Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2019-01-03-000723-c 9a9422ca53d64dd1b784057f0b7dfe9d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дейнекіна

+380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Наталія Дейнекіна
+380952834717
natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:09
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тони
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000723-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 08 січня 2019 15:22
Вимога щодо учсунення дескримінаційних вимог у тендерный документацыъ Замовника
Вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, включені до тендерної документації в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника, тобто є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію при проведенні Закупівлі.
Вимоги ТД є дискримінаційними також, оскільки передбачають можливість участі у Закупівлі виключно тих учасників, що пропонують коагулянти, які виробляються за стандартами, в той час, як значна частина цієї продукції в Україні та в інших державах СНД виробляється не за стандартами, а відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов. При цьому якість коагулянтів, вироблених відповідно до технічних умов, не нижча ніж якість продукції, виробленої відповідно до певних державних стандартів.
За таких умов включення до ТД вимог щодо надання копій стандартів та результатів аналізу на відповідність вимогам діючого стандарту є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, які пропонують коагулянт, вироблений відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов виробника продукції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 15:12
Не можливо погодитися з доводами, викладеними у вимогах з наступних підстав.
Перше вимогою, що викладена в додатку 3 до Тендерної документації є дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах Замовника. Ця вимога є обов'язковою та не є дискримінаційною виходячи з наступного. Відповідно до пункту 6.5.8. Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника (КП “Житомирводоканал”). При цьому визначають початок і кінець періоду застосування реагенту, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду. Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. При цьому необхідно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які встановлені ДсанПІН 2.2.4-171. Виходячи з вимог нормативних документів вбачається, що до введення в технологічний процес нових видів реагентів, потрібно визначити вплив реагенту на якість очищення, оптимальне місце введення реагенту, розрахунковий час між введеннями реагентів, визначити попередні дози реагенту.
Крім того, пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 передбачено, що про водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” та Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України.
У вимозі також викладено, що ТОВ “НВП “НЕОСИНТЕЗ” неодноразово зверталося до КП “Житомирводоканал”, але відповіді не було отримано. Не погоджуючись із цим, оскільки офіційним листом керівництву скаржника була надана офіційна відповідь, що для проведення лабораторних випробовувань запропонованого коагулянту необхідно надати: технічні умови на коагулянт (для підтвердження показників коагулянту); висновку державної санітарно-епідеміологічної експертиз на коагулянт (підтвердження дозволу для застосування у цій сфері) та токсикологічно-гігієнічний паспорт на коагулянт (для проведення фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів).
Цих документів надано не було, тому на підставі вищевикладеного представлений ТОВ “НВП “НЕОСИНТЕЗ” коагулянт не міг бути допущений до лабораторних та промислових випробовувань.
Необхідність проведення лабораторних та промислових випробовувань саме на очисних спорудах КП “Житомирводоканал” регламентовано пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд, оскільки якість вхідної води на різних Водоканалах та очисних спорудах є відмінною від інших та має підбиратися індивідуально т.я. від цього залежить санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Друге щодо визнання дискримінаційною вимогу надання копії діючого стандарту та надання документу, що підтверджують відповідність якості продукції вимогам діючого стандарту неможливо погодитися виходячи з наступного. Відповідно до ДСТУ 1.3:2004 Технічні умови розробляють ініціативно або на замовлення зокрема якщо потрібно конкретизувати, доповнити або підвищити вимоги чинних стандартів на дану продукцію, розширення асортименту та з іншого боку за ДСТУ 1.6:2004 (п.4.6) реєстрація ТУ відбувається за умови їх відповідності вимогам технічних регламентів та інших нормативних правових актів. Таким чином ТУ розробляються на підставі чинних ДСТУ не можуть погіршувати його умов та не можуть і не є підставою для відхилення.
Виходячи із системного аналізу положень діючого законодавства та нормативно-правових актів та умов тендерної документації, можна дійти висновку, що учасник може надати на підтвердження будь-який із документів у формі: стандарту, технічних умов тощо, яким передбачено порядок, умови, якість та інші показники або вимоги до продукції. Крім того, як вбачається із попередньо проведених аналогічних закупівель Учасники надавали будь-який з вищезазначених документів і така пропозиція не була відхилена.
Таким чином, положення тендерної документації відповідають вимогам ст.ст.3,5,22 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасники можуть подавати будь-який нормативний документ, тому жодні дискримінаційні вимоги в ТД не застосовуються.
Крім того слід зазначити, що відповідно до п. 3.5. ДСТУ 1.3:2004 суб'єкти господарювання можуть використовувати чинні ТУ іноземних фірм на договірних засадах, але постачати продукцію на ринок України за такими ТУ можна за умови приведення їх у відповідність з чинним законодавством та нормативною документацією, чинною в Україні, внесення необхідних змін чи переоформлення та виконавши державну реєстрацію ТУ.
На підставі вищевикладеного, вимоги ТОВ “Науково-виробниче підприємство “НЕОСИНТЕЗ” задоволенню не підлягають та положення Тендерної документації на закупівлю код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) та код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року) відповідають вимогам ст.ст. 3,5,22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Номер вимоги: UA-2019-01-03-000723-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 08 січня 2019 16:42
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній закупівлі коагулянту для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року. Проаналізувавши вимоги тендерної документації, ми як потенційні учасники дійшли висновку про дискримінаційний характер деяких вимог.
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, доставка :цистерни не менше 20 тон. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Так, учасники, які здійснюють доставку хімічного реагенту в спеціальних ємностях 1м3 типу "Єврокуб" в металевій решітці на піддонах для перевезення і зберігання рідких концентрованих речовин з пристрями для перекачування хімічної продукції автоматично позбавляються права приймати участь у торгах. Вимагаємо виключити вимогу щодо конкретизації, що це мають бути саме автоцистерни.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, товар повинен бути поставленим не пізніше ніж два календарних дня з моменту подання заявки (письмової чи усної). Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною для постачальників коагулянту іноземного виробництва. Фактично коло постачальників обмежено постачальниками продукції вітчизняного виробництва. Просимо збільшити даний термін до 7 календарних днів. А також конкретизувати, що заявка має бути письмовою, наприклад на офіційну електрону пошту постачальника.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати дослідження коагулянту в лабораторії Замовник, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах замовника. Вважаємо, що дані вимоги обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників , оскільки направлені на участь у торгах та перемогу тих постачальників, які вже співпрацюють з Замовником та мають промислові та лабораторні випробування саме в лабораторії Замовника. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації, якими виключити необхідність надання промислових досліджень саме у лабораторії Замовника.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, до пропозиції конкурсних торгів необхідно надати довідку про наявність сировинної бази, що відповідає діючому стандарту на підставі якого вироблений товар. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки таку довідку може надати лише виробник товару. Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 15:20
Не можливо погодитися з доводами, викладеними у вимозі з наступних підстав.
Перше. Вимогою, що викладена в додатку 3 до Тендерної документації визначено, що доставка коагулянту: цистерни не менше 20 тон. Ця вимога є вимушеною та не є дискримінаційною з тих підстав, що на підприємстві на даний час відсутня технічна можливість розвантаження коагулянту із ємностей типу “Єврокуб”.
Друге. В додатку 3 до Тендерної документації зазначена вимога щодо поставки товару не пізніше ніж два календарних днів з моменту подання заявки. Така вимога викладена виходячи із фінансової спроможності підприємства та не є дискримінаційною на підставі наступного. На підприємстві на даний час відсутні в достатній кількості обігові кошти, що унеможливлює робити достатньо великий запас коагулянту на виробництві та з іншого боку забрудненість річки є непередбачуваною із тенденцією різкої зміни, що потребує, подейкуди, збільшувати дозу коагулянту майже вдвічі. Тому, в таких випадках, необхідна доставка коагулянту в найкоротший термін, щоб уникнути в регіоні стану надзвичайної ситуації.
Третє. В додатку 3 идо Тендерної документації обов'язковою в умовою є дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах Замовника. Ця вимога є обов'язковою та не є дискримінаційною виходячи з наступного. Відповідно до пункту 6.5.8. Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника (КП “Житомирводоканал”). При цьому визначають початок і кінець періоду застосування реагенту, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду. Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. При цьому необхідно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які встановлені ДсанПІН 2.2.4-171. Виходячи з вимог нормативних документів вбачається, що до введення в технологічний процес нових видів реагентів, потрібно визначити вплив реагенту на якість очищення, оптимальне місце введення реагенту, розрахунковий час між введеннями реагентів, визначити попередні дози реагенту.
Крім того, пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 передбачено, що про водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” та Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України.
Необхідність проведення лабораторних та промислових випробовувань саме на очисних спорудах КП “Житомирводоканал” регламентовано пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд, оскільки якість вхідної води на різних Водоканалах та очисних спорудах є відмінною від інших та має підбиратися індивідуально т.я. від цього залежить санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Четверте. У вимозі зазначено, що дискримінаційною вимогою в Додатку 3 до Тендерної документації є надання Учасником довідки про наявність сировинної бази, що відповідає діючому стандарту, на підставі якого вироблений товар. Не можна погодитися з такими доводами, виходячи з наступного. Тендерна документація не обмежує коло учасників лише виробниками коагулянту та з іншого боку ніщо не перешкоджає представників виробника та/або дистриб'юторів отримати таку довідку у виробника коагулянту та надати її в складі тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, вимоги щодо визнання дискримінаційними деяких положень тендерної документації задоволенню не підлягають та положення Тендерної документації на закупівлю код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) відповідають вимогам ст.ст. 3,5,22 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Документи подані скаржником

08 січня 2019 15:22
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-03-000723-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 12 січня 2019 13:20
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 11:31
рішення від 15.01.2019 № 414 (+Лист замовнику).pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 11:31
рішення від 28.01.2019 № 904.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 18:46

Документи подані скаржником

12 січня 2019 13:20
Скарга до АМКУ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-29-000066 ● 9b0f9e86273a4b6d8b43da6fe4c0ec7d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 березня 2019 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
29.03.2019
№ 19

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.03.2019 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-01-03-000723-c від 01.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-09 18:51:46

Результати розгляду висновків моніторингу

04.02.2019р. був проведений електронний аукціон на закупівлю: код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) по процедурі UA-2019-01-03-000723-c. За результатами аукціону/розгляду визначена найбільш економічно вигідна пропозиція та визначений переможець закупівлі — ТОВ “ТБ “Аква-Холдинг” та 20.03.2019р. Уповноваженою особою було прийнято рішення про намір укласти договір та оприлюднено відповідно до ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Південним офісом держаудитслужби в Житомирській області був проведений моніторинг закупівлі: код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) по процедурі UA-2019-01-03-000723-c.
Не можливо погодитися зі всіма висновками Держаудитслужби з наступних підстав.
Першим порушення встановлено, що за результатами аналізу питання дотримання Комунальним підприємством «Житомирводоканал» Житомирської міської ради (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено наступне. Частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Разом з тим, згідно вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 21 Закону № 922, встановлено умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 4 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Слід зазначити, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (веб - портал) з питань закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (18.03.2019 року) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/currency/nbu/eur/2019-03-18/) становив - 30,5483 грн. за 1 євро, тобто вимоги частини 4 статті 10 Закону № 922 поширювались на процедури закупівель відкритих торгів, оголошення щодо проведення яких оприлюднені на веб-порталі 18.03.2019 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 062 923,90 грн. (133 000 євро x 30,5483 гривень). Враховуючи вищевикладене, Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі оголошення про проведення відкритих торгів на англійській мові, чим не дотримано вимоги частини 4 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 21 Закону № 92.
Не погоджуюсь з такими висновками моніторингу виходячи із того, що оголошення про проведення закупівлі було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.01.2019р. На цей момент офіційний курс Національного банку України становив 31.71 грн. Таким чином 133 000 євро становило 4 217 430 грн, а очікувана вартість закупівлі, відповідно до оголошення, становить 4 200 000 грн. та не потребував додаткового оприлюднення оголошення англійською мовою.
Другим порушенням встановлено, що за результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
В тендерній документації помилково не зазначені рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», які будуть враховані при складанні наступних тендерних документацій. Крім того зазначаємо, що відповідно до ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” внесення змін у тендерну документацію можливо лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, який вже минув та умови тендерної документації оскаржені не були.
Третім порушення встановлено, що результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема імперативно вимагалось надання копії аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі та об'ємами поставок або більше). Так, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг» надано скановану копію договору про закупівлю від 28.01.2018 року № 84 та Додаток № 1 «Специфікація», який є його невід’ємною частиною. Слід відмітити, що частиною 2 статті 27 Закону № 922, зокрема встановлену імперативну умову, що конфіденційною не може бути визначена інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Однак, аналізом встановлено, що специфікація вищевказаного договору не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації даного договору про закупівлю від 28.01.2018 року № 84, зокрема у вказаному документі відсутня інформація про ціну за одиницю та загальну вартість предмету закупівель (накладено відбиток білого кольору на відображення інформації про ціну та загальну вартість предмету закупівель), чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг».
Керуючись висновками моніторингу закупівлі: код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) по процедурі UA-2019-01-03-000723-c, в частині виявленого третього порушення щодо надання неналежної копії аналогічного договору, тендерну пропозицію учасника ТОВ “ТБ “Аква-Холдинг” відхилено на підставі підп. 4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Торги відмінено на підставі п.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій (протокол № 46 від 09.04.19р. Та протокол розгляду від 09.04.19р.)
Четвертим порушення висновками моніторингу встановлено, що за результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій також встановлено, що в порушення пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 3 тендерної документації, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг» не відповідає умовам тендерної документації внаслідок відсутності у її складі документу про дослідження предмету закупівлі в лабораторії Замовника, підтвердженого промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника.
Не погоджуюсь із такими висновками, оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТБ “Аква-Холдинг” в папці Додаток 3 Відповідність технічним вимогам присутня довідка ТОВ “ТБ Аква-Холдинг” № 142 від 15.01.2019р. про запропонований коагулянт пройшов необхідні дослідження в лабораторних та промислових умовах водоводу КП “Житомирводоканал” та гарантійний лист від виробника коагулянту ТОВ “Пологівський хімічний завод “Коагулянт” № 05/164 від 09.01.2019р., що запропонований коагулянт пройшов дослідження в лабораторії КП “Житомирводоканал”, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах підприємства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК" 3 431 400,00
UAH з ПДВ
3 299 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 994 200,00
UAH з ПДВ
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 3 987 900,00
UAH з ПДВ
3 945 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 16:52
ТУ.pdf
18 січня 2019 16:45
наказ scan 16.pdf
18 січня 2019 16:45
наказ scan 15.pdf
18 січня 2019 16:45
Лист.pdf
18 січня 2019 16:45
Лист про дослідження.pdf
18 січня 2019 16:45
Лист з метрології.pdf
18 січня 2019 16:45
исо .pdf
18 січня 2019 16:45
ИЗМ 2.pdf
18 січня 2019 16:45
ЗМIНА ТУ _1.pdf
18 січня 2019 16:45
Захист довкілля.pdf
18 січня 2019 16:45
Висновок МОЗ України.pdf
18 січня 2019 16:45
Технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 16:45
Проект Договору.pdf
18 січня 2019 16:45
Паспорт якості.pdf

Публічні документи

02 березня 2019 21:04
Документи переможця
18 січня 2019 12:13
Електронний підпис
18 січня 2019 12:12
87 Проект договора.pdf
18 січня 2019 12:12
Інші документи.rar
18 січня 2019 12:11
Додаток 3.rar
18 січня 2019 12:11
Додаток 2.rar
18 січня 2019 12:11
Додаток 1.rar

Публічні документи

22 березня 2019 15:02
Відповідність
21 березня 2019 13:54
Тендерна пропозиція
18 січня 2019 15:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"
#20257936
Відхилено 3 299 100,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:33
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Рішення скасоване 3 350 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:09
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено 3 350 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:00
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Рішення скасоване 3 945 900,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:38
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Відхилено 3 945 900,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 19:21

Інформація про відміну

Дата відміни
09 квітня 2019 19:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі