Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання код ДК 021:2015-90910000-9 (Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
795 000,00 UAH
UA-2018-12-29-001127-c ac0164f1bba54cdb924da09b2b5acce3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Світлана Віталіївна

380442816607 ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37308812
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Романенко Світлана Віталіївна
380442816607
ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 січня 2019 15:29
Очікувана вартість: 795 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання код ДК 021:2015-90910000-9
(Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 21:58
зміни.docx
09 січня 2019 21:58
тендерна документація із змінами .doc
09 січня 2019 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 21:58
зміни.docx
09 січня 2019 21:58
тендерна документація із змінами .doc
09 січня 2019 21:55
тендерна документація із змінами .doc
29 грудня 2018 20:07
тендерна документація прибирання .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-29-001127-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТКМ-ГРУПП", Код ЄДРПОУ:35623389
Дата подання: 06 лютого 2019 15:25
Вимога щодо визначення переможця.
Тендерна пропозиція учасника, ТОВ "Клінененерджі" не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2019 09:38
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Школьний Валерій Віталійович 557 404,10
UAH з ПДВ
524 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кліненерджі 661 461,78
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" 641 372,40
UAH з ПДВ
641 372,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комуналка 782 941,50
UAH з ПДВ
782 941,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 11:29
тендерна пропозиція.pdf
15 січня 2019 11:29
голосіївка скан.rar

Публічні документи

16 січня 2019 11:48
ГДА 2019 Кліненерджі.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 11:56
Електронний підпис
15 січня 2019 14:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 14:38
Реєстр.pdf
17 січня 2019 14:38
4. Інші документи.7z
17 січня 2019 14:38
2. Додаток 2 розділ 2.7z
17 січня 2019 14:38
2. Додаток 2 розділ 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Школьний В.В.

ТОВ Кліненерджі

ТОВ "ТКМ-ГРУПП"

ТОВ Комуналка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Школьний Валерій Віталійович
#2663204674
Відхилено 524 900,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 17:58
ТОВ Кліненерджі
#37310884
Переможець 525 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 18:43

Документи

25 січня 2019 17:57
Електронний підпис

Документи

31 січня 2019 18:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кліненерджі
#37310884
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 18:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 17:50
20 Дод уг 2 до Дог 20 ТОВ Кліненерджі.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:33
Дод угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:29
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 17:37
Договір 20 .pdf укладений
13 лютого 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на підставі частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод угода № 1 до Договору № 20 від 13.02.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод угода № 2 до Договору № 20 від 13.02.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 625 000,00
UAH