Електрична енергія
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000291-a 32f9c3c62bba4e61b75d8ee9c58438df
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушецький Андрій Олександрович

+380434225084 kazatin_pmsd@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Комунальне підприємство "Козятинський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 35814781
Місцезнаходження замовника: 22133, Україна, Вінницька обл., Махнівка, вул. Шевченка, 1
Контактна особа замовника: Грушецький Андрій Олександрович
+380434225084
kazatin_pmsd@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 15:28
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 15:28
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:15
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113074 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22133, Україна, Вінницька область, с. Махнівка, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 січня 2019 15:25
Електронний цифровий підпис
02 січня 2019 15:24
Тендерна документація Електроенергія 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-08-000006 ● 02c3e74ad4e14c6b81e56c1c95e9d309
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-08 16:15:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.01.2019 №1
Вінниця


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.01.2019 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-01-02-000291-a 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет розлянув результати проведення моніторингу щодо порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»., а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій. У зв'язку із неможливістю усунення даного порушення, було прийнято рішення відмінити дані торги та розпочати нову процедуру тентерної закупівлі. Зобов'язуємось в подальшому не допускати порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель.

2019-01-18 09:44:46

Висновок про результати моніторингу закупівлі


І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Комунальне підприємство "Козятинський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської районної ради", , Україна, Махнівка, вул. Шевченка, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 320000UAH, 09310000-5, ДК021, 113074, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: 32f9c3c62bba4e61b75d8ee9c58438df, 2019-01-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що замовником у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про внесення учасником торгів забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 9600,0 грн. При цьому замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ №490)., 17 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-01-18 16:46:50

Інформація про відміну

Дата скасування
18 січня 2019 09:35
Причина скасування
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
18 січня 2019 09:35 Протокол

Актуальні тендери

До пошуку