Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій
Services for the manufacture of seals for district and polling station election commissions
Очікувана вартість
6 967 760,00 UAH
UA-2018-12-29-001040-c 41d98451d51b4c45b044aff27d28a61f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Central Election Commission
National ID: 21661450
Contact point: Galyna Zalizniak
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 13:02
Початок аукціону: 06 лютого 2019 13:02
Очікувана вартість: 6 967 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 838,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 209032.8 UAH
Publication date: 29 грудня 2018 17:36
Enquiries until: 18 січня 2019 18:00
Complaints submission until: до 24 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2019 18:00
Planned auction date: 06 лютого 2019 13:02

Information

Estimated total value: 6 967 760 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Послуги з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій
Services for the manufacture of seals for district and polling station election commissions
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30162 штуки
Послуги з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Services for the manufacture of seals for district and polling station election commissions
CPV: 30192153-8
Період постачання: з 15 лютого 2019 по 05 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 17:37
Оголошення про проведення ВТ міжнар.doc
29 грудня 2018 17:37
2. Оголошення про проведення ВТ(печатки).doc
29 грудня 2018 17:36
Тендерна документація-печатки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків поставки товару
Дата подання: 04 січня 2019 13:42
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:39
Шановні Замовники! Поясніть , будь ласка, ситуацію щодо термінів поставки товару. В тендерній документації вказано наступне: «Виготовлення Продукції здійснюється двома партіями: – печатки для окружних виборчих комісій (201 штука), дільничних виборчих комісій закордонного виборчого округу (104 штуки) – до 15 лютого 2019 року; – печатки для дільничних виборчих комісій (29 857 штук) – до 5 березня 2019 року. В свою чергу система Prozorro зазначає «Дата початку аукціону за лотом 05.03. 2019 А також беремо до уваги наступне: «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» Яким чином печатки можуть бути виготовлені у строк РАНІШЕ ніж будуть проведені торги , визначено переможця і укладено договір? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-001040-c) вказано орієнтовну (максимально можливу) дату проведення аукціону, оскільки згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Однак, враховуючи обмежені строки виборчого процесу чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року, Комісія планує розглянути тендерні пропозиції протягом одного робочого дня. Після оприлюднення в електронній системі закупівель відповідного протоколу розгляду тендерних пропозицій дату початку аукціону буде автоматично оновлено.
За підрахунками замовника орієнтовна дата проведення аукціону – 4 лютого 2019 року.
Зважаючи на викладене, укладання договору про закупівлю та виготовлення продукції у строки, вказані в тендерній документації на закупівлю послуг з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій (код згідно з ДК 021:2015: 30192153-8 – штампи), затвердженій рішенням тендерного комітету Комісії від 29 грудня 2018 року, можливе, у тому числі з дотриманням строків для забезпечення права на оскарження рішень замовника, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Питання щодо оснасток
Дата подання: 04 січня 2019 15:46
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:40
Загальна ціна тендеру дозволяє виготовити ВСІ печатки на автоматичних оснастках з вбудованою штемпельною подушкою, що значно зручніше при їх використанні і може бути набагато дешевше ніж ручні з настільною подушкою. Чи можливо запропонувати всі печатки на автоматичних оснастках? Дякуємо
Відповідь: Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
У Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю послуг з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій (код згідно з ДК 021:2015: 30192153-8 – штампи), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 29 грудня 2018 року, вказано, що печатки дільничних виборчих комісій у кількості 29 857 шт. мають бути укомплектовані ручною оснасткою з кришкою спеціально визначеного Центральною виборчою комісією кольору. До комплекту печатки дільничної виборчої комісії додається настільна штемпельна подушка.
Такі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик зазначених печаток були вказані Замовником з урахуванням декількох факторів.
Зокрема, для забезпечення виборчого процесу дільничними виборчими комісіями використовуються також штампи "Вибув", які є в наявності в комісіях, на ручній оснастці і для них також необхідна штемпельна подушка.
З метою економії державних коштів пропонується використовувати при застосуванні штампа "Вибув" штемпельну подушку, яка має йти в комплекті з печаткою дільничної виборчої комісії.
Враховуючи викладене, Комісії необхідно закупити печатки дільничних виборчих комісій у кількості 29 857 шт., які мають бути укомплектовані ручною оснасткою з кришкою спеціально визначеного Комісією кольору, а також настільною штемпельною подушкою відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю послуг з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій (код згідно з ДК 021:2015: 30192153-8 – штампи), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 29 грудня 2018 року.
Звертаємо увагу, що згідно з частиною першою статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до неї.
Щодо видів печаток та штампів
Дата подання: 09 січня 2019 17:54
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:40
Шановні Замовники! Поясніть , будь ласка переліку виробів окрім печаток круглих будуть входити штампи з написом "ВИБУВ", якщо так то укажіть кількість таких штампів. Чекаємо на відповідь В тендерній документації вказано наступне:
Відповідь: Закупівля Центральною виборчою комісією послуг з виготовлення печаток для окружних і дільничних виборчих комісій (код згідно з ДК 021:2015: 30192153-8 – штампи) не передбачає придбання штампів "Вибув".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 січня 2019
UA-2018-12-29-001040-c41d98451d51b4c45b044aff27d28a61f
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна, Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 січня 2019 16:37
Протокол розгляду ТП.doc
31 січня 2019 16:39
Електронний підпис
31 січня 2019 16:39
Електронний підпис

Документи

31 січня 2019 16:40
Протокол розгляду ТП.doc
31 січня 2019 16:40
Електронний підпис
31 січня 2019 16:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 6 964 710,00
UAH з ПДВ
6 964 710,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович 6 966 235,00
UAH з ПДВ
6 966 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2503713793
Переможець 6 964 710,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2503713793
6 964 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 18:35
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 15:11
Договір № 43.pdf укладений
18 лютого 2019 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 963 430,00
UAH з ПДВ