Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
4 348 511,24 UAH
UA-2018-12-28-001219-a 9aaeed54d366411085d81dd771d3b226
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» є єдиною організацією в забезпеченні тепловою енергією населення, бюджетних і виробничих організацій міста Одеси, яка внесена до переліку суб’єктів природних монополій Одеської області, що складений Антимонопольним комітетом України, таким чином на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція - 3328 Гігакалорія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3328 Гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, ЛПУ комунальної власності м. Одеси, що обслуговуються ЦБ при Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

28 грудня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
Переможець 4 348 511,24
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 17:00

Документи

28 грудня 2018 17:00
Електронний підпис
28 грудня 2018 16:59
28-12-11-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
4 348 511,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 17:00
Електронний підпис
28 грудня 2018 16:59
28-12-11-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
ду5266-10.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 18:42
ДУ тепло.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:41
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 14:42
ДУ тепло.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 12:01
ДУ_тепло.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 11:10
ду тепло.pdf зміни до договору
21 січня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:51
договора теплопостач.pdf укладений
18 січня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 5604/5;5266/10;5270/13;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Договір:
Номер додаткової угоди: 5604/5;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 5604/5;5266/10;5270/13;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 до договорів № 5258/12; 5604/5.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5604/5;5266/10;5270/13;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№1 до дог.№5270/13; ДУ№2 до дог.№5262/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 5604/5;5266/10;5270/13;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Договір:
Номер додаткової угоди: ду№1 до дог.№5266/10 та ду№2 до дог.5271/11;5290/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5604/5;5266/10;5270/13;5261/9;5262/11;5271/11;5258/12;5290/16.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 531 235,54
UAH (в тому числі ПДВ 421 872,59 UAH)