Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Шафа регулювання, перетворювачі збудження)
Electrical supplies and accessories (control box, transducer)
Очікувана вартість
8 720 551,58 UAH
UA-2018-12-28-000965-b fab06a5580ef4652b5361a3c43b0154f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дащенко Вікторія Яківна

(0472) 39-13-60 daschenko-vy@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Черкаситрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 04694614
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3
Контактна особа: Дащенко Вікторія Яківна
(0472) 39-13-60
daschenko-vy@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Branch MPD ”CHERKASYTRANSGAZ” JSC “UKRTRANSGAZ”
National ID: 04694614
Contact point: Dashchenko Viktoria
(0472) 39-13-60
daschenko-vy@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 17:30
Початок аукціону: 27 березня 2019 15:15
Очікувана вартість: 8 720 551,58 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 205,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 261616.55 UAH
Publication date: 28 грудня 2018 12:55
Enquiries until: 24 лютого 2019 17:30
Complaints submission until: до 02 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2019 17:30

Information

Estimated total value: 8 720 552 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 87 206 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-06-20-000102-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Шафа регулювання, перетворювачі збудження»
Purchase is done in accordance https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-06-20-000102-b ,according to technical requirements and qualitative characteristics of the subject of purchase (control box, transducer)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Регулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

regulator
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 28 лютого 2020
1 шт
перетворювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

transducer
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 28 лютого 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 15:53
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 4.docx
26 лютого 2019 15:53
тендерна документація (нова редакція).pdf
20 лютого 2019 12:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 лютого 2019 12:33
Додаток_Х (забезпечення виконання договору).docx
20 лютого 2019 12:33
Додаток VIII (забезпечення тендерної пропозиції).docx
19 лютого 2019 16:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 2.docx
19 лютого 2019 15:27
Додаток ІІІ Договір (нова редакція).pdf
30 січня 2019 11:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 1.docx
30 січня 2019 11:42
Додаток ІІ (кваліфікаційні критерії).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток I-а (технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток XІ (вимоги до банків).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток №V Опитувальник учасника (для контрагента - юридичної особи).xls
28 грудня 2018 12:52
Додаток №VI Опитувальник учасника ( для контрагента-фізичної особи).xlsx
28 грудня 2018 12:52
Додаток № VII Схематичне зображення структури власності Учасника-юридичної особи.xls
28 грудня 2018 12:52
Додаток IX питальник.docx
28 грудня 2018 12:52
Додаток IV (критерії високого ризику повязаності).doc
28 грудня 2018 12:52
Додаток I (цінова пропозиція).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток 1а (однолінійна схема).pdf
26 лютого 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 15:53
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 4.docx
26 лютого 2019 15:53
тендерна документація (нова редакція).pdf
20 лютого 2019 12:33
тендерна документація (нова редакція).pdf
19 лютого 2019 16:00
тендерна документація (нова редакція).pdf
19 лютого 2019 15:27
тендерна документація (нова редакція).pdf
30 січня 2019 11:42
тендерна документація (нова редакція).pdf
28 грудня 2018 12:52
тендерна документація (шафа регулювання перетворювачі збудження).pdf
20 лютого 2019 12:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 лютого 2019 12:33
Додаток_Х (забезпечення виконання договору).docx
28 грудня 2018 12:52
Додаток_Х (забезпечення виконання договору).docx
20 лютого 2019 12:33
Додаток VIII (забезпечення тендерної пропозиції).docx
28 грудня 2018 12:52
Додаток VIII (забезпечення тендерної пропозиції).docx
19 лютого 2019 16:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 2.docx
19 лютого 2019 15:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 2.docx
19 лютого 2019 15:27
Додаток ІІІ Договір (нова редакція).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток IІІ (договір з додатком).pdf
30 січня 2019 11:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД 1.docx
30 січня 2019 11:42
Додаток ІІ (кваліфікаційні критерії).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток IІ (кваліфікаційні критерії).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток I-а (технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток XІ (вимоги до банків).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток №V Опитувальник учасника (для контрагента - юридичної особи).xls
28 грудня 2018 12:52
Додаток №VI Опитувальник учасника ( для контрагента-фізичної особи).xlsx
28 грудня 2018 12:52
Додаток № VII Схематичне зображення структури власності Учасника-юридичної особи.xls
28 грудня 2018 12:52
Додаток IX питальник.docx
28 грудня 2018 12:52
Додаток IV (критерії високого ризику повязаності).doc
28 грудня 2018 12:52
Додаток I (цінова пропозиція).pdf
28 грудня 2018 12:52
Додаток 1а (однолінійна схема).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо участі в торгах нерезидентів України
Дата подання: 10 січня 2019 10:30
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:20
Пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Однак вимоги щодо умов постачання обладнання визначені DDP “Поставка зі сплатою мита” (місце поставки згідно специфікації) згідно з ІНКОТЕРМС 2010 року (пункту 5.3 проекту договору додаток IV до ТД) та надання податкової накладної (пункту 4.4 проекту договору додаток IV до ТД), що не можливо виконати учаснику нерезиденту України. Просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме: - Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)». - В пункт 4.4 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України». - В пункт 5.8.1 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України». - Викласти пункт 5.8.6 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «Товарно-транспортної накладної (для учасників-резидентів України) чи CMR (для учасників-нерезидентів)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що право визначати базис поставки. а саме DDP (Інкотермс 2010), належить Замовнику. Змінити базис поставки в даній процедурі немає можливості.
щодо виконання кваліфікаційного критерію (досвід)
Дата подання: 10 січня 2019 12:17
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:23
Відповідно до вимог пункту 3 додатку ІІ до ТД для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в складі тендерної пропозиції учасники торгів повинні надати довідки, копії договору(ів) на поставку електротехнічного обладнання та документів, що підтверджують виконання таких договорів та позитивні відгуки від контрагентів (попередніх замовників) цих договорів. Просимо надати роз’яснення, якщо в зв’язку з завершенням строку зберігання договорів та підтверджуючих документів (більше 10 років), оригінали та копії договорів на поставку електротехнічного обладнання та документів, що підтверджують виконання таких договорів були знищені чи передані до архіву без можливості повернення, чи достатньо для виконання вищевказаного критерію довідки про виконання договорів на поставку електротехнічного обладнання з зазначенням номенклатури предмету постачання, назв, адрес та контактних телефонів замовників та копій позитивних відгуків від контрагентів (попередніх замовників) цих договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що право визначати Перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, належить Замовнику. Змінити ці вимоги в даній процедурі. немає можливості.
Наявність Сертифікату відповідності та Декларації про відповідність
Дата подання: 18 січня 2019 08:36
Дата відповіді: 21 січня 2019 13:08
Поясніть будь ласка ким повинні бути видані наступні документи (які необхідно надати згідно з технічними вимогами): 1. Сертифікат відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077). 2. Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1067).
Відповідь: Відповіді на запитання ким повинні бути видані наступні документи (які необхідно надати згідно з технічними вимогами), містяться у наведених у вашому запиті Постановах КМУ
Стосовно ліцензії на виконання шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт
Дата подання: 18 січня 2019 09:31
Дата відповіді: 21 січня 2019 13:13
Чи необхідно Виконавцю шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт мати ліцензії на виконання таких робіт?
Відповідь: Ліцензії на виконання шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт - не потрібні.
Відповідні зміни будуть внесені в п.2.1 Додатку ІІ (кваліфікаційні критерії)
запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP
Дата подання: 18 січня 2019 16:49
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:17
Згідно з діючим законодавством України, а саме Митним кодексом України № 4495-VI від 13.03.2012, подання заяв, повідомлень, декларацій та інших документів для реалізації митних операцій з переміщення (імпорт, експорт, розпорядження на території) на митній території України виконує декларант. Відповідно до статті 265 МТУ декларантами можуть бути тільки резиденти, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів України. Учасники-нерезиденти України є перебувають на обліку в органах доходів і зборів України, вони не можуть бути декларантами, а відповідно і не мають можливості проводити очистку товару для імпорту на митну територію України. Таким чином, виконання умов постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-нерезидентів України є неможливим. Отже безальтернативні умови постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» безпідстано обмежують коло потенційних участників , є дискримінаційними умовами щодо учасників-нерезидентів України та порушують пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Повторно просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме: Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)». Звертаємо вашу увагу, що Філія «Управління магістральних газопроводів «Прикарпаттрансгаз» АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлю аналогічного обладнання. При цьому на наш запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP, замовник підтвердив необхідність внесення змін для ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2010 року) під час укладення зовнішньоекономічних договорів термін DDP означає, що продавець безпосередньо погоджується зробити те, що випливає із самої розшифровки назви терміна — «Поставка зі сплатою мита», тобто очистити товар для імпорту та сплатити будь-які збори, що випливають із цього.
Узявши на себе зобов’язання за договором нести витрати, пов’язані з митним очищенням товару, постачальник-нерезидент не має можливості самостійно сплатити ці витрати при наданні вантажної митної декларації. Відповідно до Митного кодексу України (далі — МКУ), фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-нерезидент зобов’язаний відшкодувати понесені витрати.
З огляду на вищевказане, рекомендуємо потенційним учасникам торгів звернутись до відповідних підприємств – митних брокерів, зареєстрованих в Україні, для отримання вичерпних пояснень, щодо вартості та порядку розмитнення товарів на митній території України.
Також слід зазначити, що встановлення в тендерній документації вимог в частині доставки для підприємств нерезидентів — DAP, а для резидентів — DDP, створить дискримінаційні умови для останніх. Це пов’язано, з тим, що учасники нерезиденти, зможуть запропонувати ціну на один і той самий імпортний товар, нижчу на обсяг митних платежів і податків, ніж учасники резиденти, які будуть змушені здійснювати митне очищення товарів за власний рахунок.
запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP
Дата подання: 22 січня 2019 17:06
Дата відповіді: 25 січня 2019 14:46
Відповідно до отриманої відповіді 22.01.2019 16:17:16: «…Фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-НЕРЕЗИДЕНТ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДШКОДУВАТИ ПОНЕСЕНІ ВИТРАТИ…». Саме в цьому і полягає дискримінація учасників-нерезидентів! Так як відшкодування затрат при імпорті, а саме суми сплаченого податку на додану вартість 20%, має можливість отримати тільки резидент України, який, відповідно до укладеного договору з Замовником на суму з ПДВ, надасть Замовнику разом з обладнанням податкову накладну. Нерезидент України, буде зобов’язаний сплатити витрати митного брокера – декларанта, в тому числі суму сплаченого податку на додану вартість 20%, однак компенсувати ці затрати не зможе, так як договір Замовник з постачальником-нерезидентом України може укладати тільки на суму без ПДВ, бо останній не має можливості разом з обладнанням надати податкову накладну. В цифрах це виглядає так: Резидент України: укладає договір з Замовником на 1200 грн з ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ та надає податкову накладну на суму 200 грн з ПДВ. Отримує оплату в сумі 1200 грн з ПДВ. Нерезидент України: укладає договір з Замовником на 1000 грн без ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., через митного брокера- декларанта сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ. Отримує оплату в сумі 1000 грн без ПДВ. Сплачена сума ПДВ 200 грн замовник не компенсує постачальнику, так як нерезидент не має можливості надати податкову накладну. В результаті постачальник нерезидент отримує збиток на суму ПДВ. Тобто при умові постачання тільки DDP учасники-нерезиденти несуть затрат на 20% більше ніж резиденти, що є дискримінацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливість внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, на даний момент розглядяється. Про результати розгляду Ваших пропозицій буде повідомлено пізніше.
про МТБ
Дата подання: 04 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:08
Відповідно до вимог пункту 1 додатку №ІІ до ТД, учасники торгів мають надати: 1.1. Довідку в довільній формі щодо наявності власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту; 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою (карти складського обліку та/або технічні паспорти та/або договори оренди та/або накладні та/або інший (і) документ (и)). Зважаючи на те що предметом закупівлі є «постачання товарів», а не виконання робіт чи надання послуг, для успішного постачання товарів відсутня необхідність наявності обладнання, приміщень чи автотранспорту. Тому просимо пункт 1.2 видалити, а пункт 1.1. викласти в наступній редакції: «1.1. Довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для постачання обладнання, що є предметом закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Можливість внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації - відсутня.
щодо дати відгуків
Дата подання: 05 лютого 2019 11:09
Дата відповіді: 05 лютого 2019 17:59
Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД учасники торгів повинен надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по виконанню договору, виданого не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону. Прошу пояснити чим обумовлено строк видачі відгуку «3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вираз "не пізніше ніж за 3 місяці до початку аукціону" означає, що відгук повинен бути наданий раніше трьох календарних місяців до початку аукціону. Тобто якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019 року, то відгук повинен бути наданий в період між 28 грудня 2018 року та кінцевим терміном подачі пропозицій учасником тендеру
щодо дати відгуків
Дата подання: 05 лютого 2019 11:10
Дата відповіді: 05 лютого 2019 17:58
Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД учасники торгів повинен надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по виконанню договору, виданого не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону. Прошу надати роз’яснення виразу «не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД. Якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019, то відгук повинен бути виданий до 28 грудня 2018 чи після?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вираз "не пізніше ніж за 3 місяці до початку аукціону" означає, що відгук повинен бути наданий раніше трьох календарних місяців до початку аукціону. Тобто якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019 року, то відгук повинен бути наданий в період між 28 грудня 2018 року та кінцевим терміном подачі пропозицій учасником тендеру
про МТБ
Дата подання: 05 лютого 2019 11:18
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:03
Просимо підтвердити достатність для виконання вимог пункту 1 додатку №ІІ до ТД надання довідки щодо наявності обладнання (власне комп’ютерне обладнання) та матеріально технічної бази (орендоване офісне приміщення) та довідки за підписом бухгалтера та директора про взяття на облік основних засобів (власного комп’ютерного обладнання та орендованого офісного приміщення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпний перелік документів для подання вказано в Додатку ІІ до тендерної документації. Тобто, лише довідки за підписом бухгалтера та директора буде не достатньо.
Про сертифікат відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077)
Дата подання: 06 лютого 2019 08:47
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:18
Поясніть будь ласка чи можливе надання сертифікату відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077) на момент постачання обладнання? А у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист.
Відповідь: -Документи які надаються при постачанні обладнання визначені п.5.8 проекту Договору та п.6 додаткових вимог "Технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі"
- Всі інші документи, в т.ч. і сертифікат відповідності типу, надаються в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 березня 2019
UA-2018-12-28-000965-bfab06a5580ef4652b5361a3c43b0154f
Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Черкаситрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 04694614
Місцезнаходження: 18023, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3
Учасник Документи Рішення
ООО "Научно производственное предприятие "Преобразователь-комплекс" Документи
Відхилено
Документи
UNIX CZ s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НТТ Енергія" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2019 17:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2019 14:05
Електронний підпис

Публічні документи

01 березня 2019 14:19
Зміни до БГ.PDF
01 березня 2019 14:18
8.2. ст.17 п.2 Корупція.pdf
01 березня 2019 14:18
8.10. Ст.17 ч.2 Податки.pdf
01 березня 2019 14:18
8. ст.17 п.1, Винагорода.pdf
01 березня 2019 14:18
3.8. Ф2 за 2018 р..pdf
01 березня 2019 14:18
3.7. Баланс за 2018 р..pdf
01 березня 2019 14:18
3.1. Виробничий потенціал.pdf
01 березня 2019 14:18
2.6. Захист довкілля.pdf
19 лютого 2019 11:52
Банківська ліцензія.pdf
19 лютого 2019 11:52
Банківська гарантія.PDF
19 лютого 2019 11:51
8.2. ст.17 п.2 Корупція.pdf
19 лютого 2019 11:51
8.10. Ст.17 ч.2 Податки.pdf
19 лютого 2019 11:51
8. ст.17 п.1, Винагорода.pdf
19 лютого 2019 11:51
7.5. Витяг з ЄДР на 28.01.19.zip
19 лютого 2019 11:51
7.4. Статут.pdf
19 лютого 2019 11:51
7.3. Наказ на директора.pdf
19 лютого 2019 11:51
5.9. Лист-відгук АКЗ.pdf
19 лютого 2019 11:51
5.8. Листи-відгуки.pdf
19 лютого 2019 11:51
4.4. Штатний розклад.pdf
19 лютого 2019 11:51
3.8. Ф2 за 3 кв. 2018.pdf
19 лютого 2019 11:51
3.7. Баланс за 3 кв. 2018 (1).pdf
19 лютого 2019 11:51
3.5. Власні приміщення.pdf
19 лютого 2019 11:51
3.4. Основні засоби.pdf
19 лютого 2019 11:51
2.6. Захист довкілля.pdf
19 лютого 2019 11:51
2.3. ТУ 1,2 лист.pdf

Документи

06 березня 2019 17:32

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

21 березня 2019 14:06
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 13:34
UNIX CZ s.r.o. 12564-3 p7s.7z
06 березня 2019 13:34
5.2.4. Установчий договір.pdf
06 березня 2019 13:34
4. Проект договору.PDF
06 березня 2019 13:33
1. Цінова пропозиція.PDF

Документи

06 березня 2019 17:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2019 14:07
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 15:15
9_Опитувальник.pdf
06 березня 2019 15:15
5.2_Статут.pdf
06 березня 2019 15:15
4_Проект договору.pdf
06 березня 2019 15:15
1_Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 15:15
3.3.3_Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Научно производственное предприятие "Преобразователь-комплекс"

UNIX CZ s.r.o.

ТОВ "НТТ Енергія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
UNIX CZ s.r.o. 8 580 304,17
UAH
8 493 098,00
UAH
Документи
ТОВ "НТТ Енергія" 8 720 000,00
UAH
8 580 303,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 13:34
UNIX CZ s.r.o. 12564-3 p7s.7z
06 березня 2019 13:34
5.2.4. Установчий договір.pdf
06 березня 2019 13:34
4. Проект договору.PDF
06 березня 2019 13:33
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 15:15
9_Опитувальник.pdf
06 березня 2019 15:15
5.2_Статут.pdf
06 березня 2019 15:15
4_Проект договору.pdf
06 березня 2019 15:15
1_Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 15:15
3.3.3_Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UNIX CZ s.r.o.

ТОВ "НТТ Енергія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UNIX CZ s.r.o.
#26127466
Переможець 8 493 098,00
UAH
01 квітня 2019 17:00

Документи

01 квітня 2019 17:00
Електронний підпис
01 квітня 2019 17:00
Повідомлення Шафа.pdf
27 березня 2019 15:36

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UNIX CZ s.r.o.
#26127466
8 493 098,00
UAH
Документи

Документи

01 квітня 2019 17:00
Електронний підпис
01 квітня 2019 17:00
Повідомлення Шафа.pdf
27 березня 2019 15:36

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 15:39
Договір №1904000443.pdf укладений
19 квітня 2019 15:38