Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для обробки даних(апаратна частина)»(ПК в комплекті)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-03-000824-a 5f8ab163efad4da6acbf7180fd1a75b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лясковець Олена Ігорівна

+380362258273 yuvileiny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД "Ювілейний" РМР
Код ЄДРПОУ: 03068582
Місцезнаходження: 33024, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова 3
Контактна особа: Лясковець Олена Ігорівна
+380362258273
yuvileiny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 17:35
Початок аукціону: 22 січня 2019 15:30
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
ПК в комплекті: Материнська плата Gigabyte H310M S2V (s1151, Intel H310, PCI-Ex16); Процессор Intel Pentium Gold G5400; Goodram CX300 240GB 2.5" SATAIII TLC (SSDPR-CX300-240); Оперативна пам'ять Crucial DDR4-2400 4096MB PC4-19200 (CT4G4DFS824A); Корпус Gamemax ET-211-450W-2U3 450 Вт; Монітор 21.5" Philips 223V5LSB2/10/62; Клавіатура дротова Logitech K120 USB Black RUS OEM (920-002522); Logitech B100 (910-003357) Black USB; Мережевий фільтр Gembird SPG5-G-6B 1.8 м 5 розеток Black; Адаптер мережевий WIFI TP-LINK TL-WN881ND; Операційна система Windows 10 Професійна 64-bit Український на 1ПК (OEM версія для збирачів) (FQC-08978).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Макарова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 16:01
Перелік змін.pdf
11 січня 2019 16:01
ТДоснова (зміни).doc
11 січня 2019 16:01
Титулка до ТД 2.pdf
11 січня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 16:01
Перелік змін.pdf
11 січня 2019 16:01
ТДоснова (зміни).doc
08 січня 2019 08:55
ТДоснова.doc
04 січня 2019 08:42
ТДоснова.doc
03 січня 2019 17:31
ТДоснова.doc
11 січня 2019 16:01
Титулка до ТД 2.pdf
03 січня 2019 17:31
Титулка до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 06 січня 2019 09:46
Дата відповіді: 08 січня 2019 10:31
Доброго дня. Шановний Замовнику, чи можливо пропонувати аналоги обладнання з аналогічними або покращеними технічними характеристиками? Чи повинні запропоновані комп'ютери мати накопичувач, якщо так, то з якими технічними вимогами до нього? В технічному завданні це не зазначено.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Згідно п.1 до технічних вимог до товару зазначено, що у разі якщо Учасник пропонує у складі своєї тендерної пропозиції еквівалент товару, то він повинен подати порівняльну характеристику запропонованого ним товару (детальне обгрунтування співвідношення комплектуючих) та товару, що визначена в матеріально-технічних вимогах з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. У разі відсутності таких підтверджуючих документів запропонований як еквівалент товар оцінюватись не буде. Стосовно накопичувача, то його характеристики передбачені в додатку 4 до технічних вимог, він був помилково пропущений в формі тендерної пропозиції і специфікації до договору, що було виправлено та внесені відповідні зміни до тендерної документації і підгружені 08.01.2019 р. Дякуємо за розуміння!
Питання по тендерній документаціїї Замовника
Дата подання: 08 січня 2019 03:18
Дата відповіді: 08 січня 2019 13:42
UA-2019-01-03-000824-a Шановний Замовник! 1. Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічного договору», досі немає вичерпних роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу у сфері публічних закупівель. Вкажіть критерії «аналогічних договорів» до поточної закупівлі. 2. Тендерна документація п. 3.6. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб) завірена учасником згідно чинного законодавства. Згідно листу-роз’ясненню Міністерства економічного розвитку України «Щодо актуалізації інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» № 3304-04/14048-06 від 30.03.2018, Міністерства Юстиції України та Державної аудиторської служби України, Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відомості з ЄДРПОУ про Учасника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), що належить до відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Виправте п. 3.6 тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Уаснику!

Відносно Вашого звернення від 08.01.2019 року, повідомляємо наступне.

Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публіні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Відповідно до чинного законодавства України та тендерної документації Замовника документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах не подаєються Учасниками лище у випадку надання листа – пояснення причини такого неподання, що передбачено тендерною документацією.
Запитання до вимог встановлених Тендерною Документацією
Дата подання: 09 січня 2019 10:38
Дата відповіді: 10 січня 2019 11:41
Шановний Замовник, вкажіть копій яких саме документів Вам буде достатньо для підтверджується еквівалентності запропонованого товару?
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Основний акцентр буде здійснюватись на порівняльну характеристику запропонованого Вами товару (детальне обгрунтування співвідношення комплектуючих) та товару, що визначений в МТВ. А саме, запропонований Вами товар повинен мати не гірші технічні характеристики, ніж передбачені тендерною документацією. Стосовно копій документів, то просимо Вас надати копії або оригінали сертифікатів якості виробника на товар, запропонований Вами, як еквівалент.
Проект договору
Дата подання: 10 січня 2019 11:16
Дата відповіді: 11 січня 2019 16:06
Шановний Замовник! В п. 4.2. говориться про те, що "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься на протязі 10-ти банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок." 1. Договором не передбачено надання послуг - тільки поставка товару. 2. Не на протязі 10-ти банківських днів, а протягом. Прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни внесені 11.01.2019 р.
Сертифікат якості
Дата подання: 10 січня 2019 11:30
Дата відповіді: 11 січня 2019 16:07
Шановний Замовник! Пунктом 3.12 Додатку 2 ТД, встановлений документ, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме: Гарантійний лист на фірмовому бланку, що при поставці товару Учасником будуть надаватися копії або оригінали сертифікатів якості виробника на товар, який закуповується. Проте, в п. 2.1, 5.7. проекту Договору (Додаток 3 ТД), йдеться про сертифікат якості заводу - виробника. Звертаємо Вашу увагу, на те що умови викладені в проекті Договору - суперечать умовам викладенним в Тендерній Документації, а також на те, що відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прохання внести відповідні зміни до проекту Договору, шляхом видалення слова: "завод".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни внесені 11.01.2019 р.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000824-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 11 січня 2019 09:28
вимога
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу.
п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що переможець торгів в тендерний комітет Замовника (шляхом надання за адресою замовника) у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати довідку, (оригінал або копію завірену учасником згідно чинного законодавства) видану уповноваженою установою про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або що фізичну особу, яка є учасником не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (видана не раніше одного місяця до дати розкриття пропозицій; Довідку, (оригінал або копію завірену учасником згідно чинного законодавства) видану уповноваженою установою про відсутність (наявність) заборгованості Учасника із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, чинну на день розкриття тендерної пропозиції; Кінцеву тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону.
Відповідно до п. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином Законом не передбачено способу подання інформації шляхом надання за адресою замовника, про що є однозначна практика АМКУ.
Окрім цього п. 3 ст. 17 Закону передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Законом не передбачено, що переможець торгів зобов'язаний надати ще кінцеву тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону.
Зважаючи на викладене вище та практику АМКУ, вимагаємо дотримуватись Закону України “Про публічні закупівлі”, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та внести зміни до п. 4 Додатку 2 до Тендерної Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2019 16:14
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 17 вище вказаного Закону передбачає, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Отже, надання Учасником кінцевої тендерної пропозиції з урахуванням проведеного аукціону Замовнику не носить дискримінаційний характер.
Номер вимоги: UA-2019-01-03-000824-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 11 січня 2019 12:42
вимога
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу. В п. 5.1 Проекту договору Ви встановлюєте строк поставки товару: 3 календарних дні з дня замовлення. Якщо замовлення відбудеться перед вихідними днями у потенційного постачальника залишиться 1 робочий день на поставку товару.
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, які вже мають в наявності виготовлені ПК у необхідній комплектації, та унеможливлюють подання пропозицій тим суб’єктам господарювання, які будуть виготовляти цей товар після підписання договору Закупівлі, або іноземним виробникам, які взагалі не встигнуть поставити цей товар.
Оскільки вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, то дії Замовника в частині встановлення у Тендерній Документації такої умови порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Вимагаємо дотримуватись Закону України “Про публічні закупівлі” та внести зміни до п. 5.1 Проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2019 16:25
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, договір про закупівлю розроблено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених вищевказаним Законом і не носить дискримінаційний характер та не добросовісну конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2019-01-03-000824-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 22 січня 2019 16:42
не виконав технічні вимоги
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не виконав технічні вимоги, що вказані в тендерній документації, а саме:
- корпус, що пропонує ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не є аналогом корпусу, що запрошує Замовник, тому що матеріал корпусу маэ бути сталлю, а не металом; також в корпусі Vinga CS105B-450W відсутні 2 додаткоиї роз'єма USB 3.0 (в вимогах в корпусі Gamemax ET-211-450W-2U3 450 Вт 2 роз'єма USB 2.0, 2 - USB 3.0);
- Замовник вимагав операційну система Windows 10 Професійна 64-bit Український на 1ПК (OEM версія для збирачів) (FQC-08978), ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" запропонував Операційна система Windows 10 Професійна 64-bit Російський на 1ПК (OEM версія для збирачів) (FQC-08909).
В зв'язку з грубими порушеннями вимог тендерної документації пропонуємо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2019 17:14
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час проведення даної закупівлі замовник дотримувався вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник розглянув пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію.
В своїй пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" запропонував еквіваленти товару, та подав порівняльну характеристику відповідності запропонованого ним товару та товару, що визначений в МТВ.

Документи

11 січня 2019 16:14
Відповідь на скаргу

Документи

11 січня 2019 16:25
Відповідь на скаргу

Документи

29 січня 2019 17:14
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 298 680,00
UAH з ПДВ
295 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 299 988,00
UAH з ПДВ
296 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" 307 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нео-Іт 317 815,44
UAH з ПДВ
317 815,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2019 20:18
МВС 26.01.19.pdf
02 лютого 2019 20:18
ДФС1.jpg
21 січня 2019 12:47
Електронний підпис
21 січня 2019 12:27
довідка щодо ПЗ.pdf
21 січня 2019 12:07
витяг ПДВ_копія.pdf
21 січня 2019 12:07
Витяг_6.12.2018_зав.pdf
21 січня 2019 12:07
копія статуту.pdf
21 січня 2019 12:07
Копії сертифікатів.pdf
21 січня 2019 12:07
9658394_пропозиція.pdf

Публічні документи

15 січня 2019 15:52
3423226 КП 3.pdf
15 січня 2019 13:29
досвід 2019.rar
14 січня 2019 14:04
Електронний підпис
14 січня 2019 13:07
3423226 КП.pdf
14 січня 2019 13:07
3423226 тех.pdf
14 січня 2019 13:07
3423226 кваліф.pdf
14 січня 2019 13:07
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
14 січня 2019 13:07
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
14 січня 2019 13:07
ВСЕСВІТ 14001.pdf
14 січня 2019 13:07
Всесвит ISO9001 укр.JPG
14 січня 2019 13:07
TU_PC_2017.pdf
14 січня 2019 13:07
Image0007.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0006.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0005.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0004.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0003.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0002.JPG
14 січня 2019 13:07
Image0001.JPG
14 січня 2019 13:07
Статут2.pdf
14 січня 2019 13:07
Статут1.pdf
14 січня 2019 13:07
Протокол.jpg
14 січня 2019 13:07
Наказ.jpg
14 січня 2019 13:07
витяг ПДВ.pdf
14 січня 2019 13:07
паспорт кки.pdf
14 січня 2019 13:07
ид_код кки.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 16:50
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

21 січня 2019 17:29
3.19.Гарантійний лист.pdf
21 січня 2019 17:29
3.5.1.ISO 14001.pdf
21 січня 2019 17:29
Специфікація.pdf
21 січня 2019 17:29
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"

ТОВ Нео-Іт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 295 480,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 17:40

Документи

29 січня 2019 17:39
Електронний підпис
29 січня 2019 17:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
295 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2019 17:39
Електронний підпис
29 січня 2019 17:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 11:37
Дод угода 1.zip зміни до договору
04 березня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 11:32
Договір укладений
18 лютого 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML