Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та свідоцтв ДОПНВ про підготовку водія
Очікувана вартість
90 609 750,00 UAH
UA-2018-12-28-000855-c 909d97dfeccf4109852ae9a298bd1b40
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС).
Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.11.2015 № 1393 (у редакції наказу МВС від 26.11.2018 № 955), основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та свідоцтв ДОПНВ про підготовку водія.
Для виготовлення вищезазначених документів на пластиковій основі територіальними сервісними центрами МВС використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК) на базі цифрового принтера із використанням технології ретрансферного друку Toppan CP500.
У 2014 році безкоштовна поставка Міністерству Внутрішніх Справ України вищезазначених ПАКів у кількості 360 шт. здійснювалася через ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі – ДП «Поліграфкомбінат «Україна»).
На теперішній час, загальна кількість ПАКів у територіальних сервісних центрах МВС складає 484 шт.
В процесі виготовлення документів на пластиковій основі за допомогою ПАКів використовується бланки у вигляді пластикових карток в комплекті з кольоровою фарбувальною стрічкою для принтера Toppan CP500 та спеціальною захисною плівкою (далі – Бланки), додаток № 1 до договору від 09.01.2018 № 2/ЦП-18/1.
З 2014 по 2018 роки підрозділи ДДАІ та ГСЦ МВС здійснювали закупівлю Бланків виключно у ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» (у 2018 році – договір від 09.01.2018 № 2/ЦП-18/1 та додаткові угоди до нього від 18.01.2018 № 1, від 02.04.2018 № 2, від 27.06.2018 № 3, від 09.10.2018 № 4, від 03.12.2018 № 5, від 12.12.2018 № 6).
На даний час, ДП «Поліграфкомбінат «Україна» є єдиним державним поліграфічним підприємством, яке постачає Бланки у комплекті із витратними матеріалами, які можуть бути використані територіальними сервісними центрами МВС для виготовлення документів на пластиковій основі.
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону, а саме – потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями чи послугами, якщо заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 35 Закону тендерний комітет
ГСЦ МВС направив лист від 21.12.2018 № 31/22596 на адресу ДП «Поліграфкомбінат «Україна» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ДП «Поліграфкомбінат «Україна» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копії договорів, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копію Статуту;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені учасника.
З наданих документів вбачається, що документація ДП «Поліграфкомбінат «Україна» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі товару за предметом: «Пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та свідоцтв ДОПНВ про підготовку водія)», пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Вартість предмета закупівлі: 90 609 750,00 грн. (дев’яносто мільйонів шістсот дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. Строк поставки: до 31 березня 2019 року.
Найменування учасника: ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Переговори проведено: 26.12.2018 об 11 год. 00 хв., протокол № 130.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 18:23
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу - 1125 комплектів; бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв ДОПНВ про підготовку водія - 50 комплектів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1175 комплект
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та свідоцтв ДОПНВ про підготовку водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

28 грудня 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
Переможець 90 609 750,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 18:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
90 609 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 12:10
Додаткова угода № 1 - ДП ПК Україна.pdf зміни до договору
17 січня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 14:27
Договір від 14.01.2019 - ДП ПК Україна.pdf укладений
14 січня 2019 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.1. Договору від 14.01.2019 №9/ЦП-19/5 (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 9/ЦП-19/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9/ЦП-19/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 609 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 101 625,00 UAH)