Капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000266-b 1b8d24b86309493e93ddfa7dccb54c32
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Запорізький обласний центр молоді" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 32116359
Місцезнаходження замовника: 69005, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
Контактна особа замовника: Коняєва Ольга Михайлівна
+380612332552
frau.koniaewa@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 11:48
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 11:48
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:50
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Патріотична 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 січня 2019 15:11
Тендерна_документацiя (2).docx
03 січня 2019 08:50
Електронний цифровий підпис
02 січня 2019 11:44
Фасад.rar
02 січня 2019 11:44
Договір КР фасаду.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-02-000266-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АМД БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38520829
Дата подання: 05 січня 2019 15:36
ВИМОГА UA-2019-01-02-000266-b
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (стаття 23 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі відноситься до поняття "РОБОТИ", а НЕ послуги (роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Крім того, згідно статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю РОБІТ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції по закупівлі UA-2019-01-02-000266-b не може перевищувати 20 000 грн. 5 відсотків - це можливий розмір забезпечення виконання ДОГОВОРУ, до забезпечення тендерної ПРОПОЗИЦІЇ даний відсоток застосовувати неправомірно.
Враховуючи викладене, прохаємо внести відповідні зміни до умов тендерної документації та оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 січня 2019 11:58
Дякую, скаргу було враховано і внесені відповідні зміни в тендерну документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000031 ● d8d6eed8e8ef4a42b8744d3d155fa153
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-04 16:25:08
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
04.02.2019 № 12

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у переліку до цього наказу, що додається.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 04.02.2019 № 12

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу
...
UA-2019-01-02-000266-b; 01.02.2019;виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Запорізький обласний центр молоді" ЗОР, 32116359, Україна, Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49, 4000000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 1b8d24b86309493e93ddfa7dccb54c32, 2019-01-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради (далі - Замовник); протоколи засідань тендерного комітету від 25.01.2019 №№ 1, 2, 3; тендерні пропозиції учасників ТОВ «КАСКАД-СД», ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» та МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЯНТАРЬ». Так, відповідно до протоколів засідань тендерного комітету Замовника від 25.01.2019 №№ 1, 2 відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ «КАСКАД-СД» та ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації (далі - ТД). Порушень з цього питання не встановлено. Дослідженням тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам ТД Замовника, а саме: відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яка обов’язково повинна містити інформацію про працівників робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в необхідній кількості та відповідної кваліфікації. Серед наявних працівників у довідці обов’язкова наявність кваліфікованих робітників (які мають освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку, та мають стаж роботи в компанії не менше 1 року), не менше 6 осіб. Обов'язкова наявність працівників із дійсними посвідченнями, згідно переліку: зварник, електрик, столяр, ремонтник висотних частин будинків. При цьому, Учасник має надати оригінали чи засвідчені учасником копії відповідних документів, що підтверджують освіту фахівців інженерно-технічної кваліфікації, та оригінали чи засвідчені учасником копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), працівників, що будуть залучатися до виконання робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» зазначені документи, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон). Абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи те, що тендерні пропозиції ТОВ «КАСКАД-СД» та ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» відхилені тендерним комітетом Замовника, а тендерна пропозиція учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» підлягає відхиленню, Замовник повинен відмінити торги. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено., 07 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: за результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації Замовника торгів, яка підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону. Отже, торги на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49» підлягають відміні на підставі вимог абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 4 000 000,00
UAH з ПДВ
3 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Немає
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 3 998 800,00
UAH з ПДВ
3 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 10:23
sign.p7s
18 січня 2019 10:21
7.5 Витяг Каскад-сд.pdf
18 січня 2019 10:21
7.3. Витяг ПДВ.Pdf
18 січня 2019 10:21
7.2.1._Iнф._код_доступу.pdf
18 січня 2019 10:21
7.2. Статут Каскад-СД.pdf
18 січня 2019 10:21
6._Заява_учасника.pdf
18 січня 2019 10:20
4.3. Виписка Каскад-СД.pdf
18 січня 2019 10:20
4.2. Наказ директор.pdf
18 січня 2019 10:20
4.1. Протокол директор.pdf
18 січня 2019 10:20
2.9._Iнф._уповн._особа.pdf
18 січня 2019 10:20
2.7._Ст.17_АП.pdf
18 січня 2019 10:20
2.6._Ст.17_EДР_бенефiцiар.pdf
18 січня 2019 10:20
1.3.2. Вiдгук НУФВСУ.pdf
18 січня 2019 10:20
1.3._Довiдка_аналогiчнi.pdf
18 січня 2019 10:19
1.2.5. Документи з ОП.pdf
18 січня 2019 10:19
1.2.1. Дипломи ІТР.pdf
18 січня 2019 10:19
1.2._Довiдка_працiвники.pdf
18 січня 2019 10:19
1.1.3. Свідоцтво ДАФ.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 17:14
Довідка ПОДАТКОВА.PDF
25 січня 2019 17:14
Довідка МВС.PDF
25 січня 2019 17:14
Довідка КОРУПЦІЯ.PDF
18 січня 2019 10:29
1.2_ПРАЦІВНИКИ_замена.pdf
18 січня 2019 10:08
1.1_МТБ_замена.pdf
18 січня 2019 09:34
8.11.12_Довідка банк.PDF
18 січня 2019 09:34
8.9_Декларація ЄП.PDF
18 січня 2019 09:34
8.7_Фін.звітність.PDF
18 січня 2019 09:34
8.6_Довідка статут.PDF
18 січня 2019 09:34
8.4_Витяг.pdf
18 січня 2019 09:34
8.3_Відомості ЄДРПОУ.PDF
18 січня 2019 09:34
8.1_Статут.PDF
18 січня 2019 09:34
Протокол НР.7z
18 січня 2019 09:34
Наказ Фролова Ю.М.7z
18 січня 2019 09:34
Лист для клієнтів.7z
18 січня 2019 09:34
Гарантія 9101-19.7z
18 січня 2019 09:34
Банківська ліцензія.7z
18 січня 2019 09:34
4_ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF
18 січня 2019 09:34
2_СТАТТЯ17.PDF
18 січня 2019 09:34
1.3_ДОСВІД.pdf
18 січня 2019 09:34
1.2_ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 січня 2019 09:34
1.1_МТБ.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#33432911
Відхилено 3 599 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:30
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ"
#37221339
Відхилено 3 700 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:34
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
Переможець 3 899 900,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:40

Документи

25 січня 2019 16:30
sign.p7s
25 січня 2019 16:29
2.jpeg
25 січня 2019 16:29
1.jpeg

Документи

25 січня 2019 16:34
sign.p7s
25 січня 2019 16:33
3.jpeg

Документи

25 січня 2019 16:39
sign.p7s
25 січня 2019 16:36
4.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
3 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 16:39
sign.p7s
25 січня 2019 16:36
4.jpeg

Інформація про відміну

Дата скасування
08 лютого 2019 12:28
Причина скасування
Оскільки не один із представників не надав необхідного пакету документів
Документи
08 лютого 2019 12:28 3.jpeg
08 лютого 2019 12:28 4.jpeg

Актуальні тендери

До пошуку