Розробка проектно-кошторисної документації "Будівництво ТЕЦ електричною потужністю не більше 6,5 МВт, тепловою потужністю не більше 22 Гкал/год. розташованою за адресою: проспект Перемоги, смт Ківшарівка, м. Куп'янськ, Харківська область
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2018-12-29-000733-b fcce0987ec7a440b8b77a28ea3534c50
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 січня 2019 11:15
Очікувана вартість: 6 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектно-кошторисної документації "Будівництво ТЕЦ електричною потужністю не більше 6,5 МВт, тепловою потужністю не більше 22 Гкал/год. розташованою за адресою: проспект Перемоги, смт Ківшарівка, м. Куп'янськ, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, площа Свободи, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 січня 2019 10:55
Електронний цифровий підпис
09 січня 2019 10:55
Додаток А до завдання на проектування.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 4.doc
29 грудня 2018 12:50
ТД.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 5.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 1.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 3.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 2.doc
09 січня 2019 10:55
Електронний цифровий підпис
29 грудня 2018 12:50
Електронний цифровий підпис
09 січня 2019 10:55
Додаток А до завдання на проектування.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 4.doc
29 грудня 2018 12:50
ТД.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 5.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 1.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 3.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можливо внести зміни до проекту договору?
Дата подання: 03 січня 2019 10:20
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:09
Просимо розглянути можливі зміни до Проекту Договру: Змінити формулювання п. 2.3. Викласти в редакції: 2.3. Розрахунки проводяться з попередньою оплатою у розмірі 30% від Загальної вартості Договору протягом 10 календарних днів з дати підписання Договору. Пропорційне списання попередньої оплати, відбувається в актах приймання-передачі виконання робіт. Змінити формулювання п. 2.8. Викласти в редакції: 2.8. Замовник проводить оплату виконаних робіт протягом 30 календарних днів з моменту підписання актів приймання-передачі виконаних робіт. Видалити п.2.9. (Не є підставою для господарсько-правової відповідальності Замовника фактична та юридична неможливість оплати грошового зобов’язання проведеної Виконавцем роботи у результаті не виділення необхідних бюджетних коштів Замовнику за цим цільовим призначенням.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні
Використання палива
Дата подання: 03 січня 2019 13:26
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:44
Яке паливо планується використовувати для роботи ТЕЦ в якості основного та резервного? Просимо надати відповідь, оскільки це впливає на формування ціни виконання робочого проекту.
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Технічне завдання на проектування
Дата подання: 03 січня 2019 13:35
Дата відповіді: 09 січня 2019 10:56
Відсутній Додаток А до Технічного завдання на проектування, в якому міститься перелік вихідних даних, що надає Замовник. Просимо надати даний Додаток А.
Відповідь: Додаток А до Технічного завдання на проектування прикріплено
Розробка ТЕО
Дата подання: 03 січня 2019 13:36
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:45
Чи було розроблено раніше ТЕО, оскільки такі технічні проекти не можуть бути виконані в одну стадію?
Відповідь: ТЕО було розроблено у 2016 році без кошторисної частини
Тип палива
Дата подання: 03 січня 2019 13:40
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:45
Просимо уточнити чи тип палива (біопаливо) вже обрано замовником, чи вибір палива буде віднесений до компетенції проектувальника?
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Додаток 1 до Тендерної документації
Дата подання: 03 січня 2019 13:46
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:46
Згідно з п.9 ( Додатку 1 - Завдання на проектування до тендерної документації) предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, стадія "Робочий проект". Для розробки технічних рішень стосовно вибору обладнання під час виконання проектних робіт, а отже і визначення вартості робіт, просимо Вас, надати роз'яснення стосовно п.16 (Додатку 1 - Завдання на проектування до ТД), а саме: який вид біопалива передбачається до використання, а також надати сертифікати на даний вид палива.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Уточнення завдання на проектування
Дата подання: 03 січня 2019 13:48
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:50
В п. 13. Завдання на проектування вказано, що будівництво виконується у дві черги. Просимо вказати потужність основного обладнання (водогрійного та парового котла) І черги В п. 16 Завдання на проектування вказано, що основним та резервним паливом є біопаливо. Просимо вказати характеристики палива (калорійність, склад, та інш.) В п. 17 вказано, що кількість парових турбін та їх характеристики визначити проектом. В п. 13 вказана одна турбіна. Просимо внести зміни в Завдання на проектування В п. 17 вказано: Для генерації теплової енергії у вигляді мережної води передбачити: – у складі І черги будівництва: водогрійний котел, паровий котел (парові котли), що буде переведено у водогрійний режим; В п. 13 вказано один паровий котел Просимо внести зміни в Завдання на проектування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Все буде розроблятися в рамках проекту.
Зміни в Завдання на проектування, в разі необхіності, будуть внесені додатковою угодою.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-29-000733-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 23 березня 2019 12:52
Вимога, що стосується прийнятих рішень та дій тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації, які відбулися після оцінки тендерної пропозиції АТ КІЕП
За результатами розгляду тендерної пропозиції АТ КІЕП в електронній системі електронних закупівель 13 березня 2019 року тендерним комітетом Замовника було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету № 96 від 13 березня 2019 року, в якому було зазначено про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з причини невідповідності умовам тендерної документації. Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП, як такої що не відповідає умовам тендерної документації, вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання даної Вимоги, подає цю Вимогу стосовно прийнятих рішень та дій тендерного комітету Замовника. Текст Вимоги додається.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 березня 2019 12:52
Вимога від 23.03.2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-23-000039 ● d075738ed87049c3ad9a663ddfff79cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-23 18:03:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.05.2019 № 141
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 23.05.2019 року.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.05.2019 № 141

Витяг з переліку
процедур для здійснення
моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2018-12-29-000733-b 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель
Е. ЖЕРЕБЦОВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації, 03366144, Україна, Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
  2. Інформація про предмет закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації "Будівництво ТЕЦ електричною потужністю не більше 6,5 МВт, тепловою потужністю не більше 22 Гкал/год. розташованою за адресою: проспект Перемоги, смт Ківшарівка, м. Куп'янськ, Харківська область, 6200000UAH, 73300000-5, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: fcce0987ec7a440b8b77a28ea3534c50, 2018-12-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність надання Замовником роз’яснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, своєчасності виконання договірних зобов’язань. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовника) від 28.12.2018 № 73; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «АСТЕР-М», протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2019, Договір від 39/19 від 11.05.2019, додаткова угода до договору від 11.05.2019 №1. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовником перед оголошенням відкритих торгів на вищевказану закупівлю оприлюднено річний план закупівель на 2018 рік згідно з яким, очікувана вартість закупівлі становить 6 200 000,00 грн, вид процедури закупівлі – відкриті торги. Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам установлених тендерною документацією учасники процедури закупівлі повинні надати документальне підтвердження виконання аналогічних договорів. Однак, відповідно до вимог пункту два статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв серед яких: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного договору. Таким чином, тендерна документація на вищезазначену закупівлю складена з порушенням вимог пункту два статті 16 Закону. Також, за результатом проведеного моніторингу інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що до участі у відкритих торгах було подано сім тендерних пропозицій, а саме: ТОВ НВО "Термосистеми", АТ «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект», ТОВ "Генерація тепла", ТОВ "ПК-Енергомонтажсервіс", ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект", ТОВ «АСТЕР-М», ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ". За результатом розгляду тендерним комітетом Замовника тендерні пропозиції ТОВ НВО "Термосистеми", АТ «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект», ТОВ "Генерація тепла", ТОВ "ПК-Енергомонтажсервіс", ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект" відхилені Замовником внаслідок невідповідності умовам встановлених у тендерній документації. Переможцем торгів визнано учасника ТОВ «АСТЕР-М». Слід зазначити, що 23.03.2019, відповідно до пункту третього статті 30 Закону, учасник АТ «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з Вимогою, про надання роз’яснень стосовно прийнятих рішень та дій тендерного комітету Замовника, а саме відхилення його тендерної пропозиції. Однак, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на момент проведення моніторингу закупівлі, відповідь з інформацією через електронну систему закупівель Замовником не надано, чим порушено частину третю статті 30 Закону. Також аналізом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АСТЕР-М» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: згідно з вимогами пункту сьомого першого розділу тендерної документації - усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також одночасно всі документи повинні мати автентичний переклад, якщо вони складені іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Однак, аналізом встановлено, що учасником ТОВ «АСТЕР-М» у складі тендерної пропозиції надано «Приказ о прийме на работу от 01.02.2008 года №1» без автентичного перекладу. Також встановлено, що відповідно до пункту першого розділу першого тендерної документації - Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком № 2 з урахуванням проведеного аукціону та кошторис вартості проектно-вишукувальних робіт, складений згідно вимог ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Слід зазначити, що у разі відхилення тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Аналізом інформації оприлюдненої на веб - порталі Уповноваженого органу встановлено, що 11.04.2019 року пропозиція учасника ТОВ «АСТЕР-М» визначена, як наступна найбільш економічно вигідна пропозиція. Тобто, згідно вищевикладеному учасник протягом 1-го робочого дня, а саме 12.04.2019 повинен розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком № 2 (з урахуванням проведеного аукціону) та кошторис вартості проектно-вишукувальних робіт, складений згідно вимог ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Однак, моніторингом встановлено, що вищезазначені документи надані ТОВ «АСТЕР-М» 15.04.2019 року. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відповідно до умов статті 30 Закону повинна бути відхилена.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту два статті 16 та частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВО "Термосистеми" 5 642 400,00
UAH з ПДВ
4 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 5 744 520,00
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕНЕРАЦІЯ ТЕПЛА" 6 063 540,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС" 5 910 630,00
UAH з ПДВ
5 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект" 6 186 368,00
UAH з ПДВ
5 330 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСТЕР-М 6 188 495,45
UAH з ПДВ
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" 6 179 819,20
UAH з ПДВ
6 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 14:06
sign.p7s
15 січня 2019 19:19
sign.p7s
15 січня 2019 19:17
14_Копія Статуту.pdf
15 січня 2019 19:17
12_Кошторис та ДЦ_150119.pdf
15 січня 2019 19:17
4_Відгуки.pdf
15 січня 2019 19:17
3_Копія договору.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 09:13
sign.p7s
16 січня 2019 11:46
sign.p7s
16 січня 2019 11:45
Тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2019 11:45
Статут.pdf
16 січня 2019 11:45
Проект договору.pdf
16 січня 2019 11:45
Листи-згоди_персонал.pdf
16 січня 2019 11:45
Договірна ціна.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_СП.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_санкції.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_персонал.pdf
16 січня 2019 11:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 13:51
Лист-згода.pdf
16 січня 2019 12:50
ТЕЦ 6,5 МВт СТ.Р.pdf
16 січня 2019 12:50
ТЕЦ 6,5 МВт СТ.П.pdf
16 січня 2019 12:50
Сертификат ГИПа.pdf
16 січня 2019 12:50
Договір 238, Відгук.pdf
16 січня 2019 12:50
Договір 21-1, Відгук.pdf
16 січня 2019 12:49
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 13:08
24 договори.zip
16 січня 2019 12:59
9 довідка п3 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:59
8 довідка п2 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:59
6 довідка працівники.pdf
16 січня 2019 12:59
4 проект договору.pdf
16 січня 2019 12:59
18 гарантійний лист.pdf
16 січня 2019 12:58
15 довідка п2 ч2 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
14 довідка п1 ч2 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
13 довідка п9 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
12 довідка п8 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
11 довідка п7 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
10 довідка п5 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
1 цінова пропозиція.pdf
16 січня 2019 12:48
24 договори.zip
16 січня 2019 12:48
26 Копія статуту.pdf
16 січня 2019 12:48
39 сертификат ГІП.pdf
16 січня 2019 12:48
38 свідоцтво ГІП.pdf
16 січня 2019 12:48
35 сертификат 3атула.pdf
16 січня 2019 12:48
34 Cертификат Редька.pdf
16 січня 2019 12:48
30 кошторис 2.pdf
16 січня 2019 12:48
29 кошторис 1.pdf
16 січня 2019 12:48
28 договірна ціна.pdf

Публічні документи

15 січня 2019 20:25
Пропозиція.pdf
15 січня 2019 20:25
Кошторис.pdf
15 січня 2019 20:25
Договор.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція ФО.pdf
15 січня 2019 20:25
Графік календарний.pdf
15 січня 2019 20:25
Устав2.pdf
15 січня 2019 20:25
Судимість.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція АМКУ.pdf
15 січня 2019 20:25
Сплата податків.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупция програма.pdf
15 січня 2019 20:25
Працівники.pdf
15 січня 2019 20:25
захист довкілля.pdf
15 січня 2019 20:25
Єдиний реєстр.pdf
15 січня 2019 20:25
Банкрутство.pdf
15 січня 2019 20:25
Аналоги.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 09:27
sign.p7s
17 квітня 2019 15:23
sign.p7s
15 квітня 2019 12:33
sign.p7s
16 січня 2019 11:46
sign.p7s
16 січня 2019 11:44
Статут.pdf
16 січня 2019 11:44
Проект договору.pdf
16 січня 2019 11:44
Довідки СТ17 та інші.pdf
16 січня 2019 11:44
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 08:43
08.1_Календарний план.pdf
16 січня 2019 08:43
08_Проект_договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВО "Термосистеми"
#30429178
Відхилено 4 044 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 15:03
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»
#16392628
Відхилено 4 050 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕНЕРАЦІЯ ТЕПЛА"
#40366015
Відхилено 4 100 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС"
#34329557
Відхилено 5 330 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:28
ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект"
#31631883
Відхилено 5 330 768,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:54
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Рішення скасоване 5 998 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 17:00
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Переможець 5 998 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 17:13

Документи

14 лютого 2019 15:03
sign.p7s
24 січня 2019 14:26
sign.p7s

Документи

13 березня 2019 17:47
sign.p7s
13 березня 2019 17:47
№96.pdf
21 лютого 2019 15:11
sign.p7s

Документи

28 березня 2019 17:44
sign.p7s
28 березня 2019 17:44
109.pdf
20 березня 2019 15:56
sign.p7s
13 березня 2019 17:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 квітня 2019 17:28
sign.p7s
11 квітня 2019 17:28
137.pdf
03 квітня 2019 15:47
sign.p7s
03 квітня 2019 15:46
118.pdf
28 березня 2019 17:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 квітня 2019 17:54
sign.p7s
11 квітня 2019 17:54
138.pdf

Документи

12 квітня 2019 15:48
sign.p7s
12 квітня 2019 15:48
140.pdf

Документи

23 квітня 2019 17:13
sign.p7s
23 квітня 2019 17:13
163. Про скасування.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 17:13
sign.p7s
23 квітня 2019 17:13
163. Про скасування.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 травня 2019 10:29
Договір 39.19.pdf укладений
11 травня 2019 10:26
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2019 15:49
Доп угода №4 дог. № 39.19 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:49
Додатки до дог 39.19.pdf укладений
21 травня 2019 15:48
sign.p7s зміни до договору
20 травня 2019 14:42
Доп. угода №3 до договору 39.19 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:42
sign.p7s зміни до договору
20 травня 2019 14:34
доп. угода №2 договір 39.19 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:34
sign.p7s зміни до договору
11 травня 2019 13:26
додаткова угода № 1 до договору 39.19 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2019 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 10.3 вікласти у наступній редакції: Договір є чинним з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і скріплення Договору печатками Сторін, та дієидо 31 груднч 2020 року, а в частині розрахунків - до повного їх проведення за фактично виконану роботу, прийняту Замовником з актами приймання-передачі виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу місцезнаходження та банківськи реквізити
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшити ціну договору та викласти у такій редакції 5959000,00. Внести зміни до п. 11.2, 11.3 Додатки до договору і викласти у новій редакції. Внести зміни до п. 4.1. розділу 4. Передача та приймання робіт і викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік складає 50000,00 гривень
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку