Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прання, відбілювання, прасування білизни (простирадла, підковдри, наволочки, пелюшки, ковдри, покривала, гардини, штори, спецодяг, засоби індивідуального захисту, тощо)
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2018-12-31-000016-c ● 4a711f308a1b4d5ba0446dc6082ffa92
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Хмільницька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982695 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, вул.Монастирська,71 |
Контактна особа: |
Поліщук Михайло Олексійович +380433823178 hm-crl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2018 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 272 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 кг
Прання, відбілювання, прасування білизни (простирадла, підковдри, наволочки, пелюшки, ковдри, покривала, гардини, штори, спецодяг, засоби індивідуального захисту, тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2019 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2019 11:56 |
Перелік змін.docx | |
05 січня 2019 11:56 |
ТД прання зміни.docx |
05 січня 2019 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2019 11:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 січня 2019 11:56 |
ТД прання зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін до ТД
Дата подання: 03 січня 2019 20:53
Дата відповіді: 05 січня 2019 11:56
предмет закупівлі визначений - Прання, відбілювання, прасування білизни (простирадла, підковдри, наволочки, пелюшки, ковдри, покривала, гардини, штори, спецодяг, засоби індивідуального захисту, тощо).
Згідно з ІНСТРУКЦІЄЮ зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України
30.04.2014 № 293 до асортименту текстильних виробів, на які поширюється дія цієї Інструкції, належать:
постільна білизна (простирадла, рушники, наволочки, підкладні пелюшки, підковдри);
ковдри (байкові);
рушники;
підкладні пелюшки для пологового будинку і пелюшки для новонароджених;
натільна білизна (сорочки, піжами, халати);
санітарний одяг і засоби індивідуального захисту обслуговувального персоналу (халати, ковпаки, медичні костюми);
столова і кухонна білизна;
бавовняні мішки, текстильні засоби для прибирання.
Зважаючи на вищезазначене, просимо внести зміни в ТД і в предметі закупівлі прибрати "гардини, штори" та уточнити, що ковдри бавовняні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено
Інформація про відміну
Дата відміни
22 січня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій