Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Механізоване очищення доріг від снігу" - виправлення технічної механічної помилки в закупівлі UA-2017-11-22-000040-b
Очікувана вартість
248 718,41 UAH
UA-2018-12-29-000937-c 66fe3181dbc74321a3233aeb2e2f1fc7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Під час внесення інформації про виконання оплати в 2018 році по закупівлі UA-2017-11-22-000040-b, секретар тендерного комітету зробив технічну механічну помилку – помилково невірно вказав в системі Prozorro про завершення Договору №1 від 05.01.2018. Система Prozorro не надає технічної можливості виправити вказану помилку шляхом коригування невірної інформації на сторінці закупівлі. Юридично та фактично Договір №1 від 05.01.2018 не завершено та дію Договору продовжено на наступний рік Додатковою угодою №3 від 29.12.2018. Тендерний комітет замовника, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення прозорості та відкритості тендерних процедур, вирішив: 1) виправити вказану технічну механічну помилку по розміщенню інформації про завершення договору №1 від 05.01.2018 по вказаній закупівлі, для чого оприлюднити протокол виправлення помилки в системі Prozorro; 2) оприлюднити повідомлення про внесення змін в Договір №1 від 05.01.2018 Додатковою угодою №3 від 29.12.2018. Публікуємо вірну інформації щодо продовження дії Договору №1 від 05.01.2018 таким чином.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Прибирання доріг та тротуарів ручним способом з вивозом сміття" - виправлення технічної механічної помилки в закупівлі UA-2017-11-22-000040-b та оприлюднення змін до договору, внесених Додатковою угодою №3 від 29.12.2018.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Тендерна документація

29 грудня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 16:11
Протокол виправлення помилки.pdf
29 грудня 2018 16:09
Протокол виправлення помилки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 248 718,41
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 16:19

Документи

29 грудня 2018 16:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 17:06
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 17:02
Доп. угода №4 к дог.№1.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:31
Додаткова угода на 20 проц.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:24
Договір прибирання снігу з доріг.pdf укладений
29 грудня 2018 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2019 рік. Додаткова угода на суму що не перевищує 20% суми договору №1 від 05.01.2018
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додаткової угоди №3 від 29.12.2018 до Договору №1 від 05.01.2018
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 09 квітня 2019
Сума оплати за договором: 175 040,19
UAH