Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41912705 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2 |
Контактна особа: |
Галас Ольга Степанівна +380967967814 irshothosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2018 11:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
29 грудня 2018 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-21-000010 ● 60eb773ce86949d8a18e5d423ec19318
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2019 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.01.2019 № 2
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 21.01.2019 № 2
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-09-19-000073-b 19.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. UA-2018-12-29-000372-c 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2018-12-29-000122-a 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2018-12-06-001075-a 06.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
2019-01-25 15:12:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель.
2019-01-28 11:42:07
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ВОВКАНИЧ ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ #2283400938 |
Переможець |
185 560,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 11:13
|
протокол засідання тендерного комітету | укладений |
25 січня 2019 11:04
|
угода | укладений |
25 січня 2019 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2019 14:24
|
договір | укладений |
18 січня 2019 14:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі |