Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
319 277,00 UAH
UA-2019-01-03-000602-a de91e22e19cb4e688a649d0926d7992c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Ольга Миколаївна

380432670307 olkushev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені К.А. Тімірязєва
Код ЄДРПОУ: 02215118
Вебсайт: http://bid.e-tender.biz
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 73
Контактна особа: Шевчук Ольга Миколаївна
380432670307
olkushev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 12:06
Очікувана вартість: 319 277,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 596,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 73, Соборна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 15:46
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
03 січня 2019 15:46
Додаток 2.doc
03 січня 2019 15:45
Додаток 1.doc
03 січня 2019 15:45
Додаток 5 проект договору.docx
03 січня 2019 15:44
Додаток 3 техн. та якісні характеристики.docx
03 січня 2019 15:44
ТД охоронні послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за розясненнями
Дата подання: 08 січня 2019 12:16
Дата відповіді: 09 січня 2019 17:30
Доброго дня тендерний комітете. Просимо надати розяснення щодо : 1. В додатку № 1 вимагається надати копії виконаних договорів (2017 та 2018 р.р.), Тобто ви вимагаєте надати два договори, один за 2017 та другий за 2018 р. чи можна надати договори за будь-який із вказаних періодів? 2. Вимагається надати копії документів, що підтверджують виконання договору (акти звіряння, акти виконаних робіт тощо). Якщо ми хочемо надати акти виконаних робіт то потрібно надавати за весь період? 3. Додатком № 1 вимагається надати інформацію про наявність начальника підрозділу охорони, який закріплюється для обслуговування об’єкта Замовника з наданням копії його посадової інструкції. Посадова інструкція саме для вашого обєкта чи можна надати його загальну інструкцію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В додатку №1 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копії виконаних договорів (2017 та 2018 р. р.),тобто не менше одного договору за 2017 р. та не менше одного за 2018 р. 2. Потрібно надати копії документів, що підтверджують виконання договорів (акти звіряння, акти виконаних робіт тощо). Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 3. Копія посадової інструкції начальника підрозділу охорони може бути загальна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-03-000602-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Форт-Гарант", Код ЄДРПОУ:38135487
Дата подання: 25 лютого 2019 17:14
вимога щодо прийнятих рішень
ВИМОГА
на прийняті рішення замовником при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги – 1 послуга. Номер тендера: UA-2019-01-03-000602-a»

Приватне підприємство «ФОРТ-ГАРАНТ» взяло участь у закупівлі, що проводила Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені К.А. Тімірязєва (далі – Замовник) згідно ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: предмет закупівлі: Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2019-01-03-000602-а.
21.02.2019 року Замовник провів засідання тендерного комітету по розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 16) на якому розглядалась тендерна пропозиція ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». На засідання комітету виносилось питання «за розглядом тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». За результатами розгляду було прийнято рішення: «визнати переможцем ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ».
Ми не можем погодитись із рішенням Тендерного комітету Замовника та просимо прийняти законне рішення з огляду на наступне:
1. В тендерній документації Замовник вимагає надати документи що підтверджують наявність виконання аналогічних договорів (п. 1 Додаток № 1):
«Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори, предметом яких є охоронні послуги із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, найменування, адреси контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Для підтвердження вказаної у довідці інформації учасник повинен надати копії виконаних договорів (2017 та 2018 р.р.), оригінал відгуку (виданий контрагентом, з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором) та копії документів, що підтверджують виконання договору (акти звіряння, акти виконаних робіт тощо).
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. »
Учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» в своїй тендерній пропозиції надав копію аналогічного договору № 13/18-ФО від 01.07.2018 року, але всупереч вимогам тендерної документації Замовника не надав актів звірки по даному договору.
2. Також по договору № 13/18-ФО від 01.07.2018 року Учасник надав сканкопію з ксерокопії відгуку № 14 від 16.01.2019 року, а не оригінал як вимагалось п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
3. Подібна ситуація з договором № 01/17-ФО від 18.01.2017 року в додатку до якого Учасник не надав актів звірки по даному договору. А в актах виконаних робіт за січень, вересень, жовтень, листопад та грудень 2017 року відсутня дата їх складання.
4. Також Замовник в п. 2 Додатку № 1 вимагає:
«2.1. Довідка, складена в довільній формі в табличному вигляді, що містить інформацію про наявність в учасника кількості працівників, достатньої для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 5-ти осіб) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості охоронників робітничої спеціальності, що підтверджується копією посвідчення охоронника І-ІІІ розряду та документом про проходження навчання або підвищення кваліфікації, ПІБ, посад, досвіду роботи на цих посадах, рівня освіти, наявність дипломів, посвідчень, сертифікатів тощо.
2.2. Копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником, інформація про наявність начальника підрозділу охорони, який закріплюється для обслуговування об’єкта Замовника з наданням копії його посадової інструкції.»
Учасник всупереч вимогам тендерної документації Замовника не надав копії посвідчень охоронників, були надані свідоцтва про проходження ними навчання у відповідних закладах.
Така сама ситуація спостерігалась і в минулому році: закупівля UA-2017-12-21-002927-b. Замовник відхилив всі тендерні пропозиції учасників закупівлі, в тому числі і ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». Як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 3 від 15.01.2018 року серед недоліків за які було відхилені пропозиції учасників є відсутність посвідчень охоронників (ПП «Герол» - «Також відсутні копії посвідчень охоронників І-ІІІ розрядів, що передбачено п. 2 Додатку 2 ТД.»; ФОП ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ – «…Крім того, подано лише 4 копії посвідчень охоронників, хоча в довідці зазначено 5 охоронників.»; ПП «КЕНТАВР 38» - «… У довідці про наявність працівників зазначено 9 охоронників, проте копії посвідчень є лише 2 осіб.»; Приватне підприємство «ФОРТ-ГАРАНТ» - «… Відсутні копії посвідчень охоронників.».
Склад тендерного комітету як і в 2018 році так і в 2019 році той-же самий. Чому члени тендерного комітету не побачили цих недоліків залишається загадкою.
Таким чином, Замовник в протоколі № 16 від 21.02.2019 року вказав лише про те, що учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» визнаний переможцем, а про відповідність його документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника взагалі нічого не сказано.
На підставі викладеного, -
Просимо:
1. Розглянути нашу вимогу та прийняти рішення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Інформацію про прийняте рішення викласти на сайті публічних закупівель.

З повагою,
ПП «ФОРТ-ГАРАНТ»

25.02.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2019 10:24
У відповідь на «Вимогу на прийняті рішення замовником при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги Код ДК 021: 2015: 79710000-4, Охоронні послуги – 1 послуга. Номер тендера : UA-2019-01-03-000602-a» повідомляємо наступне.

Щодо документально підтвердженого досвіду виконаних договорів зазначаємо, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник вказаної процедури закупівлі ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» відповідно до п.1 Додатку № 1тендерної документації на підтвердження виконання договору №13/18 - ФО від 1 липня 2018 року надав акти наданих послуг, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо п. 2 Ваших вимог повідомляємо, що відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет звернувся до дирекції Державної бібліотеки України для юнацтва з метою підтвердження інформації щодо надання листа - відгуку №14 від 16.01.2019 року ФОП «Лузін О.М.» та отримав підтверджуючу відповідь.
Щодо п. 3, повідомляємо, що відповідно частини 7 до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет звернувся до дирекції Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва за підтвердженням інформації про виконання роботи з охорони об’єктів Учасником ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (договір №01/17- ФО від 18.01. 2017 року) у грудні, листопаді, жовтні, вересні та січні 2017 року. Тендерний комітет отримав підтвердження виконання охоронних послуг за вищевказані місяці.
Щодо п. 4, повідомляємо, що Учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» у Тендерній пропозиції надав свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронників з додатками до свідоцтв відповідно до Додатку № 1 п.2 Тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що Тендерний комітет Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва проводить процедури закупівлі з дотриманням всіх вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, тендерним комітетом Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва було прийнято рішення про визначення переможця у повній відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 17:14
ВИМОГА БІБЛІОТЕКА (1).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-03-000602-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2362210531
Дата подання: 28 січня 2019 13:05
Скарга в порядку ч. 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VII( із змінами) (далі - Закон) щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
Порушення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2019 19:22
Рішення від 31.01.2019 № 1053 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 19:22
Рішення від 13.02.2019 № 1562.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№ 1562-р/пк-пз) скасовано рішення про визначення переможцем торгів приватного підприємства «Форт-Гарант» як таке, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2019 09:57

Документи подані скаржником

28 січня 2019 13:05
СКАРГА.pdf
28 січня 2019 13:05
СКАРГА Лузін -.docx
28 січня 2019 13:05
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ" 299 397,60
UAH з ПДВ
289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРОМ АВ" 319 227,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 318 636,00
UAH з ПДВ
313 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 15:04
довідка ДФС.pdf
28 січня 2019 15:04
довідка судимість.pdf
18 січня 2019 14:25
Електронний підпис
18 січня 2019 14:22
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 14:22
Технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 14:22
Рішення власника.pdf
18 січня 2019 14:22
Реєстр.pdf
18 січня 2019 14:22
Копія статуту.pdf
18 січня 2019 14:22
Копія паспорта.pdf
18 січня 2019 14:22
Копія ліцензії МВС.pdf
18 січня 2019 14:22
копії посвідчень.pdf
18 січня 2019 14:22
копії дог оренди.pdf
18 січня 2019 14:22
Інф довідка додаток 3.pdf
18 січня 2019 14:22
Довідка про статут.pdf
18 січня 2019 14:22
Довідка про печатку.pdf
18 січня 2019 14:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 10:02
Паспорт Худяк А.В..pdf
18 січня 2019 10:02
статут.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 15:26
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2019 15:25
МВС.pdf
25 лютого 2019 15:25
Довідка ст. 17.pdf
18 січня 2019 13:03
Дислокація.pdf
18 січня 2019 13:03
Відгук Охорона.jpg
18 січня 2019 13:03
Відгук № 1.pdf
18 січня 2019 13:03
Копія договору № 2.pdf
18 січня 2019 13:03
Копія договору № 1.pdf
18 січня 2019 13:03
Довідка ст. 17.pdf
18 січня 2019 13:03
Копія Витягу з ЄДР.pdf
18 січня 2019 13:03
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Форт-Гарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРОМ АВ"

ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"
#38135487
Рішення скасоване 289 999,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:26
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"
#38135487
Відхилено 289 999,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРОМ АВ"
#42075796
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 16:21
ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2362210531
Переможець 313 800,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:57

Документи

23 січня 2019 16:36
Електронний підпис
23 січня 2019 16:33
протокол 6.pdf

Документи

19 лютого 2019 15:33
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:29
12.jpg

Документи

19 лютого 2019 16:18
Електронний підпис
19 лютого 2019 16:17
АВ.pdf

Документи

21 лютого 2019 14:56
Електронний підпис
21 лютого 2019 14:54
16.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2362210531
313 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 14:56
Електронний підпис
21 лютого 2019 14:54
16.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 16:07
Д.уг.6.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 10:57
Охорона5.pdf зміни до договору
30 січня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 13:01
Охорона 20%.pdf зміни до договору
17 січня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:27
Д.уг.3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 11:44
дод.уг№2.pdf зміни до договору
11 березня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 16:41
Дод.уг.1519.pdf зміни до договору
04 березня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 16:23
дОГОВІР1519.pdf укладений
04 березня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмета Договору
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15/19-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 346 920,00
UAH