Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000208-a 641076c15df946c6aed07eb83ce73a09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастух Любов Пилипівна

+380617075516 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Червонополянська, будинок 2
Контактна особа: Пастух Любов Пилипівна
+380617075516
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 08:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:33
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
ДК 021:2015 (CPV) - 15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1000 кг
ДК 021:2015 (CPV) - 15540000-5 – Сирні продукти (Сир твердий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000017 ● 0f3f2fb902da4fb1bbb825d364450e68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.01.2019 № 6


Запоріжжя



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.01.2019 № 6


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу


Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу
... UA-2019-01-02-000208-a; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Документ, що свідчить про недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.

2019-01-29 09:56:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-03-22-000015 ● a5605e74636747e7890f89d18ca04ea5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.03.2019 №38

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 38

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:
... UA-2019-01-02-000208-а; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 263 600,00
UAH з ПДВ
263 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 291 450,00
UAH з ПДВ
289 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 296 340,00
UAH з ПДВ
290 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 13:25
Електронний підпис
17 січня 2019 17:37
Електронний підпис
17 січня 2019 17:35
Протокол НР.7z
17 січня 2019 17:35
Наказ Фролова Ю.М.7z
17 січня 2019 17:35
Гарантія 9245-19.7z
17 січня 2019 17:35
Банківська ліцензія.7z
17 січня 2019 17:35
Технічна частина.rar

Публічні документи

30 січня 2019 12:45
Електронний підпис
30 січня 2019 12:45
Довідка з податкової.pdf
30 січня 2019 12:45
Довідка з МВС.pdf
30 січня 2019 09:18
Електронний підпис
17 січня 2019 22:51
Електронний підпис
17 січня 2019 22:47
Електронний підпис
17 січня 2019 22:46
справка приват 3 17-01.pdf
17 січня 2019 22:46
справка приват 2 17-01.pdf
17 січня 2019 22:46
справка приват 1 17-01.pdf
17 січня 2019 22:46
Протокол НР.7z
17 січня 2019 22:46
Наказ Фролова Ю.М.7z
17 січня 2019 22:46
Лист для клієнтів.7z
17 січня 2019 22:46
Гарантія 9286-19.7z
17 січня 2019 22:46
Банківська ліцензія.7z
17 січня 2019 22:46
30 Цінова пропозиці.pdf
17 січня 2019 22:46
29 Технічне завдання.pdf
17 січня 2019 22:46
27 Тех.паспорт Mercedes..pdf
17 січня 2019 22:46
17 Лист відгук ХННРА.pdf
17 січня 2019 22:46
14 Договір_195.pdf
17 січня 2019 22:46
12 Довідка ст.17.pdf
17 січня 2019 22:46
11 довідка про ст.44.pdf
17 січня 2019 22:46
07 Довідка про МТБ.pdf
17 січня 2019 22:46
01 Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"
#3128617468
Відхилено 263 600,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 16:27
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 289 500,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 09:55
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 290 370,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 11:44

Документи

21 січня 2019 16:26
Електронний підпис
21 січня 2019 16:22
Протокол ТК 32.pdf
21 січня 2019 16:22
Протокол 32.pdf

Документи

29 січня 2019 09:55
Електронний підпис
29 січня 2019 09:53
протокол ТК 43.pdf
28 січня 2019 12:15
Протокол ТК 41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
290 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:15
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:11
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 15:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:36
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:05
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 09:47
Договір 19Д.pdf укладений
11 лютого 2019 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинити дію Договору №19/Д від 11.02.2019 року за взаємною згодою сторін 17 лютого 2020 року. Договір розірвано у зв’язку із підписанням тендерної угоди на постачаня продуктів відповідно до проведеної процедури торгів.
Номер договору про закупівлю: 19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 165 567,60
UAH (в тому числі ПДВ 27 594,60 UAH)