Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171878 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2018 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 640 795,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 203,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49223 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2018 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 12:36 |
Додаток 7 Проект договору про забезпечення виконання договору.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
ТД Перевезення експертних трупів.doc | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 1 ст.17.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 2 технічне завдання.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 3 проект договору.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 5 гарантійний лист.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx | |
29 грудня 2018 12:34 |
Додаток 8 гарантийний лист без отримання попередньої оплати.docx |
29 грудня 2018 13:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2018 12:36 |
Додаток 7 Проект договору про забезпечення виконання договору.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
ТД Перевезення експертних трупів.doc
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 1 ст.17.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 2 технічне завдання.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 3 проект договору.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 5 гарантійний лист.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx
|
|||
29 грудня 2018 12:34 |
Додаток 8 гарантийний лист без отримання попередньої оплати.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000251 ● 48d881e8864640a9bb322794744ac404
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 11:13 |
НАКАЗ
14.03.2019 № 31
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів), яка проводиться Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г.ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-25 13:38:38
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-14-000251
Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2019-03-14-000251, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів) ідентифікатор закупівлі №UA-2018-12-29-000677-b.
За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та таким що підлягає скасуванню, з урахуванням наступного:
Щодо порушення Замовником, на думку Управління, пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами, в частині не передбачення в ТД необхідності застосування заходів із захисту довкілля
Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) дійсно передбачено, що тендерна документація повинна містити, в тому числі, необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Водночас відповідно до пункту «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника яка затверджена рішенням тендерного комітету від 29.12.2018 №2/19-2 (далі – ТД) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (яке повинно мати: розрахунок вартості послуг).
Разом з тим, абзацом другим цього ж пункту чітко передбачено, що замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Тобто, в розумінні ТД передбачення необхідності застосування заходів із захисту довкілля Замовником було дотримано.
Водночас, на етапі надання роз’яснень до тендерної документації Замовника, жоден з потенційних учасників торгів, в порядку статті 23 Закону, до Замовника не звертався, а тому такі учасники розуміли вимоги ТД.
Більш того, ТД Замовника також не було оскаржено в порядку статті 18 Закону. А тому, у зв’язку з відсутністю звернень щодо ТД Замовника та відсутністю скарг в частині законності/незаконності ТД Замовника, свідчить про те, що Замовником дотримано вимоги частини 2 статті 22 Закону.
Щодо невідповідності, на думку Управління, тендерної пропозиції КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба умовам ТД
Так, відповідно до підпункту 1.1.3. пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, учасники торгів повинні надати довідку про уповноважену особу та документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
Вказану вимогу учасник КП «Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба» виконало в повному обсязі, та у складі тендерної пропозиції ними надано:
- довідку про уповноважену особу – файл «2 Довідка про уповноважену особу.pdf» завантажений 14 січня 2019 о 13:30;
- документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі: файл «3 Наказ про призначення.pdf»; файл «2Довідка про уповноважену особу.pdf» та файл «4 Довіреність 2.pdf».
За результатами розгляду Замовником вказаних документів учасником підтверджено повноваження головного інженера Глушакова Віктора Михайловича, якому надано повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Посилання на те, що учасником КП «Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба» не надано жодного документу щодо призначення, саме начальника Підприємства Дмитрієва М.В., яким видано довіреність на Глушакова В.М, є не зрозумілим та абсурдним, адже окремих вимог щодо підтвердження повноважень осіб, якими видано довіреності чи доручення, ТД Замовника не вимагалось, а відтак це не є невідповідністю такого учасника умовам ТД.
Враховуючи викладене, у відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та скасувати Висновок.
У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до Запорізького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 02 квітня 2019 |
Документи:
02 квітня 2019 12:00
|
Електронний підпис |
02 квітня 2019 12:00
|
Позов в прозоро.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Балута Ігор Юрійович |
1 640 795,00
UAH
|
1 632 500,00
UAH
|
Документи |
КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба |
1 640 795,00
UAH
|
1 640 795,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Балута Ігор Юрійович #3250211637 |
Відхилено |
1 632 500,00
UAH
|
16 січня 2019 16:04
|
КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба #03345780 |
Переможець |
1 640 795,00
UAH
|
17 січня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 09:50
|
2.19 розірв ду4.pdf | укладений |
27 березня 2020 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2020 13:18
|
Додаткова угода 3 до договору 2.19.pdf | зміни до договору |
09 січня 2020 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:05
|
Додаткова угода 2 до договору 2.19.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2019 09:33
|
Додаткова угода 1 до договору 2.19.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2019 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 15:59
|
Договір 2.19.pdf | укладений |
05 лютого 2019 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 2/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №2/19 від 05.02.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 2/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №2/19 від 05.02.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% |
Номер договору про закупівлю: | 2/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до договору №2/19 від 05.02.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |