Томатна паста, ікра кабачкова консервована; огірки солоні, капуста квашена, повидло фруктове, сухофрукти (повторно)
Очікувана вартість
321 350,00 UAH
UA-2019-01-02-000412-b 70617d9096d846b38949c5948af973b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380965764333
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 14:00
Очікувана вартість: 321 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000055 ● 1905c1fb6245415ab8d5f0f33fd5cf7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20 18:00:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-01-02-000412-b 02.01.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 11:07:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-01-02-000412-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із
1. Чому в порушення вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюдненні Специфікації до Договорів: № 66 від 01.02.2019, № 69 від 01.02.2019 та Додаткових угод до них в повному обсязі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-22 11:40:30

Щодо оприлюдення специфікації до Договору № 67 від 01.02.2019 та Додаткових угод до нього в повному обсязі

До договору № 66 від 01.02.2019 було укладено 3 додаткових угоди та до договору № 69 від 01.02.2019 було укладено по 4 додаткових угоди, всі вони оприлюдненні в системі електронних закупівель, як це передбачено чинним Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до положень договорів № 66 від 01.02.2019 та № 69 від 01.02.2019 Постачальник поставляє Замовнику товар, зазначений в асортименті за цінами та у термін, які зазначені в специфікації і є його невід’ємною частиною.
Оскільки на теперішній час, до договору № 66 від 01.02.2019 останньою та діючою додатковою угодою є додаткова угода № 3 від 20.05.2019 року, а для договору № 69 від 01.02.2019 останньою та діючою додатковою угодою є додаткова угода №4 від 02.05.2019 року то і відповідно до них (додаткової угоди №3 до договору № 66 від 01.02.2019 та додаткової угоди № 4 для договору № 69 від 01.02.2019) було оприлюднено оновлені специфікаціі зі змінами, які є додатками до вищазазначених додаткових угод.
Також, наголошуємо на тому, що всі зауваження будуть враховані та виправленні в подальшій роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації, стосовно виявлених порушень повідомляє наступне. Усунення виявлених порушень щодо оприлюднення договорів та додаткових угод не в повному обсязі не можливе у зв'язку з технічними властивостями електронної системи закупівель, оскільки завантаження ранніх змін до договорів не можливо, тому що при завантаженні до електронної системи закупівель необхідно обирати дату підписання змін, натомість дата підписання змін до договору повинна бути більша, ніж дата підписання договору або дати підписання попередніх змін. Таким чином, на підставі вищевикладеного, завантаження специфікацій до договорів та попередніх специфікацій неможливе. Звертаємо увагу не те, що до останніх додаткових угод, які є чинними на теперішній час додані оновлені специфікації, тобто вони оприлюдненні у повному обсязі, як це передбачено нормами чинного законодавства. Також, наголошуємо на тому, що розуміючи глибину всіх виявлених порушень, та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, всі зауваження будуть враховані та виправлені в подальшій роботі.

2019-06-14 09:34:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ , 41597964, Україна, Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Огірки солоні, капуста квашена, повидло фруктове, сухофрукти , 321350UAH, 15330000-0, ДК021, 4550, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 70617d9096d846b38949c5948af973b8, 2019-01-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 20 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 02.02.2019, тендерні пропозиції ТОВ «ГАСТРО-КР», Договори та Додаткові угоди до них: від 01.02.2019 № 69 (лот №1), від 01.02.2019 № 66 (лот №2), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; Замовником було опубліковано укладені Договори: за лотом №1 договір від 01.02.2019 № 69 та за лотом №2 договір від 01.02.2019 № 66 не в повному обсязі. Відповідно до п.1.4 укладеного Договору постачальник поставляє Замовнику товар, зазначений в асортименті за цінами та у термін, які зазначені у специфікації до цього товару і є його невід’ємною частиною. Специфікація повинна містити найменування товару, одиницю виміру, загальну кількість товару, ціну за одиницю та загальну вартість товару. Крім того, Замовником було опубліковано Додаткові угоди до Договорів від 01.02.2019 № 69 (ДУ: №1 від 01.03.2019, №2 від 15.03.2019, №3 від 25.04.2019, №4 від 03.05.2019, №5 від 03.06.2019) та від 01.02.2019 № 66 (ДУ: №1 від 01.04.2019, №2 від 25.04.2019, №3 від 03.05.2019, №4 від 03.06.2019) про збільшення ціни одиниці товару без публікації оновленої Специфікації, в якій має бути відображена важлива інформація щодо обсягів поставки та загальної вартості договору. Таким чином, Замовником було опубліковано лише частину укладених Договорів, а не Договорів в повному обсязі, чим порушено ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог абзацу 9 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Томатна паста, ікра кабачкова консервована
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 131 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 319,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 18 січня 2019 13:20
Закінчення: 18 січня 2019 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2980 кг.
Томатна паста, ікра кабачкова консервована
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Доставка: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н , , Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Дата доставки: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна 131 800,00
UAH з ПДВ
131 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАСТРО-КР 131 790,00
UAH з ПДВ
131 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 10:03
Паспорт.pdf
17 січня 2019 10:03
іін.pdf
17 січня 2019 10:03
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
Переможець 131 790,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 13:51

Документи

21 січня 2019 13:51
sign.p7s
21 січня 2019 13:49
Протокол №52.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
131 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 13:51
sign.p7s
21 січня 2019 13:49
Протокол №52.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2019 11:08
Договір №69.pdf укладений
01 лютого 2019 11:07
Договір №69_20190201_0001.pdf укладений
01 лютого 2019 11:07
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 10:45
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:53
Доп. угода 10 томатная паста.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 14:40
ду9_дог-69_19-нояб.-2019_14-06-55[1].pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:40
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2019 09:03
д.у.№8 до договору №69.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 09:03
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 09:42
ДУ№7 дог.№69_20190829_0001.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 09:41
sign.p7s зміни до договору
12 липня 2019 14:34
ду№6 дог.69.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:33
sign.p7s зміни до договору
03 червня 2019 10:47
Д.У. №5 до договору №69.pdf зміни до договору
03 червня 2019 10:46
sign.p7s зміни до договору
03 травня 2019 13:58
Зміни до специфікації дог.№69.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:58
sign.p7s зміни до договору
03 травня 2019 09:16
ДУ№4 дог.№69_20190503_0001.pdf зміни до договору
03 травня 2019 09:15
sign.p7s зміни до договору
25 квітня 2019 10:13
ДУ №3 дог.№69_20190425_0001.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 10:12
sign.p7s зміни до договору
15 березня 2019 10:34
ДУ №2 дог.№69.jpg зміни до договору
15 березня 2019 10:34
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 14:10
ДУ №1 дог.№69.PDF зміни до договору
01 березня 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 129 665,67
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку