Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання код ДК 021:2015-90910000-9
(Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
795 000,00 UAH
UA-2018-12-29-001127-c ● ac0164f1bba54cdb924da09b2b5acce3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Романенко Світлана Віталіївна 380442816607 ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2018 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 795 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання код ДК 021:2015-90910000-9
(Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
(Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2019 22:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2019 21:58 |
зміни.docx | |
09 січня 2019 21:58 |
тендерна документація із змінами .doc |
09 січня 2019 22:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
09 січня 2019 21:58 |
зміни.docx
|
||||
09 січня 2019 21:58 |
тендерна документація із змінами .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-29-001127-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТКМ-ГРУПП", Код ЄДРПОУ:35623389
Дата подання: 06 лютого 2019 15:25
Вимога щодо визначення переможця.
Тендерна пропозиція учасника, ТОВ "Клінененерджі" не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2019 09:38
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Школьний Валерій Віталійович |
557 404,10
UAH з ПДВ
|
524 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кліненерджі |
661 461,78
UAH з ПДВ
|
525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" |
641 372,40
UAH з ПДВ
|
641 372,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комуналка |
782 941,50
UAH з ПДВ
|
782 941,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Школьний Валерій Віталійович #2663204674 |
Відхилено |
524 900,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 17:58
|
ТОВ Кліненерджі #37310884 |
Переможець |
525 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 17:50
|
20 Дод уг 2 до Дог 20 ТОВ Кліненерджі.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:33
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 17:37
|
Договір 20 .pdf | укладений |
13 лютого 2019 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на підставі частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод угода № 1 до Договору № 20 від 13.02.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод угода № 2 до Договору № 20 від 13.02.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |