Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Козятинський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської районної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35814781 |
Місцезнаходження: | 22133, Україна , Вінницька обл., Махнівка, вул. Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Грушецький Андрій Олександрович +380434225084 kazatin_pmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2019 15:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2019 15:28 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 11:15 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2019 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 15:24 |
Тендерна документація Електроенергія 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-08-000006 ● 02c3e74ad4e14c6b81e56c1c95e9d309
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2019 №1
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.01.2019 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-01-02-000291-a 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет розлянув результати проведення моніторингу щодо порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»., а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій. У зв'язку із неможливістю усунення даного порушення, було прийнято рішення відмінити дані торги та розпочати нову процедуру тентерної закупівлі. Зобов'язуємось в подальшому не допускати порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
2019-01-18 09:44:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-01-18 16:46:50
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 січня 2019 09:35 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
18 січня 2019 09:35
|
Протокол |