Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року
Очікувана вартість
4 025 000,00 UAH
UA-2019-01-03-000684-c af9f9ae22f2b40f988e27f406415cc91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дейнекіна

+380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Наталія Дейнекіна
+380952834717
natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:43
Очікувана вартість: 4 025 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тони
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000684-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 08 січня 2019 15:28
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовника
Вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, включені до тендерної документації в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника, тобто є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію при проведенні Закупівлі.
Вимоги ТД є дискримінаційними також, оскільки передбачають можливість участі у Закупівлі виключно тих учасників, що пропонують коагулянти, які виробляються за стандартами, в той час, як значна частина цієї продукції в Україні та в інших державах СНД виробляється не за стандартами, а відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов. При цьому якість коагулянтів, вироблених відповідно до технічних умов, не нижча ніж якість продукції, виробленої відповідно до певних державних стандартів.
За таких умов включення до ТД вимог щодо надання копій стандартів та результатів аналізу на відповідність вимогам діючого стандарту є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, які пропонують коагулянт, вироблений відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов виробника продукції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 15:16
Не можливо погодитися з доводами, викладеними у вимогах з наступних підстав.
Перше вимогою, що викладена в додатку 3 до Тендерної документації є дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах Замовника. Ця вимога є обов'язковою та не є дискримінаційною виходячи з наступного. Відповідно до пункту 6.5.8. Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника (КП “Житомирводоканал”). При цьому визначають початок і кінець періоду застосування реагенту, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду. Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. При цьому необхідно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які встановлені ДсанПІН 2.2.4-171. Виходячи з вимог нормативних документів вбачається, що до введення в технологічний процес нових видів реагентів, потрібно визначити вплив реагенту на якість очищення, оптимальне місце введення реагенту, розрахунковий час між введеннями реагентів, визначити попередні дози реагенту.
Крім того, пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 передбачено, що про водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” та Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України.
У вимозі також викладено, що ТОВ “НВП “НЕОСИНТЕЗ” неодноразово зверталося до КП “Житомирводоканал”, але відповіді не було отримано. Не погоджуючись із цим, оскільки офіційним листом керівництву скаржника була надана офіційна відповідь, що для проведення лабораторних випробовувань запропонованого коагулянту необхідно надати: технічні умови на коагулянт (для підтвердження показників коагулянту); висновку державної санітарно-епідеміологічної експертиз на коагулянт (підтвердження дозволу для застосування у цій сфері) та токсикологічно-гігієнічний паспорт на коагулянт (для проведення фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів).
Цих документів надано не було, тому на підставі вищевикладеного представлений ТОВ “НВП “НЕОСИНТЕЗ” коагулянт не міг бути допущений до лабораторних та промислових випробовувань.
Необхідність проведення лабораторних та промислових випробовувань саме на очисних спорудах КП “Житомирводоканал” регламентовано пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд, оскільки якість вхідної води на різних Водоканалах та очисних спорудах є відмінною від інших та має підбиратися індивідуально т.я. від цього залежить санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Друге щодо визнання дискримінаційною вимогу надання копії діючого стандарту та надання документу, що підтверджують відповідність якості продукції вимогам діючого стандарту неможливо погодитися виходячи з наступного. Відповідно до ДСТУ 1.3:2004 Технічні умови розробляють ініціативно або на замовлення зокрема якщо потрібно конкретизувати, доповнити або підвищити вимоги чинних стандартів на дану продукцію, розширення асортименту та з іншого боку за ДСТУ 1.6:2004 (п.4.6) реєстрація ТУ відбувається за умови їх відповідності вимогам технічних регламентів та інших нормативних правових актів. Таким чином ТУ розробляються на підставі чинних ДСТУ не можуть погіршувати його умов та не можуть і не є підставою для відхилення.
Виходячи із системного аналізу положень діючого законодавства та нормативно-правових актів та умов тендерної документації, можна дійти висновку, що учасник може надати на підтвердження будь-який із документів у формі: стандарту, технічних умов тощо, яким передбачено порядок, умови, якість та інші показники або вимоги до продукції. Крім того, як вбачається із попередньо проведених аналогічних закупівель Учасники надавали будь-який з вищезазначених документів і така пропозиція не була відхилена.
Таким чином, положення тендерної документації відповідають вимогам ст.ст.3,5,22 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасники можуть подавати будь-який нормативний документ, тому жодні дискримінаційні вимоги в ТД не застосовуються.
Крім того слід зазначити, що відповідно до п. 3.5. ДСТУ 1.3:2004 суб'єкти господарювання можуть використовувати чинні ТУ іноземних фірм на договірних засадах, але постачати продукцію на ринок України за такими ТУ можна за умови приведення їх у відповідність з чинним законодавством та нормативною документацією, чинною в Україні, внесення необхідних змін чи переоформлення та виконавши державну реєстрацію ТУ.
На підставі вищевикладеного, вимоги ТОВ “Науково-виробниче підприємство “НЕОСИНТЕЗ” задоволенню не підлягають та положення Тендерної документації на закупівлю код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в теплу пору року) та код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року) відповідають вимогам ст.ст. 3,5,22 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Документи подані скаржником

08 січня 2019 15:27
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-03-000684-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 12 січня 2019 15:25
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Неосинтез», код за ЄДРПОУ 38391550, місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Василя Сурікова, 3, тел. (067) 599-44-46 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» 10005, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120, тел. (095) 283-47-17 СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів від 03.01.2019 р. № UA-2019-01-03-000684-с (далі – Закупівля) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року). Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ "НВП "НЕОСИНТЕЗ" має намір прийняти участь у вищезазначеній закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі також– ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які порушують права нашого підприємства на участь у Закупівлі на рівних умовах, а також право на очікування від Замовника неухильного додержання ним встановлених законом вимог при здійсненні Закупівлі. Наявність в ТД дискримінаційних вимог вбачається з наступного. 1. В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД зазначено: - Обов’язкові умови: дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника; - У складі тендерної пропозиції необхідно надати: учасник повинен надати документ про дослідження предмету закупівлі в лабораторії Замовника, підтверджену промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника; Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника. Сферою застосування (функціональним призначенням) коагулянтів є саме очищення промислової (стічної) води та/або обробка питної води. Ефективність роботи коагулянту для очищення стічних вод обумовлена кількістю активної речовини. Тому в разі якщо за своїми технічними та якісними показниками коагулянт відповідає зазначеним в Додатку № 3 до ТД вимогам, такий коагулянт апріорі може використовуватись Замовником і ефект застосування буде таким, на який очікує Замовник, незалежно від результатів випробувань та досліджень саме у Замовника. Тим більше, що згідно з ТД Замовника всі учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати: -копію сертифікату/паспорту якості на товар; - копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, щодо можливості його використання для очищення води господарсько-питного і промислового призначення; - оригінал гарантійного листа заводу-виробника товару на постачання необхідної якості та кількості товару (для посередників); - копію діючого стандарту на підставі якого вироблений товар; - довідку в довільній формі про наявність сировинної бази, що відповідає діючому стандарту на підставі якого вироблений товар; - сертифікат управління якістю згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та/або Сертифікат відповідності на управляння якістю згідно ISO 9001:2009 та/або 9001:2008. - заходи із захисту довкілля. ТОВ "НВП "НЕОСИНТЕЗ" вважає, що вищезазначених документів достатньо для підтвердження якості, можливості застосування та безпечності пропонованого учасником товару, а вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії саме Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, є безпідставними та дискримінаційними. Така ж позиція щодо наявності в тендерній документації вимог про промислові випробування та лабораторні дослідження міститься в Рішенні органу оскарження від 24.09.2018 р. № 9832-р/пк-пз. Крім того законодавство Європейського Союзу також встановлює для учасників закупівлі право підтверджувати якість пропонованого товару тими документами, які є у нього в наявності та зобов’язує замовників закупівель приймати такі документи у разі, якщо учасник не мав можливості отримати визначені замовником документи: Директива 2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі: (74) Технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні дозволити відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, в тому числі ти з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних з життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг. Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує даний суб’єкт господарювання. Складання технічних специфікацій з точки зору функціональних і експлуатаційних вимог, як правило, найкращим чином забезпечує досягнення цієї мети. Вимоги, пов'язані з функціонуванням та ефективністю, також є відповідними засобами заохочення використання інновацій у сфері державних закупівель, і вони повинні використовуватися якомога ширше. Якщо є посилання на європейський стандарт або, в разі його відсутності, на національний стандарт, замовникам слід розглянути пропозиції на основі еквівалентних заходів. Обов'язком суб’єкту господарювання має бути підтвердження відповідності за допомогою необхідного маркування. З метою підтвердження відповідності повинна бути можливість вимагати від учасників конкурсних торгів надавати завірене підтвердження від третіх осіб. Тим не менше, інші відповідні засоби підтвердження, наприклад, технічне досьє виробника, також мають бути дозволені, якщо відповідний суб’єкт господарювання не має доступу до таких сертифікатів або протоколів випробувань або не має можливості їх отримання у відповідний термін Крім того, зазначені вище висновки щодо вибіркового підходу Замовника до окремих учасників підтверджується практикою взаємовідносин нашого підприємства із Замовником щодо проведення у Замовника лабораторних досліджень та промислових випробувань. Так, протягом 2018 року наше підприємство двічі зверталося до Замовника (листи від 05.02.2018 р. вих. № 050218/1 та від 30.10.2018 р. вих. № 301018/7-Х) з пропозицією провести дослідження та випробування коагулянту, який постачає наше підприємство. Але Замовник навіть не відповів на нашу пропозицію. Вимоги тендерної документації про надання документів про проведені лабораторні дослідження та промислові випробування, а тим більше саме у Замовника є дискримінаційними до тих потенційних учасників, які раніше не мали взаємовідносин із Замовником або з іншими водопостачальними підприємствами, до новостворених субєктів господарювання та до нерезидентів, які взагалі провести випробування у Замовника в строк з моменту оголошення Закупівлі до моменту подачі тендерних пропозицій просто не мають фізичної можливості. За таких обставин вважаємо, що вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, включені до тендерної документації в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника, тобто є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію при проведенні Закупівлі. 2. В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД зазначено: - У складі тендерної пропозиції необхідно надати: копію діючого стандарту. - Документи про якість повинні включати: результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; найменування діючого стандарту. Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними, оскільки передбачають можливість участі у Закупівлі виключно тих учасників, що пропонують коагулянти, які виробляються за стандартами, в той час, як значна частина цієї продукції в Україні та в інших державах СНД виробляється не за стандартами, а відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов. При цьому якість коагулянтів, вироблених відповідно до технічних умов, не нижча ніж якість продукції, виробленої відповідно до певних державних стандартів. За таких умов включення до ТД вимог щодо надання копій стандартів та результатів аналізу на відповідність вимогам діючого стандарту є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, які пропонують коагулянт, вироблений відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов виробника продукції. Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язати Замовника усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-01-03-000684-с шляхом виключення з Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме: - щодо проведення та надання документів дослідження коагулянту саме в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями саме на очисних спорудах Замовника; - щодо надання копії виключно діючого стандарту (без врахування можливості надання копій ТУ) та про включення до документів інформації про найменування саме діючого стандарту (без можливості надання найменування ТУ) та про результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту саме вимогам діючого стандарту (без врахування можливості надання інформації про результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту ТУ) . Додатки: 1. Докази сплати збору за подання скарги до АМКУ. 2. Копія листа від 05.02.2018 р. вих. № 050218/1. 3. Копія листа від 30.10.2018 р. вих. № 301018/7-Х).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічна помилка
Дата: 12 січня 2019 15:26
Рішення від 16.01.2019 № 482.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 16:31
Номер скарги: UA-2019-01-03-000684-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 12 січня 2019 15:38
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Неосинтез», код за ЄДРПОУ 38391550, місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Василя Сурікова, 3, тел. (067) 599-44-46 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» 10005, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120, тел. (095) 283-47-17 СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів від 03.01.2019 р. № UA-2019-01-03-000684-с (далі – Закупівля) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію для застосування в холодну пору року). Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ "НВП "НЕОСИНТЕЗ" має намір прийняти участь у вищезазначеній закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі також– ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які порушують права нашого підприємства на участь у Закупівлі на рівних умовах, а також право на очікування від Замовника неухильного додержання ним встановлених законом вимог при здійсненні Закупівлі. Наявність в ТД дискримінаційних вимог вбачається з наступного. 1. В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД зазначено: - Обов’язкові умови: дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника; - У складі тендерної пропозиції необхідно надати: учасник повинен надати документ про дослідження предмету закупівлі в лабораторії Замовника, підтверджену промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника; Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника. Сферою застосування (функціональним призначенням) коагулянтів є саме очищення промислової (стічної) води та/або обробка питної води. Ефективність роботи коагулянту для очищення стічних вод обумовлена кількістю активної речовини. Тому в разі якщо за своїми технічними та якісними показниками коагулянт відповідає зазначеним в Додатку № 3 до ТД вимогам, такий коагулянт апріорі може використовуватись Замовником і ефект застосування буде таким, на який очікує Замовник, незалежно від результатів випробувань та досліджень саме у Замовника. Тим більше, що згідно з ТД Замовника всі учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати: -копію сертифікату/паспорту якості на товар; - копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, щодо можливості його використання для очищення води господарсько-питного і промислового призначення; - оригінал гарантійного листа заводу-виробника товару на постачання необхідної якості та кількості товару (для посередників); - копію діючого стандарту на підставі якого вироблений товар; - довідку в довільній формі про наявність сировинної бази, що відповідає діючому стандарту на підставі якого вироблений товар; - сертифікат управління якістю згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та/або Сертифікат відповідності на управляння якістю згідно ISO 9001:2009 та/або 9001:2008. - заходи із захисту довкілля. ТОВ "НВП "НЕОСИНТЕЗ" вважає, що вищезазначених документів достатньо для підтвердження якості, можливості застосування та безпечності пропонованого учасником товару, а вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії саме Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, є безпідставними та дискримінаційними. Така ж позиція щодо наявності в тендерній документації вимог про промислові випробування та лабораторні дослідження міститься в Рішенні органу оскарження від 24.09.2018 р. № 9832-р/пк-пз. Крім того законодавство Європейського Союзу також встановлює для учасників закупівлі право підтверджувати якість пропонованого товару тими документами, які є у нього в наявності та зобов’язує замовників закупівель приймати такі документи у разі, якщо учасник не мав можливості отримати визначені замовником документи: Директива 2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі: (74) Технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні дозволити відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, в тому числі ти з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних з життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг. Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує даний суб’єкт господарювання. Складання технічних специфікацій з точки зору функціональних і експлуатаційних вимог, як правило, найкращим чином забезпечує досягнення цієї мети. Вимоги, пов'язані з функціонуванням та ефективністю, також є відповідними засобами заохочення використання інновацій у сфері державних закупівель, і вони повинні використовуватися якомога ширше. Якщо є посилання на європейський стандарт або, в разі його відсутності, на національний стандарт, замовникам слід розглянути пропозиції на основі еквівалентних заходів. Обов'язком суб’єкту господарювання має бути підтвердження відповідності за допомогою необхідного маркування. З метою підтвердження відповідності повинна бути можливість вимагати від учасників конкурсних торгів надавати завірене підтвердження від третіх осіб. Тим не менше, інші відповідні засоби підтвердження, наприклад, технічне досьє виробника, також мають бути дозволені, якщо відповідний суб’єкт господарювання не має доступу до таких сертифікатів або протоколів випробувань або не має можливості їх отримання у відповідний термін Крім того, зазначені вище висновки щодо вибіркового підходу Замовника до окремих учасників підтверджується практикою взаємовідносин нашого підприємства із Замовником щодо проведення у Замовника лабораторних досліджень та промислових випробувань. Так, протягом 2018 року наше підприємство двічі зверталося до Замовника (листи від 05.02.2018 р. вих. № 050218/1 та від 30.10.2018 р. вих. № 301018/7-Х) з пропозицією провести дослідження та випробування коагулянту, який постачає наше підприємство. Але Замовник навіть не відповів на нашу пропозицію. Вимоги тендерної документації про надання документів про проведені лабораторні дослідження та промислові випробування, а тим більше саме у Замовника є дискримінаційними до тих потенційних учасників, які раніше не мали взаємовідносин із Замовником або з іншими водопостачальними підприємствами, до новостворених субєктів господарювання та до нерезидентів, які взагалі провести випробування у Замовника в строк з моменту оголошення Закупівлі до моменту подачі тендерних пропозицій просто не мають фізичної можливості. За таких обставин вважаємо, що вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах Замовника, включені до тендерної документації в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень і проведених промислових випробувань саме на очисних спорудах Замовника, тобто є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію при проведенні Закупівлі. 2. В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД зазначено: - У складі тендерної пропозиції необхідно надати: копію діючого стандарту. - Документи про якість повинні включати: результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; найменування діючого стандарту. Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними, оскільки передбачають можливість участі у Закупівлі виключно тих учасників, що пропонують коагулянти, які виробляються за стандартами, в той час, як значна частина цієї продукції в Україні та в інших державах СНД виробляється не за стандартами, а відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов. При цьому якість коагулянтів, вироблених відповідно до технічних умов, не нижча ніж якість продукції, виробленої відповідно до певних державних стандартів. За таких умов включення до ТД вимог щодо надання копій стандартів та результатів аналізу на відповідність вимогам діючого стандарту є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, які пропонують коагулянт, вироблений відповідно до затверджених в установленому порядку технічних умов виробника продукції. Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язати Замовника усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-01-03-000684-с шляхом виключення з Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію» до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме: - щодо проведення та надання документів дослідження коагулянту саме в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями саме на очисних спорудах Замовника; - щодо надання копії виключно діючого стандарту (без врахування можливості надання копій ТУ) та про включення до документів інформації про найменування саме діючого стандарту (без можливості надання найменування ТУ) та про результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту саме вимогам діючого стандарту (без врахування можливості надання інформації про результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту ТУ) . Додатки: 1. Докази сплати збору за подання скарги до АМКУ. 2. Копія листа від 05.02.2018 р. вих. № 050218/1. 3. Копія листа від 30.10.2018 р. вих. № 301018/7-Х).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 19:58
Рішення від 16.01.2019 № 473 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 19:58
Рішення від 28.01.2019 № 903.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 18:37

Документи подані скаржником

12 січня 2019 15:25
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

12 січня 2019 15:38
Скарга
12 січня 2019 15:38
додатки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК" 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 3 744 993,00
UAH з ПДВ
3 241 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 817 800,00
UAH з ПДВ
3 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 3 780 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 13:33
Довідка з МВС_1.pdf
28 лютого 2019 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2019 09:59
Довідка з МВС.pdf
28 лютого 2019 09:59
Довідка ДФС.pdf
18 січня 2019 16:54
ТУ.pdf
18 січня 2019 16:54
наказ scan 16.pdf
18 січня 2019 16:54
наказ scan 15.pdf
18 січня 2019 16:54
Лист.pdf
18 січня 2019 16:54
Лист про дослідження.pdf
18 січня 2019 16:54
Лист з метрології.pdf
18 січня 2019 16:54
исо .pdf
18 січня 2019 16:54
ИЗМ 2.pdf
18 січня 2019 16:54
ЗМIНА ТУ _1.pdf
18 січня 2019 16:54
Захист довкілля.pdf
18 січня 2019 16:54
Висновок МОЗ України.pdf
18 січня 2019 16:54
Технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 16:54
тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2019 16:54
Проект Договору.pdf
18 січня 2019 16:54
паспорт якості.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 15:19
Електронний підпис
18 січня 2019 15:18
статутні.PDF
18 січня 2019 15:18
ст 17.PDF
18 січня 2019 15:18
пропозиція.PDF
18 січня 2019 15:18
додаток1.rar
18 січня 2019 15:18
додаток 3.rar
18 січня 2019 15:18
довідки інші.PDF

Публічні документи

18 січня 2019 11:13
Електронний підпис
18 січня 2019 11:08
51 Проект договора.pdf
18 січня 2019 11:08
Інші документи.rar
18 січня 2019 11:08
Додаток 3.rar
18 січня 2019 11:08
Додаток 2.rar
18 січня 2019 11:08
Додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"
#20257936
Переможець 3 234 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"
#20257936
3 234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 15:10
Договір коагулянт холдна пора.PDF укладений
15 березня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 231 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 538 615,00 UAH)