Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні (Кефір, ряжанка, сметана)
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000503-b 5d2bc10e80054334ad2b8f4c8df38d21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастух Любов Пилипівна

+380617075516 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Червонополянська, будинок 2
Контактна особа: Пастух Любов Пилипівна
+380617075516
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 08:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:42
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 л
ДК 021:2015 (CPV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні (Кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3500 л
ДК 021:2015 (CPV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні (Ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1100 кг
ДК 021:2015 (CPV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні (Сметана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000018 ● 2267de62392541698dfa8048ef50f0f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.01.2019 № 6


Запоріжжя



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Г. ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.01.2019 № 6


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу


Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу

…UA-2019-01-02-000503-b; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Документ, що свідчить про недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.

2019-01-29 12:26:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-03-22-000014 ● 3b17a58689624c0ca675d75dd3a4a081
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.03.2019 №38

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 38

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:
... UA-2019-01-02-000503-в; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 182 250,00
UAH з ПДВ
182 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 263 600,00
UAH з ПДВ
263 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 264 324,00
UAH з ПДВ
264 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 14:24
Електронний підпис
17 січня 2019 17:40
Електронний підпис
17 січня 2019 17:39
Протокол НР.7z
17 січня 2019 17:39
Наказ Фролова Ю.М.7z
17 січня 2019 17:39
Гарантія 9246-19.7z
17 січня 2019 17:39
Банківська ліцензія.7z
17 січня 2019 17:39
Технічна частина.rar

Публічні документи

30 січня 2019 12:42
Електронний підпис
30 січня 2019 12:39
Довідка з податкової.pdf
30 січня 2019 12:39
Довідка з МВС.pdf
18 січня 2019 00:05
Електронний підпис
18 січня 2019 00:04
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 00:04
Технічне завдання.pdf
18 січня 2019 00:04
справка приват 3 17-01.pdf
18 січня 2019 00:04
справка приват 2 17-01.pdf
18 січня 2019 00:04
справка приват 1 17-01.pdf
18 січня 2019 00:04
Протокол НР.7z
18 січня 2019 00:04
Наказ Фролова Ю.М.7z
18 січня 2019 00:04
Лист для клієнтів.7z
18 січня 2019 00:04
ІНН директора.pdf
18 січня 2019 00:04
Договір Кагма.pdf
18 січня 2019 00:04
Довідка ст.17.pdf
18 січня 2019 00:04
Довідка про МтБ.pdf
18 січня 2019 00:04
Гарантія 9287-19.7z
18 січня 2019 00:04
Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2019 00:04
Банківська ліцензія.7z
18 січня 2019 00:04
27 Тех.паспорт Mercedes..pdf
18 січня 2019 00:04
11 довідка про ст.44.pdf
18 січня 2019 00:04
01 Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 182 250,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 12:20
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"
#3128617468
Відхилено 263 600,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 12:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 264 324,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 січня 2019 12:20
Електронний підпис
29 січня 2019 12:16
Протокол ТК 44.pdf
28 січня 2019 12:13
Протокол ТК 40.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" #3128617468

№ рішення у справі

54-/17-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

29 січня 2019 12:24
Електронний підпис
29 січня 2019 12:22
Протокол ТК 44.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
264 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:02
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 14:55
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 14:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:19
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 11:16
Договір 22Д.pdf укладений
11 лютого 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 22/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинити дію Договору №22/Д від 11.02.2019 року за взаємною згодою сторін 17 лютого 2020 року. Договір розірвано у зв’язку із підписанням тендерної угоди на постачаня продуктів відповідно до проведеної процедури торгів.
Номер договору про закупівлю: 22/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 193 364,06
UAH (в тому числі ПДВ 32 227,34 UAH)