10:37
договір002.jpg укладений
04 лютого 2019 10:37
договір001.jpg укладений
04 лютого 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із зменшенням обсягів закупівель, Сторони вирішили зменшити суму Договору на 16989 грн. 08 коп. (Шістнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн..08 коп.). 2. Пункт 3.1. Договору № 30 від 04.02.2019 р. викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить: 726541,42 грн. (сімсот двадцять шість тисяч п'ятсот сорок одна гривня сорок дві копійки) без ПДВ. 3. Всі інші умови Договору № 30 від 04.02.2019 р. залишаються незмінними та обов'язковими для виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, набирає чинності з моменту її підписання та є невід'ємною частиною Договору № 30 від 04.02.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 726 541,42
UAH з ПДВ