Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали(перев"язувальні та інші матеріали)
Очікувана вартість
1 340 000,00 UAH
UA-2019-01-03-000678-c ● 53ab76eda4ff4f0a827457c2ce0459f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02774384 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1 |
Контактна особа: |
Ковальчук Світлана Степанівна +380975821548 stmedgorbol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2019 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2019 13:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2019 13:36 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 1 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202700 шт
Медичні матеріали(перев"язувальні та інші матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 09:42 |
тд перев.19.docx |
04 січня 2019 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2019 09:42 |
тд перев.19.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-03-000678-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 04 січня 2019 04:10
Відсутня тендерна документація
Шановний замовник, до вантажте тендерну документація, та специфікацію на закупівлю
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2019 09:48
помилка виправлена,тендерна документація додана.
Номер вимоги: UA-2019-01-03-000678-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 08 січня 2019 16:52
Запит на зміни
Детально у доданих файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 14:06
Шановний Учаснику!
Керуючись ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо надання оригіналів гарантійних листів тих виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції (є у вільному доступі), підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру поставки потрібних медичних матеріалів у необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Листи виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), підтверджують те, що товар у об’ємах цих електронних торгів врахований у планах власного виробництва на 2019 рік чи є в наявності. Виробники медичних матеріалів, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Також, Вами не вказано у зверненні, яким саме чином надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника процедури закупівлі. Таким чином, вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників тендеру, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і у нас, на даний час, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Керуючись ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо надання оригіналів гарантійних листів тих виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції (є у вільному доступі), підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру поставки потрібних медичних матеріалів у необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Листи виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), підтверджують те, що товар у об’ємах цих електронних торгів врахований у планах власного виробництва на 2019 рік чи є в наявності. Виробники медичних матеріалів, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Також, Вами не вказано у зверненні, яким саме чином надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника процедури закупівлі. Таким чином, вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників тендеру, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і у нас, на даний час, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "КА - О - ЕМ" |
896 000,00
UAH з ПДВ
|
896 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 334 428,00
UAH з ПДВ
|
1 320 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
1 328 431,75
UAH з ПДВ
|
1 328 431,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "КА - О - ЕМ" #14210942 |
Відхилено |
896 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 10:47
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ #3204818810 |
Переможець |
1 320 998,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 10:57
|
ду перев..docx | зміни до договору |
04 березня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 12:59
|
ду перев..docx | зміни до договору |
17 лютого 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 13:19
|
ду 20 перевязка.docx | зміни до договору |
14 січня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:39
|
додаткова угода 121-Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 10:43
|
додаткова угода 121-Т.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2019 10:23
|
підписаний контракт | зміни до договору |
08 лютого 2019 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 121-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 121-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 п.5 Закону "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 121-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 121-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 121-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |