Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
568 930,00 UAH
UA-2019-01-03-000061-c 0a9f3a6ed8064bba9b46392966f33445
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Скорина

+380971481457 profkom_kom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Індустріально-педагогічний технікум Конотопського інституту Сумського державного університету
Код ЄДРПОУ: 02500741
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, вул. М. Немолота,12
Контактна особа: Олександр Скорина
+380971481457
profkom_kom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2019 08:55
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2019 08:55
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:25
Очікувана вартість: 568 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 844,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
315190 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, М. Немолота, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 08:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-09-000001 ● 472d367492fa4f2db97bdde879eb65ab
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.01.2019 №2

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Д. БОРОЗЕНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.01.2019 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-03-000061-c 03.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля скасована. Помилки усунені

2019-01-11 09:34:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.

2019-01-16 16:55:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 січня 2019 09:19
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 січня 2019 09:19
Електронний підпис
11 січня 2019 09:17
протокол 1.pdf