Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації "Будівництво ТЕЦ електричною потужністю не більше 6,5 МВт, тепловою потужністю не більше 22 Гкал/год. розташованою за адресою: проспект Перемоги, смт Ківшарівка, м. Куп'янськ, Харківська область
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2018-12-29-000733-b fcce0987ec7a440b8b77a28ea3534c50
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 січня 2019 11:15
Очікувана вартість: 6 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73300000-5: Проектування та виконання НДДКР


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектно-кошторисної документації "Будівництво ТЕЦ електричною потужністю не більше 6,5 МВт, тепловою потужністю не більше 22 Гкал/год. розташованою за адресою: проспект Перемоги, смт Ківшарівка, м. Куп'янськ, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, площа Свободи, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 10:55
Додаток А до завдання на проектування.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 4.doc
29 грудня 2018 12:50
ТД.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 5.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 1.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 3.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 2.doc
09 січня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 10:55
Додаток А до завдання на проектування.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 4.doc
29 грудня 2018 12:50
ТД.docx
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 5.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 1.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 3.doc
29 грудня 2018 12:50
ДОДАТОК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можливо внести зміни до проекту договору?
Дата подання: 03 січня 2019 10:20
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:09
Просимо розглянути можливі зміни до Проекту Договру: Змінити формулювання п. 2.3. Викласти в редакції: 2.3. Розрахунки проводяться з попередньою оплатою у розмірі 30% від Загальної вартості Договору протягом 10 календарних днів з дати підписання Договору. Пропорційне списання попередньої оплати, відбувається в актах приймання-передачі виконання робіт. Змінити формулювання п. 2.8. Викласти в редакції: 2.8. Замовник проводить оплату виконаних робіт протягом 30 календарних днів з моменту підписання актів приймання-передачі виконаних робіт. Видалити п.2.9. (Не є підставою для господарсько-правової відповідальності Замовника фактична та юридична неможливість оплати грошового зобов’язання проведеної Виконавцем роботи у результаті не виділення необхідних бюджетних коштів Замовнику за цим цільовим призначенням.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні
Використання палива
Дата подання: 03 січня 2019 13:26
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:44
Яке паливо планується використовувати для роботи ТЕЦ в якості основного та резервного? Просимо надати відповідь, оскільки це впливає на формування ціни виконання робочого проекту.
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Технічне завдання на проектування
Дата подання: 03 січня 2019 13:35
Дата відповіді: 09 січня 2019 10:56
Відсутній Додаток А до Технічного завдання на проектування, в якому міститься перелік вихідних даних, що надає Замовник. Просимо надати даний Додаток А.
Відповідь: Додаток А до Технічного завдання на проектування прикріплено
Розробка ТЕО
Дата подання: 03 січня 2019 13:36
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:45
Чи було розроблено раніше ТЕО, оскільки такі технічні проекти не можуть бути виконані в одну стадію?
Відповідь: ТЕО було розроблено у 2016 році без кошторисної частини
Тип палива
Дата подання: 03 січня 2019 13:40
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:45
Просимо уточнити чи тип палива (біопаливо) вже обрано замовником, чи вибір палива буде віднесений до компетенції проектувальника?
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Додаток 1 до Тендерної документації
Дата подання: 03 січня 2019 13:46
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:46
Згідно з п.9 ( Додатку 1 - Завдання на проектування до тендерної документації) предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, стадія "Робочий проект". Для розробки технічних рішень стосовно вибору обладнання під час виконання проектних робіт, а отже і визначення вартості робіт, просимо Вас, надати роз'яснення стосовно п.16 (Додатку 1 - Завдання на проектування до ТД), а саме: який вид біопалива передбачається до використання, а також надати сертифікати на даний вид палива.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вибір палива віднесено до компетенцій проектувальника на підставі економічних розрахунків, які будуть відображені в проекті, а також на підставі дослідження ринку сировини з урахуванням особливостей Куп'янського району.
Уточнення завдання на проектування
Дата подання: 03 січня 2019 13:48
Дата відповіді: 08 січня 2019 16:50
В п. 13. Завдання на проектування вказано, що будівництво виконується у дві черги. Просимо вказати потужність основного обладнання (водогрійного та парового котла) І черги В п. 16 Завдання на проектування вказано, що основним та резервним паливом є біопаливо. Просимо вказати характеристики палива (калорійність, склад, та інш.) В п. 17 вказано, що кількість парових турбін та їх характеристики визначити проектом. В п. 13 вказана одна турбіна. Просимо внести зміни в Завдання на проектування В п. 17 вказано: Для генерації теплової енергії у вигляді мережної води передбачити: – у складі І черги будівництва: водогрійний котел, паровий котел (парові котли), що буде переведено у водогрійний режим; В п. 13 вказано один паровий котел Просимо внести зміни в Завдання на проектування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Все буде розроблятися в рамках проекту.
Зміни в Завдання на проектування, в разі необхіності, будуть внесені додатковою угодою.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-29-000733-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 23 березня 2019 12:52
Вимога, що стосується прийнятих рішень та дій тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації, які відбулися після оцінки тендерної пропозиції АТ КІЕП
За результатами розгляду тендерної пропозиції АТ КІЕП в електронній системі електронних закупівель 13 березня 2019 року тендерним комітетом Замовника було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету № 96 від 13 березня 2019 року, в якому було зазначено про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з причини невідповідності умовам тендерної документації. Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП, як такої що не відповідає умовам тендерної документації, вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання даної Вимоги, подає цю Вимогу стосовно прийнятих рішень та дій тендерного комітету Замовника. Текст Вимоги додається.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 березня 2019 12:52
Вимога від 23.03.2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-23-000039 ● d075738ed87049c3ad9a663ddfff79cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.05.2019 № 141
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 23.05.2019 року.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.05.2019 № 141

Витяг з переліку
процедур для здійснення
моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2018-12-29-000733-b 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель
Е. ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВО "Термосистеми" 5 642 400,00
UAH з ПДВ
4 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 5 744 520,00
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕНЕРАЦІЯ ТЕПЛА" 6 063 540,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС" 5 910 630,00
UAH з ПДВ
5 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект" 6 186 368,00
UAH з ПДВ
5 330 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСТЕР-М 6 188 495,45
UAH з ПДВ
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" 6 179 819,20
UAH з ПДВ
6 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 14:06
Електронний підпис
15 січня 2019 19:19
Електронний підпис
15 січня 2019 19:17
14_Копія Статуту.pdf
15 січня 2019 19:17
12_Кошторис та ДЦ_150119.pdf
15 січня 2019 19:17
4_Відгуки.pdf
15 січня 2019 19:17
3_Копія договору.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 09:13
Електронний підпис
16 січня 2019 11:46
Електронний підпис
16 січня 2019 11:45
Тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2019 11:45
Статут.pdf
16 січня 2019 11:45
Проект договору.pdf
16 січня 2019 11:45
Листи-згоди_персонал.pdf
16 січня 2019 11:45
Договірна ціна.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_СП.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_санкції.pdf
16 січня 2019 11:45
Довідка_персонал.pdf
16 січня 2019 11:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 13:51
Лист-згода.pdf
16 січня 2019 12:50
ТЕЦ 6,5 МВт СТ.Р.pdf
16 січня 2019 12:50
ТЕЦ 6,5 МВт СТ.П.pdf
16 січня 2019 12:50
Сертификат ГИПа.pdf
16 січня 2019 12:50
Договір 238, Відгук.pdf
16 січня 2019 12:50
Договір 21-1, Відгук.pdf
16 січня 2019 12:49
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 13:08
24 договори.zip
16 січня 2019 12:59
9 довідка п3 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:59
8 довідка п2 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:59
6 довідка працівники.pdf
16 січня 2019 12:59
4 проект договору.pdf
16 січня 2019 12:59
18 гарантійний лист.pdf
16 січня 2019 12:58
15 довідка п2 ч2 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
14 довідка п1 ч2 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
13 довідка п9 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
12 довідка п8 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
11 довідка п7 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
10 довідка п5 ч1 ст 17.pdf
16 січня 2019 12:58
1 цінова пропозиція.pdf
16 січня 2019 12:48
24 договори.zip
16 січня 2019 12:48
26 Копія статуту.pdf
16 січня 2019 12:48
39 сертификат ГІП.pdf
16 січня 2019 12:48
38 свідоцтво ГІП.pdf
16 січня 2019 12:48
35 сертификат 3атула.pdf
16 січня 2019 12:48
34 Cертификат Редька.pdf
16 січня 2019 12:48
30 кошторис 2.pdf
16 січня 2019 12:48
29 кошторис 1.pdf
16 січня 2019 12:48
28 договірна ціна.pdf

Публічні документи

15 січня 2019 20:25
Пропозиція.pdf
15 січня 2019 20:25
Кошторис.pdf
15 січня 2019 20:25
Договор.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція ФО.pdf
15 січня 2019 20:25
Графік календарний.pdf
15 січня 2019 20:25
Устав2.pdf
15 січня 2019 20:25
Судимість.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупція АМКУ.pdf
15 січня 2019 20:25
Сплата податків.pdf
15 січня 2019 20:25
Корупция програма.pdf
15 січня 2019 20:25
Працівники.pdf
15 січня 2019 20:25
захист довкілля.pdf
15 січня 2019 20:25
Єдиний реєстр.pdf
15 січня 2019 20:25
Банкрутство.pdf
15 січня 2019 20:25
Аналоги.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 08:43
08.1_Календарний план.pdf
16 січня 2019 08:43
08_Проект_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВО "Термосистеми"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕНЕРАЦІЯ ТЕПЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС"

ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект"

ТОВ АСТЕР-М

ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВО "Термосистеми"
#30429178
Відхилено 4 044 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 15:03
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»
#16392628
Відхилено 4 050 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕНЕРАЦІЯ ТЕПЛА"
#40366015
Відхилено 4 100 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС"
#34329557
Відхилено 5 330 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:28
ПрАТ ХКП "Котлоенергопроект"
#31631883
Відхилено 5 330 768,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:54
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Рішення скасоване 5 998 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 17:00
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Переможець 5 998 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 17:13

Документи

14 лютого 2019 15:03
Електронний підпис
24 січня 2019 14:26
Електронний підпис

Документи

13 березня 2019 17:47
Електронний підпис
13 березня 2019 17:47
№96.pdf
21 лютого 2019 15:11
Електронний підпис

Документи

28 березня 2019 17:44
Електронний підпис
28 березня 2019 17:44
109.pdf
20 березня 2019 15:56
Електронний підпис
13 березня 2019 17:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 квітня 2019 17:28
Електронний підпис
11 квітня 2019 17:28
137.pdf
03 квітня 2019 15:47
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:46
118.pdf
28 березня 2019 17:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
11 квітня 2019 17:54
138.pdf

Документи

12 квітня 2019 15:48
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:48
140.pdf

Документи

23 квітня 2019 17:13
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:13
163. Про скасування.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 17:13
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:13
163. Про скасування.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:31
доп угода 6 до дог. від 11.05.19 №39-19.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:24
Д.у. 5 до дог. 39.19 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 15:49
Доп угода №4 дог. № 39.19 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:49
Додатки до дог 39.19.pdf укладений
21 травня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 14:42
Доп. угода №3 до договору 39.19 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 14:34
доп. угода №2 договір 39.19 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 13:26
додаткова угода № 1 до договору 39.19 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 10:29
Договір 39.19.pdf укладений
11 травня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 10.3 вікласти у наступній редакції: Договір є чинним з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і скріплення Договору печатками Сторін, та дієидо 31 груднч 2020 року, а в частині розрахунків - до повного їх проведення за фактично виконану роботу, прийняту Замовником з актами приймання-передачі виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу місцезнаходження та банківськи реквізити
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшити ціну договору та викласти у такій редакції 5959000,00. Внести зміни до п. 11.2, 11.3 Додатки до договору і викласти у новій редакції. Внести зміни до п. 4.1. розділу 4. Передача та приймання робіт і викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік складає 50000,00 гривень
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020. № 437 Сторони за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовника в тексті Договору замінити на "Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу ХОДА. 2. Пунк 10.3 розділу 10 Інші положення - нова редакція. 3. Пункт 11.2 та 11.3 розділу 11. додатки до договору - нова редакція. 4. Інші умови до договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 10.3. розділу 10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ, пункт 11.2 та 11.3. розділу 11. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ викладено у новій редакції. Інші умови до договору без змін.
Номер договору про закупівлю: 39/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML