Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі свіжі та фрукти свіжі (капуста,буряк, морква, цибуля, помідори свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, яблука свіжі) повторно
Очікувана вартість
329 970,00 UAH
UA-2019-01-02-000457-c 0d234579c0bc41c5b59dfe00a7e48d0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
+380965764333
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380965764333
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 18 січня 2019 12:00
Очікувана вартість: 329 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 299,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34450 кілограм
Овочі свіжі та фрукти свіжі (капуста,буряк, морква, цибуля, помідори свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, яблука свіжі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н , Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 13:21
Тендер на закупівлю Овочі на 2019 рік.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000057 ● 2641eb2f89634f77ac4963891b6f49cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-01-02-000457-c 02.01.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 11:06:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-01-02-000457-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому в порушення вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюдненні Специфікації в Договору № 67 від 01.02.2019 та Додаткових угод до нього в повному обсязі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-22 11:11:34

Щодо оприлюдення специфікації до Договору № 67 від 01.02.2019 та Додаткових угод до нього в повному обсязі

До договору № 67 від 01.02.2019 було укладено п'ять додаткових угод, всі вони оприлюдненні в системі електронних закупівель, як це передбачено чинним Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п. 1.4 договору № 67 від 01.02.2019 Постачальник поставляє Замовнику товар, зазначений в асортименті за цінами та у термін, які зазначені в специфікації і є його невід’ємною частиною.
Оскільки на теперішній час, останньою та діючого додатковою угодою є додаткова угода №5 від 02.05.2019 року то і відповідно до неї було оприлюднено оновлену специфікацію зі змінами, яка є додатком до додаткової угоди № 5 до договору № 67 від 01.02.2019.
Також, наголошуємо на тому, що всі зауваження будуть враховані та виправленні в подальшій роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації, стосовно виявлених порушень повідомляє наступне. Усунення виявлених порушень щодо оприлюднення договорів та додаткових угод не в повному обсязі не можливе у зв'язку з технічними властивостями електронної системи закупівель, оскільки завантаження ранніх змін до договорів не можливо, тому що при завантаженні до електронної системи закупівель необхідно обирати дату підписання змін, натомість дата підписання змін до договору повинна бути більша, ніж дата підписання договору або дати підписання попередніх змін. Таким чином, на підставі вищевикладеного, завантаження специфікацій до договорів та попередніх специфікацій неможливе. Звертаємо увагу не те, що до останніх додаткових угод, які є чинними на теперішній час додані оновлені специфікації, тобто вони оприлюдненні у повному обсязі, як це передбачено нормами чинного законодавства. Також, наголошуємо на тому, що розуміючи глибину всіх виявлених порушень, та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, всі зауваження будуть враховані та виправлені в подальшій роботі.

2019-06-14 09:37:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАСТРО-КР 327 550,00
UAH з ПДВ
327 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна 329 900,00
UAH з ПДВ
329 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 12:49
ДОК-ТИ овочі.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 10:02
Паспорт.pdf
17 січня 2019 10:02
іін.pdf
17 січня 2019 10:02
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГАСТРО-КР

Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
Переможець 327 550,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 13:56

Документи

21 січня 2019 13:56
Електронний підпис
21 січня 2019 13:56
Протокол №51.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
327 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 13:56
Електронний підпис
21 січня 2019 13:56
Протокол №51.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:25
ДУ№12 дог.67.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:06
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:39
ду11_дог-67_19-нояб.-2019_14-07-46[1].pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 10:59
20191024-113300_p0[1].jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 09:05
д.у.№9 до договору №67.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 09:05
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 09:48
ДУ№8 дог.№67_20190829_0001.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 14:22
ду№7 дог.67.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 10:54
Д.У. №6 до договору №67.pdf зміни до договору
03 червня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 13:48
Зміни до специфікації дог.№67.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 09:19
ДУ№5 дог.№67_20190503_0001.pdf зміни до договору
03 травня 2019 09:19
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 10:11
ДУ №4 дог.№67_20190425_0001.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 13:59
ДУ№3 дог.№67.jpg зміни до договору
01 квітня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 10:39
ДУ №2 дог.№67.jpg зміни до договору
15 березня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 14:00
ДУ №1 дог.№67.PDF зміни до договору
01 березня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 11:19
Договір №67.pdf укладений
01 лютого 2019 11:18
Договір №67_20190201_0001.pdf укладений
01 лютого 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переміщення коштів між рахунками
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML