Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дрова паливні твердих порід
Очікувана вартість
1 944 000,00 UAH
UA-2018-12-29-000295-a d520903871004cc4b546fb9a7fceb9d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Юлія Святославівна

+380433621295 Lyulichka555@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2019 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2019 13:40
Початок аукціону: 14 січня 2019 11:12
Очікувана вартість: 1 944 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1513 м.куб
дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 13:36
Тендерна документація Дрова 2019 1 м.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-29-000295-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 18 січня 2019 16:42
Скарга на неправомірні дії замовника
На підставі ст.30 п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 року, я, ФОП Кабак А.П., як учасник процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова паливні твердих порід), ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-000295-a, тендерна пропозиція якого відхилена, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в рішенні засідання тендерного комітету відділу освіти Ямпільської РДА щодо відхилення тендерної пропозиції, протокол № 7 від 17.01.2019 р. (далі по тексту – протокол у відповідних відмінках), та звертаюсь до Замовника з вимогою переглянути рішення, прийняте на вищезазначеному засіданні тендерного комітету стосовно невідповідності моєї тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Довожу до Вашого відома, що заповнений мною, яке учасником проект Договору про закупівлю подано мною в складі тендерної пропозиції за номером 19. Крім того, Ви посилаєтесь у п. 4 власного протоколу на існуючу відмінність в номері банківського рахунку, зазначеному в довідці «Відомості про учасника» та у проекті договору (який Ви вважаєте не заповненим стосовно п. 1 протоколу), що безперечно є формальною (технічною – згідно Вашої тендерної документації) помилкою.
Витяг з ЄДР подано згідно вимогам чинного законодавства України цілком у тому форматі, який був наданий при його отриманні.
Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.
Відомості про мене, як учасника надано у повному обсязі. Тендерна документація не містить будь-яких таблиць або строгих форм для заповнення, в таблиці 3 додатку 2 Тендерної документації не наведена сама форма документу «Відомості про учасника», а є перелік, інформацію стосовно якого мною надано. У складі Тендерної пропозиції за номером 2 надано файл в форматі PDF в якому всі ці питання розкриті в повному обсязі.
Стосовно відмінність в номері рахунку - дійсно допущена механічна (технічною – згідно Вашої тендерної документації) помилка, а саме вказано р/р 260009112036601 замість 2600912036601, тобто вказана зайва цифра 1, що підтвердила довідка з банківської установі.
Виходячи з викладеного, керуючись п.2 розділу V та ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, вважаю всі вказані недоліки формальними помилками та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, прошу Вас усунути вищевказані порушення, які відбулись під час засідання тендерного комітету відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації Вінницької області, Протокол № 7 від 17.01.201 року, що розглядав та вивчав пропозиції на закупівлю: код
ОСНКУ ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова паливні твердих порід), ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-000295-a за процедурою відкритих торгів через систему електронних торгів та нагадую Вам про встановлену ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 року відповідальність за порушення вимог цього Закону та ст.. 30 строк для надання відповіді на мою вимогу, у противному випадку, я буду змушений звернутися зі скаргою у відповідні органи згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2019 17:37
Відповідно до п. 29 ч.1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Таким чином, кожен потенційний учасник закупівлі має можливість вільного доступу до тендерної документації. Якщо під час розгляду умов тендерної документації у учасника виникають питання щодо змісту тендерної документації або він вважає окремі норми тендерної документації такими, що містять порушення, він має право на наступне. 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ч.1 ст. 23 Закону). 2. Подати скаргу до органу оскарження. При цьому, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 18 Закону). Якщо учасник не скористався цим своїм правом, але має намір прийняти участь у закупівлі, він повинен готувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. Зокрема, п. 30 ч.1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник встановлює факт невиконання учасником умов замовника, викладених у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію на підставах, передбачених ч.1 ст. 30 Закону. При цьому вимоги тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не позбавляють учасників в праві захисту порушених на їх думку інтересів через подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2018-12-29-000295-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 23 січня 2019 14:08
Вимога про усунення порушень з боку замовника
Вимога про усунення порушень замовника підчас розгляду тендерних пропозицій
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2019 16:12
Tендернy пpопозицiю ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, яка визначена найбільш економічно вигідною, було перевірено на відповідність вимогам Замовника та встановлено, що тендерна пропозиція учасника тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої 29.12.2018року, а саме:
1. Не заповнений Учасником проект договору про закупівлю за формою згідно Додатку 3 Тендерної документації, що суперечить вимогам п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та п.2 Розділу 6 Укладання договору про закупівлю ТД.;
2.Витяг з ЄДР подано у форматі, що не відповідає вимогам ТД та не дає змоги його відкрити та унеможливлює здійснити перевірку даних про підприємця, що суперечить вимогам п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, де зазначено що «Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі РDF», однак учасник не дотримався даної вимоги.
3. У довідці «відомості про учасника» відсутня інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості згідно таблиці 3 додатку №2 Тендерної документації, на що учасник окремо завантажив довідку з банку ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» №02-517-1/1 від 04.01.2019 року. Однак існує відмінність в номері рахунку банку,в якому обслуговується учасник зазначеному в довідці «Відомості про учасника» та проекті договору (рахунок має 13-ть символів) з номером рахунку зазначеному в довідці про відкритий рахунок в банку,в якому обслуговується учасник( рахунок має 14-ть символів), що не дає можливості визначити чи відсутня насправді кредитна заборгованість за номером рахунка зазначеного учасником в довідці «відомості про учасника» та проекті договору.
Зокрема, п. 30 ч.1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник встановлює факт невиконання учасником умов замовника, викладених у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію на підставах, передбачених ч.1 ст. 30 Закону. При цьому вимоги тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не позбавляють учасників в праві захисту порушених на їх думку інтересів через подання скарги до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ 1 838 295,00
UAH з ПДВ
1 573 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Левицький Олександр Васильович 1 865 529,00
UAH з ПДВ
1 575 033,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васіліогло Марія Петрівна 1 889 737,00
UAH з ПДВ
1 587 137,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткач Юлія Олександрівна 1 936 640,00
UAH з ПДВ
1 936 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 17:05
Електронний підпис
11 січня 2019 17:01
6-Довідка ст_17.pdf
11 січня 2019 17:01
21-Витяг з ЄДР_1004844042.rtf
11 січня 2019 17:01
20-довідка з банку.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 18:44
Електронний підпис
11 січня 2019 18:40
пропозиція 2.PDF
10 січня 2019 18:59
Електронний підпис
10 січня 2019 18:56
ст 17.PDF
10 січня 2019 18:56
паспорт код.PDF
10 січня 2019 18:56
Листи.PDF
10 січня 2019 18:56
довідки.PDF
10 січня 2019 18:56
витяг з ЄДР.PDF
10 січня 2019 18:56
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

30 січня 2019 17:11
Електронний підпис
30 січня 2019 17:08
про несудимість.PDF
30 січня 2019 17:08
п 6.PDF
30 січня 2019 17:08
п 2.PDF
26 січня 2019 18:03
Електронний підпис
26 січня 2019 18:00
договір новий.PDF
09 січня 2019 16:46
Електронний підпис
09 січня 2019 16:45
ст 17 нова.PDF
07 січня 2019 14:04
Електронний підпис
07 січня 2019 14:03
цінова пропозиція.PDF
07 січня 2019 14:03
уповноважена особа.PDF
07 січня 2019 14:03
ст 17.PDF
07 січня 2019 14:03
сертифікат.PDF
07 січня 2019 14:03
санкції.PDF
07 січня 2019 14:03
персональні.PDF
07 січня 2019 14:03
паспорт код.PDF
07 січня 2019 14:03
п 6.PDF
07 січня 2019 14:03
п 2.PDF
07 січня 2019 14:03
мат тех база.PDF
07 січня 2019 14:03
ліцензія.PDF
07 січня 2019 14:03
екологія.PDF
07 січня 2019 14:03
довкілля.PDF
07 січня 2019 14:03
довідка працівники.PDF
07 січня 2019 14:03
довідка аналогічні.PDF
07 січня 2019 14:03
витяг новий.PDF
07 січня 2019 14:03
витяг виписка.PDF

Публічні документи

11 січня 2019 12:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ

ФОП Левицький Олександр Васильович

ФОП Васіліогло Марія Петрівна

ФОП Ткач Юлія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#3075923079
Відхилено 1 573 520,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 16:10
ФОП Левицький Олександр Васильович
#2308103811
Відхилено 1 575 033,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:25
ФОП Васіліогло Марія Петрівна
#2051606240
Переможець 1 587 137,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 17:27

Документи

17 січня 2019 16:09
Електронний підпис
17 січня 2019 16:08
002.jpg
17 січня 2019 16:08
001.jpg

Документи

25 січня 2019 16:25
Електронний підпис
25 січня 2019 16:22
20 002.jpg
25 січня 2019 16:22
20 001.jpg
24 січня 2019 17:41
дог 012.jpg
24 січня 2019 17:41
дог 011.jpg
17 січня 2019 16:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

28 січня 2019 17:27
Електронний підпис
28 січня 2019 17:26
002.jpg
28 січня 2019 17:25
001.jpg
25 січня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васіліогло Марія Петрівна
#2051606240
1 587 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 17:27
Електронний підпис
28 січня 2019 17:26
002.jpg
28 січня 2019 17:25
001.jpg
25 січня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 10:00
001.jpg укладений
19 березня 2019 09:56
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:54
2019-02-11 20.rar укладений
11 лютого 2019 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 72 328,55
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: через неможливість виконати умови договору у звязку з поганими погодними умовами.