Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів)
Очікувана вартість
1 640 795,00 UAH
UA-2018-12-29-000677-b bcc81b1d51f2414bb85c8e85f33f5a01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171878 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 січня 2019 11:38
Очікувана вартість: 1 640 795,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 203,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49223 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, місто
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000251 ● 48d881e8864640a9bb322794744ac404
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019 11:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
14.03.2019 № 31
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів), яка проводиться Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г.ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-25 13:38:38

Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-14-000251

Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2019-03-14-000251, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень (перевезення експертних трупів) ідентифікатор закупівлі №UA-2018-12-29-000677-b.
За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та таким що підлягає скасуванню, з урахуванням наступного:

Щодо порушення Замовником, на думку Управління, пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами, в частині не передбачення в ТД необхідності застосування заходів із захисту довкілля
Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) дійсно передбачено, що тендерна документація повинна містити, в тому числі, необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Водночас відповідно до пункту «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника яка затверджена рішенням тендерного комітету від 29.12.2018 №2/19-2 (далі – ТД) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (яке повинно мати: розрахунок вартості послуг).
Разом з тим, абзацом другим цього ж пункту чітко передбачено, що замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Тобто, в розумінні ТД передбачення необхідності застосування заходів із захисту довкілля Замовником було дотримано.
Водночас, на етапі надання роз’яснень до тендерної документації Замовника, жоден з потенційних учасників торгів, в порядку статті 23 Закону, до Замовника не звертався, а тому такі учасники розуміли вимоги ТД.
Більш того, ТД Замовника також не було оскаржено в порядку статті 18 Закону. А тому, у зв’язку з відсутністю звернень щодо ТД Замовника та відсутністю скарг в частині законності/незаконності ТД Замовника, свідчить про те, що Замовником дотримано вимоги частини 2 статті 22 Закону.
Щодо невідповідності, на думку Управління, тендерної пропозиції КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба умовам ТД
Так, відповідно до підпункту 1.1.3. пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, учасники торгів повинні надати довідку про уповноважену особу та документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі.
Вказану вимогу учасник КП «Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба» виконало в повному обсязі, та у складі тендерної пропозиції ними надано:
- довідку про уповноважену особу – файл «2 Довідка про уповноважену особу.pdf» завантажений 14 січня 2019 о 13:30;
- документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі: файл «3 Наказ про призначення.pdf»; файл «2Довідка про уповноважену особу.pdf» та файл «4 Довіреність 2.pdf».
За результатами розгляду Замовником вказаних документів учасником підтверджено повноваження головного інженера Глушакова Віктора Михайловича, якому надано повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Посилання на те, що учасником КП «Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба» не надано жодного документу щодо призначення, саме начальника Підприємства Дмитрієва М.В., яким видано довіреність на Глушакова В.М, є не зрозумілим та абсурдним, адже окремих вимог щодо підтвердження повноважень осіб, якими видано довіреності чи доручення, ТД Замовника не вимагалось, а відтак це не є невідповідністю такого учасника умовам ТД.
Враховуючи викладене, у відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та скасувати Висновок.
У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позов до Запорізького окружного адміністративного суду
Дата публікації: 02 квітня 2019

Документи:

02 квітня 2019 12:00
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:00
Позов в прозоро.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Балута Ігор Юрійович 1 640 795,00
UAH
1 632 500,00
UAH
Документи
КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба 1 640 795,00
UAH
1 640 795,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 16:31
Електронний підпис
10 січня 2019 16:29
DZO PDF 1640795.rar

Публічні документи

21 січня 2019 10:07
Електронний підпис
21 січня 2019 10:01
Тендерна пропозиція
21 січня 2019 10:01
Довідка ст 17 (3)
21 січня 2019 10:01
Довідка ст 17 (1)
21 січня 2019 10:01
Довідка податкова
21 січня 2019 10:01
Довідка МВС
14 січня 2019 13:33
Електронний підпис
14 січня 2019 13:31
Лицензия.7z
14 січня 2019 13:31
Доверенность.7z
14 січня 2019 13:31
000677-b.7z
14 січня 2019 13:31
30 Банк гарантія.pdf
14 січня 2019 13:31
28 Акт.pdf
14 січня 2019 13:31
27 Аналог дог-р.pdf
14 січня 2019 13:31
25 Розрахунок.pdf
14 січня 2019 13:31
24 проект дог-р.pdf
14 січня 2019 13:31
23 Лист-згода (дог-р) .pdf
14 січня 2019 13:30
20 Трудові книжки.pdf
14 січня 2019 13:30
19 Штатний розклад.pdf
14 січня 2019 13:30
18 Доввідка про прац.pdf
14 січня 2019 13:30
17 Техпаспорти.pdf
14 січня 2019 13:30
16 Довідка МТБ.pdf
14 січня 2019 13:30
15 Довідка субпідряд.pdf
14 січня 2019 13:30
9 Довідки ст 17.pdf
14 січня 2019 13:30
6 Витяг ПДВ.pdf
14 січня 2019 13:30
5 Статут.pdf
14 січня 2019 13:30
4 Довіреність 2.pdf
14 січня 2019 13:30
реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Балута Ігор Юрійович

КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Балута Ігор Юрійович
#3250211637
Відхилено 1 632 500,00
UAH
16 січня 2019 16:04
КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба
#03345780
Переможець 1 640 795,00
UAH
17 січня 2019 16:58

Документи

16 січня 2019 16:04
Електронний підпис
15 січня 2019 11:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 січня 2019 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Спеціалізоване комунальне підприємство Запорізька ритуальна служба
#03345780
1 640 795,00
UAH
Документи

Документи

17 січня 2019 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 09:50
2.19 розірв ду4.pdf укладений
27 березня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 13:18
Додаткова угода 3 до договору 2.19.pdf зміни до договору
09 січня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:05
Додаткова угода 2 до договору 2.19.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:33
Додаткова угода 1 до договору 2.19.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 09:31
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 15:59
Договір 2.19.pdf укладений
05 лютого 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №2/19 від 05.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №2/19 від 05.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20%
Номер договору про закупівлю: 2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №2/19 від 05.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 547 398,00
UAH
Причини розірвання договору: проведення тендеру на 2020 рік