Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
200 640,00 UAH
UA-2018-12-28-001352-a b06bd65ccb3244edbcb46f9c22e2b1a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2019 18:09
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2019 18:09
Початок аукціону: 14 січня 2019 13:30
Очікувана вартість: 200 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 послуга
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, заклади освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 18:05
ТД - ТРИВОЖНА КНОПКА.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНДОР-2005" 200 184,00
UAH з ПДВ
200 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" 200 500,00
UAH з ПДВ
200 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНДОР-2005"

ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
Переможець 200 184,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
200 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 16:15
Допугода 5 тривожна кнопка.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:21
ДУ 4 ТРИВОЖНА КНОПКА.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
10 лютого 2019 10:50
Додаткова угода 3 ТРИВОЖНА КНОПКА.pdf зміни до договору
10 лютого 2019 10:48
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 12:40
Додаткова угода 2 ТРИВОЖНА КНОПКА.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 12:39
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 12:36
Додаткова угода 1 ТРИВОЖНА КНОПКА.jpg зміни до договору
06 лютого 2019 12:35
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 14:55
ТРИВОЖНА КНОПКА.pdf укладений
30 січня 2019 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 13 Договору «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін», та викласти їх в наступній редакції: «Виконавець» Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНДОР-2005» 49057, Україна, Дніпропетровська обл., вул. Геофізична, 1 Код ЄДРПОУ 33339344 п/р 26000052109730 в АТ КБ «Приватбанк» МФО 351533 тел./факс: +380972210106
Номер договору про закупівлю: 28/01/19-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/01/19-РГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою сторін, внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору визначається Сторонами та узгоджується Протоколом узгодження договірної ціни (додаток до Договору), які є невід’ємною частиною цього Договору. Ціна Договору Становить 200 183,94 грн. (двісті тисяч сто вісімдесят три гривні 94 копійки) у т.ч. ПДВ – 0,00 грн. 2. Внести зміни до пункту 13 Договору «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін», та викласти їх в наступній редакції: «Виконавець» Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНДОР-2005» 49057, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Геофізична, 1 Код ЄДРПОУ 33339344 п/р 26000052109730 в АТ КБ «Приватбанк» МФО 351533 тел./факс: +380972210106
Номер договору про закупівлю: 28/01/19-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/01/19-РГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 2.1.2 Договору, та викласти його в наступній редакції: 2.1.1. Місце надання послуг (розміщення Об′єкту): 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, заклади освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по 31 грудня 2019 року. 2. За взаємною згодою сторін, внести зміни до Додатку № 2 до Договору «Протокол узгодження договірної ціни», виклавши його в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 28/01/19-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/01/19-РГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 11.4., 11.6. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № 28/01/19-РГ від 18.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в зв’язку з цим пункт 10.1 викласти в наступній редакції: ««10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 28/01/19-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 11.4., 11.6. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № 28/01/19-РГ від 28.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередні році, в зв’язку з цим пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до Договору) із розрахунку: - зобов’язання за 2019 рік становлять 200 183,94 грн. (Двісті тисяч сто вісімдесят три грн. 94 коп.). - зобов’язання за 2020 рік становлять 26 356,38 грн. (Двадцять шість тисяч триста п’ятдесят шість грн. 38 коп.). - разом сума договору складає 226 540,32 грн. (Двісті двадцять шість тисяч п’ятсот сорок грн. 32 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.»
Номер договору про закупівлю: 28/01/19-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML