Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче)
Очікувана вартість
2 486 861,00 UAH
UA-2019-01-03-000668-c 0d1e8291f3b3406ab44fe28db29c3ee1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Єрмакова

080442774767 zoo_zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський зоологічний парк загальнодержавного значення
Код ЄДРПОУ: 02221171
Вебсайт: http://zoo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03055, Україна , Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32
Контактна особа: Валентина Єрмакова
080442774767
zoo_zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 13:56
Очікувана вартість: 2 486 861,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 868,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74605 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38369 кілограм
М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 32 (службовий заїзд вул. Зоологічна, 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 13:27
Тендерна документація яловичина.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000668-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 15 лютого 2019 14:21
неправомірне визначення переможця
За результатом розгляду тендерних пропозицій 13 лютого 2019 року тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "СГВК МРІЯ".
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням тендерного комітету Київський зоологічний парк загальнодержавного значення, в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "СГВК МРІЯ", адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: Замовник вимагає, що якість запропонованого товару підтверджують копії декларації виробника (чи декларації про відповідність) та/або копії сертифікату відповідності та/або експертний висновок на товар, який планується до постачання (копії, завірені печаткою та підписом посадової особи, подаються в складі пропозиції торгів).
Тобто учасник у складі пропозиції повинен надати вищевказані документи на всі види продукції предмета закупівлі.
Переможець, ТОВ "СГВК МРІЯ", надає декларації виробника у яких не міститься такого виду продукції, як М’ясо конини ( четвертини охолоджені, 1 категорії). Цим самим не підтверджує якість запропонованого товару.
По-друге: Замовник вимагає, що Документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. - для керівника учасника – випискою з протоколу засідання засновників, копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції.
Переможець, ТОВ "СГВК МРІЯ", надає у складі пропозиції наказ про призначення директора, який містить пошкоджену інформацію, а саме якість документа не дає можливість ознайомитись із ним.
По-третє: Замовник вимагає, оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути видана видану не раніше 10 календарних днів, відносно до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тобто учасник у складі пропозиції повинен надати ОРИГІНАЛ довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Переможець, ТОВ "СГВК МРІЯ", надає у складі пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Цим самим не виконав вимогу замовника.
По-четверте: Замовник вимагає, надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 2);
Таким чином, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, відповідно до додатку 2 тендерної документації.
Переможець, ТОВ "СГВК МРІЯ", надає у складі пропозиції просто скопійований текс із додатку 2.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «товар МАЄ постачатися партіями…»
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МАЄ » , а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
По-п’яте: Замовник вимагає, довідку, складену у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника, про ЗГОДУ застосовувати заходи із захисту довкілля.
Переможець ТОВ "СГВК МРІЯ", у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про довкілля, але розглянувши текст даної довідки, не містить ЗГОДИ про застосування заходи із захисту довкілля.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "СГВК МРІЯ", має бути відхилена.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2019 16:42
У відповідь на вимогу ФОП Сергієнка Володимира Івановича повідомляємо наступне. Тендерним комітетом Київського зоологічного парку загальнодержавного значення (далі – Замовник) Вашу вимогу уважно розглянуто. З переліку учасників пропозиція ТОВ "СГВК МРІЯ" за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник детально розглядає пропозицію Учасника ТОВ "СГВК МРІЯ" та приймає рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації на закупівлю: М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче) (код ДК 021:2015 -15110000-2).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-03-000668-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 28 лютого 2019 16:50
скарга
03.01.2019 року Київським зоологічним парком загальнодержавного значення оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче)) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» У аукціоні 22.01.2019 року взяло участь: 1. ТОВ "СГВК МРІЯ"; 2. Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна; 3. ФОП Сергієнко Володимир Іванович; 4. ФОП Писарук Лідія Степанінва; За результатом розгляду тендерних пропозицій 21.02.2019 року тендерним комітетом було неправомірно дискваліфіковано : ФОП Сергієнко Володимир Іванович. Замовник, відхиливши пропозицію, обгрунтовує, це тим, що пропозиція учасника не відповідає п. 1.9 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме відсутнє письмове підтвердження (лист) від установи банку (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович пояснює, що на підтвердження вищезазначеної вимоги замовника у складі пропозиції надає документ, назва якого: «довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії», який виданий установою банку (підписана та скріплена печаткою) та у якому зазначається що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» відкрив тендерну гарантію для Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, №G0119/7405 у сумі 74 605,00 грн.. строком дії до 22.05.2019 року на користь Київський зоологічний парк загальнодержавного. Також у складі пропозиції надано документ, назва якого «Підписаний_G0119-7405-GL_tender», тобто банківська гарантія №G0119/7405, сума якої складає 74 605,00 грн.. Вищевказана довідка яка була надана у складі пропозиції повністю підтверджує надану гарантію, а саме містить номер тендерної гарантії (№G0119/7405) та суму (74 605,00) . Виходячи із змісту вищезазначеного документа, вбачається, що учасник надав всю необхідну інформацію, яку вимагав Замовник. Також 21.02.2019 року 30.01.2019 року тендерним комітетом було визначено ФОП Писарук Лідія Степанінва. Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Київського зоологічного парку загальнодержавного в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Писарук Лідія Степанінва, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме: По-перше: Відповідно до підпункту 1.1 9 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати Кольорову скан-копія договору оренди автотранспорту або копія договору по надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі (в разі, якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автомобілі, які йому не належать) дійсного протягом 2019 року. Отже, учасники повинні надати у складі пропозицій договір оренди або договір про надання транспортних послуг, де буде зазначено щонайменше 2 ( два) автомобілі які будуть використовуватись під час виконання договірних зобов’язань. ФОП Писарук Лідія Степанінва у складі пропозиції надає у складі пропозиції договір про надання транспортних послуг №15012019 від 15 січня 2019 року, у якому зазначений лише 1 (один) транспортний засіб, що не відповідає умовам тендерної документації. По-друге: Відповідно до підпункту 1.5.4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати Копію паспорту (для фізичних осіб). Тобто учасник фізична особа-підприємець повинен надати паспорт учасника. У складі пропозиції ФОП Писарук Лідія Степанінва, містяться завірені копії окремих сторінок (сторінки 1,2,3,4,5,6,7,10,11) паспорту Писарук Л.С. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто ФОП Писарук Лідія Степанінва, не надає в повному обсязі паспорт Писарук Л.С. (наявні лише його окремі сторінки), а тому учасник не виконав вимогу замовника. По-третє: Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій про, що учасником у складі тендерної пропозиції подається лист-згода. ФОП Писарук Лідія Степанінва, у складі пропозиції взагалі не надає вищезазначеного листа-згоди., цим самим не виконує вимогу замовника. По-четверте: Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен у складі своєї пропозиції електронних торгів надати наступні документи: Довідка, складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника, про згоду застосовувати заходи із захисту довкілля. ФОП Писарук Лідія Степанінва, у складі пропозиції повинен надати довідку саме про ЗГОДУ ЗАСТОСУВАТИ заходи із захисту довкілля. Вищезазначена до довідка відсутня у складі пропозиції переможця, ФОП Писарук Лідія Степанівна, цим самим не підтверджує згоду застосувати заходи із захисту довкілля. По-п’яте: Відповідно до підпункту 1.3 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 2). ФОП Писарук Лідія Степанівна, у складі пропозиції надає документ, назва якого «Технічне завдання.pdf», який містить просто скопійований текс із додатку 2. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «Умови поставки: товар МАЄ постачатись….» Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МАЄ » , а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Писарук Лідія Степанівна не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Писарук Лідія Степанівна у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення ФОП Писарук Лідія Степанівна та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Писарук Лідія Степанівна у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо. 5) Визнати неправомірним рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП Сергієнко Володимир Іванович та зобов’язати його скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Сергієнко Володимир Іванович у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2019 16:26
Рішення від 04.03.2019 № 2310 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 16:26
Рішення від 20.03.2019 № 3228.pdf
Дата публікації: 25 березня 2019 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2019 16:33

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 16:50
скарга та платіжка

Документи подані замовником

20 березня 2019 12:12
заперечення на скаргу.pdf
01 квітня 2019 16:33
Додаток до листа.pdf
01 квітня 2019 16:33
лист.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000093 ● 3c7c4c3c966e4842897f0c22167783dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2019-01-03-000668-c 03.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

03.01.2019 року Київським зоологічним парком загальнодержавного значення (далі по тексту - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче)) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-03-000668-c) . Щодо закупівлі UA-2019-01-03-000668-c одним з учасників було подано скаргу до Антимонопольного комітету України. Антимонопольним комітетом України частково задоволено скаргу та зобов’язано Київський зоологічний парк загальнодержавного значення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сергієнка Володимира Івановича за процедурою закупівлі – "М'ясо [м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче]; ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-03-000668-c. Разом з тим, при виконанні рішення Антимонопольного комітету України з’ясувалось, що функціонал електронного майданчика не дозволяє виконати рішення Антимонопольного комітету України, оскільки відсутній функціонал «скасувати рішення» щодо скаржника. Замовник звернувся до авторизованого електронного майданчика (лист від 27.03.2019 №07/185) з проханням надати необхідний функціонал для виконання рішення АМКУ та отримав відповідь (лист ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 29.03.2019 №380/03) про неможливість виконати рішення АМКУ згідно із технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» . Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 проведено моніторинг Держаудитслужбою процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, печінка яловича, серце яловиче)) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-03-000668-c) . За результатами моніторингу Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону. Замовником через електронну систему закупівель оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію (повідомлення про відміну торгів та протокол засідання тендерного комітету) , що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Держаудитслужби.

2020-04-15 12:31:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СГВК МРІЯ" 2 402 545,00
UAH з ПДВ
1 981 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 441 283,00
UAH з ПДВ
1 981 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2 340 289,02
UAH з ПДВ
2 052 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Писарук Лідія Степанінва 2 332 149,00
UAH з ПДВ
2 119 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 17:29
довідка МВС.pdf
21 січня 2019 12:55
довідка банк.pdf
21 січня 2019 12:01
Гарантія МРІЯ 225.zip
21 січня 2019 10:24
Статут.pdf
21 січня 2019 10:24
Опис документів.pdf
21 січня 2019 10:24
договір з виробником.pdf
21 січня 2019 10:24
витяг пдв.pdf
21 січня 2019 10:24
виписка з ЄДР.pdf
21 січня 2019 10:24
довідка.pdf
21 січня 2019 10:24
довідка працівники.pdf
21 січня 2019 10:24
довідка довкілля.pdf
21 січня 2019 10:24
пропозиція.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 10:02
паспорт (2).jpg
18 січня 2019 10:02
паспорт (4).jpg
18 січня 2019 10:02
паспорт (5).jpg
18 січня 2019 10:02
паспорт (1).jpg
18 січня 2019 10:02
паспорт (6).jpg
18 січня 2019 10:02
паспорт (3).jpg
18 січня 2019 10:02
податок (1).jpg
18 січня 2019 10:02
код.jpg
18 січня 2019 10:02
податок (2).jpg
18 січня 2019 10:02
виписка (2).jpg
18 січня 2019 10:02
виписка (1).jpg

Публічні документи

18 січня 2019 19:49
Електронний підпис
18 січня 2019 19:46
цінова.pdf
18 січня 2019 19:46
технічка.pdf
18 січня 2019 19:46
санкції.pdf
18 січня 2019 19:46
проект договору.pdf
18 січня 2019 19:46
про виробника.pdf
18 січня 2019 19:45
працівники.pdf
18 січня 2019 19:45
мат база довідка.pdf
18 січня 2019 19:45
Підписаний_Лицензия.pdf
18 січня 2019 19:45
персональні дані.pdf
18 січня 2019 19:45
lic_zaver.pdf
18 січня 2019 19:45
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
18 січня 2019 19:45
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
18 січня 2019 19:45
18.полтавська школа.pdf
18 січня 2019 19:45
17.лист.PDF
18 січня 2019 19:45
5.копія холод.pdf
18 січня 2019 19:45
4.САНКЦІЇ.pdf
18 січня 2019 19:45
3.стаття 17.pdf
18 січня 2019 19:45
0.установчі (1).pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 16:49
Паспорт
22 лютого 2019 16:41
Лист-згода
20 січня 2019 13:40
Протокол НР.7Z
20 січня 2019 13:40
Наказ Фролова Ю.М.7Z
20 січня 2019 13:40
Лист для клієнтів.7z
20 січня 2019 13:40
Гарантія 9300-19.7z
20 січня 2019 13:40
Банківська ліцензія.7z
20 січня 2019 13:40
Довідка з банку.pdf
20 січня 2019 13:40
Проект договору.pdf
20 січня 2019 13:39
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2019 13:39
Лист згода.pdf
20 січня 2019 13:39
Гарантія ціни.pdf
20 січня 2019 13:39
Гарантійний лист.pdf
20 січня 2019 13:39
Технічне завдання.pdf
20 січня 2019 13:39
Дилерський договір.pdf
20 січня 2019 13:39
Договір оренди.pdf
20 січня 2019 13:39
Договір 1471.pdf
20 січня 2019 13:39
Відгук 1471.pdf
20 січня 2019 13:39
Витяг з ЄДР.pdf
20 січня 2019 13:39
Ідент. номер.pdf
20 січня 2019 13:39
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СГВК МРІЯ"

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Писарук Лідія Степанінва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СГВК МРІЯ"
#05287101
Рішення скасоване 1 981 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:20
ТОВ "СГВК МРІЯ"
#05287101
Відхилено 1 981 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:29
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 1 981 150,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 2 052 999,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Писарук Лідія Степанінва
#2274814825
Рішення скасоване 2 119 814,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 15:23
ФОП Писарук Лідія Степанінва
#2274814825
Рішення скасоване 2 119 814,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:15
ФОП Писарук Лідія Степанінва
#2274814825
Очікує рішення 2 119 814,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 11:41
ФОП Писарук Лідія Степанінва
#2274814825
Рішення скасоване 2 119 814,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 11:41

Документи

13 лютого 2019 11:56
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:34
протокол.pdf
12 лютого 2019 15:33
повідомлення.pdf
29 січня 2019 14:57
Електронний підпис
22 січня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 лютого 2019 14:29
Електронний підпис
21 лютого 2019 14:20
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 лютого 2019 14:35
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 лютого 2019 14:43
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2019 15:11
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:10
протокол розгляду.pdf

Документи

21 лютого 2019 19:27
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:27
протокол розгляду.pdf
21 лютого 2019 15:26
повідомлення.pdf

Документи

27 березня 2019 11:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2019 11:18
Електронний підпис
27 березня 2019 10:25
1.docx
04 березня 2019 16:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2020 20:53
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 квітня 2020 20:53
Електронний підпис
14 квітня 2020 12:48
протокол засідання ТК.pdf
14 квітня 2020 12:48
Повідомлення про відміну торгів.pdf