Капітальний ремонт холу будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49»
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000236-b e0f5051a4a21421094fc8c465ad89d2a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Запорізький обласний центр молоді" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 32116359
Місцезнаходження замовника: 69005, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
Контактна особа замовника: Коняєва Ольга Михайлівна
+380612332552
frau.koniaewa@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 11:31
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 11:31
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:21
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт холу будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Патріотична 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 січня 2019 15:17
тендерна документація.docx
03 січня 2019 08:50
Електронний цифровий підпис
02 січня 2019 11:26
ХОЛ.rar
02 січня 2019 11:26
Договір КР хол.docx
10 січня 2019 15:17
тендерна документація.docx
10 січня 2019 15:15
тендерна документація.docx
08 січня 2019 12:00
тендерна документація.docx
04 січня 2019 12:36
тендерна документація.docx
02 січня 2019 11:26
Тендерна_документацiя.docx
03 січня 2019 08:50
Електронний цифровий підпис
02 січня 2019 11:26
ХОЛ.rar
02 січня 2019 11:26
Договір КР хол.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 04 січня 2019 10:38
Дата відповіді: 04 січня 2019 12:31
У розділі 2 Тендерної документації (щодо забезпечення тендерної пропозиції) вказано: "..., відшкодувати на рахунок Запорізького державного медичного університету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації." Просимо виправити помилку або надати пояснення.
Відповідь: Дякую, так зараз помилка буде виправлена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000032 ● 6f4ffd93e2d54ead8cf487c66af55b76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-04 16:28:22
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
04.02.2019 № 12

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у переліку до цього наказу, що додається.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 04.02.2019 № 12

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу
...
UA-2019-01-02-000236-b, 01.02.2019; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Запорізький обласний центр молоді" ЗОР, 32116359, Україна, Запоріжжя, вул. Патріотична, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт холу будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49», 1700000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: e0f5051a4a21421094fc8c465ad89d2a, 2019-01-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради (далі - Замовник); протокол засідання тендерного комітету від 25.01.2019 № 4; тендерні пропозиції учасників МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЯНТАРЬ» та ТОВ «ЮНІ СТРОЙ». Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 25.01.2019 № 4, прийнято рішення про відповідність вимогам тендерної документації (далі по тексту - ТД) тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ», якого й було визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 25 січня 2018 року. Проте, дослідженням тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам ТД Замовника, а саме: відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яка обов’язково повинна містити інформацію про працівників робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в необхідній кількості та відповідної кваліфікації. Серед наявних працівників у довідці обов’язкова наявність кваліфікованих робітників (які мають освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку, та мають стаж роботи в компанії не менше 1 року), не менше 6 осіб. Обов'язкова наявність працівників із дійсними посвідченнями, згідно переліку: зварник, електрик, столяр, ремонтник висотних частин будинків. При цьому, Учасник має надати оригінали чи засвідчені учасником копії відповідних документів, що підтверджують освіту фахівців інженерно-технічної кваліфікації, та оригінали чи засвідчені учасником копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), працівників, що будуть залучатися до виконання робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» зазначені документи, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон). Отже, тендерний комітет Замовника повинен відхилити тендерну пропозицію МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЯНТАРЬ» та розглядати тендерну пропозицію наступного учасника - ТОВ «ЮНІ СТРОЙ». Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» встановлено наступне. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо. Учасником ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» не завантажено в електронну систему закупівель жодного документу, що вимагались тендерною документацією, у відповідній графі «документи» на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено «немає». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі пунктів 1, 4 статті 30 Закону. Абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи те, що тендерні пропозиції учасників - МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» та ТОВ «ЮНІ СТРОЙ», підлягають відхиленню, Замовник повинен відмінити торги. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено., 07 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: за результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ЯНТАРЬ» кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації Замовника торгів, яка підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону та невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮНІ СТРОЙ» вимогам ТД, яка підлягає відхиленню на підставі пунктів 1, 4 статті 30 Закону . Отже, торги на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду та утеплення будівлі Комунальної установи «Запорізький обласний центр молоді» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 49» підлягають відміні на підставі вимог абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 1 699 400,00
UAH з ПДВ
1 699 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

25 січня 2019 17:01
Довідка ПОДАТКОВА.PDF
25 січня 2019 17:01
Довідка МВС.PDF
25 січня 2019 17:01
Довідка КОРУПЦІЯ.PDF
18 січня 2019 10:28
1.2_ПРАЦІВНИКИ_замена.pdf
18 січня 2019 10:09
1.1_МТБ_замена.pdf
18 січня 2019 09:38
8.11.12_Довідка банк.PDF
18 січня 2019 09:38
8.9_Декларація ЄП.PDF
18 січня 2019 09:38
8.7_Фін.звітність.PDF
18 січня 2019 09:38
8.6_Довідка статут.PDF
18 січня 2019 09:38
8.4_Витяг.pdf
18 січня 2019 09:38
8.3_Відомості ЄДРПОУ.PDF
18 січня 2019 09:38
8.1_Статут.PDF
18 січня 2019 09:38
Протокол НР.7z
18 січня 2019 09:38
Наказ Фролова Ю.М.7z
18 січня 2019 09:38
Лист для клієнтів.7z
18 січня 2019 09:38
Гарантія 9143-19.7z
18 січня 2019 09:38
Банківська ліцензія.7z
18 січня 2019 09:38
7_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ хол.PDF
18 січня 2019 09:38
6_ЗАЯВА УЧАСНИКА хол.PDF
18 січня 2019 09:38
5_СУБПІДРЯДНИКИ хол.PDF
18 січня 2019 09:38
4_ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF
18 січня 2019 09:38
2_СТАТТЯ17.PDF
18 січня 2019 09:38
1.3_ДОСВІД.pdf
18 січня 2019 09:38
1.2_ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 січня 2019 09:38
1.1_МТБ.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
Переможець 1 699 400,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:27

Документи

25 січня 2019 16:27
sign.p7s
25 січня 2019 16:22
5.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
1 699 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 16:27
sign.p7s
25 січня 2019 16:22
5.jpeg

Інформація про відміну

Дата скасування
08 лютого 2019 12:26
Причина скасування
Оскільки не один із представників не надав необхідного пакету документів
Документи
08 лютого 2019 12:25 1.jpeg
08 лютого 2019 12:25 2.jpeg

Актуальні тендери

До пошуку