Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса варена, ковбаса напівкопчена, ковбаса сирокопчена, сосиски
Очікувана вартість
3 361 965,00 UAH
UA-2018-12-29-001289-b 1345e4bda97d42b080271b89e347b187
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341
+380567902343
dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341,+380567902343
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 14:17
Очікувана вартість: 3 361 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50430 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17300 кілограм
ковбаса варена, ковбаса напівкопчена, ковбаса сирокопчена, сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Орлівщина, вул. Гладкова, буд. 39, вул. Дачна, буд. 99а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 15:53
Проект договору ковбаса.doc
29 грудня 2018 15:53
ТД ковбасні вироби.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-23-000030 ● 2b4e3ca07f5d4ab499ecd41a630cca45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019 18:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.01.2019 № 13

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.01.2019 № 13
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-09-24-001361-c 24.09.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-01-17-000859-а 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-12-17-004367-c 17.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-12-27-001458-c 27.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-29-001289-b 29.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2018-12-26-002048-b
26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-18-004832-c
18.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-10-000004-c
10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 09:11:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-29-001289-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з такого питання.
1. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону надається учасниками відповідно до наведеного у тендерній документації зразка.
Проте, всупереч вимогам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 17 цього Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону?
2. Відповідно до Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6 частини першою статті 17 Закону.
Проте, відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Однак, у тендерній документації не міститься вимога щодо надання переможцем торгів документального підтвердження підстав, визначених пунктами 3 та 8 абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону.
Чому у тендерній документації не міститься вимога щодо надання переможцем торгів документів, передбачених пунктами 3 та 8 абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 09:43:27

Відповідь

Доброго дня!
Під час проведення процедури закупівлі ковбаси та сосисок (UA-2018-12-29-001289-b) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулювалися Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відомості щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службовою (посадовою) особою учасника та фізичною особою (п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі») містяться у Єдиному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Безоплатний цілодобовий доступ до відомостей з Реєстру здійснюється шляхом пошуку за прізвищем, ім’ям, по батькові особи через офіційний веб-сайт Мін’юсту за адресою: http://corrupt.informjust.ua/.
Відомості щодо того, чи учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (п.8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі») містяться у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформаційні довідки з зазначеного реєстру надаються безоплатно за адресою: https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all.
На теперішній час інформація, що вимагається п.3, п.8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагалася в довільній формі від учасників закупівлі ковбаси та сосисок, так в формі документального підтвердження від переможця зазначеної закупівлі.
Вищевказана правова позиція наведена в коментарях до Закону України «Про публічні закупівлі» (проект ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС).
Як, зазначено на сторінці 69 коментарів, важливим моментом є те, що замовник не вимагає від учасника інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, оскільки замовник повинен самостійно перевіряти таку інформацію.
Таким чином, по процедурі закупівлі ковбаси та сосисок тендерна документація складена Училищем з дотриманням вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З найкращими побажаннями тендерний комітет КСНЗСП «ДВУФК» ДОР!!!

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-06 16:15:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-29-001289-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Відповідно до Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
Проте, відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, частиною другою цієї статті.
Крім того, згідно з абзацом 1 частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема, частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Чому у тендерній документації не міститься вимога щодо надання переможцем торгів документів, передбачених частиною другою статті 17 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 10:17:36

Відповідь

Доброго дня!
Під час проведення процедури закупівлі ковбаси та сосисок (UA-2018-12-29-001289-b) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулювалися Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Абзацом 1 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Абзацом 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
З наведеної вище інформації вбачається, що абзац 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість у своєму питанні Східний офіс стверджує, що абзац 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вимогу щодо надання переможцем замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що суперечить вказаній нормі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.01.2019 року, яка є чинною на сьогоднішній день.
Аналізом абзаців 1 та 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що вони містять норми, які регулюють, як питання складання замовником тендерної документації (абзац 1), так і питання надання переможцем документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 цього Закону (абзац 2).
З огляду на викладене, законодавчо встановленим обов'язком переможця закупівлі є надання документів, визначених у самому нормативному акті (абзац 2 ч.3 ст.17 Законі України «Про публічні закупівлі»), і до переліку цих документів не віднесено документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Законодавче встановлення обов'язку з надання певних документів в п'ятиденний термін, не дозволяє збільшувати перелік таких документів, в тому числі, і в тендерній документації.
Вищевказана правова позиція відображена також у постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 29.05.2018 по справі №826/13635/17 та рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.03.2018 року по тій же справі.
Враховуючи вищевикладене, відсутність в тендерній документації вимоги щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не суперечить жодній нормі вказаного нормативно-правового акту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ковбаси вареної, ковбаси напівкопченої, ковбаси сирокопченої, сосисок (UA-2018-12-29-001289-b) оприлюдненому в системі електронних закупівель PROZORRO 12 лютого 2019 року «Дніпропетровське вище училище фізичної культури» Дніпропетровської обласної ради» (далі – КСНЗСП «ДВУФК» ДОР», Училище, замовник) не погоджується з висновком Східного офісу Держаудитслужби (далі – Східний офіс, контролюючий орган) складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі ковбаси вареної, ковбаси напівкопченої, ковбаси сирокопченої, сосисок (UA-2018-12-29-001289-b) (далі – процедура закупівлі ковбаси та сосисок) та відповідно до ч.8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє контролюючому органу аргументовані заперечення до висновку. 1.За результатами моніторингу процедури закупівлі ковбаси та сосисок Східним офісом зроблено висновок, що всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 цього Закону. Вищевказаний висновок є хибним з огляду на наступне. Під час проведення процедури закупівлі ковбаси та сосисок правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулювалися Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Згідно з п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Відповідно до п.8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Вимоги щодо складання тендерної документації встановлено ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналогічна норма щодо того, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним визначена частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженим органом оприлюднено лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 №3304-04/1983-06, який містить актуальну на сьогоднішній день інформацію стосовно переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Додатком до вищевказаного листа Уповноваженого органу є лист Міністерства юстиції України від 19.12.2018 №50858/23886-26-18/8.4.4, яким в тому числі повідомлено про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, Єдиний реєстр підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним. Відповідно до інформації викладеної у листі Міністерства юстиції України, на теперішній час вказаний орган центральної виконавчої влади з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171 продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі – Реєстр). Крім того, слід зазначити, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 9 квітня 2015 року №319-VIII Міністерство юстиції з 13 липня 2015 року запустило оновлений Реєстр, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими. Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informjust.ua/) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Також, Міністерство юстиції України відповідно до визначених повноважень, серед іншого здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Реєстр підприємств) З метою спрощення реалізації суб’єктами підприємницької діяльності права на участь у здійсненні державних закупівель та для інших цілей провадження господарської діяльності, Міністерством юстиції реалізовано можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформацію з Реєстру підприємств в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів. Таким чином, вимоги визначені у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на норми ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищевказане кореспондує з концепцією Закону України «Про публічні закупівлі» наведеною в коментарях до цього Закону (проект ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС). Як, зазначено на сторінці 69 коментарів, важливим моментом є те, що замовник не вимагає від учасника інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, оскільки замовник повинен самостійно перевіряти таку інформацію. Також, звертаємо увагу на те, що інформація в довільній формі про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка за умовами Таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації зі змінами надається учасниками за відповідним зразком, теж являється документом у розумінні п.3.3 Національного Стандарту України «Діловодство й архівна справа» ДСТУ 2732:2004, який до того ж, містить такі обов’язкові реквізити документу, як підпис, відбиток печатки, які надають йому належної юридичної сили. Тому доповнення Таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації зі змінами вимогами щодо надання учасником інформації стосовно підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 цього Закону суперечить ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерна документація в цій частині відповідає вимогам п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі ковбаси та сосисок Східним офісом зроблено висновок, що тендерна документація складена з порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини не зазначення в тендерній документації того, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Вищевказаний висновок є хибним з огляду на наступне. Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Абзацом 1 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абзацом 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте, відповідно до інформації викладеної у висновку, Східним офісом додано до абзацу 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» словосполучення «та частини другої цієї статті», яке абзац 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить. Аналізом абзаців 1 та 2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що вони містять норми, які регулюють різні за змістом питання. Так, абзац 1 містить інформацію, яка стосується складання замовником тендерної документації, абзац 2 встановлює вимогу для переможця щодо надання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 цього Закону. З огляду на викладене, законодавчо встановленим обов'язком переможця закупівлі є надання документів, визначених у самому нормативному акті (абзац 2 ч.3 ст.17 Законі України «Про публічні закупівлі»), і до переліку цих документів не віднесено документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Законодавче встановлення обов'язку з надання певних документів в п'ятиденний термін, не дозволяє збільшувати перелік таких документів, в тому числі, і в тендерній документації. Вищевказана правова позиція відображена також у постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 29.05.2018 по справі №826/13635/17 та рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.03.2018 року по тій же справі. Крім того, висновок складений за результатами моніторингу процедури закупівлі ковбаси та сосисок не містить посилань на норми Закону України «Про публічні закупівлі», які «порушив» замовник не включивши до тендерної документації інформацію щодо того, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Адже, посилання на ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» без зазначення конкретного абзацу цієї частини, не дає змогу замовнику з’ясувати вищевказане питання з тієї причини, що частина 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить чотири абзаци, кожен з яких регулює різні за змістом питання. Звертаємо увагу, на те, що заперечення Училища стосуються лише питання не згоди з висновками Східного офісу щодо порушення норм права (Закону України «Про публічні закупівлі»), під час складання по процедурі закупівлі ковбаси та сосисок тендерної документації. Водночас, враховуючи загальноприйняту практику з питань викладених у висновку, Училище в подальшому врахує інформацію Східного офісу під час розробки тендерної документації.

2019-02-14 12:46:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 3 239 100,00
UAH з ПДВ
3 239 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Киюк Станіслав Михайлович 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 11:27
акцепт.pdf
11 січня 2019 12:45
Електронний підпис
11 січня 2019 12:43
2 частина.zip
11 січня 2019 12:43
1 частина.zip

Публічні документи

09 січня 2019 23:55
Киюк документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ФОП Киюк Станіслав Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Переможець 3 239 100,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:37

Документи

14 січня 2019 19:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
3 239 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 19:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 20:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 17:53
10-ВТ ДУ (колбаса) 29.01.2020.pdf зміни до договору
29 січня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 20:27
10-ВТ ДУ (колбаса) 13.01.2020 -1.pdf зміни до договору
16 січня 2020 20:23
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 20:21
10-ВТ ДУ (колбаса) 13.01.2020.pdf зміни до договору
16 січня 2020 20:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:56
10-ВТ ДУ (колбаса) 28.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:18
10-ВТ ДУ (колбаса) 23.12.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 15:39
10-ВТ ДУ (колбаса) 10.12.2019.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 11:37
10-ВТ ДУ (колбаса) 21.11.2019.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2019 11:44
10-ВТ ДУ (ковбаса) 20.09.2019.pdf зміни до договору
21 вересня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 17:03
ДОГОВІР 10-ВТ (ковбаса) 28.01.2019.pdf укладений
28 січня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 450 668,83
UAH (в тому числі ПДВ 408 444,80 UAH)