Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)
Очікувана вартість
4 704 752,87 UAH
UA-2018-12-29-001362-b ● e6fd34bd8ee7451b902dac28b2e11812
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38677683 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, проспект О. Поля, буд.1 |
Контактна особа: |
Ольга Саква +380567454122 sakva@adm.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2018 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2019 16:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2019 16:16 |
Очікувана вартість: | 4 704 752,87 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
29 грудня 2018 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 16:24 |
ТД рекламні послуги постери 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-29-001362-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДФ Компані", Код ЄДРПОУ:41495227
Дата подання: 03 січня 2019 16:39
Вимоги зазначені у Кваліфікаційній частині, що носять дискримінаційний характер
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю, Замовник вимагає надання інформаційної довідки щодо наявності нежитлових приміщень (офісних та складських) в Дніпропетровський області та матеріально-технічної бази (перелік та кількість обладнання) необхідної для надання послуг зі створення рекламної продукції (постерів).
Вимога щодо наявності нежитлових приміщень (офісних та складських) в Дніпропетровський області для надання послуги зі створення рекламної продукції порушує норми Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та Закону України «Про захист економічної конкуренції» , носить дискримінаційний характер до інших суб’єктів господарювання розташованих за межами Дніпропетровської області, проте мають власну службу доставки продукції та/або укладені відповідні договори на надання послуги з доставки продукції.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати норму, що носить дискримінаційний характер.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо наявності нежитлових приміщень (офісних та складських) в Дніпропетровський області для надання послуги зі створення рекламної продукції порушує норми Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та Закону України «Про захист економічної конкуренції» , носить дискримінаційний характер до інших суб’єктів господарювання розташованих за межами Дніпропетровської області, проте мають власну службу доставки продукції та/або укладені відповідні договори на надання послуги з доставки продукції.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати норму, що носить дискримінаційний характер.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 17:27
замовник не вважає вимоги зазначені в додатку 2 тендерної документації дискримінаційними, тому що все вищезгадане дозволить виконати послуги зі створення та розміщення рекламної продукції (постерів) за державним замовленням якісно та з дотриманням одного з принципів здійснення закупівель - максимальної економії та ефективності.
Номер вимоги: UA-2018-12-29-001362-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДФ Компані", Код ЄДРПОУ:41495227
Дата подання: 03 січня 2019 17:10
ВИМОГИ ЗАЗНАЧЕНІ У КВАЛІФІКАЦІЙНІЙ ЧАСТИНІ, ЩО НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю, Замовник вимагає надання інформаційної довідки щодо наявності власних (або орендованих) обладнання та транспортних засобів (зокрема автовишки) , за допомогою яких буде здійснюватися розміщення рекламної продукції (постерів).
Вимога щодо наявності власних (або орендованих) обладнання та транспортних засобів (зокрема автовишки) , за допомогою яких буде здійснюватися розміщення рекламної продукції (постерів) суперечить опису окремої частини предмета закупівлі за Лотом 1, а саме – створення рекламної продукції (постерів) на стаціонарних рекламних конструкціях чим порушує норми Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та Закону України «Про захист економічної конкуренції», носить дискримінаційний характер до інших суб’єктів господарювання, оскільки наявність обладнання та транспортних засобів (зокрема автовишки) не задіється під час створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати норму, що носить дискримінаційний характер.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо наявності власних (або орендованих) обладнання та транспортних засобів (зокрема автовишки) , за допомогою яких буде здійснюватися розміщення рекламної продукції (постерів) суперечить опису окремої частини предмета закупівлі за Лотом 1, а саме – створення рекламної продукції (постерів) на стаціонарних рекламних конструкціях чим порушує норми Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та Закону України «Про захист економічної конкуренції», носить дискримінаційний характер до інших суб’єктів господарювання, оскільки наявність обладнання та транспортних засобів (зокрема автовишки) не задіється під час створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати норму, що носить дискримінаційний характер.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 17:24
Замовник не вважає вимоги зазначені в додатку 2 тендерної документації дискримінаційними, тому що все вищезгадане дозволить виконати послуги зі створення та розміщення рекламної продукції (постерів) за державним замовленням якісно та з дотриманням одного з принципів здійснення закупівель - максимальної економії та ефективності.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 060 260,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 603,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31800 UAH |
Аукціон
Позиції
2155 од
Лот 1 - Створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , проспект О.Поля, 1
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА " |
818 900,00
UAH з ПДВ
|
737 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САТЕЛ ПЛЮС" |
766 318,00
UAH з ПДВ
|
736 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДВЕРТПРОМ" |
950 355,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САТЕЛ ПЛЮС" #40006317 |
Переможець |
736 999,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:37
|
Додаткова угода до договору 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 16:38
|
договір 1 створення постерів.pdf | укладений |
19 лютого 2019 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ. Договору, а саме зменшити ціну Договору на 108754,37 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |